Ik gok zelf dat ik gewoon midden Maart ga bevallen (misschien wel heel vlakbij jou datumquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevaltCarmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Ja, degene die hem dichtgooit moet een nieuwe openenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Carmella het volgende:
M'n laatste post, voor ik hem op slot gooide...
(Is er trouwens een regel betreft een nieuw deel openen? Ik heb er maar gewoon eentje geopend)
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnaturaquote:foto Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Nijna het volgende:
Wie was er nou op zoek naar die roosvisee (laxo)? Het staat hier in het schap bij de zonnatura producten. Ik denk eigenlijk dat je het gewoon mag drinken hoor, volgens mij is het enkel pruimensiroop. Als je teveel drinkt moet je er vast vaak van naar de wc... ;-).
Nee, dat zijn ze nu niet van plan en m'n strenge gyn maakte ook héél duidelijk dat ze dat niet willen gaan doen tenzij de nood heel hoog is. (beetje raar dat ze het zo half boos zei, alsof ik dat voor m'n lol vraag, maar ik heb geen idee hoe hun ervaring is, of vrouwen snel "zeuren" om eerder ingeleid te worden, dus misschien dat ze dat vervelend vond ofzo... ze is altijd gehaast en ongeinteresseerd, dus ik weet ook niet beterquote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef texelonia het volgende:
Gaan ze je niet eerder inleiden of zoiets dan Carmella? Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je de 40 weken wilt volmaken voor de baby, maar aan de andere kant moet het ook wel een beetje te doen zijn en blijven voor jouzelf he. Maar goed, we zullen zien
Ja, dat ga ik doen. Balen alleen dat ik de bon niet meer heb.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien even teruggaan naar de winkel? Zoiets hoort niet gelijk kapot te gaan.
Als de maat wel goed is, dus de broek niet te strak zat verder dan is er misschien wel iets te regelen?
Ja jeetje, ik stond bij de cola enzo te zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnatura
Volgens die reclame met dat irritante jongetje dat een treintje terugbrengt naar de winkel, is dat inderdaad zo. Gewoon doen dus!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef huuphuup het volgende:
Dat wou ik net zeggen, wat Nijna zegt, je rekening afschrift even opzoeken of uitprinten ja.ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, dat zo'n pin-rekeningafschrift zelfs rechtsgeldigheid heeft als aankoopbewijs
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Irritante jongetje? Kinderen zijn lief Rabsadani!Allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop