abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63935927
Zwangerschap en geboorte deel 425

De aanstaande papa's en mama's :

22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)
26 december 2008: Jose81

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys en Tubby
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
01 juli 2009: Flower-Ti-Amo
06 juli 2009: MeNicole
24 juli 2009: McLaura
26 juli 2009: Innepin
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***
19 augustus 2009: huuphuup
19 augustus 2009: Chan
21 augustus 2009: Kersjes
23 augustus 2009: Poppedein
25 augustus 2009: Max.

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 15-12-2008 11:08:51 ]
pi_63935968
M'n laatste post, voor ik hem op slot gooide...

(Is er trouwens een regel betreft een nieuw deel openen? Ik heb er maar gewoon eentje geopend )

Chan gefeliciteerd!!!!!
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:

maar ik ben misschien wel de enige die in maart bevalt Carmella mag hoop ik voor haar toch wel wat eerder, en verder misschien wat februari dames die over tijd gaan lopen. Met Noah stond ik ook al zo 'eenzaam' in het lijstje...
Ik gok zelf dat ik gewoon midden Maart ga bevallen (misschien wel heel vlakbij jou datum Of dat jij nog eerder bevalt dan mij, als jij redelijk op tijd bent, en het is al de 2e voor jou natuurlijk, en ik die 42 weken nog haal met inleiding).
Ik heb echt een gevoel dat ik niet eerder beval dan een week of 41. Zie mezelf ook wel gewoon de uiterlijke 42 weken halen, dat de baby gewoon echt niet eerder van plan is om te komen

Afgezien van het feit dat het zwaar is en ik al zoveel pijn heb hoop ik vanwege de baby echt gewoon minimaal 40 weken te halen, wil absoluut niet eerder eigenlijk (voor zover er iets over te zeggen is betreft het "willen")
Maar we zien wel, ik heb geen idee, pin mezelf ook nergens op vast, alleen dat het ergens heel globaal tussen de 37 en 42 weken zal komen
pi_63936259
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:08 schreef Carmella het volgende:
M'n laatste post, voor ik hem op slot gooide...

(Is er trouwens een regel betreft een nieuw deel openen? Ik heb er maar gewoon eentje geopend )
Ja, degene die hem dichtgooit moet een nieuwe openen

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je de 42 weken gaat halen, je lichaam ondervindt natuurlijk best wel wat stress doordat je veel pijn hebt...
pi_63936366
Volgens een onderzoekje dat ik las komende meeste baby's ter wereld in de week voor en de week na de uitgerekende datum.

Floria, wat rot, hopelijk valt het allemaal mee!

Koningin, heb je vandaag nog een echo, lees ik dat goed? Zo ja, veel plezier.

McLaura, fijn dat de echo goed was!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 16:25:29 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63936440
en een linkje naar het oude topic opnemen is de gewoonte toch??

ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij de 42 weken haalt hoor carmella, precies om wat raissa zegt ...

hier is alles weer helemaal rustig, zelfs weinig tot geen last van mijn rug op het moment. stilte voor de storm?? Johan kreeg net een sms dat de voetbaltraining van het eerste niet doorgaat.... voorteken dat ie thuis moet blijven?? hoewel hij dan met het tweede elftal wil mee gaan trainen.. ik heb hem liever thuis dan, maar ja ... dat zullen wel hormonen zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63936506
Zo, ik ga eens op zoek naar kleding zonder knopen/ritsen/dingen van metaal. Dan in de file staan richting het AMC en dan om half 7 beginnen met 2 liter contrastvloeistof drinken... Dan een uur later de MRI en dan lekker slapen, ben doodop
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 16:29:17 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63936541
sterkte raissa
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63936595
Wie was er nou op zoek naar die roosvisee (laxo)? Het staat hier in het schap bij de zonnatura producten. Ik denk eigenlijk dat je het gewoon mag drinken hoor, volgens mij is het enkel pruimensiroop. Als je teveel drinkt moet je er vast vaak van naar de wc... ;-).
Fake it till you make it...
pi_63936602
Gaan ze je niet eerder inleiden of zoiets dan Carmella? Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je de 40 weken wilt volmaken voor de baby, maar aan de andere kant moet het ook wel een beetje te doen zijn en blijven voor jouzelf he. Maar goed, we zullen zien

Noah is 4 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Deze mag van mij best 2 weken langer blijven zitten (hoewel 1 april me niet echt een leuke datum lijkt) want dan hoef ik ook pas 2 weken later weer naar m'n werk 22 maart zou ik ook een mooie datum vinden, op die dag was mijn oma jarig en de baby wordt naar haar vernoemd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63936669
Roosvicee hebben ze ook bij de Apotheek.

Dakootje, hoe isset met de krampen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63936677
Ik had trouwens vandaag voor het eerst dat een 'vreemde' op het werk die dus nog niet gehoord had dat ik zwanger was vroeg hoe lang ik nog moest En er was ook iemand die iets zei over de laatste loodjes Weet niet of ze nou mn zwangerschap bedoelde of de laatste loodjes van de werkdag ofzow? Neem toch aan zwangerschap, maar ik heb echt niet zo'n dikke buik en ik ben pas 26 weken, dus hoezo laatste loodjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63936712
Chan, gefelciteerd!
En Raissa, succes met wegwerken van die 2 liter. Zit er ook smaak aan? (Ik duim van niet.)

Tex, ik heb geen subtielere manier... Maar zie wat je zegt. Ik hoop echt dat je snel wat anders zoekt. Dat je tijdens je verlof tegen iets leuks loopt of een opleiding vind. Nouja, succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63936864
quote:
foto Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef Nijna het volgende:
Wie was er nou op zoek naar die roosvisee (laxo)? Het staat hier in het schap bij de zonnatura producten. Ik denk eigenlijk dat je het gewoon mag drinken hoor, volgens mij is het enkel pruimensiroop. Als je teveel drinkt moet je er vast vaak van naar de wc... ;-).
Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnatura
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63936898
Raissa; heel veel sterkte vandaag!!!
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef texelonia het volgende:
Gaan ze je niet eerder inleiden of zoiets dan Carmella? Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat je de 40 weken wilt volmaken voor de baby, maar aan de andere kant moet het ook wel een beetje te doen zijn en blijven voor jouzelf he. Maar goed, we zullen zien
Nee, dat zijn ze nu niet van plan en m'n strenge gyn maakte ook héél duidelijk dat ze dat niet willen gaan doen tenzij de nood heel hoog is. (beetje raar dat ze het zo half boos zei, alsof ik dat voor m'n lol vraag, maar ik heb geen idee hoe hun ervaring is, of vrouwen snel "zeuren" om eerder ingeleid te worden, dus misschien dat ze dat vervelend vond ofzo... ze is altijd gehaast en ongeinteresseerd, dus ik weet ook niet beter )
Dus kijkend hoe het nu gaat denk ik van niet. Ik vind het zelf ook moeilijk om te oordelen hoe ik daar mee om moet gaan betreft hun keuzes of beslissingen. Ik neem aan dat ze wel verantwoord nadenken of het voor zowel de baby als mij goed is? Maar ik zit ook nog niet op dat aantal weken, dus zal wel allemaal duidelijk worden denk ik dan.

Dat zou bijzonder zijn Tex, als het komt op de dag van je oma's verjaardag en dan ook vernoemen, mooi!
pi_63937254
Ik heb pas geleden twee zwangerschapsbroeken met een elastiek erin gekocht en bij de een zit het elastiek helemaal gedraait en gefrummeld na een paar maal dragen en bij de ander is de band losgesprongen en zit ie los in de broek. Bij prenatal gekocht beiden.
Nu past me niks meer!
Heb nu een broek van mijn vriend aan.

Meer mensen deze 'problemen' met zwangerschapsbroeken of doe ik nu iets verkeerd?
pi_63937760
Misschien even teruggaan naar de winkel? Zoiets hoort niet gelijk kapot te gaan.
Als de maat wel goed is, dus de broek niet te strak zat verder dan is er misschien wel iets te regelen?

Carmella, gelukkig maar dan dat je er zelf eigenlijk ook zo over denkt, dat je zelf liever hebt dat de baby blijft zitten, want anders zou je toch maar mooi moedeloos worden van zo'n gyn. Ik hoop voor je dat het mogelijk is om je hele 40 weken zonder extra pijn door te maken

Ik heb vandaag sokjes gekocht hihi, als symbolisch iets. Vind ze zo lief, k blijf ernaar kijken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63937984
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien even teruggaan naar de winkel? Zoiets hoort niet gelijk kapot te gaan.
Als de maat wel goed is, dus de broek niet te strak zat verder dan is er misschien wel iets te regelen?
Ja, dat ga ik doen. Balen alleen dat ik de bon niet meer heb.
pi_63938048
quote:
Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat was het. De gewone Roosvicee staat op een andere plek dan de laxo, ferro, etc. die staan bij Zonnatura
Ja jeetje, ik stond bij de cola enzo te zoeken
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63938132
Daar zal je het niet vinden Rab...

Nummer_zoveel, heb je met pin betaald, misschien kan je dan je rekeningafschrift als bewijs gebruiken?
Ik zou sowieso terug gaan nee heb je, ja kun je krijgen.
Fake it till you make it...
pi_63938239
Dat wou ik net zeggen, wat Nijna zegt, je rekening afschrift even opzoeken of uitprinten ja. ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, dat zo'n pin-rekeningafschrift zelfs rechtsgeldigheid heeft als aankoopbewijs
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63938440
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:38 schreef huuphuup het volgende:
Dat wou ik net zeggen, wat Nijna zegt, je rekening afschrift even opzoeken of uitprinten ja. ik geloof, maar dat weet ik niet zeker, dat zo'n pin-rekeningafschrift zelfs rechtsgeldigheid heeft als aankoopbewijs
Volgens die reclame met dat irritante jongetje dat een treintje terugbrengt naar de winkel, is dat inderdaad zo. Gewoon doen dus!
pi_63938518
Die reclame ken ik niet maar een vriend van mij had het er ooit over na problemen met zijn iPod en garantie en dergelijke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 december 2008 @ 18:06:07 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63938978
Irritante jongetje? Kinderen zijn lief Rabsadani! Allemaal!
pi_63939052
Je kan het in ieder geval eerst gewoon proberen. Mochten ze daarna miepen kun je altijd nog om bonnen e.d zoeken. Mijn vriendin heeft een broek bij de Miss Etam weg die al vrij snel kapot ging in het buikband gedeelte. Maar omdat ze de bon niet meer heeft (neemt nooit bonnen mee!) is ze er niet mee terug gegaan. Ik had het eerst iig geprobeerd.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63939115
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Irritante jongetje? Kinderen zijn lief Rabsadani! Allemaal!

Voorlopig vind ik helemaal niemand lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop