Zo is het maar net!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef bork het volgende:
Spoorlijn Breda-Utrecht blijft toekomstmuziek
http://www.nu.nl/economie(...)-toekomstmuziek.html
Meer asfalt dat werkt!!
Daarom. Het is een kansloos onderwerpquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou idd, kansarme huilebalk. DAAR zit iemand op te wachten
En dan begin je je af te vragen of Eurlings stiekem geen neoconservatist is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef bork het volgende:
Spoorlijn Breda-Utrecht blijft toekomstmuziek
http://www.nu.nl/economie(...)-toekomstmuziek.html
Meer asfalt dat werkt!!
Je denkt dat Eurlings er inhoudelijk over na heeft gedacht. Ik denk dat dat een verkeerde gedachte is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan begin je je af te vragen of Eurlings stiekem geen neoconservatist is.
Ze gaan een tweede kluunspoortje bouwen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
Hmmm, vandaag minder treinen tussen Almelo en Hengelo, wegens dringende werkzaamheden. Iemand enig iedee wat er aan de hand is?
Dat vind ik juist het tofste aan een VIRM. Afgezien van de vorm dan natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Wel heb je niet meer last van het typische doedelzakgeluid.
Dan hoop ik zo goed als nooit in een VIRM-4 te zitten, die geluiden heersenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Je hoort het niet meer. Is allemaal verdwenen, tenzij je er op let, dan hoor je het nog heel erg zachtjes, maar zelfs dan is het niet meer het vertrouwde geluid. Buiten de stellen zul je het vertrouwde geluid nog wel horen.
quote:Beste treinreiziger,
Arriva Trein is op zoek naar reizigers, zogenaamde Mystery Guests, die ons willen helpen om de kwaliteit van onze dienstverlening doorlopend te bewaken. Arriva streeft er namelijk naar om treinreizen te verzorgen die zo goed mogelijk aansluiten bij de wensen van de klant, bij uw wensen dus. Er zijn dan ook verschillende manieren waarop Arriva de mening en wensen van haar klanten raadpleegt:
we kijken kritisch naar de reacties die binnenkomen bij onze afdeling klantenservice,
houden jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek en
organiseren klantenpanels.
Aanvullend hierop starten we binnenkort met het frequent meten van kwaliteit in de trein door middel van Mystery Guests.
Wilt u één van onze Mystery Guests worden?
Of u nou regelmatig reist (bijvoorbeeld naar het werk of school) of af en toe (bijvoorbeeld in het weekend of om een dagje te gaan winkelen), iedereen die met de trein van Arriva reist kan Mystery Guest worden. Wij vragen een Mystery Guest om, als klant, de kwaliteit van de gemaakte reis te beoordelen. Wat gaat er fout? Wat kan beter? Maar ook, wat gaat er goed?
Verder kunt u, door Mystery Guest te worden, naast de mensen van Arriva Trein ook andere mensen helpen:
Een goed doel; waarnaar ¤ 4,- wordt overgemaakt per ingevuld observatie formulier
Uzelf; doordat u de verbeteringen in de dienstverlening direct terugziet
Wat verwachten we van een Mystery Guest?
Van een Mystery Guest wordt verwacht dat op basis van de gemaakte reis een observatie formulier wordt ingevuld. Dit formulier staat online en het invullen en opsturen kost u daarom niet veel tijd en moeite. De Mystery Guest krijgt per e-mail het verzoek om een aantal observaties uit te voeren, dit aantal kan maximaal vijf per maand zijn.
Beloning
Omdat de hulp bij het observeren van onze dienstverlening door ons erg wordt gewaardeerd zullen we deze belonen. Deze beloning kan plaatsvinden op twee manieren:
¤ 3,- voor ieder ingevuld observatie formulier gestort op uw eigen rekening óf
¤ 4,- voor ieder ingevuld observatie formulier overgemaakt naar één van de onderstaande goede doelen:
- Wereld Natuur Fonds
- War Child
- Jantje Beton
Meedoen?
Bent u enthousiast geworden over het Mystery Guest onderzoek? Wacht dan niet langer en stuur uw reactie per e-mail aan ons door. Vergeet niet duidelijk uw naam en telefoonnummer te vermelden. Dan nemen wij vervolgens contact met u op!
Met vriendelijke groet,
Het Arriva Mystery Guest team
Had er zelf ook last van, naja eigenlijk gewoon normale tijd aankomst maar wel trein van 5 min eerder moeten nemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef von_Preussen het volgende:
Hmmm, vandaag minder treinen tussen Almelo en Hengelo, wegens dringende werkzaamheden. Iemand enig iedee wat er aan de hand is?
Als ik donderdag in de spits in dat ding heb gezeten kan ik pas beetje oordelen. Zit elke dag in die trein en ben op zich wel blij dat ik van Sprinter af ben. Dit reist net wat comfortabeler.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:02 schreef knars het volgende:
Vandaag niet getreind, maar zag al wel dat de stopper Rotjeknor - Gouda - Woerden - Abcoude - Amsterdam - Uithoorn Enkhuizen met DDAR werd gereden ipv SGMm. Dat noem ik geen verbetering
Mogelijk. Ik reis nooit verder dan Brussel Centraal. Maar heb er eens staan wachten op een vertraagde zuurstok terug naar Nederland. Tot de vertraagde trein úit Nederland binnenkwam heb ik eens opgelet op de rijtuignummers. Een klein halfuurtje later zag ik dezelfde stam weer voorrijden om richting Nederland te vertrekken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hmm ik kan me herinneren dat die stammetjes eerst 50 minuten stonden te niksen op zuid, heeft dat iets met die verplaatsing van een half uur te maken?
Des te meer reden om de lolliestok treinen eruit te halen zodra de HSL werkt... *kuch*quote:Op woensdag 17 december 2008 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ze maken er wel een potje van met die Beneluxtreinen he? En dan ligt het nog niet eens aan FingerPaint Unlimited
Dat kan natuurlijk best, dat ie verlengd wordt vanaf Eindhoven.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Tevens staat er nu al 1 deel (maastricht) op Eindhoven te wachtent tot het andere deel naar Heerlen arriveert uit Den Bosch... apart...
Gebeurt in het weekend nog weleens iddquote:Op woensdag 17 december 2008 09:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best, dat ie verlengd wordt vanaf Eindhoven.
Ahh, nouja...zelf nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 december 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebeurt in het weekend nog weleens idd
Je bedoelt dat iedereen standaard in Roosendaal moet overstappen voor de trein naar Belgie? Lijkt me een drama met al die toeristen met giga koffersquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Fixers het volgende:
Het zou veel beter zijn om die lijn te knippen op roosendaal (kunnen ze in geval van nood ook met een gewone belg ervoor rijden)
Tot dat je zelf die toerist bent in een buitenland. Dan wil je opeens niet afgeschaft zijn daar.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef Nightshadow het volgende:
Toeristen met giga koffers afschaffen
Mja, het zijn de mensen die net na het verlaten van de trein die hun koffer neerzetten en dan uitgebreid gaan staan om het hengsel er uit peuteren die voor de opstoppingen zorgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef Nightshadow het volgende:
Toeristen met giga koffers afschaffen
Precies. Al die sleepkofferterroristen mogen best ophoepelen van mij hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, het zijn de mensen die net na het verlaten van de trein die hun koffer neerzetten en dan uitgebreid gaan staan om het hengsel er uit peuteren die voor de opstoppingen zorgen.
Ligt ook nog eens aan de grote van die sleepkoffer... Als ze gewoon in het bagerack passen is er niks aan de hand...quote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Al die sleepkofferterroristen mogen best ophoepelen van mij hoor
Dat heeft er niet echt mee te maken. Mensen die precies in de uitgang stil gaan staan om het hengsel te installeren. Die moeten afgeschaft worden. Preventief geruimd, weet ik veel. maar WEG.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ligt ook nog eens aan de grote van die sleepkoffer... Als ze gewoon in het bagerack passen is er niks aan de hand...
doe dan gelijk ook vouwfietsen in de spitsquote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef Nightshadow het volgende:
Toeristen met giga koffers afschaffen
Ik doe altijd, mits aanwezig, de grote VIRM deurtrucquote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef von_Preussen het volgende:
Ik snap niet zo wat je probleem is, je moet je wel realiseren dat die mensen wereldvreemd bezig zijn en het zelf niet zullen snappen. Wat ik daarom doe (ook bij mensen die als je wilt uitstappen voor de deur gaan staan), ik geef ze gewoon een opvoedkundige tik met mijn schouder. Sommige snappen dan de boodschap, andere zijn weer verontwaardigd. Ik kan ik beide gevallen mijn pret niet op.
Licht toe?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik doe altijd, mits aanwezig, de grote VIRM deurtruc
rijdt dat stel niet voor jan lul over de hsl. Om het spoor warm te houden ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik reis nooit verder dan Brussel Centraal. Maar heb er eens staan wachten op een vertraagde zuurstok terug naar Nederland. Tot de vertraagde trein úit Nederland binnenkwam heb ik eens opgelet op de rijtuignummers. Een klein halfuurtje later zag ik dezelfde stam weer voorrijden om richting Nederland te vertrekken.
Ze hebben die zuurstokken toch ingekort vanwege de opening van de tunnel in Antwerpen? Hebben ze vast wel genoeg rijtuigen over voor een reserve stammetje. Met de instroom van de nieuwe locs zal er toch ook wel een geschikte reserve te vinden zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef Cothen het volgende:
Vroeger hadden we een hele goede oplossing voor problemen met bagage: die kon je altijd kwijt in een bagageruimte. Maar NS vervoert liever mensen vee dan begage, dus zijn in vrijwel alle plan T/V die ruimtes verdwenen of de deuren gesloten.nieuwere treinen hebben niet eens een begageruimte.
Er wordt nu natuurlijk ook wel veel meer gejat dan vroeger. Vooral op de Beneluxtrein zijn bagagedieven actiefquote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef Cothen het volgende:
Vroeger hadden we een hele goede oplossing voor problemen met bagage: die kon je altijd kwijt in een bagageruimte. Maar NS vervoert liever mensen dan begage, dus zijn in vrijwel alle plan T/V die ruimtes verdwenen of de deuren gesloten.nieuwere treinen hebben niet eens een begageruimte.
dan moet je of zorgen dat de dieven niet op de trein kunnen of dieven niet bij de bagage kunnen. Kortom, de trein moet voorzien worden van bagagekluizenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:43 schreef computergirl het volgende:
Er wordt nu natuurlijk ook wel veel meer gejat dan vroeger. Vooral op de Beneluxtrein zijn bagagedieven actief
Men neme een VIRM en een goede locatie bij de deur bij het uitstappen, namelijk aan de zijkant van de deur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |