Nee, de vluchten die ik maak zijn te kort voor een goeie wip.. na 45 minuten sta ik weer op de grond straks, da's net genoeg om een beetje opgegeild te worden door die stakke rooie pakjes van de stewardessen hier.quote:
*fapfapfap tijdens de landing?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, de vluchten die ik maak zijn te kort voor een goeie wip.. na 45 minuten sta ik weer op de grond straks, da's net genoeg om een beetje opgegeild te worden door die stakke rooie pakjes van de stewardessen hier.
He, het is de stabielste die er is.quote:
Precies, precies zoals na de fucked up query laatst van Dannyquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ze moeten maar alle layouts wegpleuren en alleen de bagger houden. Dat wordt lachen
Dan schrijf ik wel mijn eigen layout.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ze moeten maar alle layouts wegpleuren en alleen de bagger houden. Dat wordt lachen
Die was wel weer knap ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Precies, precies zoals na de fucked up query laatst van Danny
Daarom vraag ik het jort even.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ik het vaker doe dan wie dan ook... het is gewoon een complot.
Geile donder!quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
Speciaal voor jou ga ik even teruglezen Ph.
hallo.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Daar kan ik trouwens wel achterkomen Ph, ik zal eens een lijstje maken vandaag
Link?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
java en ant? Welke steen? Ik lees even in dat snelheidstopique in FB, maar god, wat een gelul in de ruimte zeg.
Hoofdrolspeler in alle zelda games.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoofdrolspeler in alle zelda games.
quote:
Corrupte zooi.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik verwacht ieder moment een auto voor de deur die me naar het vliegveld brengt.. kost 4 euro voor een rit van twee uur.. en dan zit je in een Toyota Innova. Best lekker dus.
Als we indah niet meer terugzienL: verkracht, van zijn kleren ontdaan gedumpt in een greppel. AL zijn bezittingen zijn verkocht op de zwarte markt.quote:
En ze nieren ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we indah niet meer terugzienL: verkracht, van zijn kleren ontdaan gedumpt in een greppel. AL zijn bezittingen zijn verkocht op de zwarte markt.
Deal!quote:
mja, het is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Wat een bullcrap in dat snelheidstopic.
[..]
Ik zeg MySQL 5.1 erop, fotoboek offline gooien, moet je zien hoe snel het gaatquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, het is echt te triest voor woorden.
laat ze fappen!quote:
hey, maar het werkt tenminste wel (voor nuquote:
whehe....quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we indah niet meer terugzienL: verkracht, van zijn kleren ontdaan gedumpt in een greppel. AL zijn bezittingen zijn verkocht op de zwarte markt.
maakt dan ook niet meer uit.quote:
5 stond er nu op dacht ik? Ik mag aannemen dat ze die braaf updaten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zeg MySQL 5.1 erop, fotoboek offline gooien, moet je zien hoe snel het gaat
Je denkt te simpelquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 stond er nu op dacht ik? Ik mag aannemen dat ze die braaf updaten?
Of denk ik nu te simpel?
Minor versies zijn toch niet erg om te updaten? Van 4 naar 5 is bv wat anders, je kunt eens voor verrassingen te komen staan (zeker met transactiemanagement die opeens geheel anders werkt).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |