Nee, de vluchten die ik maak zijn te kort voor een goeie wip.. na 45 minuten sta ik weer op de grond straks, da's net genoeg om een beetje opgegeild te worden door die stakke rooie pakjes van de stewardessen hier.quote:
*fapfapfap tijdens de landing?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, de vluchten die ik maak zijn te kort voor een goeie wip.. na 45 minuten sta ik weer op de grond straks, da's net genoeg om een beetje opgegeild te worden door die stakke rooie pakjes van de stewardessen hier.
He, het is de stabielste die er is.quote:
Precies, precies zoals na de fucked up query laatst van Dannyquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ze moeten maar alle layouts wegpleuren en alleen de bagger houden. Dat wordt lachen
Dan schrijf ik wel mijn eigen layout.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ze moeten maar alle layouts wegpleuren en alleen de bagger houden. Dat wordt lachen
Die was wel weer knap ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Precies, precies zoals na de fucked up query laatst van Danny
Daarom vraag ik het jort even.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ik het vaker doe dan wie dan ook... het is gewoon een complot.
Geile donder!quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:30 schreef JortK het volgende:
Speciaal voor jou ga ik even teruglezen Ph.
hallo.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Daar kan ik trouwens wel achterkomen Ph, ik zal eens een lijstje maken vandaag
Link?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:34 schreef Pheno het volgende:
java en ant? Welke steen? Ik lees even in dat snelheidstopique in FB, maar god, wat een gelul in de ruimte zeg.
Hoofdrolspeler in alle zelda games.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoofdrolspeler in alle zelda games.
quote:
Corrupte zooi.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik verwacht ieder moment een auto voor de deur die me naar het vliegveld brengt.. kost 4 euro voor een rit van twee uur.. en dan zit je in een Toyota Innova. Best lekker dus.
Als we indah niet meer terugzienL: verkracht, van zijn kleren ontdaan gedumpt in een greppel. AL zijn bezittingen zijn verkocht op de zwarte markt.quote:
En ze nieren ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we indah niet meer terugzienL: verkracht, van zijn kleren ontdaan gedumpt in een greppel. AL zijn bezittingen zijn verkocht op de zwarte markt.
Deal!quote:
mja, het is echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Wat een bullcrap in dat snelheidstopic.
[..]
Ik zeg MySQL 5.1 erop, fotoboek offline gooien, moet je zien hoe snel het gaatquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, het is echt te triest voor woorden.
laat ze fappen!quote:
hey, maar het werkt tenminste wel (voor nuquote:
whehe....quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we indah niet meer terugzienL: verkracht, van zijn kleren ontdaan gedumpt in een greppel. AL zijn bezittingen zijn verkocht op de zwarte markt.
maakt dan ook niet meer uit.quote:
5 stond er nu op dacht ik? Ik mag aannemen dat ze die braaf updaten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zeg MySQL 5.1 erop, fotoboek offline gooien, moet je zien hoe snel het gaat
Je denkt te simpelquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
5 stond er nu op dacht ik? Ik mag aannemen dat ze die braaf updaten?
Of denk ik nu te simpel?
Minor versies zijn toch niet erg om te updaten? Van 4 naar 5 is bv wat anders, je kunt eens voor verrassingen te komen staan (zeker met transactiemanagement die opeens geheel anders werkt).quote:
Je vraagt me op mijn fotoboek te klikken, ik kom er eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:51 schreef JortK het volgende:
Maar het fotoboek is volgens mij echt een draak, alleen al die paging bovenin
Laat lekker alleen de zaken van de laatste maand zien
Er zijn zat mensen die er wel komen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vraagt me op mijn fotoboek te klikken, ik kom er eigenlijk nooit
Oh ja, maar ik bedoel te zeggen dat ik er niet kom om te kijken hoe het in elkaar steekt. Al die projectjes zijn zwaar kut.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die er wel komen.
De projectjes dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef JortK het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd dat de code van RDE best aardig in elkaar zit.
Ik ben meer bang voor FokSport, FokGames en Fotoboek enzo.
De hardware is niet schaalbaar, dat is wat andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De projectjes dus.
RDE zal vast iets kunnen, maar het is niet echt lekker schaalbaar heb ik het idee.
Niet echt, ben nog altijd flink pissig hier op de zaak... gister al megadiscussie thuis gehad in privesfeer hierover. Mevr Frutsel is pislink op mijn baas...quote:
Gaan ze dat ook pas testen als ze iets hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:10 schreef JortK het volgende:
[..]
De hardware is niet schaalbaar, dat is wat anders
RDE is klaar voor replicatie, memcaching etc.
Ze moeten lekker bij Dell aankloppen voor sponsoring, die gasten hebben toch een overschot waar je gek van wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan ze dat ook pas testen als ze iets hebben
Duh. Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:17 schreef JortK het volgende:
Al me contactpersonen zijn ziek.
Vind je het gek met die troep van hen, maar he alles is beter dan wat ze nu hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze moeten lekker bij Dell aankloppen voor sponsoring, die gasten hebben toch een overschot waar je gek van wordt.
MSNquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziek? Is dat een nieuwe status in MSN?
Heb ik net al gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef Pheno het volgende:
En nu even een u-boot in het toilet te water laten.
Glorie. En zo makkelijk. geen remspoor, nietsquote:
uren compenseren +1quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
samenwerken -1
Oh, doe ik wel vaker, op zondag of zo even klussen en dan op vrijdag eerder weg.quote:
Komt heel bekend voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, doe ik wel vaker, op zondag of zo even klussen en dan op vrijdag eerder weg.
immer.quote:
nee, maar open jij straks een nieuwe?quote:
Terechte vraagquote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar open jij straks een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |