*kuch* tellerafwijking *kuchquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik wist niet dat die zo hard kon...
Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.quote:
En hoezo zou het boordje aap zijn? Officieel 330, wil niet zeggen dat er speling in zit. En laat het dan 352 op de teller zijn in plaats van officieel gemeten? Kan makkelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352 op een snelweg, dat is tegen de 100 meter per seconde.... ik zeg 'broodje aap'.
Ik mis Bquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352 op een snelweg, dat is tegen de 100 meter per seconde.... ik zeg 'broodje aap'.
Lol, of je wel of geen profiel hebt, geeft al een tellerafwijking die een behoorlijk snelheidsverschil zou kunnen verklarenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.
Klopt, en geen profiel zou meer afwijking naar beneden inhouden, niet naar boven... toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Brad het volgende:
[..]
Lol, of je wel of geen profiel hebt, geeft al een tellerafwijking die een behoorlijk snelheidsverschil zou kunnen verklaren
Ach, zo snel je niest ben je bij die snelheid ook ongeveer dood. Als er iets mis gaat ben je als mens echt niet in staat om ook nog maar iets te volgen bij die snelheid. Alleen hetgeen recht voor je zie je nog normaal, het gebied naast je is al zwaar vertekend. Ga je dus spinnen, dan snap je geen bal meer van wat er gebeurt, dus een eventuele boom zie je ook niet aankomen. Wel sneu voor die eventuele boom, een stuk Italiaans afval tegen je aan. Net als dat kanaal in Groningen. Die mongool probeerde dat kanaal te dumpen met een ferrari, nog erger...quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Painted_Horse het volgende:
100 meter per seconde, je moet ook niet per ongeluk een keer niezen bij zo'n snelheid.
Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat andersquote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.
Ik heb een Audi, mag dat ook? En nee, ik denk dat het vast en zeker tellerafwijking is, al vind ik dat triest voor zo'n auto. En als je dan al wilt eikelpoetsen, neem dan een TomTom mee en laat op basis van GPS gegevens je snelheid bepalen. Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat anders
Hoezo zou het fake zijn? Dat die dingen harder kunnen dan je polo is logisch, als hij zijn spiegels inklapt om nog harder te kunnen en als hij nog een beetje getuned is, is dat echt wel haalbaar. Wat denk je, dat er als er op de teller 352 staat het gewoon een afwijking is en hij stiekem met 275 langs komt?
Precies dat.... in het clipje komt naar voren dat de wagen iets of wat aerodynamisch is aangepast.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat anders
Hoezo zou het fake zijn? Dat die dingen harder kunnen dan je polo is logisch, als hij zijn spiegels inklapt om nog harder te kunnen en als hij nog een beetje getuned is, is dat echt wel haalbaar. Wat denk je, dat er als er op de teller 352 staat het gewoon een afwijking is en hij stiekem met 275 langs komt?
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesquote:Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik heb een Audi, mag dat ook? En nee, ik denk dat het vast en zeker tellerafwijking is, al vind ik dat triest voor zo'n auto. En als je dan al wilt eikelpoetsen, neem dan een TomTom mee en laat op basis van GPS gegevens je snelheid bepalen. Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
Gelukkig is veel van de technologie gelijk, aangezien het moederbedrijf hetzelfde is. Net als Bugatti, overigens...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesTuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50
En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
Doh! Ben je gewoon aan het fucken of ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:25 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig is veel van de technologie gelijk, aangezien het moederbedrijf hetzelfde is. Net als Bugatti, overigens...
Zowel Lambo als Bugatti zijn van de Volkswagen groep. En veel van de technologie die bij Porsche, Lambo en Bugatti wordt ontwikkeld gaat daarna door naar Audi. Kijk eens naar de Audi R8 en de Bugatti Veyron. En vergeleken bij die twee zijn Lambo's een beetje achterhaalde auto's...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Doh! Ben je gewoon aan het fucken of ben je echt zo dom?Ongeloofelijk
Dat is toch helemaal niet waar het over ging. Het gaat over het feit dat jij zegt dat die kilometerteller niet precies is, en zegt dat een tomtom wel accuraat is. Tomtom is ook niet 100% precies, een kilometerteller ook niet, maar het zal er wel behoorlijk dicht bij liggen. Jij zegt dat 352 nergens op slaat en dat het een 'speelgoeddingetje' is en dat het bullshit is dat hij 352 rijdt. Denk je echt dat hij rond de 300 reed maar dat 'prutding' 352 aan gaf?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zowel Lambo als Bugatti zijn van de Volkswagen groep. En veel van de technologie die bij Porsche, Lambo en Bugatti wordt ontwikkeld gaat daarna door naar Audi. Kijk eens naar de Audi R8 en de Bugatti Veyron. En vergeleken bij die twee zijn Lambo's een beetje achterhaalde auto's...
Oh, en over dom gesproken, het is ongelofelijk of ongelooflijk. Jou variant is fout, sukkel.
De tellerafwijking druk je uit in procenten, en dus is die aan het einde van de schaal (lees: >300 km/h) absoluut gezien best groot. 20 a 30 zou dus heel goed kunnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesTuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50
En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
Dit gaat je minstens 10 boze reacties van Koos Spee-haters, zelf uiteraard allemaal profcoureurs, opleveren, Dago.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?
Dan ben je niet stoer maar een lompe eikel en een accident waiting to happen, iemand kijkt achter zich, ziet niets of schat de snelheid verkeerd in (want niemand verwacht dat er een vliegtuig langskomt op ooghoogte), haalt in en wordt anaal genomen door een Lamborghini.
Hey, als ze het regelen dat ze een stuk weg vrij hebben om hard te scheuren met die bak, zoals tijdje terug over de afsluitdijk, prima. Dan vind ik het alleen maar brandstofmisbruik.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dit gaat je minstens 10 boze reacties van Koos Spee-haters, zelf uiteraard allemaal profcoureurs, opleveren, Dago.
Alleen in Nederland hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 18:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?
Dan ben je niet stoer maar een lompe eikel en een accident waiting to happen, iemand kijkt achter zich, ziet niets of schat de snelheid verkeerd in (want niemand verwacht dat er een vliegtuig langskomt op ooghoogte), haalt in en wordt anaal genomen door een Lamborghini.
Met 219 mph ga je toch íets sneller dan de snelheidslimiet.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:40 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Alleen in Nederland hoorIn Duitsland hebben automobilisten de slaap wel uit
Valt mee, zelfs als ik 240 rijd, word ik regelmatig ingehaald of ik stilsta. In Duitsland gaat dat allemaal prima, in Nederland schieten ze je al af als je 130 rijdtquote:Op donderdag 11 december 2008 19:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met 219 mph ga je toch íets sneller dan de snelheidslimiet.
En hij haalt zelf al auto's in die hij niet eens had gezien tot hij er voorbij was. Laat staan de mensen in die auto, als je verwacht dat iemand zich aan de limiet houdt of er een beetje overheen gaat schat je het toch anders in dan iemand die met 230 kilometer boven de snelheidslimiet aan komt vliegen.
Offtopic, maar wel leukquote:Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh, en over dom gesproken, het is ongelofelijk of ongelooflijk. Jouw variant is fout, sukkel.
max? Kennen we nietquote:Op donderdag 11 december 2008 19:56 schreef Dagonet het volgende:
Ja, en wat is de maximum snelheid op die weg?
Iedereen die denkt dat snel rijden in een snelle auto te maken heeft met stoer doen of patsgedrag, heeft duidelijk zelf nog nooit in een echte auto geredenquote:
Dat moet je tegen de verzekering zeggen als je iets hebt geregeld. Oh wacht, dat gebeurt jou nooooooitquote:
Vandaar ook je cool smiley in je vorige post over het niet kennen van maximale snelheid.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Iedereen die denkt dat snel rijden in een snelle auto te maken heeft met stoer doen of patsgedrag, heeft duidelijk zelf nog nooit in een echte auto gereden
Die keert gewoon uitquote:Op donderdag 11 december 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de verzekering zeggen als je iets hebt geregeld. Oh wacht, dat gebeurt jou nooooooit
Uhu, omdat doorrijden erg lekker isquote:Op donderdag 11 december 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar ook je cool smiley in je vorige post over het niet kennen van maximale snelheid.
Precies, en dat weet iedereen die op die weg gaat rijden. Dan nog is 355 een beetje heel erg overdreven maar iedereen weet dat het kán gebeuren.quote:
Een motorfiets die 300 echte kilometers per uur rijdt geeft op zijn teller 320km/h aan. Dit enkel door de slip van de band, ja banden slippen, altijd. Hoe hoger de weerstanden (met name luchtweerstand) hoe meer slip. Tot 20% slip zit je in een stabiel gebied, daar boven begin je grip te verliezen. Daarnaast heb je ook nog gewoon domweg afwijking, die altijd naar boven is overigens.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
In Nederland zou ik et ook zeker niet doen, maar hardrijden is op zich niet zo gevaarlijk als men hier wil doen geloven. Nederlanders zijn overigens wel wat egoïstischer op de weg, Duitsers rijden minder op ego. Daarom is et daar wat veiligerquote:Op donderdag 11 december 2008 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, en dat weet iedereen die op die weg gaat rijden. Dan nog is 355 een beetje heel erg overdreven maar iedereen weet dat het kán gebeuren.
Op een 120 km/u weg niet. Dan hou je geen rekening met iemand die 100 meter per seconde komt aanscheuren.
En dit was niets anders dan patsgedrag, vandaar namelijk ook de website 205mph.com die ervoor was opgezet (sindsdien offline gehaald toen de politie hevige interesse toonde, het filmpje is een jaar oud).
Ik zeg niet dat doorrijden slecht is, maar 3x de max snelheid is vragen om problemen. Dat heeft weinig met huilie te maken maar met verkeersinzicht.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
In Nederland zou ik et ook zeker niet doen, maar hardrijden is op zich niet zo gevaarlijk als men hier wil doen geloven. Nederlanders zijn overigens wel wat egoïstischer op de weg, Duitsers rijden minder op ego. Daarom is et daar wat veiliger
Dan merk je pas dat je een geest bent als je achterom kijkt en je eigen wrak achter een dikke peiler ziet liggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
...
Maar iemand die op een openbare weg met 350 km per uur gaat scheuren mag wat mij betreft met diezelfde snelheid tegen de pijlers van een overweg.
Bron? Laat maar zien hoeveel procent de afwijking is van een Lamboquote:Op donderdag 11 december 2008 20:26 schreef Youp het volgende:
[..]
Een motorfiets die 300 echte kilometers per uur rijdt geeft op zijn teller 320km/h aan. Dit enkel door de slip van de band, ja banden slippen, altijd. Hoe hoger de weerstanden (met name luchtweerstand) hoe meer slip. Tot 20% slip zit je in een stabiel gebied, daar boven begin je grip te verliezen. Daarnaast heb je ook nog gewoon domweg afwijking, die altijd naar boven is overigens.
Geloof je het niet? Kijk maar naaaaaaaaaa
"I drive my child to school on this road every day" door een USA-muts. Alsof ze het in de spits doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef j0rrit het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)ielago-the-aftermath
Typisch Amerikaans he.. Ze hebben zelfs geen 1 auto ingehaald (of wel?)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Bron? Laat maar zien hoeveel procent de afwijking is van een Lambo
[..]
"I drive my child to school on this road every day" door een USA-muts. Alsof ze het in de spits doen.
Ik mag het niet zeggen, maar ik vind het er nog redelijk veilig uitzien
Misschien door Nederlandse verzekeraars, ik blijf gewoon volledig verzekerd, ongeacht de snelheid. Volgens mij is et wel zo dat de aansprakelijkheid meer bij mij ligt als de snelheid echt onverantwoord was (bv 240 langs een file of over een knooppunt jakkeren). Maar je blijft verzekerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
Op de autobahn was er overigens een snelheid waar je niet meer volledig verzekerd was, dus of ze altijd uitbetalen weet ik niet zo zeker. Je eigen auto zou nog eens niet volledig vergoed kunnen worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |