*kuch* tellerafwijking *kuchquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik wist niet dat die zo hard kon...
Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.quote:
En hoezo zou het boordje aap zijn? Officieel 330, wil niet zeggen dat er speling in zit. En laat het dan 352 op de teller zijn in plaats van officieel gemeten? Kan makkelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352 op een snelweg, dat is tegen de 100 meter per seconde.... ik zeg 'broodje aap'.
Ik mis Bquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:
Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352 op een snelweg, dat is tegen de 100 meter per seconde.... ik zeg 'broodje aap'.
Lol, of je wel of geen profiel hebt, geeft al een tellerafwijking die een behoorlijk snelheidsverschil zou kunnen verklarenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.
Klopt, en geen profiel zou meer afwijking naar beneden inhouden, niet naar boven... toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Brad het volgende:
[..]
Lol, of je wel of geen profiel hebt, geeft al een tellerafwijking die een behoorlijk snelheidsverschil zou kunnen verklaren
Ach, zo snel je niest ben je bij die snelheid ook ongeveer dood. Als er iets mis gaat ben je als mens echt niet in staat om ook nog maar iets te volgen bij die snelheid. Alleen hetgeen recht voor je zie je nog normaal, het gebied naast je is al zwaar vertekend. Ga je dus spinnen, dan snap je geen bal meer van wat er gebeurt, dus een eventuele boom zie je ook niet aankomen. Wel sneu voor die eventuele boom, een stuk Italiaans afval tegen je aan. Net als dat kanaal in Groningen. Die mongool probeerde dat kanaal te dumpen met een ferrari, nog erger...quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Painted_Horse het volgende:
100 meter per seconde, je moet ook niet per ongeluk een keer niezen bij zo'n snelheid.
Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat andersquote:Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.
Ik heb een Audi, mag dat ook? En nee, ik denk dat het vast en zeker tellerafwijking is, al vind ik dat triest voor zo'n auto. En als je dan al wilt eikelpoetsen, neem dan een TomTom mee en laat op basis van GPS gegevens je snelheid bepalen. Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat anders
Hoezo zou het fake zijn? Dat die dingen harder kunnen dan je polo is logisch, als hij zijn spiegels inklapt om nog harder te kunnen en als hij nog een beetje getuned is, is dat echt wel haalbaar. Wat denk je, dat er als er op de teller 352 staat het gewoon een afwijking is en hij stiekem met 275 langs komt?
Precies dat.... in het clipje komt naar voren dat de wagen iets of wat aerodynamisch is aangepast.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat anders
Hoezo zou het fake zijn? Dat die dingen harder kunnen dan je polo is logisch, als hij zijn spiegels inklapt om nog harder te kunnen en als hij nog een beetje getuned is, is dat echt wel haalbaar. Wat denk je, dat er als er op de teller 352 staat het gewoon een afwijking is en hij stiekem met 275 langs komt?
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesquote:Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik heb een Audi, mag dat ook? En nee, ik denk dat het vast en zeker tellerafwijking is, al vind ik dat triest voor zo'n auto. En als je dan al wilt eikelpoetsen, neem dan een TomTom mee en laat op basis van GPS gegevens je snelheid bepalen. Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
Gelukkig is veel van de technologie gelijk, aangezien het moederbedrijf hetzelfde is. Net als Bugatti, overigens...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesTuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50
En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
Doh! Ben je gewoon aan het fucken of ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:25 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig is veel van de technologie gelijk, aangezien het moederbedrijf hetzelfde is. Net als Bugatti, overigens...
Zowel Lambo als Bugatti zijn van de Volkswagen groep. En veel van de technologie die bij Porsche, Lambo en Bugatti wordt ontwikkeld gaat daarna door naar Audi. Kijk eens naar de Audi R8 en de Bugatti Veyron. En vergeleken bij die twee zijn Lambo's een beetje achterhaalde auto's...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Doh! Ben je gewoon aan het fucken of ben je echt zo dom?Ongeloofelijk
Dat is toch helemaal niet waar het over ging. Het gaat over het feit dat jij zegt dat die kilometerteller niet precies is, en zegt dat een tomtom wel accuraat is. Tomtom is ook niet 100% precies, een kilometerteller ook niet, maar het zal er wel behoorlijk dicht bij liggen. Jij zegt dat 352 nergens op slaat en dat het een 'speelgoeddingetje' is en dat het bullshit is dat hij 352 rijdt. Denk je echt dat hij rond de 300 reed maar dat 'prutding' 352 aan gaf?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zowel Lambo als Bugatti zijn van de Volkswagen groep. En veel van de technologie die bij Porsche, Lambo en Bugatti wordt ontwikkeld gaat daarna door naar Audi. Kijk eens naar de Audi R8 en de Bugatti Veyron. En vergeleken bij die twee zijn Lambo's een beetje achterhaalde auto's...
Oh, en over dom gesproken, het is ongelofelijk of ongelooflijk. Jou variant is fout, sukkel.
De tellerafwijking druk je uit in procenten, en dus is die aan het einde van de schaal (lees: >300 km/h) absoluut gezien best groot. 20 a 30 zou dus heel goed kunnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Owhja, want een TomTom is wel 100% preciesTuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50
En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |