abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2008 @ 12:43:16 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 11 december 2008 @ 12:44:13 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_63930648
Gisteren reed tie hiero over een verkeersdrempel grappig geluid en elke toeschouwer lag in een deuk.
pi_63931161
Ik wist niet dat die zo hard kon...

Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352 op een snelweg, dat is tegen de 100 meter per seconde.... ik zeg 'broodje aap'.

[ Bericht 72% gewijzigd door AlphaOmega op 11-12-2008 13:14:37 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_63931485
Wow @ 03:42 min
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
pi_63931809
*flits*
  donderdag 11 december 2008 @ 13:30:42 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_63931825
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef AlphaOmega het volgende:

Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352
*kuch* tellerafwijking *kuch
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_63931862
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:30 schreef Xtreem het volgende:

[..]

*kuch* tellerafwijking *kuch
Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.
pi_63931929
quote:

Toch even op zoek gegaan. Bullshit dus. A, de topsnelheid van een normale variant is 330, en 352 op een snelweg, dat is tegen de 100 meter per seconde.... ik zeg 'broodje aap'.
En hoezo zou het boordje aap zijn? Officieel 330, wil niet zeggen dat er speling in zit. En laat het dan 352 op de teller zijn in plaats van officieel gemeten? Kan makkelijk.

En hoezo zou het feit dat het 100m per seconde is, niet kunnen?
  donderdag 11 december 2008 @ 13:36:07 #9
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_63931957
quote:

Ik mis B

En 352 op de teller, kleine afwijking, zou best wel kunnen kloppen. Daarnaast is fabrieksopgave vaak voorzichtiger.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_63931962
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk... stiekem, ookal heeft het iets met Volkswagen te maken, blijft het onderhuids een Italiaans stuk prutswerk.... tellerafwijking op zo'n duur stuk speelgoed, da's pas echt triest. Maar nog steeds, hij rijdt dus geen 352.
Lol, of je wel of geen profiel hebt, geeft al een tellerafwijking die een behoorlijk snelheidsverschil zou kunnen verklaren
pi_63932335
100 meter per seconde, je moet ook niet per ongeluk een keer niezen bij zo'n snelheid.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_63932381
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef Brad het volgende:

[..]

Lol, of je wel of geen profiel hebt, geeft al een tellerafwijking die een behoorlijk snelheidsverschil zou kunnen verklaren
Klopt, en geen profiel zou meer afwijking naar beneden inhouden, niet naar boven... toch?
pi_63932474
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Painted_Horse het volgende:
100 meter per seconde, je moet ook niet per ongeluk een keer niezen bij zo'n snelheid.
Ach, zo snel je niest ben je bij die snelheid ook ongeveer dood. Als er iets mis gaat ben je als mens echt niet in staat om ook nog maar iets te volgen bij die snelheid. Alleen hetgeen recht voor je zie je nog normaal, het gebied naast je is al zwaar vertekend. Ga je dus spinnen, dan snap je geen bal meer van wat er gebeurt, dus een eventuele boom zie je ook niet aankomen. Wel sneu voor die eventuele boom, een stuk Italiaans afval tegen je aan. Net als dat kanaal in Groningen. Die mongool probeerde dat kanaal te dumpen met een ferrari, nog erger...
pi_63932664
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:32 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat anders

Hoezo zou het fake zijn? Dat die dingen harder kunnen dan je polo is logisch, als hij zijn spiegels inklapt om nog harder te kunnen en als hij nog een beetje getuned is, is dat echt wel haalbaar. Wat denk je, dat er als er op de teller 352 staat het gewoon een afwijking is en hij stiekem met 275 langs komt?
pi_63932820
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Ja, want als ik 200 rij dan is dat eigelijk 120, maar mijn kilometerteller is niet zo heel precies ookal zeggen de flitspalen wat anders

Hoezo zou het fake zijn? Dat die dingen harder kunnen dan je polo is logisch, als hij zijn spiegels inklapt om nog harder te kunnen en als hij nog een beetje getuned is, is dat echt wel haalbaar. Wat denk je, dat er als er op de teller 352 staat het gewoon een afwijking is en hij stiekem met 275 langs komt?
Ik heb een Audi, mag dat ook? En nee, ik denk dat het vast en zeker tellerafwijking is, al vind ik dat triest voor zo'n auto. En als je dan al wilt eikelpoetsen, neem dan een TomTom mee en laat op basis van GPS gegevens je snelheid bepalen. Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
  donderdag 11 december 2008 @ 14:15:56 #17
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63932985
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Precies dat.... in het clipje komt naar voren dat de wagen iets of wat aerodynamisch is aangepast.
En juist bij hoge snelheden komt dit tot zijn recht.
Luchtweerstand = kwadratisch met de snelheid.
Dus het blijft bij 219 mile / uur... de enigste onbekende factor is hier de kilometerteller afwijking (if any ?).
pi_63933118
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ik heb een Audi, mag dat ook? En nee, ik denk dat het vast en zeker tellerafwijking is, al vind ik dat triest voor zo'n auto. En als je dan al wilt eikelpoetsen, neem dan een TomTom mee en laat op basis van GPS gegevens je snelheid bepalen. Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
Owhja, want een TomTom is wel 100% precies Tuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50

En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
pi_63933215
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Owhja, want een TomTom is wel 100% precies Tuurlijk heb je iets kilometertellerafwijking, maar dat is misschien 5 kilometer per uur, heus geen 20 tot 50

En inderdaad, haal je 352 in je audi dan ben je stoer, in een Lambo is dat inderdaad lafjes
Gelukkig is veel van de technologie gelijk, aangezien het moederbedrijf hetzelfde is. Net als Bugatti, overigens...
pi_63933299
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:25 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Gelukkig is veel van de technologie gelijk, aangezien het moederbedrijf hetzelfde is. Net als Bugatti, overigens...
Doh! Ben je gewoon aan het fucken of ben je echt zo dom? Ongeloofelijk
pi_63934381
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Doh! Ben je gewoon aan het fucken of ben je echt zo dom? Ongeloofelijk
Zowel Lambo als Bugatti zijn van de Volkswagen groep. En veel van de technologie die bij Porsche, Lambo en Bugatti wordt ontwikkeld gaat daarna door naar Audi. Kijk eens naar de Audi R8 en de Bugatti Veyron. En vergeleken bij die twee zijn Lambo's een beetje achterhaalde auto's...

Oh, en over dom gesproken, het is ongelofelijk of ongelooflijk. Jou variant is fout, sukkel.
pi_63935477
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Zowel Lambo als Bugatti zijn van de Volkswagen groep. En veel van de technologie die bij Porsche, Lambo en Bugatti wordt ontwikkeld gaat daarna door naar Audi. Kijk eens naar de Audi R8 en de Bugatti Veyron. En vergeleken bij die twee zijn Lambo's een beetje achterhaalde auto's...

Oh, en over dom gesproken, het is ongelofelijk of ongelooflijk. Jou variant is fout, sukkel.
Dat is toch helemaal niet waar het over ging. Het gaat over het feit dat jij zegt dat die kilometerteller niet precies is, en zegt dat een tomtom wel accuraat is. Tomtom is ook niet 100% precies, een kilometerteller ook niet, maar het zal er wel behoorlijk dicht bij liggen. Jij zegt dat 352 nergens op slaat en dat het een 'speelgoeddingetje' is en dat het bullshit is dat hij 352 rijdt. Denk je echt dat hij rond de 300 reed maar dat 'prutding' 352 aan gaf?

Verder chapeau dat je mij een sukkel noemt na 1 spel/typfoutje, hulde.
  donderdag 11 december 2008 @ 16:39:40 #23
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_63936785
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

De tellerafwijking druk je uit in procenten, en dus is die aan het einde van de schaal (lees: >300 km/h) absoluut gezien best groot. 20 a 30 zou dus heel goed kunnen.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 11 december 2008 @ 17:52:26 #24
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_63938625
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 11 december 2008 @ 18:04:40 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63938943
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
Haal je dan de 352, dan ben je stoer... nu gewoon minder...
Op een normale snelweg met, weliswaar rustig, gewoon verkeer ook op de weg?

Dan ben je niet stoer maar een lompe eikel en een accident waiting to happen, iemand kijkt achter zich, ziet niets of schat de snelheid verkeerd in (want niemand verwacht dat er een vliegtuig langskomt op ooghoogte), haalt in en wordt anaal genomen door een Lamborghini.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')