Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je zelf helemaal niet mixt thuis met Virtual DJ of echte gear (of wat dan ook) lijkt het me dat niet echt 'terecht' dat je dan flink commentaar gaat leveren op de setjes van anderen...
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?
Laten we dan ook maar alle filmrecensies verbieden want degenen die ze schrijven maken zelf ook geen films.![]()
zie:quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?
Laten we dan ook maar alle filmrecensies verbieden want degenen die ze schrijven maken zelf ook geen films.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.
Dat kun je wel zeggen maar ik heb nog nooit goeie voorbeelden gezien wat als "irritant" wordt beschouwd. Grappig dat iedereen één persoon irritant kan vinden zonder dat ze eigenlijk weten waarom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.
Erg lekkere mix, redelijk mijn type hardstyle... Stevig en rond! Leuk gedaan ook met die vocal van deepack in het midden. Zulke dingen kan ik dan wel weer waarderen. Goede afsluiter ook om de boel ff mee af te knallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jaarmix is rondgestuurtdNiet helemaal strak overal maar ik ben dan ook geen Prophet of Zany. Ben er wel tevreden over
![]()
[..]
100% mee eens!! ook redelijk in elkaar gemixt. Deze mix gaat op m'n mp3-spelerquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Erg lekkere mix, redelijk mijn type hardstyle... Stevig en rond! Leuk gedaan ook met die vocal van deepack in het midden. Zulke dingen kan ik dan wel weer waarderen. Goede afsluiter ook om de boel ff mee af te knallen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef kollie het volgende:
[..]
100% mee eens!! ook redelijk in elkaar gemixt. Deze mix gaat op m'n mp3-speler
probeer het maandag ff op een andere compu. Wellicht dat het dan wel luktquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef ElDani het volgende:
@Kollie, doet megaupload vreemd? Moet je andere link desnoods?
als alles goed gaat gaan volgende week de uitzendingen beginnen. Eerst wordt alles via de site van B2Control.com uitgezonden de hele nacht door (mijn tijd wordt tussen 21.00 en 22.00 tussen al het house en electroquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef ElDani het volgende:
Overigens: LeonH: Wat is de naam van je podcast? Ik was ook een x aan het kijken of ik dat kon maken.. Kan ik een keer guestmix derin gooien? Lijkt me leuk!
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.quote:NLS – Best of 2008, The Megamix
01. V.A. – Tribute to the year 2008 ( NLS Mash –up)
02. Frontliner – Spacer
03. The Prophet & Wildstylez – Cold Rockin’
04. Project One – The Story Unfolds
05. Alpha Twins – Fragments
06. Tatanka – Borderline (Parto Mix)
07. 2-Sidez – Freakin
08. Headhunterz – Hate it or Love it
09. Ivan Carsten – Unexpected ( Tuneboy Remix)
10. Headhunterz – Scantraxx Reloaded part II
11. Tuneboy – I’ll growl
12. A-lusion – Perfect it (Frontliner Remix)
13. Tatanka pres. J. Hiroshy – Showtime (Tatanka Remix)
14. A-lusion – Guidelinez
15. Dozer – Church of the Darkside
16. Williams Syndrome – Thunder
17. D-Block & S-Te-Fan – Kingdom
18. Williams Syndrome – Redemption
19. Noisecontrollers – Shreek
20. Bass Modulators – The Cube
21. Beat Providers – Silence
22. Wildstylez – Revenge
23. Hyperdrive – The Punishment
24. Project One – Halfway There
25. Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
26. 2 best enemies – Phases (TBY Romantic Mix)
27. Project One – Art of Creation
28. Dozer – The Legacy
29. Scope DJ – Final Destination
30. Headhunterz vs. Wildstylez – Project One
31. Frontliner – Tuuduu ( DJ Tool)
32. Tuneboy – Dirty ( Wildstylez Remix)
33. Sylenth & Glitch – Music in You ( Scope DJ loves the reversed bass Mix)
34. The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
35. Gentalica – Thunderstyle
36. Francecso Zeta – Fairyland
37. The KGB’s – Yerba Diabolika (TBY Mix)
38. Technoboy – Rage ( A Hardstyle song)
39. Max Enforcer – Loudness
40. SMD – Just Like you
41. Frontliner – Warphole
42. Project One – Life beyond Earth
43. Marlon S meets Digital Punk – Bringing the Funk
44. Brennan Heart - Faith in your DJ
45. DJ Luna & Dutchmaster – Copies are Faking
46. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
47. DJ Vortex – Come on and Fight (Alphaverb’s Unlimited vocal Edit)
48. Project One – Rate Reducer
49. Donkey Rollers – LMPSJNK
50. Zany ft. The Beholder – Euphoria
Zieke tracklist gewoon.quote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
[..]
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.
Ziek!quote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
[..]
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.
Haha dat was idd een twijfelgeval, Maar ik vind die plaat behoorlijk dik ( en heb er goede partyherinneringen aan) dus dacht doe um gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |