quote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vin dhet wel knap dat Nielez hier tenminste openlijk voor uit komt dat ie sexsueel incapabel is om een vrouw te bevredigen, daar moet je een grote (nou ja in dit geval kleine) man voor zijn

Wie? Waar?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en iemand met een lolbroek

Waarvoor dankquote:Op donderdag 11 december 2008 12:48 schreef swarmahoer het volgende:
lul maar mikkie, hij is wel degene met een vriendin

Die van Katja? Dunno's maar als je hem aanhebt moet je hem even komen showenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hoe kom ik voor woensdag aan zo'n santa-outfit?

Vorig jaar verkochten ze bij de action santa-pakken voor niks minder dan ¤1,99quote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hoe kom ik voor woensdag aan zo'n santa-outfit?

t ging over piemels, en die hebben bovengenoemde dus nietquote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha dat is waar, Niemand behalve Nielez heeft een vriendin
Naja, beter gezegd niemand behalve LR, moblo, morgane en nielez hebben uberhaupt een relatie
 (zelf dus)
 (zelf dus)

nee, een skanky-ho-santa outfitquote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vorig jaar verkochten ze bij de action santa-pakken voor niks minder dan ¤1,99
Van vilt en pauperkwaliteit, maar je kon voor iedere dag een nieuw pak halen

Stel ik voor dat jullie m allebei aantreken en een kussengevecht houden en dat iemand het filmt... vrijwilligers???quote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die van Katja? Dunno's maar als je hem aanhebt moet je hem even komen showen

nu je het zegt... ik heb er volgends mij nog een liggenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vorig jaar verkochten ze bij de action santa-pakken voor niks minder dan ¤1,99
Van vilt en pauperkwaliteit, maar je kon voor iedere dag een nieuw pak halen

Wat heb je aan een piemol als je er niks mee doet?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t ging over piemels, en die hebben bovengenoemde dus niet(zelf dus)

Dat zegt niks. Het kan ook een medelijdenrelatie zijn:quote:Op donderdag 11 december 2008 12:48 schreef swarmahoer het volgende:
lul maar mikkie, hij is wel degene met een vriendin
 .
.

* vinger opsteektquote:Op donderdag 11 december 2008 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel ik voor dat jullie m allebei aantreken en een kussengevecht houden en dat iemand het filmt... vrijwilligers???

quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Het kan ook een medelijdenrelatie zijn:
[ afbeelding ].

nou, oke, ik dacht al als niemand wil dan doe ik het wel, maar gelukkig hoeft dat nietquote:

Het is in elk geval niet die van mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn hand is dat? ik denk nml Mikkie maar IB zegt swarmi

Niet van IB zelf?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn hand is dat? ik denk nml Mikkie maar IB zegt swarmi

.
.

)
)

?
?

Waarom zit jij aan mijquote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
het is mijn hand (lidteken tussen mn ringvinger en pink in)

waarom nietquote:

quote:Op donderdag 11 december 2008 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Het is in elk geval niet die van mij.

niemand zei nog dat je m mocht vertellenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was het raadsel swarmi

.
.

Dikke mensen hebben ook liefde nodig!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
en die dan ook nog lelijk en dik zijn en zeggen dat ze een hele komkommer bij zich hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |