.
.

?
?

Weet je hoe kut ik geslapen hebquote:Op donderdag 11 december 2008 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
get your arse over here IB, mietje

als je een sexy kertvrouwen outfit voor me regelt welquote:Op donderdag 11 december 2008 12:10 schreef Slarioux het volgende:
Ga je mee als kerstman volgende week moblo?

Er zijn al zat mixen beschikbaarquote:Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Hou jij bent van de mix0rz, zijn er al jaarmixen (trance / hardstyle / iets leuks)?
 .
.

Ik ga wel ff bij m'n oudcollega's langsquote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je een sexy kertvrouwen outfit voor me regelt wel

als kerstman zou ook wel weer humor zijnquote:Op donderdag 11 december 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Kerstvrouw neem ik aan?

Maar minder geilquote:Op donderdag 11 december 2008 12:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
als kerstman zou ook wel weer humor zijn

Inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2008 12:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
als kerstman zou ook wel weer humor zijn
 .
.

Ik heb de outfit van slari al gevondenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je een sexy kertvrouwen outfit voor me regelt wel
 .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.

.
.

Mja ik zocht eigenlijk naar een leuk outfit voor mobloquote:
 .
.

quote:Op donderdag 11 december 2008 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja ik zocht eigenlijk naar een leuk outfit voor in moblo.

Nee mên, als ik dat zou doen moet je beeldschermen gaan bijkopen en boven elkaar monteren om 'm in één keer in beeld te krijgen, da's zo confronterend voor jullie...quote:

Op verzoek:quote:
 .
.

Genomineerd in de categorie: Overstatement van de eeuw.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee mên, als ik dat zou doen moet je beeldschermen gaan bijkopen en boven elkaar monteren om 'm in één keer in beeld te krijgen, da's zo confronterend voor jullie...

Hier ook alles goed, lig lekker te chillen ins bed, beetje samenvattingen doornemen und so.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu beter, want college is afgelopen
en met jouhou?

Moblo, help!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu beter, want college is afgelopen
en met jouhou?

.
.

Overstatement? De jouwe pas wel op twee beeldschermen? hulde voor je eerlijkheid Mikkiequote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Nielez het volgende:
[..]
Genomineerd in de categorie: Overstatement van de eeuw.

.
.

Verkapte ik-heb-zelf-een-fielewapsie-van-drie-cm post.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Nielez het volgende:
[..]
Genomineerd in de categorie: Overstatement van de eeuw.

En Katja's bil in me rechterhandquote:

en iemand met een lolbroekquote:Op donderdag 11 december 2008 12:36 schreef Nielez het volgende:
[..]
Moblo, help!
Dr zit hier een of andere groene muts in de zaal

Ehquote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu heb ik dat lied weer de hele tijd in mijn hoofd..
"Kalkoen is in de ooovuuuuh"
 ?
?

Shht.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-zelf-een-fielewapsie-van-drie-cm post.

Dat verdient inderdaad wel respect eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 12:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vin dhet wel knap dat Nielez hier tenminste openlijk voor uit komt dat ie sexsueel incapabel is om een vrouw te bevredigen, daar moet je een grote (nou ja in dit geval kleine) man voor zijn
 .
. 

Zeg, waarom lacht er niemand om mijn gevatte opmerking?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op verzoek:
[ afbeelding ]
Dat geeft weer een heel andere betekenis aan 'Santa Claus is coming to town'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |