Ja, nu ligt er een plas Frollo op mijn bureaustoel.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat ik een rustig en verlegen kind was. Dat valt vies tegen.
WAARSCHUWING: zet het geluid zacht (of uit, dat is waarschijnlijk het verstandigst).
Leuk!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Claudia!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
WAARSCHUWING: zet het geluid zacht (of uit, dat is waarschijnlijk het verstandigst).
!
Eén avondje maar?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef Frollo het volgende:
Toch maar eens proberen dan, dat YouTube-gedoe.
Deze liedjes heb ik het afgelopen half uur gedraaid. Ik ben in een sentimele bui, want mijn vrouwtje moet vanavond weg en ik ga haar enorm missen.
Wij hebben al heel wat logees gehad, daar kan er nog bèst eentje bij.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
In Groningen komt er een expositie van de schilder J.W. Waterhouse. Wat jammer dat groningen zo ver weg is
.
Dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:28 schreef ShadyLane het volgende:
Gefeliciteerd, Claudia! Met je nieuwe woning, mocht je toch niet jarig zijn.
Toch altijd een raar gevoel om over Nederland in het Engels te lezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:27 schreef mane het volgende:
De tong van Johan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |