Ik ben best een nerd, maar er nog steeds niet achter hoe je zo'n joutoebfilmpje met plaatje kan linken. Welk knopje mis ik?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:55 schreef JAM het volgende:
Vet! Dank u.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:36 schreef Z het volgende:
Gewoon de youtube url posten IR. Dan maakt Replique(?) er zo'n mooi plaatje van.
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:00 schreef Z het volgende:
Ik ben al aan het twitteren Frollo, heb je je daar al eens over gebogen?
Nee, dat niet. Maar ik vind het wel typisch dat KLB net zo veel posts heeft als GC en ONZ samen. En dat zijn drie stukken van FOK! waar ik helemaal niks mee heb. Zal de leeftijd wel zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:58 schreef Z het volgende:
Is Fok een wedstrijd?
Och, met een lolletje -mits op zijn tijd én met mate- is weinig mis.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik vind het wel typisch dat KLB net zo veel posts heeft als GC en ONZ samen. En dat zijn drie stukken van FOK! waar ik helemaal niks mee heb. Zal de leeftijd wel zijn.
Hmm, misschien is het wel een hint dat er een volgend huis moet komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:33 schreef Gellius het volgende:
Ik heb trouwens in het vorige huis ook gèkmakende problemen met de watertemperatuur gehad. Iedere winter minstens vier keer een monteur erbij, van steeds verschillende installatiebedrijven, met ieder volkomen andere en vaak elkaar tegensprekende of zelfs uitsluitende diagnoses.
Ik doe het niet per telefoon hoor. We gebruiken het op het werk. En dat werkt goed. Het scheelt volle mailboxen.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Kun je dat Twitter ook automatiseren trouwens? Dat ie elke dag om 9:00 vanzelf al je vrienden sms't: 'werken@werk' en om 18.00 uur: 'chillen@huis'? Dan zou ik het wel handig vinden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef Gellius het volgende:
"waerde frère, hebt ghy nogh eraen gedagt thuys het theeligtjen uyt te blaezen ende the dooven?"
Godverdomme, ik lach mij hier eenen deukquote:Op donderdag 11 december 2008 10:56 schreef Gellius het volgende:
"waerde frère, hebt ghy nogh eraen gedagt thuys het theeligtjen uyt te blaezen ende the dooven?"
Is het voor een schoolopdracht, mane?
Ja, ik denk aan een besef: we zijn erin geluisd en dan een korte analyse: hoe zijn we in deze situatie terecht gekomen? Waarbij dan de conclusie kan zijn dat ze de sentimenten van het volk hebben onderschat. Dat voor hen het besturen van een land vooral een verstandige, rationele bezigheid is, maar dat in de werkelijkheid gevoelens een grote(re) rol spelen. Het lijkt me ook wel aardig als ze dan bedenken dat uiteindelijk alleen God kan oordelen of ze juist gehandeld hebben en dat ook de geschiedenis dat moet uitwijzen. Uiteindelijk misschien ook het uitspreken van hun bezorgdheid over de toekomst van het land.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, ze zullen toch tegen elkaar gezegd hebben dat ze er mooi ingeluisd zijn. En dan wat opbeurende citaten uit de Bijbel van Frollo bezigen. je zou ze, ter zelfrechtvaardiging, nog eens hun beweegredenen uiteen kunnen laten zetten - iets wat mensen in het echt nooit doen, maar in films wel.
Tussen mij en mijn zus is het altijd al gezeur geweest.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:46 schreef ShadyLane het volgende:
Gefeliciteerd toch maar, mane
Vaak hoor ik over broers en zussen die op de een of andere manier moeite hebben met elkaar en dat is voor mij bevreemdend. Mijn zussen en ik vormen juist een soort massief blok en ik denk altijd dat de ellende in onze jeugd daarvoor heeft gezorgd. Maar dat blijkt bepaald niet altijd zo te werken, zie ik ook bij vrienden van me.
Er zitten volgens mij geeneens zakken in die rokquote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zie hoofd:
[ afbeelding ]
Duidelijk een zakkenvuller.
Ja, stelletje regenten.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De toekomst van het land me reet! Zakkevullers zijn het!
Ik heb ook vrij weinig met KLB en ONZ. Is dat ook de leeftijd?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik vind het wel typisch dat KLB net zo veel posts heeft als GC en ONZ samen. En dat zijn drie stukken van FOK! waar ik helemaal niks mee heb. Zal de leeftijd wel zijn.
Nee, dat is gewoon wijsheid. Bij sommige mensen komt dat pas met de jaren.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig met KLB en ONZ. Is dat ook de leeftijd?
Nou, ik heb daar nooit gezeur over gehad tot nu toe omdat ik nooit in de min sta. Het takenbeleid op zichzelf is natuurlijk wel volslagen onzin en stupide. Schoolleidingen die graag willen dat ik iets extra doe, heb ik altijd meteen gevraagd hoeveel uren daarvoor staan. En als ze dan zeggen: 'euh niets', trek ik mijn meest verbaasde gezicht en zeg ik zoiets als: meen je dat nou, wat raaaaaar? Hmm, dan moet ik er toch eens over nadenken.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:53 schreef ShadyLane het volgende:
Hebben jullie trouwens ook eentaakbeleid
, mane? Ik word er gestoord van dat ik allerlei onzintaken op me neem om maar te voldoen aan die papieren werkelijkheid, en daardoor geen tijd/energie meer heb voor alle dingen die ik doe die dan weer niet onder het taakbeleid vallen. Als ik regelmatig pro deo leerlingen een hele zaterdag of een avond mee op pad neem, wil ik niet een briefje in mijn postvak krijgen met "je staat in de min, dus we kunnen dit schooljaar nog een beroep op je gaan doen voor nog een onzintaak".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |