abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65376715
YouTube-user coolhandluque heeft zeer hoge kwaliteit (klik op HD!) filmpjes van het zaaloptreden in Sydney geupload. Ziet er naar uit dat hij het complete optreden gefilmd heeft. Helaas heeft-ie de nieuwe nummers net weer niet geupload... Al staat "Red Right Hand" er wel compleet op. Oh, en nu "Dangerous Animals" ook ! Geluid is zeer acceptabel, afgezien van de overstuurde bass.

pi_65376808
Nummers verkrachten kunnen ze ook hoor.
pi_65381292
Ik vind het origineel van Red Right Hand ook wel erg vet, maar ze hebben er toch hun eigen ding van gemaakt

Dangerous Animals is vet trouwens zo te horen
Geluid is nog steeds best slecht, maar stukken beter dan andere filmpjes.

[ Bericht 36% gewijzigd door Xrenity op 25-01-2009 12:58:25 ]
pi_65386728
Trouwens ik vind dat nieuwe kapsel van Alex echt . Zijn haren moeten echt weer een stuk korter, ziet veel beter uit.
pi_65397997
Ze hebben "Red Right Hand" een stuk interessanter en minder eentonig gemaakt, ja. Zeer goede versie. En dan nog even dit, check vanaf 0:25:

Damn, wat denken sommige mensen wel niet... Ik vind wel dat Alex het goed oppakt.
  zondag 25 januari 2009 @ 21:08:13 #281
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65398731
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Ze hebben "Red Right Hand" een stuk interessanter en minder eentonig gemaakt, ja. Zeer goede versie. En dan nog even dit, check vanaf 0:25:

Damn, wat denken sommige mensen wel niet... Ik vind wel dat Alex het goed oppakt.
Wat gebeurt er? Werd er iets op het podium gesmeten ofzo?
pi_65399018
-"Somebody just threw a fucking fifty pence at me."
-"No, twenty pence, sorry..."
-"That's not cool... Boo..."
pi_65402550
pi_65404733
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Als die man er wat minder suf uit had gezien had ik heel hard gevraagd waar je dat shirt kunt kopen.
What Would Goku Do
pi_65405057
Nieuw in de officiële webshop...! En "die man" lijkt wel op een Peruviaanse versie van Matthew!
pi_65409681
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:15 schreef Aisumasen het volgende:
-"Somebody just threw a fucking fifty pence at me."
-"No, twenty pence, sorry..."
-"That's not cool... Boo..."
Vast geleerd van Joshe

/edit
Een redelijk goeie versie van GoKart (waarop het hele gebeuren beter te horen is )

Zou Red Right Hand zelf overigens niet eentonig noemen Het mooie is juist dat hij de hele tijd 'rustig' is, waardoor die bel bijvoorbeeld zo enorm hard komt

[ Bericht 21% gewijzigd door Xrenity op 26-01-2009 08:03:47 ]
pi_65409733
Inderdaad . Homme reageert namelijk ook altijd zo beheerst, haha. Bekende gitaar, trouwens...

edit: Ah tof, nieuwe filmpjes van die user die het complete optreden heeft gefilmd. Tof dat-ie nu alles upload. Ik vind de 'oude' tracks wel interessant om te zien. In bijna elk nummer subtiele nieuwe dingetjes. Het intro/DaFrame2R is echt gruwelijk, en Alex lijkt echt in een goede mood! En ook voor het eerst dat ik een live-versie van 'Brianstorm' tof vind. En ze hebben uit pure verveling ook maar eens een gek truukje uitgehaald in de brug van 'The View' .

[ Bericht 23% gewijzigd door Aisumasen op 26-01-2009 23:16:28 ]
pi_65440114
quote:
Wet and Wild

Wet 'n' Wild

Wet and Wild? Dry and mildly amused more like. We chose to go to a water park on possibly the busiest day of the year, 45 minute queues for the rides in the blazing sun was no fun at all. Still, the rides we did get on were great, although I was robbed of the 50 dollar cash pot in the super eight speed race by Big Nige, who slid unnaturally fast down the shoot. I'm looking forward to a grudge match one day soon - and this time I will take no prisoners. I should add at this point that Al was beaten by a 12 year old girl, which makes losing easier to bear.

Following on from the success of the BDO in the Gold Coast, we had two full days off plus a travel day to Sydney before we had to get back to work. Most of us decided to hire a car and take a trip up to Byron Bay for some R and R on the beach. Byron was stunning, and Watego Beach was a REAL surfer's paradise. The weather was great, the sea refreshing, and the bat and ball competitive. If only we had the forethought to pick up some supplies for a beach barbie, we could have stayed there until bedtime.

http://www.arcticmonkeys.com/news.php?newsID=251&type=1
...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 01:12:50 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65443098
Hebben de Monkeys geen fatsoenlijke camera ofzo, allemaggies.
2000 light years from home
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:48:56 #290
230345 conobram
is neit lam
pi_65458387
Leuk die filmpjes en verhaaltjes er is alweer een nieuwe
pi_65462177
Ik weet niet of deze link al bekend was?

Hele goede versie van Crying Lightning (tv rip).
pi_65462840
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef Panic_A het volgende:

Bij mij niet, nog niet gepost iig. Dit is toch het beste nieuwe nummer volgens de bezoekers van de optredens? Ik vind hem op het eerste gehoor (eigenlijk 5e) niet zo goed. "Go-Kart" en "Dangerous Animals" luister ik juist de hele dag, puur vanwege de riffs.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef conobram het volgende:
Leuk die filmpjes en verhaaltjes er is alweer een nieuwe
Zeker! Geplakt:
quote:
27/01/2009
The Dressing Room...

The gig at the Hordern was possibly the hottest gig yet. The security in the pit were supplying the flushed but elated faces in the front rows with water, and when it was time to leave the venue the band experienced a Beatlemania moment, with a lot of screaming fans waiting outside the gates for a glimpse of them. The determination of those who had been camped out there all day paid off as the band stayed until every item was signed.

Bekijk deze YouTube-video

The next day and the temperature in Sydney showed no signs of subsiding. In fact today, as there was no breeze, the dry heat felt even hotter. In order to cool down we decided to take a boat trip around the harbour and spend the morning on one of the small beaches just outside of Sydney centre. Unfortunately there was one seat short so yours truly slid around the boat like those dogs in the back of the van in the film Dumb and Dumber, much to everyone's amusement. Fish and chips dinner at the superb Doyle's restaurant and it was time to head back to the hotel and pick up all our gear for the BDO show in Sydney.

Timm, our tour manager warns us not to drink too much alcohol before the gig as a few of the previous bands have been suffering a bit under the relentless heat. As soon as his back is turned Jamie cracks a bottle of coopers ale open in defiance. Brits abroad eh!
Stay on my arm, you little charmer
  dinsdag 27 januari 2009 @ 17:56:46 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65462943
Crying Lightning vind ik niks eigenlijk.
2000 light years from home
pi_65465017
Ik vind hem wel mooi eigenlijk.

Go Kart is toffer though. Die riff is vet.

Ik vind eigenlijk alleen Pretty visitors nog niet alles denk ik.
pi_65465475
Die dagboeken zijn echt tof.
Keep um posting
pi_65468394
Ik luister de nummers pas als ze echt in goede kwaliteit zijn, dus Crying Lightning is mijn eerste impresse.
Voor mijn gevoel klopt het nummer niet helemaal, de zang en gitaarspel samen. Moet er nog aan wennen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 21:50:20 #297
170626 Yevgeni
Suddenly Appears..
pi_65471733
Vind Crying Lightning nog niet overtuigen, maar ik denk dat het eerder een groeiertje is...
Heavenly Awaiting
pi_65496526
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:12 schreef Merkie het volgende:
Hebben de Monkeys geen fatsoenlijke camera ofzo, allemaggies.
Dat heet 'charme' !
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:31 schreef Panic_A het volgende:

Ik had er gisterenochtend niet eens meer op gerekend. Was echt blij verrast om te merken dat én "Crying Lightning" én "Red Right Hand" uitgezonden werden. Voor het eerst een nieuw nummer in luisterbare kwaliteit kunnen horen. Ik houd de oordelen over de andere nieuwe nummers nog even voor me, heb nog geen enkele keer de drang gevoeld om ze opnieuw te luisteren. Dat komt wel, als ze in goede kwaliteit opduiken

Maar "Crying Lightning" heb ik nu al een paar keer opgezet. Alex's vocalen zijn erg sterk. Had alleen gehoopt dat ze eens zouden stoppen met die delay op de surf-gitaren, à la "Do Me A Favour". Niets mis mee, klinkt perfect op de nummers van de FWN-sessies, maar het moet geen gimmick worden. Hoop dat er ook nog opnames komen van wat meer 'oudere' nummers dan de uitgezonden "Dancefloor", "Beware", "Adolescent" en "Favour", vind al die subtiele veranderingen tof om te horen!

TV-opname "Red Right Hand":

[ Bericht 0% gewijzigd door Aisumasen op 28-01-2009 16:25:12 ]
pi_65497672
Ik heb besloten expres de bootlegs enzo niet te luisteren, dan is het album een verassing
What Would Goku Do
pi_65500265
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef Aisumasen het volgende:

TV-opname "Red Right Hand":

Jammer dat de high quality versie alleen over rechts komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')