Ja, ze hebben namelijk vele miljoenen beschikbaar gemaakt voor Feyenoord, wát een dramaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of er ooit nog een volgende keer komt. De talent pools blijken 1 groot fiasco.
Wat is er mis met talent pool 1 dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of er ooit nog een volgende keer komt. De talent pools blijken 1 groot fiasco.
Al het geld wat daaruit is gekomen is geinvesteerd aan oude spelers die geen restwaarde hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Wat is er mis met talent pool 1 dan?
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al het geld wat daaruit is gekomen is geinvesteerd aan oude spelers die geen restwaarde hebben.
Dus met de pool is niets mis, dank u. Verder kan je redelijkerwijs aannemen dat die talentpool de investeerders meer rendement gaat opleveren dan de beurs de afgelopen jaren heeft gedaan. Ergo, prima poolquote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al het geld wat daaruit is gekomen is geinvesteerd aan oude spelers die geen restwaarde hebben.
Het is dus niet verkeerd gebruikt, tenzij je achteraf wil gaan praten. Tja, achteraf gezien had je beter berg (oid) kunnen kopen ipv makaay, maar sinds we een echte aanvalsleider mistten moest je toenertijd wel voor n toppert (eventuele has been) gaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Het idee was prima, het leverde nog behoorlijk wat op ook maar is verkeerd gebruikt terwijl we in het begin allemaal blij waren met Gio, Makaay, Hofland en De Cler.
Wat dat met de talentpools te maken heeft is toch duidelijk? Al het geld wat daaruit is gekomen is geinvesteerd in oude spelers die niets meer op gaan brengen. Een zeer risico volle investering waardoor de waarde van de spelers op het veld omlaag is gegaan. Want die aangetrokken oudjes leveren niets meer op, en de talenten brengen ook minder op want een deel moet afbetaald worden aan de investeerders.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het wordt echt per keer slechter. Wat heeft dat nou in godsnaam met de Talent Pools te maken? Geen ene ruk, ze waren/zijn een succes.
Bosz zal aan de pokertafel met een pair 3en ook wel all-in gaan denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dat met de talentpools te maken heeft is toch duidelijk? Al het geld wat daaruit is gekomen is geinvesteerd in oude spelers die niets meer op gaan brengen. Een zeer risico volle investering.
Hadden zij bepalend geweest voor deelname aan de CL, dan hadden ze wel degelijk een indirecte opbrengst.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dat met de talentpools te maken heeft is toch duidelijk? Al het geld wat daaruit is gekomen is geinvesteerd in oude spelers die niets meer op gaan brengen. Een zeer risico volle investering.
Ja dan wel ja. Maar jij had een verwacht dat wij eventjes de CL zouden halen? Dacht Bosz soms dat Makaay als enige spits en zonder goede buitenspelers wel even kampioen zou maken? Makaay is natuurlijk ook van graniet! Kan niet kapot en raakt nooit geblesseerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hadden zij bepalend geweest voor deelname aan de CL, dan hadden ze wel degelijk een indirecte opbrengst.
Ik weet het, Feyenoord en CL in éen zin ...
En hadden we ook geen miljoenen en hadden we naast de uefacup helden weinig goed materiaal lopen!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar ik ook strontziek van word zijn al die verhalen over de nieuwe Kuip. Zonder nieuwe Kuip kan Feyenoord niks bla bla bla. Het ligt allemaal aan het stadion. Ze kunnen nergens anders meer over praten.
Donder op! In 2002 wonnen we nog de UEFA cup en toen speelde we ook gewoon in de Kuip hoor.
Ik had hooguit verwacht dat we een reële kans hadden gehad in de playoffs wanneer onze 'vrienden' uit de hoofdstad kampioen geworden zouden zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dan wel ja. Maar jij had een verwacht dat wij eventjes de CL zouden halen? Dacht Bosz soms dat Makaay als enige spits en zonder goede buitenspelers wel even kampioen zou maken? Makaay is natuurlijk ook van graniet! Kan niet kapot en raakt nooit geblesseerd.
Door deze risico volle gok zitten we alleen maar verder in de schulden. Al zal die gladjanus dat natuurlijk ontkennen en die extra schulde benoemen als lijken uit de kast.
Mee eens, maar wat moeten we dan halen in jou/jullie ogen?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef TJDoornbos het volgende:
In de winter moet er gewoon iets gebeuren op de transfermarkt anders halen we niet eens europees voetbal
Je bedoeld dat je Hofs terug wilt halen..quote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mee eens, maar wat moeten we dan halen in jou/jullie ogen?
Ik denk dat dit Feyenoord meer karaktervoetballers nodig heeft, gasten die zich volledig geven voor hun club zoals een Demouge dat in de spits bij Willem II doet.
Let wel, ik vind niet dat Demouge het niveau heeft wat Feyenoord moet nastreven op de langer termijn, maar dit soort voetballers maken overduidelijk het verschil in de teams waar ze voor voetballen en zorgen ervoor dat technisch begaafde voetballers het makkelijker krijgen.
En zo kun je van iedere club in de Eredivisie wel spelers noemen die niet geweldig aansprekend zijn qua naam en niet altijd opvallen, maar wel ten volle strijden voor hun club én ook nog wat kunnen, anders kan Buijs zo weer de basis in natuurlijk.
Dus gewoon knokkers die hun man niet laten lopen, werken voor hun geld maar wel iets kunnen en zorgen dat andere makkelijker en beter kunnen voetballen.
Zeker gezien de financiele situatie kunnen we uberhaupt al niet shoppen op namen van formaat.
Maar spelers als Culina die voor een habbekrats naar PSV vertrokken zouden wij op z'n zachts gezegt goed kunnen gebruiken.
Maar ook een speler als Meric (Ado) zou bij Feyenoord naar mijn mening zeer goed tot z'n recht komen en kost vast geen godswonder.
Ook die mag inderdaad teruggehaald worden, precies dat type voetballer waarvoor ik naar het stadion ga.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je Hofs terug wilt halen..
Crane, ik ben het een keertje met je eens!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:14 schreef Crane het volgende:
Hofs mag terug idd. Zie hem veel liever dan Guzman en Bruins.
Bosz gaf het geld toch uit wat uit de talentpools kwam? Die uitgaven zijn risico vol gedaan en waren gedoemt te mislukken. Leuk dat Makaay en van Bronckhorst kwamen (Wat niet door Bosz kwam maar door van Marwijk). Maar als je verder om van Bronckhorst en Makaay geen goede spelers hebt dan houd het al snel op.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Happel het volgende:
D-K wanneer dringt het nou eens tot je door dat Bosz niet verantwoordelijk is van de talentpools. Hij heeft ze niet bedacht, dat was Woerts. Tevens is het geld wat ze daarmee binnen hebben gekregen geinvesteerd in spelers. Opzet van de pool was dus geslaagd. Er werden goede spelers gehaald, maar helaas brachten ze niet wat er van ze verwacht werd.
Bosz is als technisch directeur logischerwijs wel betrokken bij die talentpools, mag toch hopen dat zo'n vent z'n goedkeuring moet geven bij ideeën van een commercieël directeur.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:22 schreef Happel het volgende:
D-K wanneer dringt het nou eens tot je door dat Bosz niet verantwoordelijk is voor de talentpools. Hij heeft ze niet bedacht, dat was Woerts.
Je slaat de spijker op zijn kop! Totaal verkeerd ingekocht door de heer Bosz.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alleen bij Makaay had ik zo m'n bedenkingen en niet dan niet zozeer om hem als spits, maar gezien het materiaal wat er omheen moet lopen.
Dat zeg ik toch...quote:Op donderdag 11 december 2008 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bosz gaf het geld toch uit wat uit de talentpools kwam? Die uitgaven zijn risico vol gedaan en waren gedoemt te mislukken.
Daarom opbokken met die paardelulquote:Op donderdag 11 december 2008 18:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch...
Jij doet in nagenoeg al je post alsof Bosz het meesterbrein is bij Feyenoord.
Sloeg niet op jou maar op het bericht hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef Grulez het volgende:
Ach de bron doet er natuurlijk niet toe
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Good Old Henk is me wel een zangtalentje zeg als ik die YouTube filmpjes zo zie.
Mijn mongolide neefje geeft ook altijd 300%quote:Op donderdag 11 december 2008 19:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Hofs en El Akchaoui mogen komen en Den Ouden geeft tenminste 300% per wedstrijd!
Zoiets had ik een jaar of 2 geleden ook. Ik had via een e-mail adres (die ik hier niet kan noemen) een mailtje naar TV gelderland en Voetbalzone gestuurd dat Theo Jansen naar Feyenoord kwam. Dit was blijkbaar zo geloofwaardig dat het even later op teletekst van TV Gelderland en op Voetbalzone stondquote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Wel grappig dat die foto al zondag op FOK! stond door jorienvdherik en dat GeenStijl er vier dagen later mee komt!
Jorien heeft dan ook genoeg rukmateriaal voor de komende 6 jaar.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
Wel grappig dat die foto al zondag op FOK! stond door jorienvdherik en dat GeenStijl er vier dagen later mee komt!
[Naiefmodus]Die tent is om 10.00 open op woensdag dus wie zegt dat het niet nog voor het avondeten was[/Naiefmodus]quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jorien heeft dan ook genoeg rukmateriaal voor de komende 6 jaar.
Blijf het echt enorme onzin vinden. Het is fucking woensdag en je bent jarig. Lekker belangrijk. Elke voetballer stapt wel eens een kroeg in, maar nu is het opeens een probleem
denk dat het een optelsom is:quote:Op donderdag 11 december 2008 19:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jorien heeft dan ook genoeg rukmateriaal voor de komende 6 jaar.
Blijf het echt enorme onzin vinden. Het is fucking woensdag en je bent jarig. Lekker belangrijk. Elke voetballer stapt wel eens een kroeg in, maar nu is het opeens een probleem
Tsja, ik kan er weinig mee. Allemaal emotionele factoren. Plus dat dit op de woensdag plaatsvond, voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
denk dat het een optelsom is:
- je speelt ruk
- je laat je trainer vallen
- supporters vinden je ruk
- je verliest van bloody de graafschap
+ je gaat lekker feesten in Rotterdam
Surequote:Op donderdag 11 december 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zoiets had ik een jaar of 2 geleden ook. Ik had via een e-mail adres (die ik hier niet kan noemen) een mailtje naar TV gelderland en Voetbalzone gestuurd dat Theo Jansen naar Feyenoord kwam. Dit was blijkbaar zo geloofwaardig dat het even later op teletekst van TV Gelderland en op Voetbalzone stond! Even later werd het nog mooier toen Paul van der Kraan het ontkende op de site van Vitesse dat Theo Jansen naar Feyenoord ging
!
Ja en de avond na Heracles uit ook en zo kan de barman van Skihut nog een lijstje maken!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Tsja, ik kan er weinig mee. Allemaal emotionele factoren. Plus dat dit op de woensdag plaatsvond, voorafgaand aan de wedstrijd tegen De Graafschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |