De Cler heeft persoonlijke problemen, maar behoort volgens mij ook tot dat groepje werkweigeraars.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van De Cler wil ik na een minder half seizoen ook niet gelijk vanaf. Was gewoon een jaar of 3 de beste linksback van Nederland. Ook in Hofland heb ik nog wel vertrouwen. (bovendien gaan die twee nog zeker een aantal jaar mee). Maar spelers als Timmer, Lucius, Landzaat mogen van mij weg. En verder moet je af van spelers als Greene, Buijs, Bahia..
Maarja, ik zie dit allemaal niet snel gebeuren. Saneren heeft ook weer niet heel veel zin als je er weinig voor vangt en weinig voor kan terughalen.
Het lijkt me duidelijk dat spelers als Timmer en Lucius niks gaan opleveren.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van De Cler wil ik na een minder half seizoen ook niet gelijk vanaf. Was gewoon een jaar of 3 de beste linksback van Nederland. Ook in Hofland heb ik nog wel vertrouwen. (bovendien gaan die twee nog zeker een aantal jaar mee). Maar spelers als Timmer, Lucius, Landzaat mogen van mij weg. En verder moet je af van spelers als Greene, Buijs, Bahia..
Maarja, ik zie dit allemaal niet snel gebeuren. Saneren heeft ook weer niet heel veel zin als je er weinig voor vangt en weinig voor kan terughalen.
Als die debielen bij Puma nou zoiets maken worden er weer veel shirtjes verkocht denk ik. Veel mensen hebben dit seizoen ook het uit shirt gehaald.quote:
Zou je het willen inscannen? Ben wel benieuwd namelijk...quote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Damn uit dat stuk uit VI blijkt toch maar weer hoe slecht we er al jaren financieel voorstaan.Kon ik maar 10 jaar terug in de tijd.
Ik heb echt geen idee wat voor een idioot wanbeleid er in die jaren is gevoerd.
![]()
Stadion klink op zich wel cool. Staanplaatsen, dicht bij het veld en Feyenoord wordt eigenaar van heel veel dingen in het stadion. Maarja, dat is pas in 2016...
dankquote:Op woensdag 10 december 2008 21:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beetje layoutverneukend, maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten doen.
Je snapt het nog steeds niet, hè. Met nul beginnen en van daaruit verder bouwen. Heb ik na het vertrek van de GKL al gezegd. Ook dat het minimaal vijf jaar gaat duren. Maar nee, niemand wilde daaraan.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:57 schreef Crane het volgende:
Verbaast me niets. Maar ik blijf het onzin vinden dat Feyenoord zulke slechte vooruitzichten zou hebben dat het de komende 8 jaar onderin meedraait. Als alle 'kleine' clubjes de aanval op de top kunnen openen, kunnen wij dat ook. Dat heeft Bosz volledig zelf in de hand. Het is niet zo dat clubs als NAC en Twente de komende 10 jaar niet in te halen zijn voor ons.
Ik wil hem net plaatsen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interessante dingen in de column van Genee op de site van het AD.
quote:Feyenoord-spelers hebben weinig moeite met fysieke inspanningen in kroeg
afbeelding vergroten
Wist u dat AZ de koploper is in de Nederlandse eredivisie? Ik vertel het u maar even, want misschien was het u ontgaan door alle rumoer bij clubs als PSV, Feyenoord, Heerenveen of Vitesse. De club van Louis van Gaal is op kousenvoeten naar de koppositie geslopen en hoopt stiekem dat het lekker rumoerig blijft bij al die andere clubs. Opdat iedereen na 34 wedstrijden opeens denkt: ‘Verrek, AZ is kampioen!’ Ondertussen klagen de spelers bij andere clubs steen en been. Meestal ligt het aan de trainer. Of het nou bij PSV (Salcido), Groningen (Powel) of Feyenoord (hele selectie) is.
Zeker bij de club uit Rotterdam heeft de coach het helemaal verbruid. Voor de vorm liet Kevin Hofland in een interview optekenen dat de spelersgroep beseft dat ze zelf heeft gefaald, maar vervolgens liet hij Verbeek volledig vallen door geen standpunt in te willen nemen over diens aanblijven. ,,Ik speel voor de club Feyenoord en het elftal, niet zozeer voor de trainer.’’
Overigens een belachelijke uitspraak als je naar het spel van Hofland kijkt, want dat lijkt de laatste weken helemaal nergens op. Waarschijnlijk is hij moe. Zoals alle spelers van Feyenoord moe zijn. Toch zijn er nog spelers die energie genoeg hebben om de avond voor een zware ochtendtraining even de bloemetjes buiten te zetten. Op veel sportredacties circuleert op dit moment een foto van enkele Feyenoorders die zich in de nachtelijke uurtjes prima vermaken in een gezellige hut in Rotterdam. Hoewel ze de jongste niet meer zijn, lijken ze weinig last van de fysieke inspanningen te hebben. Natuurlijk moet je op zijn tijd op stap kunnen gaan, maar niet in deze moeilijke periode. Een beetje eensgezindheid kan nu geen kwaad.
Daarom is het ook zo frappant dat het juist mensen uit de Feyenoordhoek zijn die de blessuregolf in Rotterdam willen verklaren. Oud-clubarts Robbart van Linschoten en inspanningsfysioloog Raymond Verheijen leggen alle schuld bij Gertjan Verbeek.
Natuurlijk zijn de vele blessures bij Feyenoord absoluut iets om bij stil te staan, maar het is erg gek dat dit gebeurt door mensen die bij Feyenoord op de loonlijst staan. Enige ijdelheid en persoonlijke rancune lijkt hier niet vreemd. Van de jongens van Feyenoord-TV hoorde ik ooit het prachtige verhaal dat Van Linschoten, die zegt zelf te zijn vertrokken, na elke wedstrijd de beelden opvroeg waarop hij het veld in en uit liep bij een blessure. Verheijen, weggestopt bij de jeugd, hekelt het gebruik van de volgens hem onbetrouwbare OmegaWave. Het fitheidsapparaat waar Verbeek bij zweert. Zoals ze dat bij clubs als Milan en Barcelona ook doen.
Alleen algemeen directeur Eric Gudde heeft zich openlijk achter Verbeek geschaard. Technisch directeur Peter Bosz scharrelt daarentegen als gebruikelijk tussen de linies. De man die zijn mond maar steeds vol heeft van het broodnodige topsportklimaat bij Feyenoord zegt de spelers ook wel te begrijpen. Dat moet je natuurlijk wel roepen als je zelf zo’n 30 miljoen voor deze groep hebt uitgegeven. Juist nu zou hij Verbeek in het openbaar moeten verdedigen. Bosz, die zelf ooit als Feyenoord-speler met een dodelijk verhaal over Willem van Hanegem naar de VI lekte om de Kromme te elimineren, is al vaker uitgenodigd om zijn verhaal bij ons op tv te komen doen. Gek genoeg is hij altijd verhinderd.
Ik zou ’m graag vragen naar zijn rol in het hele verhaal en of het waar is dat hij de verbetering van zijn jaarsalaris van 350.000 euro naar 420.000 euro heeft geweigerd, omdat hij ook bonussen wilde ontvangen? Misschien dat hij na zaterdag wil komen. Dan speelt Feyenoord namelijk tegen AZ. De koploper. Maar dat wist u vast al.
quote:Biseswar hoopt wedstrijd tegen AZ te halen
Diego Biseswar kan mogelijk dit weekend al zijn rentree maken voor Feyenoord. De buitenspeler is hersteld van zijn knieblessure en hervat deze week nog de groepstraining. Dat schrijft AD/Sportwereld. Biseswar haakte in november af voor het bekerduel met HHC en verbleef sindsdien in de lappenmand wegens knieklachten. Na een maand rust te hebben gehad kan de aanvaller, die goed op dreef was met vijf treffers in tien optredens, weer aan voetballen denken. Biseswar trainde woensdag nog apart met conditietrainer Bjorn Rekelhof.
Ook Michael Mols ging met Rekelhof aan de slag. De ervaren spits is op de weg terug van een hamstringblessure en zal normaal gesproken volgende week weer bij de groep aansluiten. De aankomende wedstrijd tegen AZ komt sowieso te vroeg voor Mols, die naast de andere geblesseerden Jonathan de Guzman, Jon Dahl Tomasson, Ron Vlaar, Serginho Greene en Tim Vincken op de tribune zal plaatsnemen.
Als ik elk jaar progressie zag dan kon ik daar mee leven, ondanks dat ik in het begin waarschijnlijk niet tevreden ging zijn met de aankopen en resultaten.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet, hè. Met nul beginnen en van daaruit verder bouwen. Heb ik na het vertrek van de GKL al gezegd. Ook dat het minimaal vijf jaar gaat duren. Maar nee, niemand wilde daaraan.
Toch moet ik Bosz een compliment geven. Een grote club als Feyenoord binnen 3 jaar slopen tot middenmoter en op wat gemor na volledig buiten schot blijven door af en toe te zeggen dat Feyenoord geen gekke dingen moet doen zodat het Legioen tevreden is. Knap hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik wil hem net plaatsen.
[..]
Overmorgen zal er wel een bericht komen dat ie een terugslag heeft.quote:
Ben je nou echt achterlijk of ben je een trol?quote:Op woensdag 10 december 2008 22:23 schreef Crane het volgende:
[..]
Toch moet ik Bosz een compliment geven. Een grote club als Feyenoord binnen 3 jaar slopen tot middenmoter en op wat gemor na volledig buiten schot blijven door af en toe te zeggen dat Feyenoord geen gekke dingen moet doen zodat het Legioen tevreden is. Knap hoor.
Mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik wil hem net plaatsen.
[..]
Als ze eerst eens zouden beginnen met hetgeen ik toendertijd opperde...quote:Op woensdag 10 december 2008 22:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Als ik elk jaar progressie zag dan kon ik daar mee leven, ondanks dat ik in het begin waarschijnlijk niet tevreden ging zijn met de aankopen en resultaten.
Beetje lullig hoor.quote:VI: Fysiotherapeut vertrekt bij Feyenoord
Volgens Voetbal International vertrekt de fysiotherapeut Michael Kuipers, die op verzoek van de spelersgroep was toegevoegd aan de medische staf bij Feyenoord. Hij had met Feyenoord een afspraak dat hij pas zo hoeven te beginnen nadat hij zijn kinderen naar school heeft gebracht. Verbeek heeft nu echter iedereen opgelegd dat zij om half 9 aanwezig zijn
quote:Peter Bosz bevestigt in de nieuwe uitgave van Voetbal International dat hij met Feyenoord in gesprek is over beloning via een premiestelsel. 'Maar dat betekent niet dat ik aan transfers wil gaan verdienen. Dat is een leugen. Je moet denken aan een premieregeling op basis van prestaties, maar dat is niet nieuw, mijn huidige contract is al op zo'n manier samengesteld. ook in de top van het bedrijfsleven is dit niks nieuws.'
mijn god, die shirtsquote:Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef ursel het volgende:
Zag het geloof ik niet zo snel voorbij komen.
Puma bereid om nieuwe Feyenoord-shirt aan te passen
quote:
quote:George Boateng komt momenteel uit voor het Engelse Hull City, maar de middenvelder wordt elk seizoen door Feyenoord gepolst over een mogelijke terugkeer. Boateng wil echter zo lang mogelijk in de Premier League blijven spelen, zegt hij in Voetbal International.
'Daarna wil ik misschien terug naar Nederland. In principe zou Feyenoord de mooiste optie zijn, want het is altijd mijn club gebleven. Ik ben Feyenoorder in hart en nieren. Maar als ik naar Feyenoord kom, dan is het om te presteren. Zoals Cocu ooit terugkeerde bij PSV. Dat is de manier.'
De inmiddels 33-jarige speler speelde tot het eind van 1997 bij de Rotterdammers, waarna hij naar Engeland vertrok. Na 1,5 seizoen Coventry City werd hij opgepikt door Aston Villa, waarna hij zes seizoenen voor Middlesbrough speelde. De viervoudig international komt op dit moment uit voor het verrassend sterk presterende Hull City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |