abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63905723

Handige Feyenoord websites:
Officiële Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiële FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

quote:
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie foutje bedankt! Allebei klagen, Henkie een blunder, Theo een fout! Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie beide weer zat! Theo een Visser, dan weer een Dealer, Henkie een clown!

Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie altijd gezeik! Theo een tikkie, Henkie een paasie, toch weer 0-1, over en uit!

Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie werken weer niet. Theo die weigert, Henkie die weigert, werken ja ja ja, beiden dus niet! Toet Toet Boing Boiing, Henkie en Theo, Centjes verdienen, snel weer naar huis.

Theo een Audi, Henkie een Volvo, instappen ja, en snel weer naar huis.

Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier, kijk ze eens lachen, ondanks die ranglijst… toch een plezier!!!! Toet Toet Boing Boing, Theo een villa, Henkie een penthouse, beide hun centjes dankzij Bosz z'n beleid!
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63906182
Topics gaan hard de laatste tijd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 10 december 2008 @ 14:58:52 #3
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63906270
Vind die parodie toch wel leuk gevonden. Maar ja, wat moet je ook met dit soort 2e-rangs spelers.
pi_63906687
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Vind die parodie toch wel leuk gevonden. Maar ja, wat moet je ook met dit soort 2e-rangs spelers.
Timmer was tot vorig jaar zo slecht nog niet. Denk dat hij Feyenoord zelfs heeft behoed voor erger. Pas dit seizoen zakt hij echt door het ijs.
pi_63907223
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:15 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Timmer was tot vorig jaar zo slecht nog niet. Denk dat hij Feyenoord zelfs heeft behoed voor erger. Pas dit seizoen zakt hij echt door het ijs.
Tis een echte lijnkeeper, voor de rest is hij heel matig, en als persoon gewoon een enorme kwal met een grote bek!
pi_63907954
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Tis een echte lijnkeeper, voor de rest is hij heel matig, en als persoon gewoon een enorme kwal met een grote bek!
Ik vind dat wel meevallen, ik zie wel beleving bij Timmer. Beter dan zo iemand als Greene die na elke blunder op de klok kijkt of de wedstrijd al afgelopen is zodat ie weer kan chillen met z'n matties. Voor de rest is Timmer een matige keeper ja.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63908090
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen, ik zie wel beleving bij Timmer. Beter dan zo iemand als Greene die na elke blunder op de klok kijkt of de wedstrijd al afgelopen is zodat ie weer kan chillen met z'n matties. Voor de rest is Timmer een matige keeper ja.
Gespeelde beleving ja. Hij is altijd zo overdreven dramatisch
pi_63908160
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gespeelde beleving ja. Hij is altijd zo overdreven dramatisch
Inderdaad. Volgens mij doet hij het vooral om zieltjes te winnen.
Triest genoeg trappen er nog een hoop in ook nog.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  woensdag 10 december 2008 @ 16:13:50 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63908208
Zag het geloof ik niet zo snel voorbij komen.

Puma bereid om nieuwe Feyenoord-shirt aan te passen
  woensdag 10 december 2008 @ 16:15:39 #10
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_63908259
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_63908328
Gullit
Lijkt me trouwens wel een goede assistent-trainer. Veel spelers kijken toch tegen hem op.
Feyenoord!
pi_63908446
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:18 schreef Putdeksels het volgende:
Gullit
Lijkt me trouwens wel een goede assistent-trainer. Veel spelers kijken toch tegen hem op.
Idd, jongens als Fer zullen Verbeek toch stiekem een beetje een boertje vinden. Maar goed, Gullit heeft al zoveel kapot gemaakt bij ons dat ie nooit meer welkom is wat mij betreft.
pi_63908574
K2 excelleerde onder Gullit. Het lijkt me een goeie spitsentrainer
pi_63908617
K2 had onder mij ook goed gepresteerd.
Feyenoord!
pi_63908970
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:03 schreef Crane het volgende:

[..]

Dan zie je zeker nooit een hele wedstrijd van Feyenoord, Timmer met z'n walgelijke gebaartjes en dat gekanker op alles en iedereen.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:44:22 #16
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_63909011
K2?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_63909075
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:44 schreef Parafernalia het volgende:
K2?
Kuijt & Kalou.
Feyenoord!
pi_63909086
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Dan zie je zeker nooit een hele wedstrijd van Feyenoord, Timmer met z'n walgelijke gebaartjes en dat gekanker op alles en iedereen.
Met zo'n stel invalliden voor je neus zou zelfs vd Sar zo reageren hoor.
pi_63909218
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:47 schreef Crane het volgende:

[..]

Met zo'n stel invalliden voor je neus zou zelfs vd Sar zo reageren hoor.
Hij reageert ook zo als de fout overduidelijk bij hem ligt.

Het is gewoon een lul, met een lekker wijf, punt.
pi_63909300
Zo lekker is Marianne nou ook weer niet.
Annette Gerritsen daarentegen.
Feyenoord!
pi_63909788
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63910216
Wellicht al gepost, maar de blessures bereiken dus ook Jong Feyenoord.... Glenn Kobussen ook al enige tijd uitgeschakeld. En Derijck natuurlijk, maar die gaat toch weg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63911373
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:55 schreef Steven184 het volgende:
Topics gaan hard de laatste tijd.
Veel om over te praten, hč.

Strekking van het verhaal uit de VI:

Vorig jaar 26,3 miljoen geīnvesteerd in nieuwe spelers (Vooral salarissen, tekengelden, makelaars etc.)
Er wordt 27 miljoen aan salarissen gespendeer (63% van de omzet). Vooral Makaay, Landzaat, Tomasson worden genoemd.

Rode draad in het verhaal is: Feyenoord moet een stap terugzetten, ambities aanpassen, dit aan de achterban communiceren en verder gaan met de jeugdopleiding en spelers uit de jeugd. Die zijn namelijk wel aanwezig, in Nationale jeugdelftallen etc.

Boudewijn Poelmann vindt dit ook. Hij zegt dat Verbeek door moet gaan , omdat er nu al een grote waardevermerdering is van een aantal jonge spelers. In de jeugd liggen de kansen volgens Poelmann. Groningen heeft dat een aantal jaar geleden ook gedaan, Verbeek staat hier ook open voor, de jeugd krijgt de kans.

Gegokt en verloren met dure routiniers is de conclusie.

Wat Poelmann zegt is precies hetgeen waar ik voorstander van ben.

Dat stuk uit het vorige topic kan ik me grotendeels in vinden. Crane noemt diegene dan zwakzinnig, terwijl hij zelf exact hetzelfde zegt, alleen in andere bewoordingen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Happel op 10-12-2008 18:30:15 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63911504
Feyenoord kan niet alleen op de jeugdopleiding teren, er moeten ook goede spelers (van een jaar of 20-21) gescout worden voor het eerste.

Feyenoord moet eens naar AZ en Twente kijken. Iedereen denkt dat daar tientallen miljoenen over de balk gegooid worden, maar die club koopt echt ontzettend gericht in.
pi_63911575
Toch maar even de VI kopen morgen.

Zoals het er nu staat ben ik het er mee eens. Ik gaf dat in het vorige topic ook al aan dat Feyenoord heeft gegokt en verloren. Vooral het accent leggen op de jeugd is het meest verstandig. Feyenoord moet namelijk zo snel mogelijk van haar schuld afkomen.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')