quote:Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie foutje bedankt! Allebei klagen, Henkie een blunder, Theo een fout! Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie beide weer zat! Theo een Visser, dan weer een Dealer, Henkie een clown!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie altijd gezeik! Theo een tikkie, Henkie een paasie, toch weer 0-1, over en uit!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie werken weer niet. Theo die weigert, Henkie die weigert, werken ja ja ja, beiden dus niet! Toet Toet Boing Boiing, Henkie en Theo, Centjes verdienen, snel weer naar huis.
Theo een Audi, Henkie een Volvo, instappen ja, en snel weer naar huis.
Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier, kijk ze eens lachen, ondanks die ranglijst… toch een plezier!!!! Toet Toet Boing Boing, Theo een villa, Henkie een penthouse, beide hun centjes dankzij Bosz z'n beleid!
Timmer was tot vorig jaar zo slecht nog niet. Denk dat hij Feyenoord zelfs heeft behoed voor erger. Pas dit seizoen zakt hij echt door het ijs.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:58 schreef Doezelhaar het volgende:
Vind die parodie toch wel leuk gevonden. Maar ja, wat moet je ook met dit soort 2e-rangs spelers.
Tis een echte lijnkeeper, voor de rest is hij heel matig, en als persoon gewoon een enorme kwal met een grote bek!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:15 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Timmer was tot vorig jaar zo slecht nog niet. Denk dat hij Feyenoord zelfs heeft behoed voor erger. Pas dit seizoen zakt hij echt door het ijs.
Ik vind dat wel meevallen, ik zie wel beleving bij Timmer. Beter dan zo iemand als Greene die na elke blunder op de klok kijkt of de wedstrijd al afgelopen is zodat ie weer kan chillen met z'n matties. Voor de rest is Timmer een matige keeper ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis een echte lijnkeeper, voor de rest is hij heel matig, en als persoon gewoon een enorme kwal met een grote bek!
Gespeelde beleving ja. Hij is altijd zo overdreven dramatischquote:Op woensdag 10 december 2008 16:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, ik zie wel beleving bij Timmer. Beter dan zo iemand als Greene die na elke blunder op de klok kijkt of de wedstrijd al afgelopen is zodat ie weer kan chillen met z'n matties. Voor de rest is Timmer een matige keeper ja.
Inderdaad. Volgens mij doet hij het vooral om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gespeelde beleving ja. Hij is altijd zo overdreven dramatisch
Idd, jongens als Fer zullen Verbeek toch stiekem een beetje een boertje vinden. Maar goed, Gullit heeft al zoveel kapot gemaakt bij ons dat ie nooit meer welkom is wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:18 schreef Putdeksels het volgende:
Gullit
Lijkt me trouwens wel een goede assistent-trainer. Veel spelers kijken toch tegen hem op.
Dan zie je zeker nooit een hele wedstrijd van Feyenoord, Timmer met z'n walgelijke gebaartjes en dat gekanker op alles en iedereen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen, ik zie wel beleving bij Timmer. Beter dan zo iemand als Greene die na elke blunder op de klok kijkt of de wedstrijd al afgelopen is zodat ie weer kan chillen met z'n matties. Voor de rest is Timmer een matige keeper ja.
Kuijt & Kalou.quote:
Met zo'n stel invalliden voor je neus zou zelfs vd Sar zo reageren hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan zie je zeker nooit een hele wedstrijd van Feyenoord, Timmer met z'n walgelijke gebaartjes en dat gekanker op alles en iedereen.
Hij reageert ook zo als de fout overduidelijk bij hem ligt.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Met zo'n stel invalliden voor je neus zou zelfs vd Sar zo reageren hoor.
Veel om over te praten, hč.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |