quote:Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef Crane het volgende:
Feyenoord kan niet alleen op de jeugdopleiding teren, er moeten ook goede spelers (van een jaar of 20-21) gescout worden voor het eerste.
Die clubs zijn al jaren aan het bouwen, precies hetgeen wat Feyenoord moet gaan doen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef Crane het volgende:
Feyenoord moet eens naar AZ en Twente kijken. Iedereen denkt dat daar tientallen miljoenen over de balk gegooid worden, maar die club koopt echt ontzettend gericht in.
Idd wat Feyenoord moet gaan doen, maar totaal niet doet op dit moment.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:31 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die clubs zijn al jaren aan het bouwen, precies hetgeen wat Feyenoord moet gaan doen.
Erasmus en Manteiga.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd wat Feyenoord moet gaan doen, maar totaal niet doet op dit moment.
Ik weet niet wat de gedachtegang is geweest achter die beslissingen. Misschien hadden ze inderdaad verwacht dat de ervaren spelers wat meer van zich zouden laten gelden. Komt er dan gewoon op neer dat ze hebben gegokt en verloren.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef Putdeksels het volgende:
Is het dan niet dom geweest van Feyenoord om uberhaupt die gok te nemen met al die ervaren spelers?
Uit dat stukje kan ik opmaken dat Feyenoord dus eigenlijk vorig seizoen al met die opbouw kon beginnen. Waarschijnlijk dus toch puur en alleen voor het 100-jarig bestaan.
En normaal zeg je nog wel van die verstandige dingen.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:50 schreef Tomasso het volgende:
Ik zou Gullit best willen zien bij Feyenoord. We waren dat seizoen wel enorm productief qua doelpunten.
Je zit straks wel opeens zonder een hele zooi spelers als de oudjes weggaan. Dat kan je echt niet puur en alleen uit de jeugd opvangen. Of je moet je doelstellingen flink naar beneden halen want geld heb je ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Erasmus en Manteiga.
Oh nee, die zijn door Bosz binnen gehaald, kan dus niks zijn.
[..]
Ik weet niet wat de gedachtegang is geweest achter die beslissingen. Misschien hadden ze inderdaad verwacht dat de ervaren spelers wat meer van zich zouden laten gelden. Komt er dan gewoon op neer dat ze hebben gegokt en verloren.
Waar ik me niet in kan vinden is dat het beleidsplan van Bosz gefaald heeft. Het is een meerjarenplan, waar nu de eerste anderhalf jaar niet gelopen zijn zoals ze binnen Feyenoord gewild hadden. Wel zijn er een aantal zaken gerealiseerd die beschreven waren in het beleidsplan. Zaak is om daarop verder te borduren en ervoor te zorgen dat hetgeen wat mis ging/gaat in de toekomst niet meer gebeurd.
De oudere spelers, uitzonderingen daargelaten, mogen er wat mij betreft wel uit nu.
Van hierboven:quote:Op woensdag 10 december 2008 18:56 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Je zit straks wel opeens zonder een hele zooi spelers als de oudjes weggaan. Dat kan je echt niet puur en alleen uit de jeugd opvangen. Of je moet je doelstellingen flink naar beneden halen want geld heb je ook niet.
Europees voetbal blijft toch wel een must voor Feyenoord lijkt me zo.
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Happel het volgende:
[..]
En normaal zeg je nog wel van die verstandige dingen.
Hou toch eens op met die onzin.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:31 schreef Happel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die clubs zijn al jaren aan het bouwen, precies hetgeen wat Feyenoord moet gaan doen.
Feyenoord moet gewoon godverdomme eens presteren en bij de eerste 5 eindigen. Dat stel klootzakken krijgt niet voor niets zo'n goed salaris.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Van hierboven:
Feyenoord moet een stap terugzetten, ambities aanpassen, dit aan de achterban communiceren en verder gaan met de jeugdopleiding en spelers uit de jeugd.
Dan moeten we hopen dat de jeugd die door komt niet al te goed is, want anders worden ze op hun 19de al weggekocht.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:03 schreef Happel het volgende:
[..]
En natuurlijk moeten we niet met alleen maar met jeugd spelen. Dat moet echter wel als fundament gezien worden voor de toekomst. Voornamelijk jeugd, aangevuld met enkele oudgedienden. Op een selectie van 25, maximaal 15 'jeugd' van tussen de 16 en 23 jaar.
De spelers mogen zich het vooral aanrekenen hoe de uitslagen eruit zien.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tering, 26 miljoen gespendeerd aan transfers vorig seizoen? Dat mag Bosz zich dan echt aanrekenen hoe die selectie er dan uitziet.
Of had iedereen echt zo de hoop op de routiniers?
Ik denk dat je daar nog versteld van kan staan.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die onzin.De enige club in NL die echt veel geld uitgeeft is Ajax, daarna PSV maar de rest van de eredivisie heeft over de afgelopen 2 jaar allemaal minder uitgegeven aan spelers dan wij.
Ze geven het in iedergeval slimmer uit.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar nog versteld van kan staan.
Het lijkt me niet dat er in Nederland verder clubs zijn die meer dan 30 miljoen uitgeven.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar nog versteld van kan staan.
Jij weet helemaal niet wat de clubs uitgeven aan de spelers. Het zou daarom leuk zijn als je je mening ergens op baseerd...quote:Op woensdag 10 december 2008 19:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die onzin.De enige club in NL die echt veel geld uitgeeft is Ajax, daarna PSV maar de rest van de eredivisie heeft over de afgelopen 2 jaar allemaal minder uitgegeven aan spelers dan wij.
Jij gaat zeker elke week op Varkenoord naar ze kijken. Over onzin gesproken.quote:Erasmus en Manteiga hebben me nog weinig overtuigd maar dat kan nog komen.
Als Groningen meer dan 5 miljoen aan een speler uitgeeft is dat overal wel te lezen hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat de clubs uitgeven aan de spelers. Het zou daarom leuk zijn als je je mening ergens op baseerd...
Moeilijk he, lezen... Het gaat ook over tekengeld en salarissen ed.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Als Groningen meer dan 5 miljoen aan een speler uitgeeft is dat overal wel te lezen hoor.
Van De Cler wil ik na een minder half seizoen ook niet gelijk vanaf. Was gewoon een jaar of 3 de beste linksback van Nederland. Ook in Hofland heb ik nog wel vertrouwen. (bovendien gaan die twee nog zeker een aantal jaar mee). Maar spelers als Timmer, Lucius, Landzaat mogen van mij weg. En verder moet je af van spelers als Greene, Buijs, Bahia..quote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef TC03 het volgende:
Makaay en Van Bronckhorst mogen blijven, de rest van de oude garde kan weg wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |