Help elkaar dan in evenwicht.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom is mijn aandacht altijd al na 3 minuten stemgeluid van Verdonk....
Marianne Thieme zegt ook niet veel zinnigs, maar daar kun je altijd nog naar kijken, dat is bij Verdonk ook al geen aanrader.quote:
Ja, speel hem zelf al een tijdje op de PS3, daar rockt hij echt de pan uitquote:
Ja, dat kan iedereen al 2,5 weekquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan ik al 2,5 week downloaden
Heb hem al allang uitgespeeld voor de PS3quote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, speel hem zelf al een tijdje op de PS3, daar rockt hij echt de pan uit
Ik ben pas op een procent of 30. Wel vanaf dag 1 in huis maar niet veel gespeeldquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb hem al allang uitgespeeld voor de PS3
Goed zo....quote:
Dat zou bij mij ook wel eens lastig kunnen worden (5 jaar oude Radeon 9800 pro ofzo).quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik heb geen idee of mijn videokaart dat spel wel zou trekken
Ik heb een matige Radeon. Niet zo oud maar weinig bijzonders. Achteraf wel blij mee gezien ik nooit game op mijn pc. Inmiddels heb ik daar ook een PS3 voor, bevalt me beterquote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel eens lastig kunnen worden (5 jaar oude Radeon 9800 pro ofzo).
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
Nieuwe laptop is er
Wit met zwart, wel ff wennen
In Zeeland nog niet hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar is
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar is
Zeeland....?quote:
de, Michel!quote:
=(quote:
Welcome to my worldquote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, heb ik er een complete dag presentaties en gesprekken op zitten, heb ik ook nog een deadline vanavond
Mja, ik weet in ieder geval wel dat ik later niet in het accountantwezen terecht wil raken, mijn god wat een saaie mensen zijn datquote:
Sales for the win....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik weet in ieder geval wel dat ik later niet in het accountantwezen terecht wil raken, mijn god wat een saaie mensen zijn dat
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik weet in ieder geval wel dat ik later niet in het accountantwezen terecht wil raken, mijn god wat een saaie mensen zijn dat
quote:
Gelukkig heb ik daar weinig mee te maken.... Maar ben wel druk met presentaties en deadline'squote:Op woensdag 10 december 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
En ik moet een minor Accountancy doen
Hou dat zoquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Gelukkig heb ik daar weinig mee te maken....
Wie nietquote:Maar ben wel druk met presentaties en deadline's
Nou, ik ken er zatquote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou dat zo [ afbeelding ]![]()
[..]
Wie niet
Die moest ons business plan beoordelenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan doen ze het beter dan wij
Trouwens Bart, wat heb jij met accountants te maken eigenlijk
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
Ohja Piles heb je dat php bestand nog van die wisselende avatars?
Is goedquote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef Houniet het volgende:
Toppertje. Kom er nog wel op terug, nu moet ik gaan, later.
De helft van m'n klas loopt stage op een accountantskantoor, en ik kan echt niet begrijpen wat daar leuk aan isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die moest ons business plan beoordelenMaargoed, saaie gast, uur lang lopen monologen. En ik lopen schrijven.
Dat zijn aparte zinnen na elkaar... Je hebt weekend maar gaat eerst maar eens werken....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:54 schreef Houniet het volgende:
Kut ik heb al weekend.
Nu eerst maar eens eten en werken.
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
De helft van m'n klas loopt stage op een accountantskantoor, en ik kan echt niet begrijpen wat daar leuk aan is
Waarom moet je dat? Is het bij jullie niet de bedoeling dat je zelf je minors kiest?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
En ik moet een minor Accountancy doen
Er was wel keuze, maar als je een volwaardige BE opleiding wil hebben, moest je wel een BE-minor doen. En die is er maar 1quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom moet je dat? Is het bij jullie niet de bedoeling dat je zelf je minors kiest?
Bij ons is er gelukkig meer aanbod. Ik heb Controlling 1 gedaan (typisch BE), fiscale beroepspraktijk (BE/MER/CE volgens mij), nu entrepeneurship (ook BE/MER/CE) en rechtspraktijk (ook BE/MER/CE volgens mij).quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Er was wel keuze, maar als je een volwaardige BE opleiding wil hebben, moest je wel een BE-minor doen. En die is er maar 1
Zoveel minors?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij ons is er gelukkig meer aanbod. Ik heb Controlling 1 gedaan (typisch BE), fiscale beroepspraktijk (BE/MER/CE volgens mij), nu entrepeneurship (ook BE/MER/CE) en rechtspraktijk (ook BE/MER/CE volgens mij).
Lijkt me een stuk leuker op die manier eigenlijk, maar jaquote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik doe 4 minors, 2 semesters in totaal.
Dat Monsterboard werktquote:Waar had PB gelijk in?
Fijn dat ik een keer gelijk heb..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk leuker op die manier eigenlijk, maar ja
[..]
Dat Monsterboard werkt
Hij werd na 1 dag al teruggebeld, ik nu na 2 dagen
Lezen is ook een vak hoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
Nationale Vacaturebank kan ik idd ook wel eens doen ja, niet eens aan gedacht
Dit telefoontje was trouwens ook niet echt boeiend, iemand van Content die dacht dat ik al afgestudeerd was en veel contact met de Big-4 had![]()
quote:
Hij kon het altijd proberen tochquote:Lezen is ook een vak hoor..
Ooit eens gebeld door een uitzendbureau of ik stage wou lopen bij een computerwinkel... maar het was wel een mbo stage. Toen zei ik.. Heeft u wel mijn cv goed doorgelezen? Toen werd het even stil
Ik zei toen ik ze terugbelde ook iets van.. Dus jij zit de hele dag betaald op Hyves, Facebook en Monsterboard te turen..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ze me via Hyves benaderen, dan lach ik ze even hard uit en ben ik er wel klaar mee, denk ik.
Het is ook een kutsite. Als je van Amsterdam CS naar het Leidseplein wil, moet je volgens die site de tram pakken naar Prinsengracht en daar uitstappen, terwijl diezelfde tram als volgende halte Leidseplein heeft. De logica ontgaat me (al is de halte Prinsengracht vrijwel op het Leidseplein).quote:Op woensdag 10 december 2008 17:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zei toen ik ze terugbelde ook iets van.. Dus jij zit de hele dag betaald op Hyves, Facebook en Monsterboard te turen..![]()
9292ov is ook van slag..
Naar het tram naar het station... zeg ie dat ik bij een bepaalde halte uit moet stappen... en die dan weer 5 minuten later aankomt.. weer instappen
Dat ga ik zo eerst maar eens doenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Hyves
Meisje: Hey Dean, ben nu drie keer op je Hyves geweest, maar er veranderd nooit iets...
Dean: Dan ben je er al vaker geweest als ikzelf
Meisje
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef jslavenburg het volgende:
hah, wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
foutquote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef jslavenburg het volgende:
hah, wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Vind dit ergerquote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga ik zo eerst maar eens doen
[..]
![]()
![]()
Is dit overdreven trouwens:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar een back-up route gemaakt... Soms kan je het beter maar zelf uitvogelen...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is ook een kutsite. Als je van Amsterdam CS naar het Leidseplein wil, moet je volgens die site de tram pakken naar Prinsengracht en daar uitstappen, terwijl diezelfde tram als volgende halte Leidseplein heeft. De logica ontgaat me (al is de halte Prinsengracht vrijwel op het Leidseplein).
Fout wil niet meteen zeggen dat het slecht isquote:
Truequote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fout wil niet meteen zeggen dat het slecht is
Redtube?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef eer-ik het volgende:
Ehm.
En nou zit ik thuis.
Wat ga ik doen
Nog ff sparen, en ruimte makenquote:
Dat zal er ooit nog wel van komen, maar niet zolang ik thuis woonquote:Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, valt mee toch Kees? Beetje nerd heeft minstens 3 schermen/pc's
Samequote:Op woensdag 10 december 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog ff sparen, en ruimte maken
[..]
Dat zal er ooit nog wel van komen, maar niet zolang ik thuis woon
Goed plan.quote:
Nou nee, de logica zie ik zo ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja hoor... De terugreis gaat opeens weer heel anders dan de terugreis.. Wat een logica
Ik red me prima met 1. Maar ga wel na de feestdagen en verjaardagen eens bekijken of er een nieuwe gaat komen. En of het dan de iMac 20" of 24" moet worden. Als ik er geld voor heb.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Zie geen avatars
Neuh, valt mee toch Kees? Beetje nerd heeft minstens 3 schermen/pc's
Ik red me ook wel met 1, maar meer/grotere schermen werkt toch wel veel lekkerder vind ikquote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik red me prima met 1. Maar ga wel na de feestdagen en verjaardagen eens bekijken of er een nieuwe gaat komen. En of het dan de iMac 20" of 24" moet worden. Als ik er geld voor heb.
Mijn monitor is ook wel wat klein, momenteel heb ik nog een 17" monitor staan. Als ik niet genoeg geld heb voor een iMac, komt er in ieder geval een grotere monitor.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik red me ook wel met 1, maar meer/grotere schermen werkt toch wel veel lekkerder vind ik
Hangt er ook een beetje vanaf wat je allemaal tegelijk doet natuurlijk
Die moet ik misschien ook nog maar overwegen. Al denk ik toch dat ik, als het budget het toelaat, voor een iMac ga.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef nicomart het volgende:
Ik heb nu een mac mini staan, dus in mijn nieuwe huis een schermpje aanschaffen tussen de 22 en 24 inch
Ja mijn budget liet het niet toe, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik naast een beetje photoshoppen alleen wat surf en muziek luister op mijn mac hier en dat ik daar dus geen iMac voor nodig heb. Voor mij voldoet hij dus prima.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die moet ik misschien ook nog maar overwegen. Al denk ik toch dat ik, als het budget het toelaat, voor een iMac ga.
Mijn 12" iBook is me toch wat klein voor dagelijks gebruik. Ideaal om onderweg te gebruiken en mee naar school te nemen, vanwege het formaat. Maar meer dan een paar uurtjes aan een stuk is wel genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, red me ook prima met mijn een enkel laptopje
Ik doe internet, muziek luisteren, veel Office, een enkel spelletje (wat op de Mac iets lastiger zal zijn), maar ook niet veel meer. Maar die dingen zijn zo mooi.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja mijn budget liet het niet toe, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik naast een beetje photoshoppen alleen wat surf en muziek luister op mijn mac hier en dat ik daar dus geen iMac voor nodig heb. Voor mij voldoet hij dus prima.
Gewoon een Acer Aspire 15.4" doet het anders primaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn 12" iBook is me toch wat klein voor dagelijks gebruik. Ideaal om onderweg te gebruiken en mee naar school te nemen, vanwege het formaat. Maar meer dan een paar uurtjes aan een stuk is wel genoeg.
De leider die zijn wil oplegt. Toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik weet het...maar de rest voelt ons er nog niet klaar voor...
Ik wil wel, maar als er 3 anderen roepen van NEE, tsja... wie ben ik dan...
Nouja, we moeten er wel alle 4 100% achter staan héquote:Op woensdag 10 december 2008 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De leider die zijn wil oplegt. Toch?
Sinds ik mijn xbox360 heb staan, heb ik dat ding nooit meer aangeraakt.. Misschien wel weer uit de kast trekken voor een Singstar avondquote:Op woensdag 10 december 2008 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
Netjes Bart
Ik ga eens mijn ps2 aansluiten, kijken of hij het überhaupt wel doet
Nou vooruit. Om de lieve vrede te bewaren is dat wel het beste (en voor het resultaat waarschijnlijk ook wel).quote:Op woensdag 10 december 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nouja, we moeten er wel alle 4 100% achter staan hé
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
Avond allemaalNu definitief aanwezig
* moet nog veel doen in 26 minutenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
* realiseert zich net dat ie nog heeeeeeeel veel moet doen in maar 4 dagen tijd
* zelf bijna klaar is en nu op groepsgenoot moet wachtenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:23 schreef Piles het volgende:
[..]
* realiseert zich net dat ie nog heeeeeeeel veel moet doen in maar 4 dagen tijd
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* zelf bijna klaar is en nu op groepsgenoot moet wachten
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu zeg maar de groepsgenoot die er volgende week niet is
Olaquote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef jslavenburg het volgende:
Avond allemaalNu definitief aanwezig
Ik hoorde dat dat lips nogal kut was. Niet zelf geprobeerd eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds ik mijn xbox360 heb staan, heb ik dat ding nooit meer aangeraakt.. Misschien wel weer uit de kast trekken voor een Singstar avond
Oh wacht, daar is Lips voor Lips
* heeft het net af, nog af voor 21.00quote:Op woensdag 10 december 2008 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* zelf bijna klaar is en nu op groepsgenoot moet wachten
Erg netjesquote:Op woensdag 10 december 2008 18:07 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vind dit erger
[ afbeelding ]
Ik heb het spel ook nog niet gespeeld..quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dat lips nogal kut was. Niet zelf geprobeerd eigenlijk.
Is dat een soort Singstar rip-off?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook nog niet gespeeld..
Nog wat leuke spellen over dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds ik mijn xbox360 heb staan, heb ik dat ding nooit meer aangeraakt.. Misschien wel weer uit de kast trekken voor een Singstar avond
Oh wacht, daar is Lips voor Lips
zat.. vanwege de ingebouwde harddiskquote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog wat leuke spellen over dan?
Welke treinreizigers hebben toegang tot de NS Hispeed Lounges?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Vraagje.. mag je met je OV in een NS HiSpeed stappen?
Als je een toeslagkaartje koopt wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Hispeed lounge != hispeed treinquote:Op woensdag 10 december 2008 21:23 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Welke treinreizigers hebben toegang tot de NS Hispeed Lounges?
Indien u op de reisdatum houder bent van een van de volgende kaarten, hebt u gratis toegang tot de NS Hispeed Lounge:
* NS-Business Card in combinatie met een 1e of 2e klas ticket of boeking
* 1e klas internationaal ticket
* 1e klas NS-abonnement (NS Jaarkaart, NS Maandkaart) of OV-jaarkaart
* Loyaliteitskaart Railteam-partner (opent in nieuwe scherm)
Bron: http://www.nshispeed.nl/n(...)ergaderen-op-station
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Mijn werk zie ik niet als een last, vind het heerlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn aparte zinnen na elkaar... Je hebt weekend maar gaat eerst maar eens werken....
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Hyves
Meisje: Hey Dean, ben nu drie keer op je Hyves geweest, maar er veranderd nooit iets...
Dean: Dan ben je er al vaker geweest als ikzelf
Meisje
Ik ookquote:
wat een onzinquote:Op donderdag 11 december 2008 10:04 schreef Puala het volgende:
Volgens mij is ze heel hard aan het werk nico
mja.. op zich vind het werk hier wel leuk, maar ik ik ben als sinds gisterochtend bezig met een probleem en we hebben de oplossing nog steeds niet. Dus eigenlijk heb ik gister 0 resultaat geboekt en dan is het niet leukquote:Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
Aha. Werken is onzin ja.
Loop zelf al tijden vast als ik ook maar iets probeer
Te moeilijk probleem of te weinig zin om na te denken?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. op zich vind het werk hier wel leuk, maar ik ik ben als sinds gisterochtend bezig met een probleem en we hebben de oplossing nog steeds niet. Dus eigenlijk heb ik gister 0 resultaat geboekt en dan is het niet leuk
te moeilijk probleem en mijn collega en ik zijn niet echt rekenwonders, terwijl het probleem gaat over hoeken/cosinus/sinus/tanges en die onzinquote:Op donderdag 11 december 2008 10:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Te moeilijk probleem of te weinig zin om na te denken?
Gooi het op een forum?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
te moeilijk probleem en mijn collega en ik zijn niet echt rekenwonders, terwijl het probleem gaat over hoeken/cosinus/sinus/tanges en die onzin
Ik vind het ook wel leuk, maar ik kan het niet goedquote:Op donderdag 11 december 2008 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Gooi het op een forum?![]()
wiskunde vond ik juist altijd leuk
Hmm, lijkt me idd wel een probleem jaquote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, maar ik kan het niet goedDat is dus ook het probleem
en forum... ik weet niet of de baas dat leuk vindt. Maar eigenlijk zijn er maar weinig mensen die zich hier mee bezig houden en die mensen zijn nogal kostbaarDus ik weet niet of ze dat ze graag delen
ik een 5.3 en dus net geen 6 op mijn eindlijst. Mijn enige smetjequote:Op donderdag 11 december 2008 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me idd wel een probleem ja. Ik stond na mijn eind-examen een 9,6.
![]()
Maar dan zou ik lekker blijven puzzelen en dat risico niet lopen eigenlijk. Al is het wel zonde van je tijd als je er zo lang mee bezig bent
Ach, het enige smetje, zonde dat wel. Was de rest zo perfect dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik een 5.3 en dus net geen 6 op mijn eindlijst. Mijn enige smetje
Maar mijn collega belde net op vanuit de file, dat hij de oplossing denk te hebben. Ik ben dus benieuwd
De rest was niet perfect, maar 2 zesjes, 1 acht voor engels en verder zevensquote:Op donderdag 11 december 2008 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, het enige smetje, zonde dat wel. Was de rest zo perfect dan?![]()
Maar handig als hij de oplossing heeft, scheelt jou denkwerk. Nu nog file is wel shit eigenlijk![]()
Verder nog plannen voor vandaag trouwens?
Klinkt best aardigquote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
De rest was niet perfect, maar 2 zesjes, 1 acht voor engels en verder zevens
Hij is er trouwens nog steeds niet en mijn enige plan vandaag is om die oplossing te vinden en verder weinig eigenlijk
Dat is mooi kut, kusje opquote:Op donderdag 11 december 2008 12:18 schreef Puala het volgende:
Blessure door mijn scooterval. Ze gaan nu met fysio dingen proberen, maar het ziet er nog niet echt succesvol uit eigenlijk
OAquote:
Zeker. Alles goed hier! a vandaag nog 4 dagen werken en dan heb ik kerstvakantie.quote:
Mooi dat het goed gaat en vakantie is heerlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Alles goed hier! a vandaag nog 4 dagen werken en dan heb ik kerstvakantie.![]()
Met jou gaat het allemaal wat minder zo te lezen... Balen!
Hopen op het bestequote:Op donderdag 11 december 2008 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje![]()
Hoop dat het goed komt, anders overwegen ze een kijkoperatie en stuff
Rustig, eindelijk een vrij daggie, geen werk, geen school, beetje bankhangen, filmpjes doen enzo denk ik, dadelijk ook nog een vriend die langs komt, beetje appel rokenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef Houniet het volgende:
Wel lekker, beetje chillen vandaag. Daar?
gelukkig welquote:Op donderdag 11 december 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
Ach, word je geduld in elk geval beloond Nico
nee dat niet, wilde het gewoon wetenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:22 schreef Californium het volgende:
ik heb wel een superinteressante bezigheid hoor
had je iets anders verwacht
Helemaal met je eens!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Sites van bedrijven/instellingen waar niet gewoon een mailadres staat, maar een stom formuliertje, met standaard een invoerveld voor je bericht dat veel te klein is. Zum Kotzen.
Terecht, een 8 is altijd fijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Yeah, 8 voor mn verslag, ik ben dik tevreden!
Dat dacht ikquote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Terecht, een 8 is altijd fijn.
Ik ben er sinds een paar weken ook maar eens ingedoken en ik krijg een beetje de basisprincipes doorquote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ben na een tijdje weer eens draaien, gaat best goed.
Blondquote:Op donderdag 11 december 2008 15:31 schreef Piles het volgende:
Aantekeningen maken tijdens een interview, en dan niet de namen van de personen opschrijven![]()
2 groepsgenoten schreven mee, dus ik niet. Volgende keer wel dusquote:
Drukke 3 dagenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
drukke week / weekend () deze week
![]()
Wil je aandachtquote:Op donderdag 11 december 2008 16:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat zo zijn gangetje
Kwestie van een planning makenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik nog veel te veel moet doen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Planningen maken kan ik heel goed![]()
Me er aan houden niet
Ik zal je nog een keertje helpenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef Puala het volgende:
[..]
off course, jouw oplossing werkte niet dus ik blok lekker door op mijn probleem *kuch*
Morgen graag jaquote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keertje helpen
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kleine kans, ben namelijk nooit op msn
ik ook zelden, is niet dat ik elke dag met iemand praat ofzo, hoogstens een keer in de weekquote:Op donderdag 11 december 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
Hehe msn. Gebruik dat ook zo weinig.
Ja toch.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ook zelden, is niet dat ik elke dag met iemand praat ofzo, hoogstens een keer in de week
Gezellig toch, eens per week, sociale contactenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik ook zelden, is niet dat ik elke dag met iemand praat ofzo, hoogstens een keer in de week
Vind het eigenlijk veel leuker om elke dag te babbelen met mensen die ik wel magquote:Op donderdag 11 december 2008 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig toch, eens per week, sociale contacten.
Kan ook, ieder zijn ding hequote:Op donderdag 11 december 2008 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk veel leuker om elke dag te babbelen met mensen die ik wel mag
lekker in de kou staanquote:Op donderdag 11 december 2008 16:42 schreef Houniet het volgende:
mash_______________ ik ga zo naar Jong Ajax.
Hehe nee hoor, je kan ook warme kleren aantrekken.quote:
Vandaag ongeveer 5,5 uur met het OV gereisd...quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vandaag ongeveer 5,5 uur met het OV gereisd...
Ik word er altijd zo ongelofelijk duf vanquote:Op donderdag 11 december 2008 17:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk is dat hè![]()
Ik ben er inmiddels al bijna aan gewend
Das wel waar jaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik word er altijd zo ongelofelijk duf van
Ik hoef m niet eens aan te klikkenquote:http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/24040/Slepen-of-gesleept-worden.htm
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja... Mini laptop vandaag opgehaald bij TeleTvå
Dat is ook niet helemaal waar...quote:Op donderdag 11 december 2008 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Linux
Alles beter dan MS
Aleen zou ik er niet mee kunnen gamen
Mijn ijsmachine noem ik vriezer...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:44 schreef Piles het volgende:
1e kerstpakket is binnen
Een ijsmachine![]()
En mijn vriezer noem ik ijsmachinequote:Op donderdag 11 december 2008 20:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn ijsmachine noem ik vriezer...
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef HostiMeister het volgende:
Piles altijd maar dat negatieve gelul joh
Heb ik het nou weer gedaanquote:Op donderdag 11 december 2008 22:30 schreef Puala het volgende:
Zorg dat er wat te beleven komt, piles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |