Help elkaar dan in evenwicht.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom is mijn aandacht altijd al na 3 minuten stemgeluid van Verdonk....
Marianne Thieme zegt ook niet veel zinnigs, maar daar kun je altijd nog naar kijken, dat is bij Verdonk ook al geen aanrader.quote:
Ja, speel hem zelf al een tijdje op de PS3, daar rockt hij echt de pan uitquote:
Ja, dat kan iedereen al 2,5 weekquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan ik al 2,5 week downloaden
Heb hem al allang uitgespeeld voor de PS3quote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, speel hem zelf al een tijdje op de PS3, daar rockt hij echt de pan uit
Ik ben pas op een procent of 30. Wel vanaf dag 1 in huis maar niet veel gespeeldquote:Op woensdag 10 december 2008 14:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heb hem al allang uitgespeeld voor de PS3
Goed zo....quote:
Dat zou bij mij ook wel eens lastig kunnen worden (5 jaar oude Radeon 9800 pro ofzo).quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef jackson het volgende:
Ik heb geen idee of mijn videokaart dat spel wel zou trekken
Ik heb een matige Radeon. Niet zo oud maar weinig bijzonders. Achteraf wel blij mee gezien ik nooit game op mijn pc. Inmiddels heb ik daar ook een PS3 voor, bevalt me beterquote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel eens lastig kunnen worden (5 jaar oude Radeon 9800 pro ofzo).
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
Nieuwe laptop is er
Wit met zwart, wel ff wennen
In Zeeland nog niet hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar is
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, zeker gezien een kleurenscherm toch al een tijdje gangbaar is
Zeeland....?quote:
de, Michel!quote:
=(quote:
Welcome to my worldquote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, heb ik er een complete dag presentaties en gesprekken op zitten, heb ik ook nog een deadline vanavond
Mja, ik weet in ieder geval wel dat ik later niet in het accountantwezen terecht wil raken, mijn god wat een saaie mensen zijn datquote:
Sales for the win....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik weet in ieder geval wel dat ik later niet in het accountantwezen terecht wil raken, mijn god wat een saaie mensen zijn dat
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:43 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik weet in ieder geval wel dat ik later niet in het accountantwezen terecht wil raken, mijn god wat een saaie mensen zijn dat
quote:
Gelukkig heb ik daar weinig mee te maken.... Maar ben wel druk met presentaties en deadline'squote:Op woensdag 10 december 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
En ik moet een minor Accountancy doen
Hou dat zoquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef jackson het volgende:
Gelukkig heb ik daar weinig mee te maken....
Wie nietquote:Maar ben wel druk met presentaties en deadline's
Nou, ik ken er zatquote:Op woensdag 10 december 2008 15:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hou dat zo [ afbeelding ]![]()
[..]
Wie niet
Die moest ons business plan beoordelenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan doen ze het beter dan wij
Trouwens Bart, wat heb jij met accountants te maken eigenlijk
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
Ohja Piles heb je dat php bestand nog van die wisselende avatars?
Is goedquote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef Houniet het volgende:
Toppertje. Kom er nog wel op terug, nu moet ik gaan, later.
De helft van m'n klas loopt stage op een accountantskantoor, en ik kan echt niet begrijpen wat daar leuk aan isquote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die moest ons business plan beoordelenMaargoed, saaie gast, uur lang lopen monologen. En ik lopen schrijven.
Dat zijn aparte zinnen na elkaar... Je hebt weekend maar gaat eerst maar eens werken....quote:Op woensdag 10 december 2008 15:54 schreef Houniet het volgende:
Kut ik heb al weekend.
Nu eerst maar eens eten en werken.
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef Piles het volgende:
[..]
De helft van m'n klas loopt stage op een accountantskantoor, en ik kan echt niet begrijpen wat daar leuk aan is
Waarom moet je dat? Is het bij jullie niet de bedoeling dat je zelf je minors kiest?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
En ik moet een minor Accountancy doen
Er was wel keuze, maar als je een volwaardige BE opleiding wil hebben, moest je wel een BE-minor doen. En die is er maar 1quote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom moet je dat? Is het bij jullie niet de bedoeling dat je zelf je minors kiest?
Bij ons is er gelukkig meer aanbod. Ik heb Controlling 1 gedaan (typisch BE), fiscale beroepspraktijk (BE/MER/CE volgens mij), nu entrepeneurship (ook BE/MER/CE) en rechtspraktijk (ook BE/MER/CE volgens mij).quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Er was wel keuze, maar als je een volwaardige BE opleiding wil hebben, moest je wel een BE-minor doen. En die is er maar 1
Zoveel minors?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij ons is er gelukkig meer aanbod. Ik heb Controlling 1 gedaan (typisch BE), fiscale beroepspraktijk (BE/MER/CE volgens mij), nu entrepeneurship (ook BE/MER/CE) en rechtspraktijk (ook BE/MER/CE volgens mij).
Lijkt me een stuk leuker op die manier eigenlijk, maar jaquote:Op woensdag 10 december 2008 17:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik doe 4 minors, 2 semesters in totaal.
Dat Monsterboard werktquote:Waar had PB gelijk in?
Fijn dat ik een keer gelijk heb..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk leuker op die manier eigenlijk, maar ja
[..]
Dat Monsterboard werkt
Hij werd na 1 dag al teruggebeld, ik nu na 2 dagen
Lezen is ook een vak hoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
Nationale Vacaturebank kan ik idd ook wel eens doen ja, niet eens aan gedacht
Dit telefoontje was trouwens ook niet echt boeiend, iemand van Content die dacht dat ik al afgestudeerd was en veel contact met de Big-4 had![]()
quote:
Hij kon het altijd proberen tochquote:Lezen is ook een vak hoor..
Ooit eens gebeld door een uitzendbureau of ik stage wou lopen bij een computerwinkel... maar het was wel een mbo stage. Toen zei ik.. Heeft u wel mijn cv goed doorgelezen? Toen werd het even stil
Ik zei toen ik ze terugbelde ook iets van.. Dus jij zit de hele dag betaald op Hyves, Facebook en Monsterboard te turen..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ze me via Hyves benaderen, dan lach ik ze even hard uit en ben ik er wel klaar mee, denk ik.
Het is ook een kutsite. Als je van Amsterdam CS naar het Leidseplein wil, moet je volgens die site de tram pakken naar Prinsengracht en daar uitstappen, terwijl diezelfde tram als volgende halte Leidseplein heeft. De logica ontgaat me (al is de halte Prinsengracht vrijwel op het Leidseplein).quote:Op woensdag 10 december 2008 17:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zei toen ik ze terugbelde ook iets van.. Dus jij zit de hele dag betaald op Hyves, Facebook en Monsterboard te turen..![]()
9292ov is ook van slag..
Naar het tram naar het station... zeg ie dat ik bij een bepaalde halte uit moet stappen... en die dan weer 5 minuten later aankomt.. weer instappen
Dat ga ik zo eerst maar eens doenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Hyves
Meisje: Hey Dean, ben nu drie keer op je Hyves geweest, maar er veranderd nooit iets...
Dean: Dan ben je er al vaker geweest als ikzelf
Meisje
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef jslavenburg het volgende:
hah, wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
foutquote:Op woensdag 10 december 2008 18:05 schreef jslavenburg het volgende:
hah, wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Vind dit ergerquote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga ik zo eerst maar eens doen
[..]
![]()
![]()
Is dit overdreven trouwens:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar een back-up route gemaakt... Soms kan je het beter maar zelf uitvogelen...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is ook een kutsite. Als je van Amsterdam CS naar het Leidseplein wil, moet je volgens die site de tram pakken naar Prinsengracht en daar uitstappen, terwijl diezelfde tram als volgende halte Leidseplein heeft. De logica ontgaat me (al is de halte Prinsengracht vrijwel op het Leidseplein).
Fout wil niet meteen zeggen dat het slecht isquote:
Truequote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fout wil niet meteen zeggen dat het slecht is
Redtube?quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef eer-ik het volgende:
Ehm.
En nou zit ik thuis.
Wat ga ik doen
Nog ff sparen, en ruimte makenquote:
Dat zal er ooit nog wel van komen, maar niet zolang ik thuis woonquote:Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, valt mee toch Kees? Beetje nerd heeft minstens 3 schermen/pc's
Samequote:Op woensdag 10 december 2008 18:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog ff sparen, en ruimte maken
[..]
Dat zal er ooit nog wel van komen, maar niet zolang ik thuis woon
Goed plan.quote:
Nou nee, de logica zie ik zo ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja hoor... De terugreis gaat opeens weer heel anders dan de terugreis.. Wat een logica
Ik red me prima met 1. Maar ga wel na de feestdagen en verjaardagen eens bekijken of er een nieuwe gaat komen. En of het dan de iMac 20" of 24" moet worden. Als ik er geld voor heb.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:09 schreef The_Dean het volgende:
Zie geen avatars
Neuh, valt mee toch Kees? Beetje nerd heeft minstens 3 schermen/pc's
Ik red me ook wel met 1, maar meer/grotere schermen werkt toch wel veel lekkerder vind ikquote:Op woensdag 10 december 2008 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik red me prima met 1. Maar ga wel na de feestdagen en verjaardagen eens bekijken of er een nieuwe gaat komen. En of het dan de iMac 20" of 24" moet worden. Als ik er geld voor heb.
Mijn monitor is ook wel wat klein, momenteel heb ik nog een 17" monitor staan. Als ik niet genoeg geld heb voor een iMac, komt er in ieder geval een grotere monitor.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik red me ook wel met 1, maar meer/grotere schermen werkt toch wel veel lekkerder vind ik
Hangt er ook een beetje vanaf wat je allemaal tegelijk doet natuurlijk
Die moet ik misschien ook nog maar overwegen. Al denk ik toch dat ik, als het budget het toelaat, voor een iMac ga.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef nicomart het volgende:
Ik heb nu een mac mini staan, dus in mijn nieuwe huis een schermpje aanschaffen tussen de 22 en 24 inch
Ja mijn budget liet het niet toe, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik naast een beetje photoshoppen alleen wat surf en muziek luister op mijn mac hier en dat ik daar dus geen iMac voor nodig heb. Voor mij voldoet hij dus prima.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die moet ik misschien ook nog maar overwegen. Al denk ik toch dat ik, als het budget het toelaat, voor een iMac ga.
Mijn 12" iBook is me toch wat klein voor dagelijks gebruik. Ideaal om onderweg te gebruiken en mee naar school te nemen, vanwege het formaat. Maar meer dan een paar uurtjes aan een stuk is wel genoeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, red me ook prima met mijn een enkel laptopje
Ik doe internet, muziek luisteren, veel Office, een enkel spelletje (wat op de Mac iets lastiger zal zijn), maar ook niet veel meer. Maar die dingen zijn zo mooi.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja mijn budget liet het niet toe, maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik naast een beetje photoshoppen alleen wat surf en muziek luister op mijn mac hier en dat ik daar dus geen iMac voor nodig heb. Voor mij voldoet hij dus prima.
Gewoon een Acer Aspire 15.4" doet het anders primaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn 12" iBook is me toch wat klein voor dagelijks gebruik. Ideaal om onderweg te gebruiken en mee naar school te nemen, vanwege het formaat. Maar meer dan een paar uurtjes aan een stuk is wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |