quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kun je die 3 sterren politie afschudden, als je in dat oude hospitaal zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Crouton op 18-12-2008 00:30:34 ]The Internets, I needs it..
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja
door voor ze weg te rijden?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:50 schreef Verluste het volgende:
[..]
Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook maar 1 keer geprobeerd, klom boven dat hospitaal in. En werd van alle kanten belaagd, was echt geen ontkomen aan. Dus het leek me vrij kansloos. Maar misschien is het idd beter om niet te wachten tot ze er allemaal zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 13:53 schreef rival het volgende:
door voor ze weg te rijden?
als je al moeite hebt met 3 sterren, hoe zal dat dan gaan met 6?
Creatief zijn met granaten werkt ook prima trouwens.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar 1 keer geprobeerd, klom boven dat hospitaal in. En werd van alle kanten belaagd, was echt geen ontkomen aan. Dus het leek me vrij kansloos. Maar misschien is het idd beter om niet te wachten tot ze er allemaal zijn
online zijn die ook et leukste!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Creatief zijn met granaten werkt ook prima trouwens.
[..]
Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.Hij heeft het over het oude hospitaal dat niet meer in gebruik is. Jij over het nieuwe ziekenhuis op het linkereiland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Pak de boot die klaar ligt. Die gaat een stuk rapper. En je hebt veel meer de ruimte om de politie te ontlopen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut missie is het bij het oude ziekenhuis. Zit ik eindelijk in de auto, word ik gelijk neergeknalt van achter...
[..]
Wat lul je, water is daar in geen velden of wegen te bekennen.Ow, dacht dat het (zoals vaker) over snowstorm ging, excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Juist een boot die er niet ligt...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Pak de boot die klaar ligt. Die gaat een stuk rapper. En je hebt veel meer de ruimte om de politie te ontlopen.
Ik krijg die missie niet voor elkaar dat je die helikopter in moet klimmen. Wil ie op 1 of andere manier bij mij niet doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:39 schreef Verluste het volgende:
uitgespeeld en ik speel m meteen niet meer, wat kan mij die achievements schelen xD
Ik was langer zoet en had meer fun met SA![]()
Toch was dit een geweldig spel, met een heel goed verhaal en heel goede sfeer, beter dan die van zijn voorgangers.
Idd, bij die missie vond ik ook niks aan t water. Ik had t zo gedaan:quote:Op donderdag 18 december 2008 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist een boot die er niet ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja
Bij bij moest je veelvuldig spatebalk achter elkaar indrukkenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik krijg die missie niet voor elkaar dat je die helikopter in moet klimmen. Wil ie op 1 of andere manier bij mij niet doen.
Wat knulligquote:Op donderdag 18 december 2008 22:43 schreef NordicBlue het volgende:
Ik vind die missie met die vuilniswagen en die diamanten ophalen erg tof
Net als die missie waar je met vrachwagen die tunnelbak moet blokkeren.
Heb er echt 6 keer over gedaan om die politie kwijt te raken
Snowstorm heb ik ook een stuk of 10x gedaan voordat ik uberhaud de parkeerplaats af kwam.
Toen als een gek richting begraafplaats gereden, daar net naast het beeld gaan staan, dan zit je net buiten de range :p
Herkenbaar! Vanmiddag ook stuk of 4 keer geprobeerd. Telkens weer politie auto jatten, blabla, rijden, blabla, achtervolgen en dat nog een aantal keer.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Verluste het volgende:
[..]
Wat knullig![]()
Enigste missie waar ik moeite mee had is dat je die knakker moet verrassen met een politieauto en hem dan moet volgen tot zijn huis waar zn homies zijn en daar alles vermoorden. Is opzich niet moeilijk, maar de politie zit meteen op je hielen terwijl je nog bezig bent met je missie. Wordt je beetje van achteren beschoten door cops :S en als je terugschiet krijg je 3 sterren ipv 2. Heb er echt 5 keer over moeten doen. Fucked up.
ah die heb ik net gedaan, liep gewoon weg, ik kon de weg terug in eerste instantie niet vindenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut missie is het bij het oude ziekenhuis. Zit ik eindelijk in de auto, word ik gelijk neergeknalt van achter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die boot was het inderdaad een eitje. Wel een anticlimax daarna... het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef -J-D- het volgende:
Pak de boot die klaar ligt. Die gaat een stuk rapper. En je hebt veel meer de ruimte om de politie te ontlopen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
Idd, bij die missie vond ik ook niks aan t water. Ik had t zo gedaan:Ik heb zelf maar een boot gekaapt, en er neer gezet. En toen vervolgens de drugs gepakt. Toen in het water gesprongen en in de boot gestapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik wel vaag vind, als je een savegame laad (een bewaarde game na een missie) dan begin je in het huis, ipv waar hij bewaard is.
Die vond ik niet zo moeilijk, heb hem 2x moeten doen omdat ik de 1e keer nog 5% health had ofzo en ik gelijk werd afgeschoten toen ik bij z'n homies aankwam.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Verluste het volgende:
[..]
Wat knullig![]()
Enigste missie waar ik moeite mee had is dat je die knakker moet verrassen met een politieauto en hem dan moet volgen tot zijn huis waar zn homies zijn en daar alles vermoorden. Is opzich niet moeilijk, maar de politie zit meteen op je hielen terwijl je nog bezig bent met je missie. Wordt je beetje van achteren beschoten door cops :S en als je terugschiet krijg je 3 sterren ipv 2. Heb er echt 5 keer over moeten doen. Fucked up.
Als je die hele bende in leven laat minus 2 ofzo om bij die drugs te komen, dan kun je lachen als al die special forces bezig zijn met die bendeleden xDquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met die boot was het inderdaad een eitje. Wel een anticlimax daarna... het was ook te mooi om waar te zijn
Ja die vond ik zelf ook erg leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:57 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo moeilijk, heb hem 2x moeten doen omdat ik de 1e keer nog 5% health had ofzo en ik gelijk werd afgeschoten toen ik bij z'n homies aankwam.
Heb net die missie gedaan dat je dat meisje moet gijzelen als je naar d'r roze auto komt kijken, erg leuk
Helemaal als ze aan het stuur gaat zitten trekken en je alle kanten op vliegt.
Andere missie, Late Checkout loop ik vast, omdat als ik in de lift stap blijftie oneindig op LOADING staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja
Speel m gauw uit dan noob!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef Devrim_ het volgende:
Wat dacht je ervan om ff de spoiler tags te gebruiken?
Die zijn er niet voor niks
Uhh nee, spoilertags zijn er niet voor niets! Ik hoef nog niet te lezen wat ik straks tegen ga komen en wat ik moet doen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:09 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ja die vond ik zelf ook erg leuk om te doenSTFU bitch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij spoiler 1 heb je de juiste keuze gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij spoiler 2 weet ik het niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Skills jonge, skills!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de tijd om het helemaal uit te spelen binnen korte tijd
Dasvidanja![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
bij spoiler 1 heb je de juiste keuze gemaakt.
bij spoiler 2 weet ik het niet meerWaarom de juiste keuze? Wat gebeurt er eigenlijk als je voor de andere kiest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dasvidanja![]()
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?![]()
Bij de een krijg je een huisje bij de ander niets.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:48 schreef Verluste het volgende:
[..]
Waarom de juiste keuze? Wat gebeurt er eigenlijk als je voor de andere kiest?![]()
Vind hem wel grappig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Trystar het volgende:
Ik doe nu wat missies voor die Brucie, wat een maffe dude is dat
Ik vind gta 4 missies vanaf manny dom...![]()
Als je Vista hebt Pre-fetch aanzetten,. mocht je het ooit uit hebben gezetquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Sargon het volgende:
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?
Dasvidanja![]()
Spel op Pauze zetten, en even naar de desktop ALT-TAB-en.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:24 schreef Sargon het volgende:
met die patch loopt hij bij mij soepel, maar heel soms opeens verdwijnt zeg maar de hele stad, auto's in de lucht etc, als dat tijdens een missie gebeurt kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Iemand tips?
Dat helpt hier meestal.![]()
Ik ben nu spel opnieuw aan het installeren. Hopelijk kan ik dan eindelijk spelen zonder vastlopen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Ik zie niet echt in waarom een herinstallatie iets zou verhelpen binnen dezelfde omgeving, maar toch succes!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben nu spel opnieuw aan het installeren. Hopelijk kan ik dan eindelijk spelen zonder vastlopen