Gelukkig is dat weer te bezienquote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog irritanter is als ze ook gelijk hebben
Misschien vindt ze het juist wel leuk dat jij je dan gaat irriteren.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig is dat weer te bezienAlleen het irritante is gewoon dat ze ondanks waarschuwingen het blijft proberen en erg graag het laatste woord wil hebben. Dat irriteert me en denk niet dat dat zo positief is...
Met wie ga jij seks hebben?quote:
Ik neem beide welquote:
Ik vind het gevaarlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel leuk dat jij je dan gaat irriteren..
Aaahhhhhquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Met niemand waarschijnlijk. Was wishful thinking.
Volgens mij heb jij opties genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Met niemand waarschijnlijk. Was wishful thinking.
In elkaar beuken dan! Pak die voorhamer!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig is dat weer te bezienAlleen het irritante is gewoon dat ze ondanks waarschuwingen het blijft proberen en erg graag het laatste woord wil hebben. Dat irriteert me en denk niet dat dat zo positief is...
Ja, na 2000 jaren vieren we dat nogquote:Op woensdag 10 december 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan nog maar 1x herinneren van seks met kerst.. en dat was emotionele seks
Ik ben wel eens neukend het nieuwe jaar ingegaan. Dat had wel wat, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan nog maar 1x herinneren van seks met kerst.. en dat was emotionele seks
Kerst? of het neuken?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, na 2000 jaren vieren we dat nog
Klopt, heb ik ook eens gedaan! Klaarkomen op het vuurwerk en champagne over dampende lichamenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel eens neukend het nieuwe jaar ingegaan. Dat had wel wat, moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik het niet leuk vind
Dan kom ik wel bij jou langs op tweede kerstdag.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij opties genoeg
Precies. Maar was leuk voor een keer, maar persoonlijk feest ik toch liever op dat tijdstip.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook eens gedaan! Klaarkomen op het vuurwerk en champagne over dampende lichamen![]()
[..]
feesten ookquote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Maar was leuk voor een keer, maar persoonlijk feest ik toch liever op dat tijdstip.
Ik bedoel, neuken kun je het hele jaar door.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat IS toch het toetje dan
Ho. Een O&N feest is niet te vergelijken met elk ander feest.quote:
Zo heel boeiend vind ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ho. Een O&N feest is niet te vergelijken met elk ander feest.
Nou en.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo heel boeiend vind ik het eigenlijk niet.
Lekker tochquote:Op woensdag 10 december 2008 12:27 schreef Den_Haag het volgende:
en ik heb weer een grote lading Belgische chocolade gekregen, en ik ben er stiekem alweer aan begonnen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:34 schreef Elegy het volgende:
Ik heb zo'n stervormige doos Celebrations gekregenMini-Bounty
Oehquote:Op woensdag 10 december 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]Celebrations, nepchocola.
Toblerone.
Gillende keukenmeid dus eigenlijk ?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel eens neukend het nieuwe jaar ingegaan. Dat had wel wat, moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |