Gelukkig is dat weer te bezienquote:Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nog irritanter is als ze ook gelijk hebben
Misschien vindt ze het juist wel leuk dat jij je dan gaat irriteren.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig is dat weer te bezienAlleen het irritante is gewoon dat ze ondanks waarschuwingen het blijft proberen en erg graag het laatste woord wil hebben. Dat irriteert me en denk niet dat dat zo positief is...
Met wie ga jij seks hebben?quote:
Ik neem beide welquote:
Ik vind het gevaarlijkquote:Op woensdag 10 december 2008 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel leuk dat jij je dan gaat irriteren..
Aaahhhhhquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Met niemand waarschijnlijk. Was wishful thinking.
Volgens mij heb jij opties genoegquote:Op woensdag 10 december 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Met niemand waarschijnlijk. Was wishful thinking.
In elkaar beuken dan! Pak die voorhamer!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig is dat weer te bezienAlleen het irritante is gewoon dat ze ondanks waarschuwingen het blijft proberen en erg graag het laatste woord wil hebben. Dat irriteert me en denk niet dat dat zo positief is...
Ja, na 2000 jaren vieren we dat nogquote:Op woensdag 10 december 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan nog maar 1x herinneren van seks met kerst.. en dat was emotionele seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |