Ik ben wel eens neukend het nieuwe jaar ingegaan. Dat had wel wat, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik kan nog maar 1x herinneren van seks met kerst.. en dat was emotionele seks
Kerst? of het neuken?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, na 2000 jaren vieren we dat nog
Klopt, heb ik ook eens gedaan! Klaarkomen op het vuurwerk en champagne over dampende lichamenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel eens neukend het nieuwe jaar ingegaan. Dat had wel wat, moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik het niet leuk vind
Dan kom ik wel bij jou langs op tweede kerstdag.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij opties genoeg
Precies. Maar was leuk voor een keer, maar persoonlijk feest ik toch liever op dat tijdstip.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook eens gedaan! Klaarkomen op het vuurwerk en champagne over dampende lichamen![]()
[..]
feesten ookquote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Maar was leuk voor een keer, maar persoonlijk feest ik toch liever op dat tijdstip.
Ik bedoel, neuken kun je het hele jaar door.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat IS toch het toetje dan
Ho. Een O&N feest is niet te vergelijken met elk ander feest.quote:
Zo heel boeiend vind ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ho. Een O&N feest is niet te vergelijken met elk ander feest.
Nou en.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo heel boeiend vind ik het eigenlijk niet.
Lekker tochquote:Op woensdag 10 december 2008 12:27 schreef Den_Haag het volgende:
en ik heb weer een grote lading Belgische chocolade gekregen, en ik ben er stiekem alweer aan begonnen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:34 schreef Elegy het volgende:
Ik heb zo'n stervormige doos Celebrations gekregenMini-Bounty
Oehquote:Op woensdag 10 december 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]Celebrations, nepchocola.
Toblerone.
Gillende keukenmeid dus eigenlijk ?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel eens neukend het nieuwe jaar ingegaan. Dat had wel wat, moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |