Stali:
Het lijkt iets beter te gaan. Poes is voorlopig Ginger gedoopt.
Ik heb ze al zien snuffelen aan elkaars neusjes en achterstes zonder te blazen.

En ze hebben nu al 2 keer samen in de keuken gegeten, met mij er bij als politie agentje om Ginger in de kraag te vatten als ze Fred van zijn eten weg probeerde te jagen. Fred laat zich nu van zijn eten minder makkelijk weg jagen ook, dus ook van zijn kant lijkt het langzaam te verbeteren.

Ginger laat zich ook beter afleiden als ze haar eigen eten op heeft. Wie weet is haar ergste honger er nu van af ofzo? De eerste dagen was ze zowat wild als er iets met eten gebeurde. En ook helemaal gefixeerd. Nu lijkt ze haar eigen bakje eerst alle aandacht te geven en pas daarna na de rest van het eten te kijken.
Ik begin nu echt een beetje te geloven dat het wel wat kan worden samen.

Intussen hangen er briefjes bij meer dierenwinkels en supermarkten. Ik heb vrienden in andere delen van de stad gemobiliseerd om daar mijn briefjes ook op te hangen. Vanavond de supermarkt en dierenwinkel in het centrum nog. Daarna ben ik een beetje door mijn inspiratie heen.
Dipkip: Wel een slim idee om nog even na te bellen bij Amevedi en het asiel of er echt niet een kat met de juiste beschrijving als vermist op gegeven is in de komende 2 weken ofzo. Ik had eigenlijk verwacht dat een beschrijving van de poes met mijn telefoonnummer geven goed genoeg zou zijn, maar bij die diensten kunnen natuurlijk ook foutjes gemaakt worden.
Stali en Dipkip: Als ik nu zeg dat ik een foto van beide poezels zal plaatsen als jullie lief tegen elkaar doen hier, doen jullie dat dan ook?