Dan komen 10 verschillende mensen zich melden dat ze zogenaamd hun poes kwijt zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Ah gossie
A4tje ophangen op een aantal drukbezochte plaatsen zou kunnen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
Ah gossie
A4tje ophangen op een aantal drukbezochte plaatsen zou kunnen.
Als je dat beest maar niet meegeeft aan een Turkse man en vrouw. Las laatst dat dat een stel kattenlokkers was die werkten via marktplaats.nl ofzo...quote:Op woensdag 10 december 2008 09:25 schreef Hekates het volgende:
A4tjes ophangen ga ik ook doen ja.Alleen met uiterlijke kenmerken niet met haar karakter. Een eventuele beller moet me kunnen vertellen wat voor soort poesje ze is voordat ze van mij mogen komen kijken. Dat lijkt me de enige mogelijkheid om te voorkomen dat mensen deze schattige knuffel zouden halen terwijl ze niet van hen was voor die tijd.
Ik snap alleen oprecht niet dat ze niet gechip is en niet is opgeven als vermist bij AMEVEDI.
De dierenambulance heb ik gisteren ook al gebeld, maar die konden niet nakijken of ze was opgegeven als vermist ofzo. Ze wilden haar wel zo komen halen en naar het asiel brengen, maar dat vond ik zieliger klinken voor dit beestje. Het voelt alsof ze mij toch een beetje heeft gekozen ofzo door bij mij in de kelder te komen zitten.
Vanavond zal ik het asiel nog even bellen, kijken of die van een vermissing gehoord hebben. Het zou natuurlijk altijd nog kunnen dat ze wel gewoon thuis hoort in de buurt, en dus nu pas vermist word nu ik haar in huis genomen heb. Maar ze heeft zoveel honger en ze zat echt ALTIJD in mijn kelder, dus dat kan ik me nauwelijks voorstellen...
Hmm ik weet niet, maar dat kun je toch niet voorkomen?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan komen 10 verschillende mensen zich melden dat ze zogenaamd hun poes kwijt zijn.
Gewoon afwachten tot iemand genoeg om dat beest geeft om het inderdaad als vermist op te geven. En anders heeft TS er een lieve poes bij.
Ik hoop voor je dat die baasjes zich over een half jaar niet opeens bedenken en dat beest toch terugwillen, net wanneer je er echt aan gehecht bent enzo. (dat ben je waarschijnlijk nu al)quote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef As_33 het volgende:
Heb jij haar wel als gevonden opgegeven bij amevedi?
Een paar maanden geleden had ik hetzelfde, poesje liep rond in de buurt van mijn flat, wilde door iedereen geknuffeld worden, gaf kopjes, duidelijk dus enorm gewend aan mensen en heel makkelijk in de (aanvankelijke) omvang. Het enige verschil is dat zij wel gechipped was, ik heb toen gebeld en ze hoefde haar niet terug want ze liep toch altijd meteen weer weg. Sindsdien verblijft ze bij mij, ze is nog niet weggelopen. Maar goed, het is dus gewoon echt mogelijk dat mensen zo'n aanhankelijk katje toch niet terug willen, snappen doe ik het ook niet goed![]()
Ik vind het trouwens een hele goeie van je om het omschrijven van haar karakter als test te gebruiken voor eventuele bellers.
Tuurlijk ben ik dat, maar aan de andere kant hou ik ook de hele tijd in mijn achterhoofd dat ze het op een dag in haar bol kan krijgen en ook bij mij wegloopt. Maar goed, daar zou ik eerlijk gezegd wel meer vrede mee hebben dan dat ze terug moet naar mensen die haar eerst niet meer terughoefden. Ze was trouwens daar al wel een keer 2 jaar weggelopen, dus kan me bijna niet voorstellen dat ze haar ineens weer terug zouden willen, er werd ook echt heel erg nonchalant over gedaan. Bah, je maakt me helemaal bangquote:Op woensdag 10 december 2008 09:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die baasjes zich over een half jaar niet opeens bedenken en dat beest toch terugwillen, net wanneer je er echt aan gehecht bent enzo. (dat ben je waarschijnlijk nu al)
Kun je die chip niet op jouw naam laten zetten? Mocht de kat weglopen dan wordt ze dus naar het oude adres gebracht.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:56 schreef As_33 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat, maar aan de andere kant hou ik ook de hele tijd in mijn achterhoofd dat ze het op een dag in haar bol kan krijgen en ook bij mij wegloopt. Maar goed, daar zou ik eerlijk gezegd wel meer vrede mee hebben dan dat ze terug moet naar mensen die haar eerst niet meer terughoefden. Ze was trouwens daar al wel een keer 2 jaar weggelopen, dus kan me bijna niet voorstellen dat ze haar ineens weer terug zouden willen, er werd ook echt heel erg nonchalant over gedaan. Bah, je maakt me helemaal bang
Ik wil het nog even aanzien, of ze bij mij wel wil blijven of dat ze uiteindelijk toch een zwervertje in hart en nieren blijkt te zijn. Maar hoe lang ik dan wil wachten weet ik eigenlijk ook niet, ik ben er voor mezelf ook niet uit of ik haar wel mag claimen, en of ik, als ze bij mij wegloopt, haar wel zou willen dwingen weer bij mij te gaan wonen. Allemaal hele moeilijk vragen wat betreft het in huis hebben van een kat die ik nog niet op een rijtje heb voor mezelf, en dat was ook de reden dat ik nog niet naar het asiel was geweest voor een huisgenoot. Maar ja, toen kwam ze dus ineens aanwandelen.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Kun je die chip niet op jouw naam laten zetten? Mocht de kat weglopen dan wordt ze dus naar het oude adres gebracht.
Hulde.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat die kat niet nog steeds 's nachts thuis sliep voor je haar in huis nam?
Niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:27 schreef Dipkip het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat die kat niet nog steeds 's nachts thuis sliep voor je haar in huis nam?
Rot toch op gaar grafwijf. Ik vraag het alleen omdat Amivedi en asiels nog wel eens niet 1 + 1 bij elkaar op wil tellen als de kat als vermist gemeldt wordt NADAT er naar gevraagd is door degene die m gevonden heeft. Dus als die kat iedere nacht thuis kwam, is het logisch dat ie pas dagen nadat ie is geadopteert door TS als vermist wordt gezien. Ik wou dus als tip meegeven zelf nog een rondje te bellen over een week ofzo. Zodat dat risico is uitgesloten en je met een gerust hart die kat op kan nemen.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:56 schreef Stali het volgende:
Hulde..
Want ja he, Dipkip, misschien steelt TS wel de kat van een allerliefst klein meisje zonder ouders wat nu hartverscheurend in haar kussen ligt te snikken. Eik is TS maar een misdadiger dat ze zomaar een kat die al dagen tot 'savonds laat in een fietsenberging zit en ook wel zolang dat het verschillende buren is opgevallen en ze het lef heeft er kosten mee te maken om naar de dierenarts te gaan en te kijken of het beestje gechipt is, het opgeeft bij Amivedi en op zoek is naar de eigenaar. Echt wel zo schandalig. Gelukkig hebben we in dit soort topics altijd wel weer e.o.a. dipshit die wel even een zeer kritisch vraagje komt stellen omdat de meeste mensen natuurlijk toch wel te dom zijn om in te schatten of een dier even wat hulp nodig heeft.
Het was echt in de roos he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:08 schreef Dipkip het volgende:
Nee, ik doe niet lief tegen idioten die me zonder enige aanleiding zo aanvallen en belachelijk maken. Maar ik wil best naar je kat kijken, dus zie maar wat je doet.
Jij ging zelf nog even door hoor ik negeerde je nl. verder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Laat me toch met rust, sadistische kuthoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |