Alle potentiele party members hebben onzichtbare wapens om te voorkomen dat je kun wapen steelt en ze er vervolgens mee neerknalt. Tsja, je kunt nu eenmaal niemand vertrouwen in de Wasteland, he?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Niek. het volgende:
Toen ik hem zeg maar de 2e keer tegenkwam ging er iets fout waardoor ik op hem schoot, toen schoot hij met zn superhippe gatling gun ofzo en bleek hij nogal lastig af te maken te zijn, was hij eindelijk dood kon ik zn speciale mini gun niet pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt er een beetje aan waar je bent. DC zelf bestaat uit veel subways en tunneltjes met inderdaad redelijk veel gesloten plekken. Zelf op onderzoek uit gaan kan wel, maar ik raad je aan om bij quests gewoon de radar te gebruiken. Die loodst je er wel doorheen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?
met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb een vraagje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Je kan haar ergens laten wachten terwijl jij vooruit gaat om alles weg te ruimen. Ik zou dit ook doen want wanneer zij dit namelijk overleefd dan is zij later een waardevol punt om ammunitie in te slaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb een vraagje!
Dan moet je "the Family" gaan zoeken toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef OMG het volgende:
Ik volg dit topic ook weer even.
Aangezien ik al op een aantal locaties en tijdens een aantal quests terminals, kluizen en meer hackbaar gedoe ben tegengekomen waar je meer dan level 50 aan science moet hebben ben ik maar met een quest begonnen waar ik hoop niets hoef te hacken... namelijk Blood Ties. Ik sta op het punt om te vertrekken uit Arefu.
Laatst ook m'n eerste Super Mutant Behemoth neergeknald..
Yep. Ik heb een guide liggen, dus dat zal wel lukken, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dan moet je "the Family" gaan zoeken toch?
Vond ik erg lastig.. uiteindelijk heb ik gegoogled waar ze zaten
Mijn eerste heb ik afgeknald met de Dartgunquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef OMG het volgende:
Laatst ook m'n eerste Super Mutant Behemoth neergeknald..
Volgens mij zijn er 5, de eerste keer dat ik fallout 3 speelde ben ik er maar 1 tegengekomenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn eerste heb ik afgeknald met de Dartgun![]()
Ik kon steeds wegvluchten naar een plek waar hij niet kon komen, dus het was vrij makkelijk. Hoeveel zijn er eigenlijk? Ik heb er pas 2 gezien
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouwquote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 5, de eerste keer dat ik fallout 3 speelde ben ik er maar 1 tegengekomen(maar heb toen enorme delen van de game gemist, big city ben ik nooit tegengekomen)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Er is er eigenlijk maar 1 moeilijk van de 5.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere 4 mutants kom je vanzelf wel een keer tegen wanneer je een beetje verkent.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef GokuSFE het volgende:
Zit nu 20u in de game, en doe lekker op mn gemak. Lekker veel sidequesten, doelloos rondlopen. Ik heb zo vaak dat ik op weg ben naar een bepaald punt voor een quest, en dan gewoon onderweg allerlei interessante gangetjes/gebouwen inga die totaal niet op de route ligen. Krijg je echt dat lekkere explore gevoel vanIk heb wel serieus een Oblivion gevoel bij de game, maar das niet zo moeilijk, die game heb ik 200+ uur gespeeld
Heb op de 360 wel last van vastlopers gehad. Wat mijn probleem tijdelijk oploste was auto-save uit. Dat werkte dus heel even, daarna fallout maar van de hdd geknikkerd, en weer vanaf dvd aan het spelen. Geen vastlopers meer
Waar schiet jij dan mee? Heb nog nooit last van te weinig kogels of caps gehad. Zit over de 10K aan caps, weet bij God niet wat ik ermee moet. En kogels vind je werkelijk overal. Go explore luie donder.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?
Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).
Mijn kogels zijn simpelweg op, en heb geen geld meer.
Je moet gewoon veel jatten van die wat je afmaakt. Je jat gewoon zijn stuff en verkoop je die daarna. Als je speech hoog genoeg is krijg je ook meer caps voor bepaalde side quests. Als je alleen de main quest speelt dan kom je inderdaad weinig tegen. Je moet gewoon veel 'dure' dingen verzamelen en die verkopen. Zaols bv, Steamgauge, Fission Battery, ze zijn zwaar maar ook 50 of 75 caps waard. En de wapens van andere, gewoon zo ver mogelijk repareren en dan verkopen. Of kill een paar van die Brotherhood of steel knakkers en verpats hun wapens en armor, dat is ook veel waard.quote:[
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?
Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).
Mijn kogels zijn simpelweg op, en heb geen geld meer.
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
Koop de game en lees de handleidingquote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)
Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopenIk weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.
Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk.Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Kijk even wat de knop voor VATS is en dat merk je meteen wel in je kogelsquote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)
Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopenIk weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.
Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk.Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Bloodpacks, zelfs met de Blood Ties-quest completed, geven je maar 20HP. Dat is echt rubbish. Gooi je medicine omhoog en ga voor de stimpaks.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.
Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
De alien blaster ligt hier ongeveer: Klikkerdeklik!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
Sinds vandaag het spel binnenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Niek. het volgende:
[..]
Koop de game en lees de handleiding
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 07:29 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
quote:Op donderdag 11 december 2008 07:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?![]()
In principe kun je aan iedereen die jou spullen kan verkopen ook spullen terugverkopen. Handig als je bijvoorbeeld bij de dokter stimpaks hebt gekocht. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even veel bottlecaps bij zich heeft.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef -Dries- het volgende:
Is er eigenlijk behalve de ghoul missie een andere quest die je kan doen bij Tenpenny Tower?
Owja, die had je ook nog, en behalve die?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaan
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, die had je ook nog, en behalve die?In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Craterside Supplies; Megatonquote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
Marketplace; Rivet City
Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, die had je ook nog, en behalve die?ja dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Craterside Supplies; Megaton
Marketplace; Rivet City
Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..
Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2008 14:16:22 ]![]()
Die hebben meestal nooit meer dan 150-200 caps bij zich.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..
Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton
live as if you'll die today
dus? het werkt toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die hebben meestal nooit meer dan 150-200 caps bij zich.
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef Brownietje het volgende:
[..]
ja dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, op zich wel. Maar als je veel shit bij je hebt dan moet je er ook rekening mee houden dat je niet alles bij dezelfde verkoopt. Ik heb vaker voor 500-1K caps aan shit bij me. Ben er nu wel mee opgehouden omdat het vrij nutteloos is om 15K aan caps te hebben, maar toch. Caps sparen is een addiction in Falloutquote:Believe me.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even over Rivet City: alle wegen ernaartoe lijken geblokkeerd met puin te zijn of mis ik iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, je moetquote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even over Rivet City: alle wegen ernaartoe lijken geblokkeerd met puin te zijn of mis ik iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Als je iemand afmaakt krijg je niet altijd bad karma, ligt vaak ook aan de persoon die je vermoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon altijd je spul verkopen en als ie niet genoeg geld heeft meteen al zn stimpacks en ammo opkopen, zo hoef je nooit geld uit te geven en heb je altijd genoeg stimpacks en ammo
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.live as if you'll die today
Dit dusquote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Lyzio het volgende:
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ammo lijkt idd schaars in het begin , maar op een gegeven moment gaat het zo hard dat je gek word en heb je zo meer dan 1000 kogels voor 1 wapen. Hoe dit kan weet ik ook niet precies want er ligt niet meer ammo dan het begin (ik heb die perk dat je veel meer ammo vindt niet eens genomen. ) maar het is denk omdat je als beginnen die ammo boxen niet ziet staan ofzo.
[ Bericht 6% gewijzigd door Unrealist- op 11-12-2008 16:54:47 ]![]()
Inderdaad. Overal vind je ammo en stimcaps. Caps is ook al geen probleem; verkoop gewoon alles wat je niet kunt gebruiken. Hier en daar (zelfs in Springvale al) heb je ook mensen die een berg caps op zak hebben en die je kunt afschieten zonder gevolgen.![]()
Ik had in het begin ook ammo problemen. Toen heb ik 1 keer 200 kogels gecheat (ja ik weet het erg droevig dat ik heb gecheat) Maar ik heb nu nooit meer last van te weinig kogels oid.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil je hem zo graag dood hebben?![]()
![]()
Ik hoef ze ook nooit te kopen, maar ik koop ze toch maar omdat ze geen geld meer hebben en ik toch van mijn troep af wilquote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Lyzio het volgende:
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef Brownietje het volgende:
[..]Alles voor goede karma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil je hem zo graag dood hebben?
![]()
![]()
Ik loop nu ook met 70 Stimpaks en 30 RadAways rond. Wat moet ik er mee? Geen ideeMaar het weegt niks dus volladen die handel
Mysterious Stranger Perk is trouwens ook lachen. Heb je iemand net niet dood in VATS, komt dat duistere figuur met zn Magnum even de boel finishen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE![]()
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.
Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien.
Amen.![]()
Inderdaad. Wie gebruikt er nou serieus 10mm rounds?
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
dolle pret![]()
Winkels zijn overdag gewoon openquote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
. In het begin ben je inderdaad te zwak voor woorden maar je moet gewoon wat quests gaan doen zodat je levelt, dat is de enige manier om sterker te worden
.
Amen.![]()
Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.
Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
PC knop is Tquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik niet
En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.
Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.
Oftwel ik speel het op de PC
ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2008 19:47 schreef Jivis het volgende:
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.
Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien.
lasers is ook niet mijn ding,
maar wat gebruik jij dan wel veel?![]()
Shotgun, Sniper en Hunting Riflequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ik
lasers is ook niet mijn ding,
maar wat gebruik jij dan wel veel?
.
Amen.![]()
Damn, ik weet waar mijn weekend nu aan verloren gaat.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
heeft er al iemand een snel overzichtelijke side-quest guide gevonden? Ik vind wel allerlei prachtige walkthoughs, maar ik wil niet weten hoe ik een quest moet doen, ik wil ze gewoon 1 voor 1 vinden en dan zelf spelen.
Main-quest is trouwens wel erg kort idd, ik zat al snel op het "point of no return" maar gelukkig herkende ik het.
Ben nu dus een beetje aan het ronddolen om meer quests te doen, gewoon voor de lol.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
fallout.wikia.com
Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding)
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave.
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.
Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Is dat ERG belangrijk?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.
Anders moet ik een savegame van een uur of twee gameplay terug pakken
![]()
![]()
Nou ja, dat niet, maar je kan een quest niet voltooien. Ik bedoel trouwens de tekening van het Lincoln Memorial.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ik
The difference between the three Abrahamic religions:
- Islam mumbling to the floor.![]()
Gebruik ik best veel, mede omdat er zoveel van te vinden is. Mijn sneak skill is heel hoog intussen, dus kan makkelijk dichtbij komen, en dan is een simpel 10mm pistooltje best krachtig eigenlijk met de critical hitquote:Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
![]()
Daar gebruik ik dan weer mijn Fisto! voorquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!
![]()
![]()
Die SMG van Sidney is ook 10MM, maar das best een aardig wapentje hoor. Standaard is 10MM niet veel nee.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hee, daar hebben ze over nagedacht. Thanks.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef Pek het volgende:
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ikWeer wat geleerd.
10mm is trouwens reuzehandig voor kleinere doelwitten. Je kunt immers niet overal je kostbare .308 inpompen (helaas).
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook welquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
) inhouden en dan een nummer er aan binden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xboxquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook wel) inhouden en dan een nummer er aan binden
![]()
![]()
In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
Als je dan speelt kan je met de Dpad zo 8 wapens (of andere items zoals stimpacks) selecteren met 1 druk op de knop
Op de xbox staat er iets van "hotkey RB" ofzo. Maar heb het zelf nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xbox
.
Amen.![]()
Even een kleine aanvulling
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
fallout.wikia.com
Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding) Gustavo
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave, Bannon
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.
Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Gustavo heeft lekker veel ammo
Voor degene die het niet wisten,
Recht achter Megaton is een steen welke geopend kan worden. Hierin vind je onder andere een sniper rifle, wat ammo en stimpaks als ik me niet vergis.
We de moeite om met een nieuwe game er even langs te lopen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2008 15:37:08 ]![]()
PC gamerquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.
Als je dan speelt kan je met de Dpad zo 8 wapens (of andere items zoals stimpacks) selecteren met 1 druk op de knop
Maar ik probeer de tip op de volgende pagina even als ik weer ga spelen
Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons ziequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PC gamer
Maar ik probeer de tip op de volgende pagina even als ik weer ga spelen
Mobiel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons zie
PS3 fallout is binnen dus tvp
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.![]()
Have funquote:vragen/opmerkingen horen we wel
Ook vandaag gekregen op de 360.
1 en 2 heb ik kapot gespeeld, dus deze zal ik ook erg goed vinden.
Ben net de Vault uit, en werd na 4 mins al kapot gemaakt door 2 gasten met een vlammenwerper
Geef mij maar Amsterdam![]()
Ik ben nu uit die cave, en dan zie je een gigantisch groot wasteland, met rechts het witte huis i guess?
Ga er nu heen lopen, als het niet te lang duurt...Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
Nee.![]()
Die steen is ook veilig om je spullen in te stoppen, handig als je nog geen huis hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
Voor degene die het niet wisten,
Recht achter Megaton is een steen welke geopend kan worden. Hierin vind je onder andere een sniper rifle, wat ammo en stimpaks als ik me niet vergis.
We de moeite om met een nieuwe game er even langs te lopen
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!
Nee.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!![]()
![]()
Tip, schiet hem kapotquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!
Kom net uit de underworld. Vage plek is dat, weet iemand ook of er nog wat met die ghoul-achtige geesten aan de hand is? Of kom je die alleen daar tegen achter dat glas? Anyway ik zal nu even die 3 lui proberen te redden in dat hotel.
clique.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef BartK. het volgende:
Kom net uit de underworld. Vage plek is dat, weet iemand ook of er nog wat met die ghoul-achtige geesten aan de hand is? Of kom je die alleen daar tegen achter dat glas?Amen.![]()
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....
Oja, console n00b alert enzo. Ik wil fallout spelen en niet heel veel meer
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb zelf nog een Xbox extra staan hier maar ik woon bij Zwolle, beetje uit de richting dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....
.
Amen.![]()
Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis (quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
) erbij, dat is verreweg de beste aanbieding. Maar dan heb je wel een versie zonder harde schijf.
En de aanbieding geldt t/m morgen, dus als die morgen niet open is moet je vandaag nog heen (ik zou sowieso snel zijn want 't is best wel heeel goedkoop)
Oh EN Fallout 3 is op het moment slechts 44,- daar! Ik zou rennen
Ik heb alleen een stok?quote:
Ben nu opweg naar het NGH radio station of hoe het mag heten, de hele tijd wegrennnen voor alles
Nee.![]()
Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gunquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stok?
Ben nu opweg naar het NGH radio station of hoe het mag heten, de hele tijd wegrennnen voor alles
.
Amen.![]()
Dat dus, en probeer te sneaken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gun.
Tip: voor schaarse ammo als de .308 en .44 moet je bij Chief Gustavo wezen in Tenpenny Tower, kost wat maar dan heb je ook wat. Van de .44 toch elke keer zo'n 40+ rounds tot nu toe
quote:
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol
Die heb ik verkocht omdat ik een item nodig had voor een missiequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol![]()
![]()
Maar nu sta ik dus bij het witte huis met een assault rifle met 10 kogels
Nee.![]()
Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol![]()
Doe eens niet.![]()
Dan krijg je het volgens mij alsnog. Als je een beetje verstandig omgaat met ammo heb je altijd ammo genoeg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uit![]()
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Remake het volgende:
[..]
Maar nu sta ik dus bij het witte huis met een assault rifle met 10 kogels![]()
a)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rt!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat kan heul niet![]()
a)A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rz!
B. met een assault rifle met inmiddels 0 kogels
![]()
Volgens mij moet ik gewoon weer shooters gaan spelen
Nee.![]()
Da's het Washington Monumentquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef Remake het volgende:
[..]
A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paal![]()
Vlakbij heb je het Capitool, maar dat zou ik niet proberen met 0 kogels
Ik ben nog aan het twijfelen, kopen of niet? Ik vond Oblivion niet al te sterk, en aangezien deze game door dezelfde makers is gemaakt ben ik nog een beetje aan het twijfelen.![]()
Heb ik ook pas ontdekt, die heeft een nice supply inderdaad!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:14 schreef Pek het volgende:
Tip: voor schaarse ammo als de .308 en .44 moet je bij Chief Gustavo wezen in Tenpenny Tower, kost wat maar dan heb je ook wat. Van de .44 toch elke keer zo'n 40+ rounds tot nu toe
Ben nu alle locaties aan het exploren, heb inmiddels 10 Bobbleheads. Als ik alle locaties heb gezien ga ik de main quest spelen en dan ga ik me wagen aan de andere juweeltjes van games die deze winter zijn uitgekomen, in afwachting van de uitbreiding.
Blijft toch de briljantste game die ik sinds Oblivion heb gespeeld!Amen.![]()
Tis een pro geworden. Gears of War2 pack, met Fallout los erbijquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis () erbij, dat is verreweg de beste aanbieding. Maar dan heb je wel een versie zonder harde schijf.
En de aanbieding geldt t/m morgen, dus als die morgen niet open is moet je vandaag nog heen (ik zou sowieso snel zijn want 't is best wel heeel goedkoop)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
De Scientology Perk![]()
Ik heb Moira aan het eindeloos aan het zoeken binnen MegatonMaar ik kan haar helemaal niet terugvinden
![]()
![]()
Hoef je niet ver voor te zoeken... Ze zit in Crater Side Supply (haar shop)...quote:Op zondag 14 december 2008 14:51 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb Moira aan het eindeloos aan het zoeken binnen MegatonMaar ik kan haar helemaal niet terugvinden
Als ze niet achter de kassa staat, staat ze boven aan de trap.
Die King-meid hangt volgens mij in de kroeg van Moriarty rond...When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Vind het erg jammer zeg, ben net gefrustreerd afgehaakt omdat ik simpelweg geen quests kan vinden, nergens waar ik ben geweestDat terwijl ik het spel nu eigenlijk alleen maar aan het verkennen ben geweest. Zo goed als dan
Ben nu lvl 8, en de quests die ik al heb zijn alleen geschikt voor veel hogere rangen in die scientoly en repair.
![]()
![]()
Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.quote:Op zondag 14 december 2008 15:02 schreef Heider00sje het volgende:
Vind het erg jammer zeg, ben net gefrustreerd afgehaakt omdat ik simpelweg geen quests kan vinden, nergens waar ik ben geweestDat terwijl ik het spel nu eigenlijk alleen maar aan het verkennen ben geweest. Zo goed als dan
Ben nu lvl 8, en de quests die ik al heb zijn alleen geschikt voor veel hogere rangen in die scientoly en repair.
![]()
Heb je al de quest met de bom gedaan? Ben je al bij tenpenny tower geweest? Zijn weer 2 questsquote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?![]()
![]()
Alleen in Megaton heb je al vier tot vijf questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
Zeker in combinatie met de juiste kleding.quote:Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.
Kleding heb ik nog nooit wat aan gedaan. Ik "kreeg" in het begin de duster van die sheriff en diens hoedquote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met de juiste kleding.
Aangezien ik met een dame speel die in enge maten gelijkenissen vertoond met Keira Knightley vond ik het wel kek staan. Ze lijkt op Domino in de gelijknamige film
Oblivion heeft wat minder actie en vind ik qua sfeer totaal anders. Best mogelijk dus dat je Fallout meer gaat waarderen, alleen al om V.A.T.S.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen, kopen of niet? Ik vond Oblivion niet al te sterk, en aangezien deze game door dezelfde makers is gemaakt ben ik nog een beetje aan het twijfelen.
Maar het blijft een RPG natuurlijk, dus dialogen en dergelijke krijg je sowieso voorgeschoteld en het duurt even voordat je echt lekker in het spel zit.Amen.![]()
Hebben jullie al een beetje zitten modden?
Dit is mijn huidige zut:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1437
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1609
Nu eens gaan uitzoeken hoe ik een heel nieuw gebouw in elkaar knutsel...
[ Bericht 1% gewijzigd door Jolly_Reaper op 15-12-2008 23:31:56 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Zo, gisteravond eens The Wasteland Survival Guide afgemaakt en The Power of the Atom en Tenpenny Tower gehaald.
Overigens stonden 2 van de bewoners uit Tenpenny Tower voor Megaton te wachten. Ik had ze weggejaagd, ja. Toen ik een paar keer voorbij Megaton liep (nee, je wilt niet weten hoe willekeurig ik het terrein verken) schokte het beeld iedere keer als een gek wanneer ik hun richting op keek. Hopelijk dat dit vanmiddag niet meer zo is."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik heb nu te maken met de "Rivet City Crash"![]()
Heb net Dr. Li & Co. naar de Citadel geholpen maar elke keer dat ik Rivet City ook maar benader crash het spel naar mijn desktop (PC duh). Zwaar irritant aangezien ik nog wat "unfinished" business heb in Rivet City... Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Meer mensen hier last van? Zag op het Bethesda forum dat het bij meer mensen is voorgekomen.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Ik heb hem 3x uitgespeeld maar ben geen 'show stoppers' tegen gekomen.
Het enige irritante wat ik tegen ben gekomen is die bruiloft die stuk liep omdat de predikant zijn muil niet open deed, maar dat was via de console wel op te lossen.
(Geinige is dat heel Rivet City rond 3 uur de bruiloft bijwoonde, elke dag weer, gezien de bruiloft nooit afgemaakt werd.)My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik was ooit in The Republic of Dave terecht gekomen en wilde iedereen daar laten stemmen, alleen 3 vrouwtjes bleven met z'n allen lekker stilstaan voor de stembus. Toen ik na naar de andere kant van de kaart was gelopen en hierna weer terug was gewandeld stonden ze daar nog steeds. Ik zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds staan te beslissen of dat ze nu wel hebben gestemd."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Die had ik ook ja. Opgelost door een eerdere save te laden, daarna 1 vrouwtje aanspreken, met haar meelopen naar de stembus en pas daarna de volgende aan te spreken. Dat hielp.quote:Op maandag 15 december 2008 12:23 schreef OMG het volgende:
Ik was ooit in The Republic of Dave terecht gekomen en wilde iedereen daar laten stemmen, alleen 3 vrouwtjes bleven met z'n allen lekker stilstaan voor de stembus. Toen ik na naar de andere kant van de kaart was gelopen en hierna weer terug was gewandeld stonden ze daar nog steeds. Ik zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds staan te beslissen of dat ze nu wel hebben gestemd.Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Vast bij Dupont Station. Kom maar niet bij Museum voor de radioschotelDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Voor mezelf een oplossing gevonden. Even in spoilers voor de mensen die hier nog moeten komen.quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik heb nu te maken met de "Rivet City Crash"![]()
Heb net Dr. Li & Co. naar de Citadel geholpen maar elke keer dat ik Rivet City ook maar benader crash het spel naar mijn desktop (PC duh). Zwaar irritant aangezien ik nog wat "unfinished" business heb in Rivet City... Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Meer mensen hier last van? Zag op het Bethesda forum dat het bij meer mensen is voorgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een bug die hopelijk wel opgelost gaat worden voordat de uitbreidingen komen. Heb wel begrepen dat er voor de eerstvolgende uitbreiding (niet de GECK) een patch gaat komen.
Ik ben blij. Let's wander the Wastelands
Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
Net de 2e keer dat Fallout vastliep op m'n 360. Ik was lekker slavers aan het afknallen tijdens Head of State, zit ik achter de laatste knakker aan, loopt alles vast. Hm. Nog maar eens proberen."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik had aan het begin van het spel ook vaak vastlopers, gek genoeg werd dat hoe langer ik speelde minder en nu heb ik er echt nooit meer last van...quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef OMG het volgende:
Net de 2e keer dat Fallout vastliep op m'n 360. Ik was lekker slavers aan het afknallen tijdens Head of State, zit ik achter de laatste knakker aan, loopt alles vast. Hm. Nog maar eens proberen.
Amen.![]()
Oh, gisteren heb ik Big Trouble in Big Town gedaan, na de quest te hebben gehaald krijg je in een gesprek de optie om ze te helpen met een super mutant aanval. Ik koos met m'n science skill voor de optie om ze te helpen met robots, alleen vind ik die robots dus nergens. Ze staan daar nu met z'n allen (op de gast bij de poort na) "The robots are in the junkyard" te brabbelen, maar dus nergens een robot te vinden.
Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Op de 360 kan je voor zover ik weet niet in de console komen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef OMG het volgende:
Oh, gisteren heb ik Big Trouble in Big Town gedaan, na de quest te hebben gehaald krijg je in een gesprek de optie om ze te helpen met een super mutant aanval. Ik koos met m'n science skill voor de optie om ze te helpen met robots, alleen vind ik die robots dus nergens. Ze staan daar nu met z'n allen (op de gast bij de poort na) "The robots are in the junkyard" te brabbelen, maar dus nergens een robot te vinden.
Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik.![]()
Of pak een savegame van even daarvoor, en kies een andere optie in het gesprekquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef OMG het volgende:
Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik.
Dat was dus ook wat ik op internet na wat zoeken tegenkwam.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of pak een savegame van even daarvoor, en kies een andere optie in het gesprek
Ik wil robots!.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik heb precies hetzelfde gedaan en had dus ook die bug. Ik had geen idee dat het een bug was, dus heb echt EEN UUR lopen zoeken in die scrapyard naar dingen waarmee je een robot kunt maken oid.. Ook rondom dat stadje gelopen e.d.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat was dus ook wat ik op internet na wat zoeken tegenkwam.
Ik wil robots!.
Ben uiteindelijk maar gewoon verder gegaan en een 'savegame terug' laden is dus geen optie meer, ben al een heel stuk verder nu
Dus...![]()
Had ik in het begin ook moeite mee. Maar ik kwam vanzelf dingen tegen. Ga bijvoorbeeld naar de underworld en dan de quest doen van de riley rangers (ofzo) Die is wel leuk als je een hoog level bent. anders is ie wel moeilijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met het vinden van quests
In megaton zijn er toch al voldoende quests om mee te beginnen. Als je die hele survival guide gedaan hebt dan kom je op veel verschillende plaatsen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef BartK. het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook moeite mee. Maar ik kwam vanzelf dingen tegen. Ga bijvoorbeeld naar de underworld en dan de quest doen van de riley rangers (ofzo) Die is wel leuk als je een hoog level bent. anders is ie wel moeilijk.![]()
Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef John.Milton het volgende:
[..]
In megaton zijn er toch al voldoende quests om mee te beginnen. Als je die hele survival guide gedaan hebt dan kom je op veel verschillende plaatsen.
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
- ik heb die bom disarmed.
Verder is er niks meer te doen voor mij in Megaton.
Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.
Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond![]()
![]()
Bij Moira kan je overdag naar binnen toe. Je kunt ook de main quest een gedeelte spelen. Of ga gewoon rondlopen en dan via je radar naar interessante plekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.
Dat heb ik nog nooit gehad, heb altijd minimaal 1 quest open. Je kunt dan toch even verder met de mainquest?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond
Kom je vanzelf wel weer op nieuwe plekken en dus nieuwe (side)quests.Dus...![]()
In dat café kun je sowieso nog een quest krijgen. Blood Ties heet die quest volgens mij. Als je daar naartoe loopt heb je al grote kans dat je langs Big Town komt, dan heb je Big Trouble in Big Town als quest erbij.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wanneer je naar Moria moet dan moet je dus naar de supply-store, deze is alleen overdag geopend. Met de toets "T" (op de pcquote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
) kan je de tijd versnellen.
Ga de cafe's eens naar binnen. Zo kom je inderdaad nog meer quests tegen waarbij je langs Big Town komt.
Loop zowiezo niet altijd zo recht mogelijk naar een quest toe maar kijk wat om je heen. ga bij allerlij huisjes naar binnen enzo
Mijn PC was defect. Vanmiddag ga ik m weer ophalen en kan ik ook eindelijk verder..
heb er zin in!!!!![]()
![]()
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel![]()
bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf
They have tied me to a stake; I cannot fly![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt
Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.
Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
Zo'n hoofd heb ik met ongeveer elk wapenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt
Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.
Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
misschien een goede tip, links-onder kan je aan de hand van een streepje zien welke richting je op moet lopen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
![]()
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks.)
[ Bericht 6% gewijzigd door Jolly_Reaper op 18-12-2008 12:17:22 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone untouched!
Ik heb juis de bom laten exploderen in megaton * wauw, grafisch damn! *
En in tenpenny de gouls geholpen, ik help altijd de gouls, zijn vet aardig![]()
![]()
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks.)
![]()
Ga naar de supply winkel en de eigenaresse zal je vragen om mee te helpen met het schrijven van de survival gids. Dat is een continue serie quests, waardoor je op verschillende plekken terecht komt. Ik ben deze week begonnen met spelen voor de eerste keer en ben dus bezig met die quest. En ik moet zeggen dat het spel me echt goed begint te bevallen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken. Anders zijn veel betere "shooters" op de markt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.
Heb van de week nog de quest gedaan dat ik 1 of andere sensor in een spawning pod moest plaatsen zonder de daar aanwezige beestjes te doden, het heeft me wat vloeken en tieren gekost voor het me gelukt is. Maar de voldoeningsfactor was extreem hoogRik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.The difference between the three Abrahamic religions:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
Amen.![]()
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.
Ik snap echt niet dat jullie guide's nodig hebben, t is echt te makkelijk
Gewoon met iedereen praten en alles looten![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.
Zojuist de main quest uitgespeeld, die eigenlijk wel heel erg eenvoudig is op level 20. Heb het nu even gehad met Fallout, tot de nieuwe content beschikbaar komt. Op naar Prince of Persia!Amen.![]()
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets overKan ik 'm nog wel starten?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets overKan ik 'm nog wel starten?
Amen.![]()
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaaktMisschien dat dat er iets te maken mee heeft...
LastFM
Nee, hij is niet de bareigenaar en hij dealt ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaaktMisschien dat dat er iets te maken mee heeft...
. Hij staat meestal ergens achterin dat café van Carol. Heeft een pak aan.
Dat je Dave al dood hebt gemaakt maakt niets uit. HIj zal altijd nog de key op zak hebben die je aan Crowley moet geven.Amen.![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 09:04 schreef Roellie80 het volgende:
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek.
Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zienquote:Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek.
Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
Deathclaws
Ik was even bij Dukov aan het chillen en toen kwam er dus ineens zo'n ding de deur binnenwandelen. Dukov pakt een gun en schreeuwt zo van "Someone protect the booze!!1"
En toen werd 'ie kapot tegen de muur geslagen
[ Bericht 36% gewijzigd door -skippybal- op 22-12-2008 17:27:03 ]LastFM
Ik kwam gister trouwens toevallig langs Oasis. Ik wist niet eens dat dat bestond, behalve dan van de hints die Three Dogg en die ene priester (ofzo) die vlakbij de compound van Reilley's Rangers zit schreeuwen door een megafoon geven.
Echt een dik wtf en ooooh moment.
Fallout 3![]()
LastFM
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"
Wat had je met 'm gedaan?quote:Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval welquote:Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zien
.
Amen.![]()
Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...quote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval wel.
klikquote:Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...
quote:Requirements: Level 20 Ranks: 1 Benefit: When you choose the Explorer perk, every location in the world is revealed on your map Amen.![]()
Hm, okquote:
Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
![]()
Dat is voor mij juist het gene waarom ik het spel blijf (willen) spelen. Heb het alleen al best lang niet meer kunnen spelenquote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.Zit tijdelijk bij een vriend van me, weg van mijn computer dus
Doe eens niet.![]()
Gisteravond even Scientific Pursuits en Tranquility Lane gehaald. Ik probeerde de main quest quests eigenlijk een beetje te bewaren voor als ik alle (of de meeste) side quests zou hebben gehaald..
Ook ben ik van level 11 naar level 13 gegaan... bij 1 van deze keren van het halen van een hoger level heb ik voor de lol maar eens de Mysterious Stranger perk gekozen. Ik moet zeggen, deze perk is hilarisch en handig, maar soms ook onhandig tegelijkertijd. Hilarisch vanwege het western achtige deuntje en de locatie waar hij kan verschijnen, handig omdat hij me gisteravond redde toen m'n character met z'n hunting rifle stond te klooien en flink geraakt werd (en ik niet in m'n Pip-Boy kwam om iets te snacken) en onhandig omdat je niet de experience points krijgt wanneer hij de kill maakt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
*knuffel* Zo, en nu doorspelen jij!quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.![]()
Die mysterious stranger is inderdaad om te lachen. Soms spawned hij ergens hoog en valt hij naar beneden, gevolgd door de melding: Mysterious Stranger's legs are crippled! o.i.d.
En ik heb hem twee keer knock-out gezien omdat hij naast exploderende auto's spawnde.![]()
(Hij gaat niet dood trouwens, mocht je het afvragen.)
[ Bericht 15% gewijzigd door Jolly_Reaper op 23-12-2008 08:46:37 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!![]()
![]()
Die wil ik stiekem ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef OMG het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes..
Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable![]()
![]()
Ja, ik houd ook meer van de sfeer in Oblivion. Neemt niet weg dat ik me zo'n 70 uur uitstekend heb vermaakt in de Fallout-wereldquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef -Dries- het volgende:
Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable
.
Amen.![]()
Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
Too much is never enough!![]()
De humor is echt goed ja. Ook de dialoogopties zijn bij vlagen hilarischquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
.
Amen.![]()
Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden?Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2008 19:41:52 ]![]()
Veel rondlopen en met alles en iedereen ouwehoeren want je vind ze verspreid over de map. Ik heb er nu 50+ uur opzitten en heb nog lang niet alles gevonden en gedaan."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Moet je even overdag proberen! met T op de pc en de back knop op de xbox kan je de tijd vooruitspoelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden?Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!Bedoel je Vault 92? Vault 87 is toch een vault die je moet bezoeken om de hoofdquest te voltooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien haal ik het nu door elkaar. Al die vault nummers...
Gisteren de main quest afgeraffeld. Was niet echt de bedoeling maar was over voordat ik het door had.
Meteen weer een nieuwe char begonnen; helaas moest ik mijn geboorte weer opnieuw spelen om de trophy te krijgen.
Deze keer maar een female gemaakt
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Iemand al aanraders kwa mods?
Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
- Verder levelen na lvl20
- Door kunnen spelen na beëindigen main-quest
Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.![]()
Er is dan ook veel minder te doen in Fallout, rond de 30 quests tegen zo'n 200 in Oblivion.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Unstoppable het volgende:
Iemand al aanraders kwa mods?
Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
- Verder levelen na lvl20
- Door kunnen spelen na beëindigen main-quest
Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.
Qua mods gebruik ik momenteel:
slower levelling
increased spawns
meer muziek voor GNR
en voor de lol:
enclave commander
Robobomb
Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.LastFM
Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toequote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.
.
Amen.![]()
Als ze zoiets als VATS zouden gebruiken als een soort 'fatalities', dan zou dat geweldig zijn om ledematen af te hakkenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toe.
godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...
zelfs op very easy
is hier iets aan te doen?Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
Wat zijn je Stats? Als die nog laag zijn, probeer wat armor ergens te kopen waar je Small Guns met 5 punten omhoog mee gaan.
Wat Psycho en Mentats nemen maken je ook wel (tijdelijk) flink sterker. Niet te veel he, anders wordt je een junkie
Later wrodt je wel sterker. Maar je moet in het begin niet al teveel je punten spreiden, anders ben je in alles net niet.LastFM
Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:08 schreef Yankee_One het volgende:
godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...
zelfs op very easy
is hier iets aan te doen?![]()
net zo'n radioding opgehaaldquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks![]()
Da´s wel érg laag voor daar. Beter ga je een beetje verkennen, looten, Raiders killen en hier en daar wat quests starten.LastFM
Zojuist uitgespeeld. Wat een gaaf spel! Alleen het einde kwam snel en beetje raar einde vond ik het. Ik heb weinig side quests gedaan maar ik heb nog een paar oude savegames dus dan kan ik weer verder en dit keer meer side quests doen.![]()
Heb het spel nu 2 keer uitgespeeld. Eerst als goede en daarna als slechterik.
Heb nu de officiële gameguide aangeschaft en Jezus, wat zijn er veel dingen die ik niet gezien heb!
Ben nu lekker zone voor zone alles aan het checken, beetje bobbleheads verzamelen enzo.
Heb tot nu toe een paar side-quests voltooid en moet nog beginnen met de main-quest en loop nu rond op lvl 18
heb ik verdomme 3 kwartier lopen schieten enzo voor die super armor, kom ik bij die laatste deur gaat ie niet open en heb ik verdomme die key niet, wtf is dat dan weer![]()
Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.
Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld![]()
![]()
Dat is een van de tofste missies in het spel. Praat met de oma die hier rondloopt, die heeft nuttige tips over de plaats waar je bent.quote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.
Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld![]()
Misschien handig om deze dingen in spoilers te zetten? Voor de mensen die later in dit topic komen die het spel niet al 2 maand hebben
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wikiquote:Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:
Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
Hier kun je een walkthrough vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel een film soms![]()
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef MaxC het volgende:
Wat een gameEcht veel epische momenten die je zelf creeërt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel een film soms![]()
Amen.![]()
Ben er wel doorheen denk ik.
Main Quest zeker, maar ben ook overal wel geweest zo'n beetje, ben onverslaanbaar. Nu maar hopen op goeie mods etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen. Viel nog mee eigenlijk, maar vond het al wel creapy genoegBen benieuwd naar de rest hehe
Heb je wel de bobblehead meegenomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen.
Ja dat dan weer wel. Ik begin nu eigenlijk toch wel een beetje munitieproblemen te krijgen. Had ergens gelezen dat er overal wel supply's liggen, maar ik kan zo een halve marathon afleggen en niks vindenDat nekt me een beetje als er dan uit de kluiten gewassen kerels met miniguns op je pad komen
Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo![]()
Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?![]()
De mainquest gewoon lekker laten zijn en de rest allemaal gaan doen en verkennen. Pas als je alles gezien en gedaan hebt dan weer eens naar de mainquest gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef Yuin het volgende:
Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo![]()
Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?Learning to love life by living through loss and mistakes.![]()
net gekocht![]()
wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden![]()
nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan![]()
![]()
Om 12 uur Megaton opblazenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
net gekocht![]()
wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden![]()
nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan
Ben nu ook een uurtje of 15 bezig! Wat een spel!
Net Rivet City bereikt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
jah het is echt te gekheb zo uitgekeken naar FC2 en dan ga je het spelen.....
niet te vergelijken met dit![]()
![]()
I'll show you a tunnel snake!Van een dooie koe een paard figuurzagen!
Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)
Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
Heb je de hele quest van moira al gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Caas het volgende:
Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)
Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?
Verder, ga gewoon de wasteland verkennen, loop een richting op en je ziet vanzelf op je radar plekken die je nog niet hebt ontdekt, loop erheen en zie wat er te doen is, op die manier vind je ook vanzelf nieuwe quests.![]()
Zit nu op level 11, net tegen 12 aan.
Aantal side-quests gedaan zoals Those! en een deel van de Wasteland Survival Guide! en Power of the Atom.
Moet nu voor de mainquest nara Vault 112, maar ik blijf elke keer uit het spel geflikkerd worden!!! Ik heb genoeg saves en transport mezelf naar andere delen van de Wasteland om van een andere kant er heen te lopen en zo te hopen dat ik er niet uitgegooid wordt, maar TOCH blijft het gebeuren. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??
ps. Iemand dit ook al ontdekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..![]()
Die is juist erg makkelijk, als je snel bent. Er is een servicedeur aan de zijkant, dan hoef je alleen maar rechtdoor de gang in, pleurt het ding in die eieren of wat het dan ook zijn en je bent weg voor ze bij je kunnen komen. Je moet wel lockpick van 25 hebbenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:
Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..
Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..
![]()
![]()
Wat Tweaker_5502 zegt inderdaad!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.
Ga ik zo eens proberen dan![]()
Ik raak steeds verdwaalt in dat hol/grot erg irritant want dan kan je er dus donder op zeggen dat ze je wel vindenHad wel mooi 100 caps aan mirelurk vlees
En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness![]()
![]()
Ik heb ze allemaal achter me aanquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Yuin het volgende:
En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness![]()
![]()
Die Regulators omdat ik Megaton heb opgeblazen, die Talongasten omdat ik Burke gedood heb en de Encalve natuurlijk. Samen met een increased spawns-mod zijn het drukke dagen in de Wasteland
Had bij aankomst bij Megaton trouwens dat er nog een paar volgens mij raiders voor megaton aan het vechten waren met die protectron oid. Had mooi in begin van het spel al gelijk een assault rifle te pakken en flink wat ammo. Eerste keer dat ik dat meemaakte overigens.
Die regulators kreeg ik ook ja, die komen dus uit megaton?![]()
![]()
Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
Op de 360 dit keerzit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speelWel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.
9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
Doe eens niet.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
Op de 360 dit keerzit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speelWel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.
9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
zo speel ik het ook inderdaad, alleen niet met comprehension, voornamelijk baggerdingen krijg je daarmee
Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegenFireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegenFireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
Pulse mines zijn ook wel tof, een rijtje pulse mines leggen, afstand nemen en op 1tje schieten zodat de hele bende ontploft, soort van vuurwerk zeg maar![]()
![]()
2 punten voor een skillbook ipv 1 valt onder baggerdingen? wtfquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
alleen niet met comprehension, voornamelijk baggerdingen krijg je daarmee
Maar die skillbooks zijn bijna allemaal voor baggerskillsquote:Op woensdag 31 december 2008 19:06 schreef Pek het volgende:
[..]
2 punten voor een skillbook ipv 1 valt onder baggerdingen? wtf
Hunting rifle draag ik ook standaard. Werkt tegen het meeste afdoende em voldoende ammo van te vinden. Afhankelijk van situatie switch ik even over naar sniper rifle, chinese assault rifle of combat shotgun.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.
Pulse mines zijn ook wel tof, een rijtje pulse mines leggen, afstand nemen en op 1tje schieten zodat de hele bende ontploft, soort van vuurwerk zeg maar
Voor alle skills zijn er boekjes te vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar die skillbooks zijn bijna allemaal voor baggerskillsHeb het zelfs voor de zekerheid nog ff opgezocht
Doe eens niet.![]()
Knal de antenne eraf, en ze vallen elkaar aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hunting rifle draag ik ook standaard. Werkt tegen het meeste afdoende em voldoende ammo van te vinden. Afhankelijk van situatie switch ik even over naar sniper rifle, chinese assault rifle of combat shotgun.
Ik ook.
Behalve dan dat ik de Hunting Rifle weinig gebruik.
Vraagje, op weg naar Vault 112 kom je net daarvoor een soort Raider-enclave tegen. Die lui hebben een ontzettend grote mutant 'gevangen' in een hek met stroom erop. Kan je dat hek ook loskrijgen op de een of andere manier?![]()
Vlak voor de deur zit een knop waar je de elektriciteit mee uitschakelt. Dan kan je de deur open maken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:20 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik ook.
Behalve dan dat ik de Hunting Rifle weinig gebruik.
Vraagje, op weg naar Vault 112 kom je net daarvoor een soort Raider-enclave tegen. Die lui hebben een ontzettend grote mutant 'gevangen' in een hek met stroom erop. Kan je dat hek ook loskrijgen op de een of andere manier?
![]()
Duh...wat stom zeg van me![]()
Zit nu in de Evergreen Mills, onderweg naar Vault 112.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game blijft wel vastlopenMoet om de 3 minuten saven.
![]()
Ik heb ook even een vraag, ik ben nog niet zo heel lang met FO3 bezig.
Ik ben vandaag even een paar minuten door die Super Duper Market heen gelopen en al die raiders die daar zaten vermoord, komen die later weer terug, of kan ik daar nu in het vervolg gewoon velig doorheenlopen?
Hetzelfde bij andere gebouwen, als ik ze 100% leegschiet, zijn ze dan laten weer volgespwand?![]()
Als je te lang in de superdupermarkt bent dan komt er een back up team, ook gewoon neerknallen en dan kan je er rondlopen zolang je maar wilt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik heb ook even een vraag, ik ben nog niet zo heel lang met FO3 bezig.
Ik ben vandaag even een paar minuten door die Super Duper Market heen gelopen en al die raiders die daar zaten vermoord, komen die later weer terug, of kan ik daar nu in het vervolg gewoon velig doorheenlopen?
Hetzelfde bij andere gebouwen, als ik ze 100% leegschiet, zijn ze dan laten weer volgespwand?
Krijg die mirelurk level nog seteds voor elkaar teringdingen, schiet ze straks gewoon allemaal overhoop dan maar niet die hoed ofzo die je krijgt![]()
Nee, ze worden niet gerespawned.
Fuck ik word echt GEK. Ik zit in die Evergreen Mills (zeer leuke dingen te vinden daar!) maar ik word echt con-ti-nu uit het spel gegooid! Echt om de 10 seconden ofzo. Dan terug naar laatste savegame: HOPLA, en weer eruit. Waar komt dat in hemelsnaam door?!? Kan het eraan liggen dat ik 'maar' een 256mb videokaart heb?
Ik word er echt gek van want spelen lukt zo gewoonweg niet en ik WIL verder!![]()
ja dat had ik al gezien inderdaad
ik bedoel meer, als ik er nou een week fallout-tijd niet geweest ben en ik ga weer terug dan is die nog gewoon leeg? ipv dat die weer volzit met raiders zoals de 1e keer dat ik er kwam..![]()
Na die backup komt er niemand meer, dus blijft leegquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Wrijfhout het volgende:
ja dat had ik al gezien inderdaad
ik bedoel meer, als ik er nou een week fallout-tijd niet geweest ben en ik ga weer terug dan is die nog gewoon leeg? ipv dat die weer volzit met raiders zoals de 1e keer dat ik er kwam..
![]()
![]()
Om mezelf te quoten: lijkt ineens te liggen aan het aantal saves.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef SnuggLe het volgende:
Fuck ik word echt GEK. Ik zit in die Evergreen Mills (zeer leuke dingen te vinden daar!) maar ik word echt con-ti-nu uit het spel gegooid! Echt om de 10 seconden ofzo. Dan terug naar laatste savegame: HOPLA, en weer eruit. Waar komt dat in hemelsnaam door?!? Kan het eraan liggen dat ik 'maar' een 256mb videokaart heb?
Ik word er echt gek van want spelen lukt zo gewoonweg niet en ik WIL verder!
Heb nu heel veel saves gedelete, en alles loopt als een zonnetje.
Zit nu in het begin van Tranquility Lane. De eerste keer dat je je Pip-Boy wil opvragen is echt LOL!![]()
![]()
Dat heb ik dus met Canterbury Commons, het plein waar de merchants komen, de helling naar de robotrepairfacility en de achteruitgang van de Antagonizer's lair zijn gegarandeerde crashes bij mij. En zoveel saves heb ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef SnuggLe het volgende:
Ik word er echt gek van want spelen lukt zo gewoonweg niet en ik WIL verder!Ik ben hierdoor juist meer gaan saven voor het geval er een corrupt raakt...
Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers. Het lijkt alsof het vooral buiten is dat het mis gaat, al ging het in de Evergreen Mills Bazaar ook echt goed fout..But fingers crossed!
Oh, hoelang duurt het btw voordat je Power Armor kan dragen? Wat heb je daar voor nodig?
Vind de addictions btw wel irritant, kost me aardig wat S.P.E.C.I.A.L. punten.
Je bent ook een perk dat je steeds weer S.P.E.C.I.A.L. punten er bij krijgt. Kan iemand mij nou goed uitleggen wat echt de pluspunten ervan zijn, van die S.P.E.C.I.A.L. punten? Ja, als je veel punten bij Agility hebt of Endurance worden een aantal eigenschappen beter. Maar daar heb je toch ook je skill-points voor? Ik snap het verband niet 100% namelijk. Heb tot nog toe alleen ingezet op de skill-points en weinig op de S.P.E.C.I.A.L. punten.![]()
Die sidequest is toch niet zo leuk. Behalve dat je hun pakjes kan meenemen als je ze vermoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Canterbury Commons, het plein waar de merchants komen, de helling naar de robotrepairfacility en de achteruitgang van de Antagonizer's lair zijn gegarandeerde crashes bij mij. En zoveel saves heb ik nietIk ben hierdoor juist meer gaan saven voor het geval er een corrupt raakt...
![]()
![]()
Heb je Tranquility Lane op 'good' of 'evil' gedaan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers.
![]()
![]()
'Good'quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Heb je Tranquility Lane op 'good' of 'evil' gedaan?
![]()
![]()
Heb echt veel teveel Good Karma.
Denk dat ik die 'lijken-eet-perk' maar eens ga aanschaffen en dan een feestmaal bereidt. Wil wel eens zien wat de voor-/nadelen van Bad Karma zijn eigenlijk.![]()
Ik heb het geprobeerd om very evil te zijn. Maar ik het zit niet in me om onschuldige mensen te killen bij de vleetquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
'Good'![]()
![]()
Heb echt veel teveel Good Karma.
Denk dat ik die 'lijken-eet-perk' maar eens ga aanschaffen en dan een feestmaal bereidt. Wil wel eens zien wat de voor-/nadelen van Bad Karma zijn eigenlijk.
Binnen een paar uur was ik weer very good.
![]()
![]()
Ik sta nu voor Rivet City(nou ja, 'city') maar hoe kom ik erin?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
staat een gebouw in the middle met een zwerver op dak, daar is een com kastje.Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
Nee.![]()
Ik kon het ook niet vinden, alles bekeken, toen maar het water ingegaan en er rondom gezwommen, had echt geen idee en toen na heeeeel lang zoeken had ik eindelijk die dat com. kastje gevonden op dat kleinge ijzeren gebouwtje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef MaxC het volgende:
Ik sta nu voor Rivet City(nou ja, 'city') maar hoe kom ik erin?![]()
Dat kan je leren in het hoofdkwartier van het broederschap van staal, daar kom je in de mainquest na een tijdje (ik weet niet of je er ook in kan komen voordat je zover in de mainquest bent, en of de baas je uberhaupt wel toestemming zal geven om dat te mogen leren)quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers. Het lijkt alsof het vooral buiten is dat het mis gaat, al ging het in de Evergreen Mills Bazaar ook echt goed fout..But fingers crossed!
Oh, hoelang duurt het btw voordat je Power Armor kan dragen? Wat heb je daar voor nodig?Als je meer intelligence hebt krijg je meer skill points per level-up, daarom begin ik ook altijd met 9INT en ga ik meteen naarquote:Vind de addictions btw wel irritant, kost me aardig wat S.P.E.C.I.A.L. punten.
Je bent ook een perk dat je steeds weer S.P.E.C.I.A.L. punten er bij krijgt. Kan iemand mij nou goed uitleggen wat echt de pluspunten ervan zijn, van die S.P.E.C.I.A.L. punten? Ja, als je veel punten bij Agility hebt of Endurance worden een aantal eigenschappen beter. Maar daar heb je toch ook je skill-points voor? Ik snap het verband niet 100% namelijk. Heb tot nog toe alleen ingezet op de skill-points en weinig op de S.P.E.C.I.A.L. punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om de INT bobblehead te halen.
En bij het kiezen van welke S.P.E.C.I.A.L eigenschap je wilt verhogen staat wat voor effect welke eigenschap heeft. Met endurance bijvoorbeeld krijg je meer HP en wordt je beter in small guns volgens mij. Of je dan extra skill points in small guns krijgt of gewoon beter wordt zonder dat het je skill points beinvloed weet ik niet zeker.Ik kan ook niet evil zijn inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd om very evil te zijn. Maar ik het zit niet in me om onschuldige mensen te killen bij de vleetBinnen een paar uur was ik weer very good.
Ik heb teveel medelijden. Bij fable 2 daarentegen is het compleet anders, daar zijn de mensen gewoon irritant en wil ik ze graag afmaken
Ik dook ook eerst het water inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet vinden, alles bekeken, toen maar het water ingegaan en er rondom gezwommen, had echt geen idee en toen na heeeeel lang zoeken had ik eindelijk die dat com. kastje gevonden op dat kleinge ijzeren gebouwtje.
Power Armor kan je pas gebruiken als je die eigenschap via de mainquest hebt gekregen. Daarvoor kan je het niet dragen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: