abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63896787

Fallout 3 is een action role-playing game released door Bethesda Game Studios. Het is het derde grote spel in de Fallout serie, wel zijn er twee spin-offs geweest genaamd: Fallout Tactics en Fallout: Brotherhood of Steel. Fallout 3 vindt plaats in het jaar 2277, 30 jaar na Fallout 2 en 200 jaar na de nucleaire oorlog welke de spelwereld verwoest heeft.

Requirements:
Minimum:
CPU: P4 2.4 ghz
Mem: 1 gb (2 gb Vista)
Video: DirectX 9.0c compliant card with 256 MB RAM (NVIDIA 6800 or better / ATI X850 or better)

Recommended:
CPU: Intel Core 2 Duo
Mem: 2 gb
Video: DirectX 9.0c compliant card with 512 MB RAM (NVIDIA 8800 series, ATI 3800 series)

Last van crashes? Mogelijke oplossing als je ffdshow gebruikt:

Ga naar:
-ffdshow audio decoder configuration
-DirectShow Control
-Don't use ffdshow in: > Edit
-Fallout3.exe toevoegen
-Ok

Bovenstaande herhalen voor ffdshow video decoder configuration.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63896859
Nogmaals;
Als mensen zich afvragen wat nou het beste moment is om de hoofdquest te stoppen en te gaan 'free roamen', hierbij een plaatje; Gezien het vrijwel spoiler vrij is, geen link.

- Wanneer je voor de bovenste optie kiest dan ga je de laatste quest in en dit zorgt voor een aantal wijzigingen in het spel. In ieder geval 1 raider hideout verdwijnt en bepaalde karakters zijn niet meer aanspreekbaar.

- Wanneer je de onderste optie kiest, dan kun je de main quest laten wachten tot wanneer jij er klaar voor bent.
Er zijn geen verdere gevolgen wanneer je dit doet.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Niek. het volgende:

Toen ik hem zeg maar de 2e keer tegenkwam ging er iets fout waardoor ik op hem schoot, toen schoot hij met zn superhippe gatling gun ofzo en bleek hij nogal lastig af te maken te zijn, was hij eindelijk dood kon ik zn speciale mini gun niet pakken
Alle potentiele party members hebben onzichtbare wapens om te voorkomen dat je kun wapen steelt en ze er vervolgens mee neerknalt. Tsja, je kunt nu eenmaal niemand vertrouwen in de Wasteland, he?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_63896987
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63897161
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63898476
tvp
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63898522
En ook hier geen we weer meelezen

TVP dus
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 10 december 2008 @ 10:07:47 #7
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63898808
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?

met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
Het ligt er een beetje aan waar je bent. DC zelf bestaat uit veel subways en tunneltjes met inderdaad redelijk veel gesloten plekken. Zelf op onderzoek uit gaan kan wel, maar ik raad je aan om bij quests gewoon de radar te gebruiken. Die loodst je er wel doorheen.

Buiten de stad is alles wel veel opener trouwens.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:58:30 #8
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_63900091
Ik heb een vraagje!
SPOILER
pi_63900468
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb een vraagje!
SPOILER
SPOILER
pi_63901568
Ik moest de eerste paar uurtjes echt wennen aan de gameplay. Omdat alles zo uitgebreid is. Maar echt, wat een game zeg!

het is lang geleden dat ik vloekend achter de Xbox heb gezeten wegens een game. Toch wil ik steeds verder komen. De moeilijkheidsgraad is best hoog te noemen, maar das jjuist een uitdaging

Tof spel dus!
pi_63902145
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb een vraagje!
Je kan haar ergens laten wachten terwijl jij vooruit gaat om alles weg te ruimen. Ik zou dit ook doen want wanneer zij dit namelijk overleefd dan is zij later een waardevol punt om ammunitie in te slaan.
Haar SMG kun je sowieso van haar krijgen, nadat je een specifiek geluidsbandje hebt gevonden in het Statesman Hotel.
pi_63903101
Ik volg dit topic ook weer even.

Aangezien ik al op een aantal locaties en tijdens een aantal quests terminals, kluizen en meer hackbaar gedoe ben tegengekomen waar je meer dan level 50 aan science moet hebben ben ik maar met een quest begonnen waar ik hoop niets hoef te hacken... namelijk Blood Ties. Ik sta op het punt om te vertrekken uit Arefu.

Laatst ook m'n eerste Super Mutant Behemoth neergeknald. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_63903150
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef OMG het volgende:
Ik volg dit topic ook weer even.

Aangezien ik al op een aantal locaties en tijdens een aantal quests terminals, kluizen en meer hackbaar gedoe ben tegengekomen waar je meer dan level 50 aan science moet hebben ben ik maar met een quest begonnen waar ik hoop niets hoef te hacken... namelijk Blood Ties. Ik sta op het punt om te vertrekken uit Arefu.

Dan moet je "the Family" gaan zoeken toch?
Vond ik erg lastig.. uiteindelijk heb ik gegoogled waar ze zaten
pi_63903372
TVP, net aangekomen in Rivet City
pi_63903426
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dan moet je "the Family" gaan zoeken toch?
Vond ik erg lastig.. uiteindelijk heb ik gegoogled waar ze zaten
Yep. Ik heb een guide liggen, dus dat zal wel lukken, denk ik. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 10 december 2008 @ 13:52:24 #16
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63904552
Grappig dat ik het spel al twee keer uit heb gespeeld en hier nog steeds dingen lees waar ik nog nooit van gehoord heb

(Verkapte TVP )
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63908340
tvp
  woensdag 10 december 2008 @ 16:34:56 #18
28033 Pek
je moet wat
pi_63908802
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef OMG het volgende:
Mijn eerste heb ik afgeknald met de Dartgun
Ik kon steeds wegvluchten naar een plek waar hij niet kon komen, dus het was vrij makkelijk. Hoeveel zijn er eigenlijk? Ik heb er pas 2 gezien
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63909234
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Pek het volgende:

[..]

Mijn eerste heb ik afgeknald met de Dartgun
Ik kon steeds wegvluchten naar een plek waar hij niet kon komen, dus het was vrij makkelijk. Hoeveel zijn er eigenlijk? Ik heb er pas 2 gezien
Volgens mij zijn er 5, de eerste keer dat ik fallout 3 speelde ben ik er maar 1 tegengekomen (maar heb toen enorme delen van de game gemist, big city ben ik nooit tegengekomen)
  woensdag 10 december 2008 @ 16:58:25 #20
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63909381
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Niek. het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er 5, de eerste keer dat ik fallout 3 speelde ben ik er maar 1 tegengekomen (maar heb toen enorme delen van de game gemist, big city ben ik nooit tegengekomen)
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouw
pi_63909419
Ik ben ook een tijdje bezig nu, als ik tijd heb dan .

Moet me toch elke keer weer dwingen om niet de hele tijd de main quest te spelen. Maar ik vind het vinden van side-quests toch lastiger dan bij Oblivion. Maar het is wel een lekker spel opzich, ook om dus ff stukje casual te gamen.

TVP dus .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 10 december 2008 @ 17:05:27 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_63909552
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouw
SPOILER
pi_63909651
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Er is er eigenlijk maar 1 moeilijk van de 5. Voor de andere 4 kun je in ieder geval ergens schuilen wanneer het te heet onder je voeten wordt. Bij die ene dus niet.
Hint:
SPOILER
De andere 4 mutants kom je vanzelf wel een keer tegen wanneer je een beetje verkent.
pi_63909774
Heb de game al een poosje, maar ben er nu al niet meer mee bezig
pi_63910045
Zit nu 20u in de game, en doe lekker op mn gemak. Lekker veel sidequesten, doelloos rondlopen. Ik heb zo vaak dat ik op weg ben naar een bepaald punt voor een quest, en dan gewoon onderweg allerlei interessante gangetjes/gebouwen inga die totaal niet op de route ligen. Krijg je echt dat lekkere explore gevoel van Ik heb wel serieus een Oblivion gevoel bij de game, maar das niet zo moeilijk, die game heb ik 200+ uur gespeeld

Heb op de 360 wel last van vastlopers gehad. Wat mijn probleem tijdelijk oploste was auto-save uit. Dat werkte dus heel even, daarna fallout maar van de hdd geknikkerd, en weer vanaf dvd aan het spelen. Geen vastlopers meer
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  woensdag 10 december 2008 @ 18:43:11 #26
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63911865
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63911931
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef GokuSFE het volgende:
Zit nu 20u in de game, en doe lekker op mn gemak. Lekker veel sidequesten, doelloos rondlopen. Ik heb zo vaak dat ik op weg ben naar een bepaald punt voor een quest, en dan gewoon onderweg allerlei interessante gangetjes/gebouwen inga die totaal niet op de route ligen. Krijg je echt dat lekkere explore gevoel van Ik heb wel serieus een Oblivion gevoel bij de game, maar das niet zo moeilijk, die game heb ik 200+ uur gespeeld

Heb op de 360 wel last van vastlopers gehad. Wat mijn probleem tijdelijk oploste was auto-save uit. Dat werkte dus heel even, daarna fallout maar van de hdd geknikkerd, en weer vanaf dvd aan het spelen. Geen vastlopers meer
Hoe kom jij aan genoeg geld voor kogels en medicatie?

Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).

Mijn kogels zijn simpelweg op, en heb geen geld meer.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:02:03 #28
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63912379
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Die bottle caps zijn zo goed als nergens te krijgen, alleen van die simpele zombies krijg ik er af en toe een paar. Heb ik totaal 100 caps gevonden (ben nu ongeveer 10 uur aan het spelen).

Waar schiet jij dan mee? Heb nog nooit last van te weinig kogels of caps gehad. Zit over de 10K aan caps, weet bij God niet wat ik ermee moet. En kogels vind je werkelijk overal. Go explore luie donder.
- james 'jimmy' dean
pi_63912588
quote:
[

Je moet gewoon veel jatten van die wat je afmaakt. Je jat gewoon zijn stuff en verkoop je die daarna. Als je speech hoog genoeg is krijg je ook meer caps voor bepaalde side quests. Als je alleen de main quest speelt dan kom je inderdaad weinig tegen. Je moet gewoon veel 'dure' dingen verzamelen en die verkopen. Zaols bv, Steamgauge, Fission Battery, ze zijn zwaar maar ook 50 of 75 caps waard. En de wapens van andere, gewoon zo ver mogelijk repareren en dan verkopen. Of kill een paar van die Brotherhood of steel knakkers en verpats hun wapens en armor, dat is ook veel waard.
  woensdag 10 december 2008 @ 19:12:45 #30
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63912666
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
- james 'jimmy' dean
pi_63915357
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.

Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
Doe eens niet.
pi_63915665
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)

Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopen Ik weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.

Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk. Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:56:22 #33
28033 Pek
je moet wat
pi_63915686
Hooked on psycho
pi_63916306
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)

Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopen Ik weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.

Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk. Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Koop de game en lees de handleiding
pi_63916341
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:

Kijk even wat de knop voor VATS is en dat merk je meteen wel in je kogels
  woensdag 10 december 2008 @ 22:49:07 #36
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63919440
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.

Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
Bloodpacks, zelfs met de Blood Ties-quest completed, geven je maar 20HP. Dat is echt rubbish. Gooi je medicine omhoog en ga voor de stimpaks.
- james 'jimmy' dean
pi_63919807
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
De alien blaster ligt hier ongeveer: Klikkerdeklik!

Lincoln's Repeater ligt in het history museum, in het gedeelte waar alle minder vriendelijke ghouls rondlopen.
Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
pi_63922885
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Niek. het volgende:

[..]

Koop de game en lees de handleiding
Sinds vandaag het spel binnen Al wel sinds eergister begonnen met spelen
pi_63924567
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
  donderdag 11 december 2008 @ 07:32:27 #40
28033 Pek
je moet wat
pi_63924581
quote:
Op donderdag 11 december 2008 07:29 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
  donderdag 11 december 2008 @ 07:44:38 #41
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63924623
Die Oasis-quest was geweldig Heb me krom gelachen met die boom.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 11 december 2008 @ 07:55:53 #42
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63924677
quote:
Op donderdag 11 december 2008 07:32 schreef Pek het volgende:

[..]

Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_63924747
Gisteren de quest Blood Ties gehaald. Vervolgens heb ik weer een uurtje het terrein verkend. Uiteindelijk via belachelijke omwegen bij de Temple of the Union aangekomen. Ik had geen zin om meteen met de quest daar door te gaan en ben dus verder gaan rondbanjeren om locaties te vinden. Tijdens wandeling kwam ik ineens een stel Talon gasten tegen. Daar ben ik uiteindelijk niet aan ontsnapt en heb toen maar m'n Xbox uitgeknald. Volgende keer loop ik dus niet meer klakkeloos naar groene streepjes op m'n kompas met de gedachte "Vriendelijke figuren! Vriendjes maken!"
  donderdag 11 december 2008 @ 08:14:53 #44
28033 Pek
je moet wat
pi_63924796
Die speechboost kwam mij wel mooi uit, ik ben erg laag begonnen met charisma op 1 punt
pi_63925045
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?
pi_63925175
Zo had ik ook wat grappigs,

Ik had een quest om een poster mee te nemen naar de Temple of Union. Nadat ik deze poster had gepakt moest ik van m'n quest marker naar een monument. Dit gebouw werd bewaakt door Slavers als ik me niet vergis.

Ik praat daar met een of andere dude. Hij bied me 100 voor de poster, met m'n speech weet ik er 200 van te maken. Vervolgens gaat de quest verder en moet ik in opdracht van de Temple of Union deze Slavers afmaken. De Slavers vragen me echter om mee te gaan de Temple te slopen..

En dan de tip van de dag; gebruik gewoon je fast-travel wanneer iemand je meevraagt naar een bepaalde plek. Ik was namelijk helemaal achter de slavers aangelopen, maar door alle beesten die er overal rondlopen haalden ze het niet eens tot de Temple

Ik denk; gunstig, dus ik loot mijn poster en loop zelf naar de temple om de quest op deze manier af te maken. Helaas werkte dat niet. De quest was bugged. Ze bleven in de Temple maar wachten op de Slavers

Zo ook later in de game,
SPOILER
pi_63926713
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:41 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.
pi_63927781
Info over de DLC
http://xboxlive.ign.com/articles/937/937202p1.html

Het was al bekend dat er 3x dlc komt en nu is bekend dat bij de derde de level cap hoger word en dat je door kunt spelen na de mainquest.
pi_63930030
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
pi_63930131
Bij de Craterside Supply in Megaton onder andere.
pi_63931200
Of bij de mensen onderin Tenpenny tower.
pi_63931434
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
In principe kun je aan iedereen die jou spullen kan verkopen ook spullen terugverkopen. Handig als je bijvoorbeeld bij de dokter stimpaks hebt gekocht. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even veel bottlecaps bij zich heeft.
pi_63932030
Is er eigenlijk behalve de ghoul quest een andere quest die je kan doen bij Tenpenny Tower?
pi_63932123
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef -Dries- het volgende:
Is er eigenlijk behalve de ghoul missie een andere quest die je kan doen bij Tenpenny Tower?
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaan
pi_63932214
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaan
Owja, die had je ook nog, en behalve die?
SPOILER
pi_63932364
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:

[..]

SPOILER
In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  donderdag 11 december 2008 @ 14:01:08 #57
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63932639
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Craterside Supplies; Megaton
Marketplace; Rivet City

Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.
- james 'jimmy' dean
pi_63932799
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:

[..]

SPOILER
ja dat kan.
SPOILER
pi_63932819
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Craterside Supplies; Megaton
Marketplace; Rivet City

Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.
er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..

Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2008 14:16:22 ]
pi_63932942
Even over Rivet City: alle wegen ernaartoe lijken geblokkeerd met puin te zijn of mis ik iets?
  donderdag 11 december 2008 @ 14:20:40 #61
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63933099
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..

Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton
Die hebben meestal nooit meer dan 150-200 caps bij zich.
- james 'jimmy' dean
pi_63933187
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Die hebben meestal nooit meer dan 150-200 caps bij zich.
dus? het werkt toch?
pi_63933428
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef Brownietje het volgende:

[..]

ja dat kan.
SPOILER
SPOILER
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.
SPOILER
SPOILER
  donderdag 11 december 2008 @ 14:35:20 #64
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63933458
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:23 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

dus? het werkt toch?
Ja, op zich wel. Maar als je veel shit bij je hebt dan moet je er ook rekening mee houden dat je niet alles bij dezelfde verkoopt. Ik heb vaker voor 500-1K caps aan shit bij me. Ben er nu wel mee opgehouden omdat het vrij nutteloos is om 15K aan caps te hebben, maar toch. Caps sparen is een addiction in Fallout Believe me.
- james 'jimmy' dean
pi_63933481
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even over Rivet City: alle wegen ernaartoe lijken geblokkeerd met puin te zijn of mis ik iets?
SPOILER
pi_63933556
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Klopt, je moet
SPOILER
pi_63933590
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
Als je iemand afmaakt krijg je niet altijd bad karma, ligt vaak ook aan de persoon die je vermoord.
pi_63933657
Gewoon altijd je spul verkopen en als ie niet genoeg geld heeft meteen al zn stimpacks en ammo opkopen, zo hoef je nooit geld uit te geven en heb je altijd genoeg stimpacks en ammo
  donderdag 11 december 2008 @ 14:48:00 #69
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63933833
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.
- james 'jimmy' dean
pi_63934228
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Lyzio het volgende:
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.
Dit dus
pi_63934424
Ammo lijkt idd schaars in het begin , maar op een gegeven moment gaat het zo hard dat je gek word en heb je zo meer dan 1000 kogels voor 1 wapen. Hoe dit kan weet ik ook niet precies want er ligt niet meer ammo dan het begin (ik heb die perk dat je veel meer ammo vindt niet eens genomen. ) maar het is denk omdat je als beginnen die ammo boxen niet ziet staan ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Unrealist- op 11-12-2008 16:54:47 ]
pi_63934492
Inderdaad. Overal vind je ammo en stimcaps. Caps is ook al geen probleem; verkoop gewoon alles wat je niet kunt gebruiken. Hier en daar (zelfs in Springvale al) heb je ook mensen die een berg caps op zak hebben en die je kunt afschieten zonder gevolgen.
pi_63935554
Ik had in het begin ook ammo problemen. Toen heb ik 1 keer 200 kogels gecheat (ja ik weet het erg droevig dat ik heb gecheat ) Maar ik heb nu nooit meer last van te weinig kogels oid.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_63935699
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Waarom wil je hem zo graag dood hebben?
pi_63935967
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Lyzio het volgende:
Ik hoef ze ook nooit te kopen, maar ik koop ze toch maar omdat ze geen geld meer hebben en ik toch van mijn troep af wil
pi_63936488
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef Brownietje het volgende:

[..]
SPOILER
Waarom wil je hem zo graag dood hebben?
Alles voor goede karma!
pi_63940441
Ik loop nu ook met 70 Stimpaks en 30 RadAways rond. Wat moet ik er mee? Geen idee Maar het weegt niks dus volladen die handel

Mysterious Stranger Perk is trouwens ook lachen. Heb je iemand net niet dood in VATS, komt dat duistere figuur met zn Magnum even de boel finishen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_63941395
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.

Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien .
Amen.
  donderdag 11 december 2008 @ 20:08:37 #79
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63941887
Inderdaad. Wie gebruikt er nou serieus 10mm rounds?
- james 'jimmy' dean
pi_63943346
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
dolle pret
pi_63944393
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
Winkels zijn overdag gewoon open . In het begin ben je inderdaad te zwak voor woorden maar je moet gewoon wat quests gaan doen zodat je levelt, dat is de enige manier om sterker te worden .
Amen.
pi_63945358
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik niet

En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.

Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.
pi_63948276
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik niet

En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.

Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.
PC knop is T
Oftwel ik speel het op de PC
pi_63949664
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:47 schreef Jivis het volgende:
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.

Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien .
ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ik
lasers is ook niet mijn ding,

maar wat gebruik jij dan wel veel?
pi_63950068
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ik
lasers is ook niet mijn ding,

maar wat gebruik jij dan wel veel?
Shotgun, Sniper en Hunting Rifle .
Amen.
pi_63950434
Doe eens niet.
pi_63954438
Damn, ik weet waar mijn weekend nu aan verloren gaat.
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:05:58 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63954484
heeft er al iemand een snel overzichtelijke side-quest guide gevonden? Ik vind wel allerlei prachtige walkthoughs, maar ik wil niet weten hoe ik een quest moet doen, ik wil ze gewoon 1 voor 1 vinden en dan zelf spelen .

Main-quest is trouwens wel erg kort idd, ik zat al snel op het "point of no return" maar gelukkig herkende ik het .

Ben nu dus een beetje aan het ronddolen om meer quests te doen, gewoon voor de lol .
Get woke, go broke!
pi_63954838
fallout.wikia.com

Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding)
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave.
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.

Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.
pi_63955200
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.
Is dat ERG belangrijk? Anders moet ik een savegame van een uur of twee gameplay terug pakken
pi_63955398
Nou ja, dat niet, maar je kan een quest niet voltooien. Ik bedoel trouwens de tekening van het Lincoln Memorial.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:16:42 #92
28033 Pek
je moet wat
pi_63956123
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ik
pi_63957501
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Gebruik ik best veel, mede omdat er zoveel van te vinden is. Mijn sneak skill is heel hoog intussen, dus kan makkelijk dichtbij komen, en dan is een simpel 10mm pistooltje best krachtig eigenlijk met de critical hit
pi_63957968
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!
pi_63958127
Die 10mm rounds zijn toch in die machinegun best krachtig?
pi_63958449
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!
Daar gebruik ik dan weer mijn Fisto! voor
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:56:55 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63958787
Die SMG van Sidney is ook 10MM, maar das best een aardig wapentje hoor. Standaard is 10MM niet veel nee.
Get woke, go broke!
pi_63960169
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef Pek het volgende:
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ik
Hee, daar hebben ze over nagedacht. Thanks. Weer wat geleerd.

10mm is trouwens reuzehandig voor kleinere doelwitten. Je kunt immers niet overal je kostbare .308 inpompen (helaas).
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:56:12 #99
160953 Ezechielk
pi_63960368
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:57:21 #100
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63960395
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook wel ) inhouden en dan een nummer er aan binden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63960969
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook wel ) inhouden en dan een nummer er aan binden
Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xbox
pi_63961066
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.

Als je dan speelt kan je met de Dpad zo 8 wapens (of andere items zoals stimpacks) selecteren met 1 druk op de knop
pi_63961091
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xbox
Op de xbox staat er iets van "hotkey RB" ofzo. Maar heb het zelf nooit geprobeerd .
Amen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:26:01 #104
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_63961160
Even een kleine aanvulling
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
fallout.wikia.com

Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding) Gustavo
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave, Bannon
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.

Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_63961258
Gustavo heeft lekker veel ammo
pi_63962600
Voor degene die het niet wisten,

Recht achter Megaton is een steen welke geopend kan worden. Hierin vind je onder andere een sniper rifle, wat ammo en stimpaks als ik me niet vergis.

We de moeite om met een nieuwe game er even langs te lopen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2008 15:37:08 ]
pi_63964474
Net in Vault 106 geweest, creepy plek is dat zeg .
Amen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:40:01 #108
160953 Ezechielk
pi_63964803
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.

Als je dan speelt kan je met de Dpad zo 8 wapens (of andere items zoals stimpacks) selecteren met 1 druk op de knop
PC gamer
Maar ik probeer de tip op de volgende pagina even als ik weer ga spelen
pi_63965631
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

PC gamer
Maar ik probeer de tip op de volgende pagina even als ik weer ga spelen
Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons zie
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:13:52 #110
160953 Ezechielk
pi_63965689
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons zie
Mobiel?
pi_63966625
yup
pi_63966674
PS3 fallout is binnen dus tvp
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:24:24 #113
160953 Ezechielk
pi_63967156
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:03 schreef Remake het volgende:
PS3 fallout is binnen dus tvp
Have fun vragen/opmerkingen horen we wel
pi_63967203
Ook vandaag gekregen op de 360.

1 en 2 heb ik kapot gespeeld, dus deze zal ik ook erg goed vinden.
Ben net de Vault uit, en werd na 4 mins al kapot gemaakt door 2 gasten met een vlammenwerper
Geef mij maar Amsterdam
pi_63967683
Ik ben nu uit die cave, en dan zie je een gigantisch groot wasteland, met rechts het witte huis i guess?
Ga er nu heen lopen, als het niet te lang duurt...
Nee.
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:02:02 #116
28033 Pek
je moet wat
pi_63971330
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
Voor degene die het niet wisten,

Recht achter Megaton is een steen welke geopend kan worden. Hierin vind je onder andere een sniper rifle, wat ammo en stimpaks als ik me niet vergis.

We de moeite om met een nieuwe game er even langs te lopen
Die steen is ook veilig om je spullen in te stoppen, handig als je nog geen huis hebt
pi_63971381
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!
Nee.
pi_63972663
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!
  zaterdag 13 december 2008 @ 08:05:58 #119
160953 Ezechielk
pi_63980577
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Tip, schiet hem kapot
pi_63983202
Kom net uit de underworld. Vage plek is dat, weet iemand ook of er nog wat met die ghoul-achtige geesten aan de hand is? Of kom je die alleen daar tegen achter dat glas? Anyway ik zal nu even die 3 lui proberen te redden in dat hotel.
pi_63983353
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef BartK. het volgende:
Kom net uit de underworld. Vage plek is dat, weet iemand ook of er nog wat met die ghoul-achtige geesten aan de hand is? Of kom je die alleen daar tegen achter dat glas?
clique.
Amen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:00:54 #122
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_63984626
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....

Oja, console n00b alert enzo. Ik wil fallout spelen en niet heel veel meer
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_63984751
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....

Ik heb zelf nog een Xbox extra staan hier maar ik woon bij Zwolle, beetje uit de richting dus .
Amen.
pi_63984933
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:

Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis ( ) erbij, dat is verreweg de beste aanbieding. Maar dan heb je wel een versie zonder harde schijf.

En de aanbieding geldt t/m morgen, dus als die morgen niet open is moet je vandaag nog heen (ik zou sowieso snel zijn want 't is best wel heeel goedkoop )
pi_63984976
Oh EN Fallout 3 is op het moment slechts 44,- daar! Ik zou rennen
pi_63985693
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 08:05 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Tip, schiet hem kapot
Ik heb alleen een stok?
Ben nu opweg naar het NGH radio station of hoe het mag heten, de hele tijd wegrennnen voor alles
Nee.
pi_63986287
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Remake het volgende:

[..]

Ik heb alleen een stok?
Ben nu opweg naar het NGH radio station of hoe het mag heten, de hele tijd wegrennnen voor alles
Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gun .
Amen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 17:08:55 #128
160953 Ezechielk
pi_63988260
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gun .
Dat dus, en probeer te sneaken.
  zaterdag 13 december 2008 @ 17:14:27 #129
28033 Pek
je moet wat
pi_63988363
Tip: voor schaarse ammo als de .308 en .44 moet je bij Chief Gustavo wezen in Tenpenny Tower, kost wat maar dan heb je ook wat. Van de .44 toch elke keer zo'n 40+ rounds tot nu toe
  zaterdag 13 december 2008 @ 17:15:22 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_63988377
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Remake het volgende:

[..]

Ik heb alleen een stok?

Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol
pi_63988457
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:

[..]

Die heb ik verkocht omdat ik een item nodig had voor een missie
Maar nu sta ik dus bij het witte huis met een assault rifle met 10 kogels
Nee.
pi_63988480
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:

[..]

Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uit
Doe eens niet.
  zaterdag 13 december 2008 @ 17:31:24 #133
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63988685
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uit
Dan krijg je het volgens mij alsnog. Als je een beetje verstandig omgaat met ammo heb je altijd ammo genoeg.
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:57:25 #134
28033 Pek
je moet wat
pi_63992990
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Remake het volgende:

[..]

Maar nu sta ik dus bij het witte huis met een assault rifle met 10 kogels
Dat kan heul niet
a)
SPOILER
b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rt!
pi_63993071
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:57 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat kan heul niet
a)
SPOILER
b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rz!
A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paal
B. met een assault rifle met inmiddels 0 kogels

Volgens mij moet ik gewoon weer shooters gaan spelen
Nee.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:38:02 #136
28033 Pek
je moet wat
pi_63993912
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef Remake het volgende:

[..]

A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paal
Da's het Washington Monument
Vlakbij heb je het Capitool, maar dat zou ik niet proberen met 0 kogels
pi_63994938
Ik ben nog aan het twijfelen, kopen of niet? Ik vond Oblivion niet al te sterk, en aangezien deze game door dezelfde makers is gemaakt ben ik nog een beetje aan het twijfelen.
pi_63999420
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 17:14 schreef Pek het volgende:
Tip: voor schaarse ammo als de .308 en .44 moet je bij Chief Gustavo wezen in Tenpenny Tower, kost wat maar dan heb je ook wat. Van de .44 toch elke keer zo'n 40+ rounds tot nu toe
Heb ik ook pas ontdekt, die heeft een nice supply inderdaad!

Ben nu alle locaties aan het exploren, heb inmiddels 10 Bobbleheads. Als ik alle locaties heb gezien ga ik de main quest spelen en dan ga ik me wagen aan de andere juweeltjes van games die deze winter zijn uitgekomen, in afwachting van de uitbreiding .

Blijft toch de briljantste game die ik sinds Oblivion heb gespeeld!
Amen.
  zondag 14 december 2008 @ 10:52:17 #139
19297 stinkie
pi_64002184
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis ( ) erbij, dat is verreweg de beste aanbieding. Maar dan heb je wel een versie zonder harde schijf.

En de aanbieding geldt t/m morgen, dus als die morgen niet open is moet je vandaag nog heen (ik zou sowieso snel zijn want 't is best wel heeel goedkoop )
Tis een pro geworden. Gears of War2 pack, met Fallout los erbij
pi_64005947
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen

Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?
  zondag 14 december 2008 @ 14:24:21 #141
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_64006009
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen

Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?
SPOILER
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 14 december 2008 @ 14:50:59 #142
28033 Pek
je moet wat
pi_64006608
De Scientology Perk

pi_64006613
Ik heb Moira aan het eindeloos aan het zoeken binnen Megaton Maar ik kan haar helemaal niet terugvinden
  zondag 14 december 2008 @ 15:02:04 #144
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_64006884
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:51 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb Moira aan het eindeloos aan het zoeken binnen Megaton Maar ik kan haar helemaal niet terugvinden
Hoef je niet ver voor te zoeken... Ze zit in Crater Side Supply (haar shop)...

Als ze niet achter de kassa staat, staat ze boven aan de trap.

Die King-meid hangt volgens mij in de kroeg van Moriarty rond...
pi_64006900
Vind het erg jammer zeg, ben net gefrustreerd afgehaakt omdat ik simpelweg geen quests kan vinden, nergens waar ik ben geweest Dat terwijl ik het spel nu eigenlijk alleen maar aan het verkennen ben geweest. Zo goed als dan Ben nu lvl 8, en de quests die ik al heb zijn alleen geschikt voor veel hogere rangen in die scientoly en repair.

zondag 14 december 2008 @ 15:34:11 #146
232678 John.Milton
pi_64007623
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:02 schreef Heider00sje het volgende:
Vind het erg jammer zeg, ben net gefrustreerd afgehaakt omdat ik simpelweg geen quests kan vinden, nergens waar ik ben geweest Dat terwijl ik het spel nu eigenlijk alleen maar aan het verkennen ben geweest. Zo goed als dan Ben nu lvl 8, en de quests die ik al heb zijn alleen geschikt voor veel hogere rangen in die scientoly en repair.

Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.
pi_64008243
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:

Heb je al de quest met de bom gedaan? Ben je al bij tenpenny tower geweest? Zijn weer 2 quests
  zondag 14 december 2008 @ 17:36:06 #148
188728 Lyzio
why do we fall
pi_64010009
Alleen in Megaton heb je al vier tot vijf quests
SPOILER
- james 'jimmy' dean
  zondag 14 december 2008 @ 18:07:26 #149
160953 Ezechielk
pi_64010641
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.
Zeker in combinatie met de juiste kleding.
  zondag 14 december 2008 @ 18:28:38 #150
188728 Lyzio
why do we fall
pi_64011039
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Zeker in combinatie met de juiste kleding.
Kleding heb ik nog nooit wat aan gedaan. Ik "kreeg" in het begin de duster van die sheriff en diens hoed Aangezien ik met een dame speel die in enge maten gelijkenissen vertoond met Keira Knightley vond ik het wel kek staan. Ze lijkt op Domino in de gelijknamige film
- james 'jimmy' dean
pi_64011461
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen, kopen of niet? Ik vond Oblivion niet al te sterk, en aangezien deze game door dezelfde makers is gemaakt ben ik nog een beetje aan het twijfelen.
Oblivion heeft wat minder actie en vind ik qua sfeer totaal anders. Best mogelijk dus dat je Fallout meer gaat waarderen, alleen al om V.A.T.S.

Maar het blijft een RPG natuurlijk, dus dialogen en dergelijke krijg je sowieso voorgeschoteld en het duurt even voordat je echt lekker in het spel zit.
Amen.
pi_64012627
Hebben jullie al een beetje zitten modden?

Dit is mijn huidige zut:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1437
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1609

Nu eens gaan uitzoeken hoe ik een heel nieuw gebouw in elkaar knutsel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Jolly_Reaper op 15-12-2008 23:31:56 ]
pi_64023374
Zo, gisteravond eens The Wasteland Survival Guide afgemaakt en The Power of the Atom en Tenpenny Tower gehaald.

Overigens stonden 2 van de bewoners uit Tenpenny Tower voor Megaton te wachten. Ik had ze weggejaagd, ja. Toen ik een paar keer voorbij Megaton liep (nee, je wilt niet weten hoe willekeurig ik het terrein verken) schokte het beeld iedere keer als een gek wanneer ik hun richting op keek. Hopelijk dat dit vanmiddag niet meer zo is.
  maandag 15 december 2008 @ 09:03:33 #154
18671 ArmaniXL
pi_64023690
Ik heb nu te maken met de "Rivet City Crash"

Heb net Dr. Li & Co. naar de Citadel geholpen maar elke keer dat ik Rivet City ook maar benader crash het spel naar mijn desktop (PC duh). Zwaar irritant aangezien ik nog wat "unfinished" business heb in Rivet City... Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Meer mensen hier last van? Zag op het Bethesda forum dat het bij meer mensen is voorgekomen.
pi_64027378
Ik heb hem 3x uitgespeeld maar ben geen 'show stoppers' tegen gekomen.

Het enige irritante wat ik tegen ben gekomen is die bruiloft die stuk liep omdat de predikant zijn muil niet open deed, maar dat was via de console wel op te lossen.
(Geinige is dat heel Rivet City rond 3 uur de bruiloft bijwoonde, elke dag weer, gezien de bruiloft nooit afgemaakt werd.)
pi_64027993
Ik was ooit in The Republic of Dave terecht gekomen en wilde iedereen daar laten stemmen, alleen 3 vrouwtjes bleven met z'n allen lekker stilstaan voor de stembus. Toen ik na naar de andere kant van de kaart was gelopen en hierna weer terug was gewandeld stonden ze daar nog steeds. Ik zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds staan te beslissen of dat ze nu wel hebben gestemd.
  maandag 15 december 2008 @ 13:57:04 #157
18671 ArmaniXL
pi_64030250
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:23 schreef OMG het volgende:
Ik was ooit in The Republic of Dave terecht gekomen en wilde iedereen daar laten stemmen, alleen 3 vrouwtjes bleven met z'n allen lekker stilstaan voor de stembus. Toen ik na naar de andere kant van de kaart was gelopen en hierna weer terug was gewandeld stonden ze daar nog steeds. Ik zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds staan te beslissen of dat ze nu wel hebben gestemd.
Die had ik ook ja. Opgelost door een eerdere save te laden, daarna 1 vrouwtje aanspreken, met haar meelopen naar de stembus en pas daarna de volgende aan te spreken. Dat hielp.
  maandag 15 december 2008 @ 18:18:26 #158
19297 stinkie
pi_64036317
Vast bij Dupont Station. Kom maar niet bij Museum voor de radioschotel
  maandag 15 december 2008 @ 18:24:25 #159
18671 ArmaniXL
pi_64036426
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik heb nu te maken met de "Rivet City Crash"

Heb net Dr. Li & Co. naar de Citadel geholpen maar elke keer dat ik Rivet City ook maar benader crash het spel naar mijn desktop (PC duh). Zwaar irritant aangezien ik nog wat "unfinished" business heb in Rivet City... Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Meer mensen hier last van? Zag op het Bethesda forum dat het bij meer mensen is voorgekomen.
Voor mezelf een oplossing gevonden. Even in spoilers voor de mensen die hier nog moeten komen.
SPOILER
Toch een bug die hopelijk wel opgelost gaat worden voordat de uitbreidingen komen. Heb wel begrepen dat er voor de eerstvolgende uitbreiding (niet de GECK) een patch gaat komen.

Ik ben blij. Let's wander the Wastelands
pi_64039460
Net de 2e keer dat Fallout vastliep op m'n 360. Ik was lekker slavers aan het afknallen tijdens Head of State, zit ik achter de laatste knakker aan, loopt alles vast. Hm. Nog maar eens proberen.
pi_64046032
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef OMG het volgende:
Net de 2e keer dat Fallout vastliep op m'n 360. Ik was lekker slavers aan het afknallen tijdens Head of State, zit ik achter de laatste knakker aan, loopt alles vast. Hm. Nog maar eens proberen.
Ik had aan het begin van het spel ook vaak vastlopers, gek genoeg werd dat hoe langer ik speelde minder en nu heb ik er echt nooit meer last van...
Amen.
pi_64053318
Oh, gisteren heb ik Big Trouble in Big Town gedaan, na de quest te hebben gehaald krijg je in een gesprek de optie om ze te helpen met een super mutant aanval. Ik koos met m'n science skill voor de optie om ze te helpen met robots, alleen vind ik die robots dus nergens. Ze staan daar nu met z'n allen (op de gast bij de poort na) "The robots are in the junkyard" te brabbelen, maar dus nergens een robot te vinden.

Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik.
pi_64053497
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef OMG het volgende:
Oh, gisteren heb ik Big Trouble in Big Town gedaan, na de quest te hebben gehaald krijg je in een gesprek de optie om ze te helpen met een super mutant aanval. Ik koos met m'n science skill voor de optie om ze te helpen met robots, alleen vind ik die robots dus nergens. Ze staan daar nu met z'n allen (op de gast bij de poort na) "The robots are in the junkyard" te brabbelen, maar dus nergens een robot te vinden.

Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik.
Op de 360 kan je voor zover ik weet niet in de console komen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:06:45 #164
160953 Ezechielk
pi_64053761
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef OMG het volgende:

Of pak een savegame van even daarvoor, en kies een andere optie in het gesprek
pi_64054031
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:06 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Of pak een savegame van even daarvoor, en kies een andere optie in het gesprek
Dat was dus ook wat ik op internet na wat zoeken tegenkwam.

Ik wil robots! .
pi_64090192
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat was dus ook wat ik op internet na wat zoeken tegenkwam.

Ik wil robots! .
Ik heb precies hetzelfde gedaan en had dus ook die bug. Ik had geen idee dat het een bug was, dus heb echt EEN UUR lopen zoeken in die scrapyard naar dingen waarmee je een robot kunt maken oid.. Ook rondom dat stadje gelopen e.d.
Ben uiteindelijk maar gewoon verder gegaan en een 'savegame terug' laden is dus geen optie meer, ben al een heel stuk verder nu
Dus...
pi_64095556
Ik heb nog steeds problemen met het vinden van quests
pi_64095887
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met het vinden van quests
Had ik in het begin ook moeite mee. Maar ik kwam vanzelf dingen tegen. Ga bijvoorbeeld naar de underworld en dan de quest doen van de riley rangers (ofzo) Die is wel leuk als je een hoog level bent. anders is ie wel moeilijk.
  woensdag 17 december 2008 @ 18:51:01 #169
232678 John.Milton
pi_64095997
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef BartK. het volgende:

[..]

Had ik in het begin ook moeite mee. Maar ik kwam vanzelf dingen tegen. Ga bijvoorbeeld naar de underworld en dan de quest doen van de riley rangers (ofzo) Die is wel leuk als je een hoog level bent. anders is ie wel moeilijk.
In megaton zijn er toch al voldoende quests om mee te beginnen. Als je die hele survival guide gedaan hebt dan kom je op veel verschillende plaatsen.
pi_64096659
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef John.Milton het volgende:

[..]

In megaton zijn er toch al voldoende quests om mee te beginnen. Als je die hele survival guide gedaan hebt dan kom je op veel verschillende plaatsen.
Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
- ik heb die bom disarmed.

Verder is er niks meer te doen voor mij in Megaton.

Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.

Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond
pi_64097670
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is

Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.

Bij Moira kan je overdag naar binnen toe. Je kunt ook de main quest een gedeelte spelen. Of ga gewoon rondlopen en dan via je radar naar interessante plekken.
pi_64113427
quote:

Dat heb ik nog nooit gehad, heb altijd minimaal 1 quest open. Je kunt dan toch even verder met de mainquest?
Kom je vanzelf wel weer op nieuwe plekken en dus nieuwe (side)quests.
Dus...
  donderdag 18 december 2008 @ 11:31:54 #173
232678 John.Milton
pi_64113812
quote:

[..]

In dat café kun je sowieso nog een quest krijgen. Blood Ties heet die quest volgens mij. Als je daar naartoe loopt heb je al grote kans dat je langs Big Town komt, dan heb je Big Trouble in Big Town als quest erbij.
pi_64113904
quote:

[..]

Wanneer je naar Moria moet dan moet je dus naar de supply-store, deze is alleen overdag geopend. Met de toets "T" (op de pc ) kan je de tijd versnellen.
Ga de cafe's eens naar binnen. Zo kom je inderdaad nog meer quests tegen waarbij je langs Big Town komt.

Loop zowiezo niet altijd zo recht mogelijk naar een quest toe maar kijk wat om je heen. ga bij allerlij huisjes naar binnen enzo

Mijn PC was defect. Vanmiddag ga ik m weer ophalen en kan ik ook eindelijk verder..

heb er zin in!!!!
pi_64113959
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel

bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf
They have tied me to a stake; I cannot fly
  donderdag 18 december 2008 @ 11:46:40 #176
18671 ArmaniXL
pi_64114272
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:

En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt

Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.

Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
  donderdag 18 december 2008 @ 11:55:48 #177
160953 Ezechielk
pi_64114555
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt

Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.

Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren
Zo'n hoofd heb ik met ongeveer elk wapen
pi_64114750
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:

misschien een goede tip, links-onder kan je aan de hand van een streepje zien welke richting je op moet lopen.
pi_64114785
quote:

Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks. )

[ Bericht 6% gewijzigd door Jolly_Reaper op 18-12-2008 12:17:22 ]
  donderdag 18 december 2008 @ 12:09:13 #180
160953 Ezechielk
pi_64114971
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone untouched!
pi_64128500
Ik heb juis de bom laten exploderen in megaton * wauw, grafisch damn! *
En in tenpenny de gouls geholpen, ik help altijd de gouls, zijn vet aardig
pi_64144333
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks. )
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.
pi_64144741
quote:

[..]

Ga naar de supply winkel en de eigenaresse zal je vragen om mee te helpen met het schrijven van de survival gids. Dat is een continue serie quests, waardoor je op verschillende plekken terecht komt. Ik ben deze week begonnen met spelen voor de eerste keer en ben dus bezig met die quest. En ik moet zeggen dat het spel me echt goed begint te bevallen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:29:35 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64144820
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.
Get woke, go broke!
pi_64145159
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken. Anders zijn veel betere "shooters" op de markt.
Heb van de week nog de quest gedaan dat ik 1 of andere sensor in een spawning pod moest plaatsen zonder de daar aanwezige beestjes te doden, het heeft me wat vloeken en tieren gekost voor het me gelukt is. Maar de voldoeningsfactor was extreem hoog
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 20 december 2008 @ 02:03:13 #186
28033 Pek
je moet wat
pi_64170676
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken.
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:
SPOILER
Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
pi_64176487
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Pek het volgende:

[..]

Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:
SPOILER
Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.
Amen.
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:52:00 #188
19297 stinkie
pi_64193486
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.
pi_64194273
Ik snap echt niet dat jullie guide's nodig hebben, t is echt te makkelijk
Gewoon met iedereen praten en alles looten
  zondag 21 december 2008 @ 03:33:38 #190
28033 Pek
je moet wat
pi_64199181
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.
Dat dus
pi_64207403
Zojuist de main quest uitgespeeld, die eigenlijk wel heel erg eenvoudig is op level 20. Heb het nu even gehad met Fallout, tot de nieuwe content beschikbaar komt. Op naar Prince of Persia!
Amen.
  zondag 21 december 2008 @ 18:15:49 #192
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64215388
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets over Kan ik 'm nog wel starten?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64216169
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets over Kan ik 'm nog wel starten?
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.
Amen.
  zondag 21 december 2008 @ 20:12:46 #194
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64219170
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaakt Misschien dat dat er iets te maken mee heeft...
LastFM
pi_64221356
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaakt Misschien dat dat er iets te maken mee heeft...
Nee, hij is niet de bareigenaar en hij dealt ook niet . Hij staat meestal ergens achterin dat café van Carol. Heeft een pak aan.

Dat je Dave al dood hebt gemaakt maakt niets uit. HIj zal altijd nog de key op zak hebben die je aan Crowley moet geven.
Amen.
pi_64223736
Tvp.
pi_64235689
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
  maandag 22 december 2008 @ 09:07:23 #198
160953 Ezechielk
pi_64235721
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:04 schreef Roellie80 het volgende:
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
[ afbeelding ]
  maandag 22 december 2008 @ 16:46:09 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64249255
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek .

Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
Get woke, go broke!
  maandag 22 december 2008 @ 17:10:51 #200
160953 Ezechielk
pi_64250138
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek .

Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zien
  maandag 22 december 2008 @ 17:11:25 #201
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64250157
Deathclaws

Ik was even bij Dukov aan het chillen en toen kwam er dus ineens zo'n ding de deur binnenwandelen. Dukov pakt een gun en schreeuwt zo van "Someone protect the booze!!1 "
En toen werd 'ie kapot tegen de muur geslagen

[ Bericht 36% gewijzigd door -skippybal- op 22-12-2008 17:27:03 ]
LastFM
pi_64250248
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Deathclaws
Mietjes zijn het
  maandag 22 december 2008 @ 17:16:43 #203
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64250346
Ik kwam gister trouwens toevallig langs Oasis. Ik wist niet eens dat dat bestond, behalve dan van de hints die Three Dogg en die ene priester (ofzo) die vlakbij de compound van Reilley's Rangers zit schreeuwen door een megafoon geven.
Echt een dik wtf en ooooh moment.

Fallout 3
LastFM
pi_64250398
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"

maandag 22 december 2008 @ 17:22:14 #205
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64250520
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik denk dat ik een vriend van me ook maar steeds Herbert ga noemen! "He hates it when I call him that but I still think its very funny"

Wat had je met 'm gedaan?
SPOILER
LastFM
pi_64250704
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:10 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zien
Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval wel .
Amen.
  maandag 22 december 2008 @ 17:46:56 #207
160953 Ezechielk
pi_64251261
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Explorer kan volgensmij pas bij level 20, ik in ieder geval wel .
Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...
pi_64251712
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:46 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik hem al kiezen met m'n lvl 14. Kan momenteel niet spelen dankzij oververhit mobo, en te weinig vrije tijd om een nieuwe in te bouwen...
klik
quote:
  • Requirements: Level 20
  • Ranks: 1
  • Benefit: When you choose the Explorer perk, every location in the world is revealed on your map
  • Amen.
      maandag 22 december 2008 @ 18:34:11 #209
    160953 Ezechielk
    pi_64252768
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 18:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

klik
    [..]

Hm, ok
    pi_64265337
    Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.
    pi_64265480
    quote:
    Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

pi_64265989
    Ik heb eindelijk de quest Blood Ties gehaald.
    pi_64266024
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
    Als ik het spel speel, voel ik mij steeds meer depressief. De grauwe beelden, de dooie muziek, de frustraties en de schikmomenten zorgen er voor dat ik me gewoon niet relaxed meer voel als ik het spel speel.
    Dat is voor mij juist het gene waarom ik het spel blijf (willen) spelen. Heb het alleen al best lang niet meer kunnen spelen Zit tijdelijk bij een vriend van me, weg van mijn computer dus
    Doe eens niet.
    pi_64273331
    Gisteravond even Scientific Pursuits en Tranquility Lane gehaald. Ik probeerde de main quest quests eigenlijk een beetje te bewaren voor als ik alle (of de meeste) side quests zou hebben gehaald. .

Ook ben ik van level 11 naar level 13 gegaan... bij 1 van deze keren van het halen van een hoger level heb ik voor de lol maar eens de Mysterious Stranger perk gekozen. Ik moet zeggen, deze perk is hilarisch en handig, maar soms ook onhandig tegelijkertijd. Hilarisch vanwege het western achtige deuntje en de locatie waar hij kan verschijnen, handig omdat hij me gisteravond redde toen m'n character met z'n hunting rifle stond te klooien en flink geraakt werd (en ik niet in m'n Pip-Boy kwam om iets te snacken) en onhandig omdat je niet de experience points krijgt wanneer hij de kill maakt.
    pi_64273788
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Heider00sje het volgende:
    *knuffel* Zo, en nu doorspelen jij!

Die mysterious stranger is inderdaad om te lachen. Soms spawned hij ergens hoog en valt hij naar beneden, gevolgd door de melding: Mysterious Stranger's legs are crippled! o.i.d.
    En ik heb hem twee keer knock-out gezien omdat hij naast exploderende auto's spawnde.
    (Hij gaat niet dood trouwens, mocht je het afvragen.)

[ Bericht 15% gewijzigd door Jolly_Reaper op 23-12-2008 08:46:37 ]
    pi_64275390
    Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes. .
      dinsdag 23 december 2008 @ 14:16:02 #217
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_64283507
    Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!
    pi_64284972
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef OMG het volgende:
    Ik ga binnenkort maar eens mijn Fallout 3 inleveren bij de lokale Game Mania, ik heb zojuist bij play.com de limited edition besteld (ja, met bobblehead) voor ¤34.99 (inclusief verzendkosten). Tja, leuk die verzamel dingetjes. .
    Die wil ik stiekem ook
    pi_64286475
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Motorhoofd het volgende:
    Ik ben nu in Vault 87, ik vind het maar creepy terwijl ik niet eens weet wat er precies aan de hand is. Ik ga er gauw uit en kom er niet meer terug!
    Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!
    SPOILER
    Amen.
    pi_64287221
    Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable
    pi_64288081
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 15:51 schreef -Dries- het volgende:
    Fallout 3 is zeker vet! Alleen begint hij me nu wel een beetje te vervelen (na 30 uur) en dat komt het meest door de omgevingen.. Die zijn nou niet echt gevarieerd, en ik ben al geen fan van stukgeschoten/apocalyptische werelden. Gears of War komt er dus bij mij ook niet in. Geef mij maar werelden zoals in Oblivion en Fable
    Ja, ik houd ook meer van de sfeer in Oblivion. Neemt niet weg dat ik me zo'n 70 uur uitstekend heb vermaakt in de Fallout-wereld .
    Amen.
    pi_64288423
    Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
    Too much is never enough!
    pi_64288500
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef The6thgate het volgende:
    Ik heb hem net ook maar gekocht na de reacties hier te lezen. Lijkt me een uitdagend spel en hou wel van ":')" momenten qua humor
    De humor is echt goed ja. Ook de dialoogopties zijn bij vlagen hilarisch .
    Amen.
    pi_64295297
    Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden? Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2008 19:41:52 ]
    pi_64296496
    Veel rondlopen en met alles en iedereen ouwehoeren want je vind ze verspreid over de map. Ik heb er nu 50+ uur opzitten en heb nog lang niet alles gevonden en gedaan.
    pi_64297425
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef Gewas het volgende:
    Ik heb een vraag. Waar zijn side quests ongeveer te vinden? Ik heb nu 2 side quests gevonden maar ik heb heel Megaton afgezocht maar kan nergens wat vinden. Veel deuren zitten op slot en mijn rang is niet hoog genoeg om ze te openen.
    Moet je even overdag proberen! met T op de pc en de back knop op de xbox kan je de tijd vooruitspoelen
    pi_64317478
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die is inderdaad creepy, maar ik zou toch doorlopen!
    SPOILER
    Bedoel je Vault 92? Vault 87 is toch een vault die je moet bezoeken om de hoofdquest te voltooien?
    Maar misschien haal ik het nu door elkaar. Al die vault nummers...
    pi_64317866
    Gisteren de main quest afgeraffeld. Was niet echt de bedoeling maar was over voordat ik het door had.
    Meteen weer een nieuwe char begonnen; helaas moest ik mijn geboorte weer opnieuw spelen om de trophy te krijgen.
    Deze keer maar een female gemaakt
    Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
    pi_64325781
    Iemand al aanraders kwa mods?

Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
    - Verder levelen na lvl20
    - Door kunnen spelen na beëindigen main-quest

Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.
      woensdag 24 december 2008 @ 16:14:24 #230
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_64328699
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 14:54 schreef Unstoppable het volgende:
    Iemand al aanraders kwa mods?

Ik heb alvast gedownload (vanavond installeren)
    - Verder levelen na lvl20
    - Door kunnen spelen na beëindigen main-quest

Ik heb trouwens wel echt het idee dat ik hier heel wat minder tijd in ga steken dan dat ik in Oblivion heb gedaan.
    Er is dan ook veel minder te doen in Fallout, rond de 30 quests tegen zo'n 200 in Oblivion.

Qua mods gebruik ik momenteel:

slower levelling
    increased spawns
    meer muziek voor GNR

en voor de lol:

enclave commander
    Robobomb
      woensdag 24 december 2008 @ 16:58:13 #231
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_64330195
    Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
    FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.
    LastFM
    pi_64330500
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
    Maar Oblivion hadheel veel saaie kutquests. 'Breng dit en dat naar hier en daar.' Boring
    FO3 heeft veel complexere quests die je ook veel meerdere manieren kan spelen.
    Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toe .
    Amen.
    pi_64339943
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, kan niet wachten op de nieuwe Elder Scrolls, hopelijk voegen ze daar hetzelfde systeem als in Fallout aan toe .
    Als ze zoiets als VATS zouden gebruiken als een soort 'fatalities', dan zou dat geweldig zijn om ledematen af te hakken
    pi_64379017
    godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...

zelfs op very easy

is hier iets aan te doen?
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      vrijdag 26 december 2008 @ 16:12:34 #235
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_64379115
    Wat zijn je Stats? Als die nog laag zijn, probeer wat armor ergens te kopen waar je Small Guns met 5 punten omhoog mee gaan.
    Wat Psycho en Mentats nemen maken je ook wel (tijdelijk) flink sterker. Niet te veel he, anders wordt je een junkie

Later wrodt je wel sterker. Maar je moet in het begin niet al teveel je punten spreiden, anders ben je in alles net niet.
    LastFM
    pi_64379296
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 16:08 schreef Yankee_One het volgende:
    godverdomme, ben level 4 en bezig met de mainquest, maar het is nu tantoe moeilijk. ik ben gewoon te zwak...

zelfs op very easy

is hier iets aan te doen?
    Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.
    pi_64379727
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 16:20 schreef Niek. het volgende:

[..]

Hoe ver ben je met de mainquest? Lvl 4 is namelijk best laag.
    net zo'n radioding opgehaald
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
      vrijdag 26 december 2008 @ 16:48:59 #238
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_64379919
    Da´s wel érg laag voor daar. Beter ga je een beetje verkennen, looten, Raiders killen en hier en daar wat quests starten.
    LastFM
    pi_64384670
    Zojuist uitgespeeld. Wat een gaaf spel! Alleen het einde kwam snel en beetje raar einde vond ik het. Ik heb weinig side quests gedaan maar ik heb nog een paar oude savegames dus dan kan ik weer verder en dit keer meer side quests doen.
      zaterdag 27 december 2008 @ 09:34:52 #240
    18671 ArmaniXL
    pi_64394587
    Heb het spel nu 2 keer uitgespeeld. Eerst als goede en daarna als slechterik.

Heb nu de officiële gameguide aangeschaft en Jezus, wat zijn er veel dingen die ik niet gezien heb!
    Ben nu lekker zone voor zone alles aan het checken, beetje bobbleheads verzamelen enzo.

Heb tot nu toe een paar side-quests voltooid en moet nog beginnen met de main-quest en loop nu rond op lvl 18
    pi_64404566
    heb ik verdomme 3 kwartier lopen schieten enzo voor die super armor, kom ik bij die laatste deur gaat ie niet open en heb ik verdomme die key niet, wtf is dat dan weer
    pi_64404736
    oh hij lag nog op dat lichaam

lol wat ben ik dom
    pi_64446094
    Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.

Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
      zondag 28 december 2008 @ 22:29:59 #244
    232678 John.Milton
    pi_64446508
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:
    Ik ben nu in Vaul 102 (of 112) ff kwijt. In ieder geval, ik ging ergens inzitten, en nu zit ik in een simulatie waarin alles zwart wit is. Ik moet opdrachten van een klein meisje uitvoeren.

Ik moet er nu voor zorgen dat een echtpaar ruzie krijgt, maar wat moet ik daar voor doen? Ik mag ze niet doodmaken wordt er nog bijverteld
    Dat is een van de tofste missies in het spel. Praat met de oma die hier rondloopt, die heeft nuttige tips over de plaats waar je bent.
    pi_64446677
    Misschien handig om deze dingen in spoilers te zetten? Voor de mensen die later in dit topic komen die het spel niet al 2 maand hebben
    pi_64450961
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:22 schreef Heider00sje het volgende:

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Wiki
    Hier kun je een walkthrough vinden.
    SPOILER
    pi_64472554
    Wat een game
    SPOILER
    Lijkt wel een film soms
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_64474339
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 18:36 schreef MaxC het volgende:
    Wat een game
    SPOILER
    Lijkt wel een film soms
    Echt veel epische momenten die je zelf creeërt inderdaad
    Amen.
      maandag 29 december 2008 @ 21:11:37 #249
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_64477903
    Ben er wel doorheen denk ik .

Main Quest zeker, maar ben ook overal wel geweest zo'n beetje, ben onverslaanbaar. Nu maar hopen op goeie mods etc .
    Get woke, go broke!
    pi_64496074
    Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen. Viel nog mee eigenlijk, maar vond het al wel creapy genoeg Ben benieuwd naar de rest hehe
      dinsdag 30 december 2008 @ 14:48:32 #251
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_64498371
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef The6thgate het volgende:
    Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen.
    Heb je wel de bobblehead meegenomen?
    pi_64498832
    Ja dat dan weer wel. Ik begin nu eigenlijk toch wel een beetje munitieproblemen te krijgen. Had ergens gelezen dat er overal wel supply's liggen, maar ik kan zo een halve marathon afleggen en niks vinden Dat nekt me een beetje als er dan uit de kluiten gewassen kerels met miniguns op je pad komen
    pi_64501495
    Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo
    Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?
      dinsdag 30 december 2008 @ 17:07:51 #254
    18671 ArmaniXL
    pi_64501575
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef Yuin het volgende:
    Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo
    Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?
    De mainquest gewoon lekker laten zijn en de rest allemaal gaan doen en verkennen. Pas als je alles gezien en gedaan hebt dan weer eens naar de mainquest gaan kijken.
    pi_64503193
    net gekocht
    wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden
    nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan
      dinsdag 30 december 2008 @ 20:16:38 #256
    160953 Ezechielk
    pi_64506720
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
    net gekocht
    wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden
    nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan
    Om 12 uur Megaton opblazen
    pi_64507981
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Om 12 uur Megaton opblazen
    ik heb net een snake jekkie gekregen van john travolta
    pi_64511869
    Ben nu ook een uurtje of 15 bezig! Wat een spel!

Net Rivet City bereikt!
    SPOILER
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_64523901
    jah het is echt te gek heb zo uitgekeken naar FC2 en dan ga je het spelen.....
    niet te vergelijken met dit
    pi_64526539
    I'll show you a tunnel snake!
    pi_64533751
    Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
    Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
    Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)

Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?
    "Hoeveel jaar is een maand?"
    Xbox Live gamertag: Caas69
    pi_64534408
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Caas het volgende:
    Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
    Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
    Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)

Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?
    Heb je de hele quest van moira al gedaan?

Verder, ga gewoon de wasteland verkennen, loop een richting op en je ziet vanzelf op je radar plekken die je nog niet hebt ontdekt, loop erheen en zie wat er te doen is, op die manier vind je ook vanzelf nieuwe quests.
      woensdag 31 december 2008 @ 15:21:42 #263
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64534528
    Zit nu op level 11, net tegen 12 aan.
    Aantal side-quests gedaan zoals Those! en een deel van de Wasteland Survival Guide! en Power of the Atom.

Moet nu voor de mainquest nara Vault 112, maar ik blijf elke keer uit het spel geflikkerd worden!!! Ik heb genoeg saves en transport mezelf naar andere delen van de Wasteland om van een andere kant er heen te lopen en zo te hopen dat ik er niet uitgegooid wordt, maar TOCH blijft het gebeuren. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??

ps. Iemand dit ook al ontdekt?
    SPOILER
    pi_64534760
    Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood

Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..
      woensdag 31 december 2008 @ 16:16:29 #265
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_64536501
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:
    Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood

Die is juist erg makkelijk, als je snel bent. Er is een servicedeur aan de zijkant, dan hoef je alleen maar rechtdoor de gang in, pleurt het ding in die eieren of wat het dan ook zijn en je bent weg voor ze bij je kunnen komen. Je moet wel lockpick van 25 hebben
    pi_64537129
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:

Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.
    pi_64537163
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.
    Wat Tweaker_5502 zegt inderdaad!
    pi_64537369
    Ga ik zo eens proberen dan
    Ik raak steeds verdwaalt in dat hol/grot erg irritant want dan kan je er dus donder op zeggen dat ze je wel vinden Had wel mooi 100 caps aan mirelurk vlees

En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness
      woensdag 31 december 2008 @ 16:55:13 #269
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_64537939
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Yuin het volgende:
    En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness
    Ik heb ze allemaal achter me aan
    Die Regulators omdat ik Megaton heb opgeblazen, die Talongasten omdat ik Burke gedood heb en de Encalve natuurlijk. Samen met een increased spawns-mod zijn het drukke dagen in de Wasteland
    pi_64538077
    tvp, heb het spel gekregen, ben benieuwd
    Nothing to see here, carry on
    pi_64538326
    Had bij aankomst bij Megaton trouwens dat er nog een paar volgens mij raiders voor megaton aan het vechten waren met die protectron oid. Had mooi in begin van het spel al gelijk een assault rifle te pakken en flink wat ammo. Eerste keer dat ik dat meemaakte overigens.

Die regulators kreeg ik ook ja, die komen dus uit megaton?
    pi_64538864
    Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
    Op de 360 dit keer zit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
    Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speel Wel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.

9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
    Doe eens niet.
    pi_64538914
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
    Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
    Op de 360 dit keer zit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
    Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speel Wel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.

9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
    zo speel ik het ook inderdaad, alleen niet met comprehension, voornamelijk baggerdingen krijg je daarmee
    pi_64539786
    Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegen Fireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
    pi_64540896
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
    Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegen Fireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
    Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.

Pulse mines zijn ook wel tof, een rijtje pulse mines leggen, afstand nemen en op 1tje schieten zodat de hele bende ontploft, soort van vuurwerk zeg maar
      woensdag 31 december 2008 @ 19:06:58 #276
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_64541859
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

alleen niet met comprehension, voornamelijk baggerdingen krijg je daarmee
    2 punten voor een skillbook ipv 1 valt onder baggerdingen? wtf
    pi_64542690
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 19:06 schreef Pek het volgende:

[..]

2 punten voor een skillbook ipv 1 valt onder baggerdingen? wtf
    Maar die skillbooks zijn bijna allemaal voor baggerskills
      woensdag 31 december 2008 @ 21:00:06 #278
    19297 stinkie
    pi_64544278
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 18:26 schreef Niek. het volgende:

[..]

Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.

Pulse mines zijn ook wel tof, een rijtje pulse mines leggen, afstand nemen en op 1tje schieten zodat de hele bende ontploft, soort van vuurwerk zeg maar
    Hunting rifle draag ik ook standaard. Werkt tegen het meeste afdoende em voldoende ammo van te vinden. Afhankelijk van situatie switch ik even over naar sniper rifle, chinese assault rifle of combat shotgun.
    pi_64549353
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 19:41 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Maar die skillbooks zijn bijna allemaal voor baggerskills
    Voor alle skills zijn er boekjes te vinden Heb het zelfs voor de zekerheid nog ff opgezocht
    Doe eens niet.
    pi_64552544
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
    Knal de antenne eraf, en ze vallen elkaar aan.
      donderdag 1 januari 2009 @ 13:20:39 #281
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64552782
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 21:00 schreef stinkie het volgende:

[..]

Hunting rifle draag ik ook standaard. Werkt tegen het meeste afdoende em voldoende ammo van te vinden. Afhankelijk van situatie switch ik even over naar sniper rifle, chinese assault rifle of combat shotgun.
    Ik ook.
    Behalve dan dat ik de Hunting Rifle weinig gebruik.

Vraagje, op weg naar Vault 112 kom je net daarvoor een soort Raider-enclave tegen. Die lui hebben een ontzettend grote mutant 'gevangen' in een hek met stroom erop. Kan je dat hek ook loskrijgen op de een of andere manier?
    pi_64555466
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 13:20 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ik ook.
    Behalve dan dat ik de Hunting Rifle weinig gebruik.

Vraagje, op weg naar Vault 112 kom je net daarvoor een soort Raider-enclave tegen. Die lui hebben een ontzettend grote mutant 'gevangen' in een hek met stroom erop. Kan je dat hek ook loskrijgen op de een of andere manier?
    Vlak voor de deur zit een knop waar je de elektriciteit mee uitschakelt. Dan kan je de deur open maken.
      donderdag 1 januari 2009 @ 15:35:22 #283
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64555630
    Duh...wat stom zeg van me

Zit nu in de Evergreen Mills, onderweg naar Vault 112.
    SPOILER
    Game blijft wel vastlopen Moet om de 3 minuten saven.
    pi_64556989
    Ik heb ook even een vraag, ik ben nog niet zo heel lang met FO3 bezig.

Ik ben vandaag even een paar minuten door die Super Duper Market heen gelopen en al die raiders die daar zaten vermoord, komen die later weer terug, of kan ik daar nu in het vervolg gewoon velig doorheenlopen?
    Hetzelfde bij andere gebouwen, als ik ze 100% leegschiet, zijn ze dan laten weer volgespwand?
    pi_64557037
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Wrijfhout het volgende:
    Ik heb ook even een vraag, ik ben nog niet zo heel lang met FO3 bezig.

Ik ben vandaag even een paar minuten door die Super Duper Market heen gelopen en al die raiders die daar zaten vermoord, komen die later weer terug, of kan ik daar nu in het vervolg gewoon velig doorheenlopen?
    Hetzelfde bij andere gebouwen, als ik ze 100% leegschiet, zijn ze dan laten weer volgespwand?
    Als je te lang in de superdupermarkt bent dan komt er een back up team, ook gewoon neerknallen en dan kan je er rondlopen zolang je maar wilt.

Krijg die mirelurk level nog seteds voor elkaar teringdingen, schiet ze straks gewoon allemaal overhoop dan maar niet die hoed ofzo die je krijgt
      donderdag 1 januari 2009 @ 16:40:30 #286
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64557059
    Nee, ze worden niet gerespawned.

Fuck ik word echt GEK. Ik zit in die Evergreen Mills (zeer leuke dingen te vinden daar!) maar ik word echt con-ti-nu uit het spel gegooid! Echt om de 10 seconden ofzo. Dan terug naar laatste savegame: HOPLA, en weer eruit. Waar komt dat in hemelsnaam door?!? Kan het eraan liggen dat ik 'maar' een 256mb videokaart heb?
    Ik word er echt gek van want spelen lukt zo gewoonweg niet en ik WIL verder!
    pi_64557129
    ja dat had ik al gezien inderdaad

ik bedoel meer, als ik er nou een week fallout-tijd niet geweest ben en ik ga weer terug dan is die nog gewoon leeg? ipv dat die weer volzit met raiders zoals de 1e keer dat ik er kwam..
    pi_64557225
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Wrijfhout het volgende:
    ja dat had ik al gezien inderdaad

ik bedoel meer, als ik er nou een week fallout-tijd niet geweest ben en ik ga weer terug dan is die nog gewoon leeg? ipv dat die weer volzit met raiders zoals de 1e keer dat ik er kwam..
    Na die backup komt er niemand meer, dus blijft leeg
      donderdag 1 januari 2009 @ 17:16:55 #289
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64557977
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef SnuggLe het volgende:
    Fuck ik word echt GEK. Ik zit in die Evergreen Mills (zeer leuke dingen te vinden daar!) maar ik word echt con-ti-nu uit het spel gegooid! Echt om de 10 seconden ofzo. Dan terug naar laatste savegame: HOPLA, en weer eruit. Waar komt dat in hemelsnaam door?!? Kan het eraan liggen dat ik 'maar' een 256mb videokaart heb?
    Om mezelf te quoten: lijkt ineens te liggen aan het aantal saves.
    Heb nu heel veel saves gedelete, en alles loopt als een zonnetje.

Zit nu in het begin van Tranquility Lane. De eerste keer dat je je Pip-Boy wil opvragen is echt LOL!
      donderdag 1 januari 2009 @ 19:23:16 #290
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_64561129
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef SnuggLe het volgende:

Dat heb ik dus met Canterbury Commons, het plein waar de merchants komen, de helling naar de robotrepairfacility en de achteruitgang van de Antagonizer's lair zijn gegarandeerde crashes bij mij. En zoveel saves heb ik niet Ik ben hierdoor juist meer gaan saven voor het geval er een corrupt raakt...
      donderdag 1 januari 2009 @ 22:40:34 #291
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64567796
    Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers. Het lijkt alsof het vooral buiten is dat het mis gaat, al ging het in de Evergreen Mills Bazaar ook echt goed fout..But fingers crossed!

Oh, hoelang duurt het btw voordat je Power Armor kan dragen? Wat heb je daar voor nodig?

Vind de addictions btw wel irritant, kost me aardig wat S.P.E.C.I.A.L. punten.

Je bent ook een perk dat je steeds weer S.P.E.C.I.A.L. punten er bij krijgt. Kan iemand mij nou goed uitleggen wat echt de pluspunten ervan zijn, van die S.P.E.C.I.A.L. punten? Ja, als je veel punten bij Agility hebt of Endurance worden een aantal eigenschappen beter. Maar daar heb je toch ook je skill-points voor? Ik snap het verband niet 100% namelijk. Heb tot nog toe alleen ingezet op de skill-points en weinig op de S.P.E.C.I.A.L. punten.
    pi_64567828
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 19:23 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met Canterbury Commons, het plein waar de merchants komen, de helling naar de robotrepairfacility en de achteruitgang van de Antagonizer's lair zijn gegarandeerde crashes bij mij. En zoveel saves heb ik niet Ik ben hierdoor juist meer gaan saven voor het geval er een corrupt raakt...
    Die sidequest is toch niet zo leuk. Behalve dat je hun pakjes kan meenemen als je ze vermoord.
    pi_64567846
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
    Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers.
    Heb je Tranquility Lane op 'good' of 'evil' gedaan?
      donderdag 1 januari 2009 @ 22:46:11 #294
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_64567965
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Heb je Tranquility Lane op 'good' of 'evil' gedaan?
    'Good'

Heb echt veel teveel Good Karma.
    Denk dat ik die 'lijken-eet-perk' maar eens ga aanschaffen en dan een feestmaal bereidt. Wil wel eens zien wat de voor-/nadelen van Bad Karma zijn eigenlijk.
    pi_64568184
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 22:46 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

'Good'

Heb echt veel teveel Good Karma.
    Denk dat ik die 'lijken-eet-perk' maar eens ga aanschaffen en dan een feestmaal bereidt. Wil wel eens zien wat de voor-/nadelen van Bad Karma zijn eigenlijk.
    Ik heb het geprobeerd om very evil te zijn. Maar ik het zit niet in me om onschuldige mensen te killen bij de vleet Binnen een paar uur was ik weer very good.
    pi_64569345
    Ik sta nu voor Rivet City(nou ja, 'city') maar hoe kom ik erin?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_64569790
    staat een gebouw in the middle met een zwerver op dak, daar is een com kastje.
    Nee.
    pi_64570297
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef MaxC het volgende:
    Ik sta nu voor Rivet City(nou ja, 'city') maar hoe kom ik erin?
    Ik kon het ook niet vinden, alles bekeken, toen maar het water ingegaan en er rondom gezwommen, had echt geen idee en toen na heeeeel lang zoeken had ik eindelijk die dat com. kastje gevonden op dat kleinge ijzeren gebouwtje.
    pi_64572485
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
    Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers. Het lijkt alsof het vooral buiten is dat het mis gaat, al ging het in de Evergreen Mills Bazaar ook echt goed fout..But fingers crossed!

Oh, hoelang duurt het btw voordat je Power Armor kan dragen? Wat heb je daar voor nodig?
    Dat kan je leren in het hoofdkwartier van het broederschap van staal, daar kom je in de mainquest na een tijdje (ik weet niet of je er ook in kan komen voordat je zover in de mainquest bent, en of de baas je uberhaupt wel toestemming zal geven om dat te mogen leren)
    quote:
    Vind de addictions btw wel irritant, kost me aardig wat S.P.E.C.I.A.L. punten.

Je bent ook een perk dat je steeds weer S.P.E.C.I.A.L. punten er bij krijgt. Kan iemand mij nou goed uitleggen wat echt de pluspunten ervan zijn, van die S.P.E.C.I.A.L. punten? Ja, als je veel punten bij Agility hebt of Endurance worden een aantal eigenschappen beter. Maar daar heb je toch ook je skill-points voor? Ik snap het verband niet 100% namelijk. Heb tot nog toe alleen ingezet op de skill-points en weinig op de S.P.E.C.I.A.L. punten.
    Als je meer intelligence hebt krijg je meer skill points per level-up, daarom begin ik ook altijd met 9INT en ga ik meteen naar
    SPOILER
    om de INT bobblehead te halen.

En bij het kiezen van welke S.P.E.C.I.A.L eigenschap je wilt verhogen staat wat voor effect welke eigenschap heeft. Met endurance bijvoorbeeld krijg je meer HP en wordt je beter in small guns volgens mij. Of je dan extra skill points in small guns krijgt of gewoon beter wordt zonder dat het je skill points beinvloed weet ik niet zeker.
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd om very evil te zijn. Maar ik het zit niet in me om onschuldige mensen te killen bij de vleet Binnen een paar uur was ik weer very good.
    Ik kan ook niet evil zijn inderdaad Ik heb teveel medelijden. Bij fable 2 daarentegen is het compleet anders, daar zijn de mensen gewoon irritant en wil ik ze graag afmaken
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 00:15 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ik kon het ook niet vinden, alles bekeken, toen maar het water ingegaan en er rondom gezwommen, had echt geen idee en toen na heeeeel lang zoeken had ik eindelijk die dat com. kastje gevonden op dat kleinge ijzeren gebouwtje.
    Ik dook ook eerst het water in
    pi_64572540
    Power Armor kan je pas gebruiken als je die eigenschap via de mainquest hebt gekregen. Daarvoor kan je het niet dragen.
    pi_64575926
    Je om rivet city binnen te gaan die trap oplopen en dan op de intercom drukken. Net als bij tenpenny tower. Dan doen ze de brug open.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')