Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xboxquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook wel) inhouden en dan een nummer er aan binden

In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.

Op de xbox staat er iets van "hotkey RB" ofzo. Maar heb het zelf nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen CTRL op mijn Xbox

quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
fallout.wikia.com
Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding) Gustavo
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave, Bannon
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.
Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.

PC gamerquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In het wapenmenu de rechter bumper inhouden en met de Dpad een richting kiezen waar je die wil hebben.
Als je dan speelt kan je met de Dpad zo 8 wapens (of andere items zoals stimpacks) selecteren met 1 druk op de knop

Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons ziequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PC gamer
Maar ik probeer de tip op de volgende pagina even als ik weer ga spelen

Mobiel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh ok ik let niet goed op wie wat zegt aangezien ik geen usericons zie

Have funquote:

Die steen is ook veilig om je spullen in te stoppen, handig als je nog geen huis hebtquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
Voor degene die het niet wisten,
Recht achter Megaton is een steen welke geopend kan worden. Hierin vind je onder andere een sniper rifle, wat ammo en stimpaks als ik me niet vergis.
We de moeite om met een nieuwe game er even langs te lopen

quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!

Tip, schiet hem kapotquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Remake het volgende:
Loop ik rustig naar een stad toe want ik wil die stad laten ontploffen, kom ik opeens een gast met flammenwerper tegn en ben ik hardstikke deaud!

clique.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef BartK. het volgende:
Kom net uit de underworld. Vage plek is dat, weet iemand ook of er nog wat met die ghoul-achtige geesten aan de hand is? Of kom je die alleen daar tegen achter dat glas?

Ik heb zelf nog een Xbox extra staan hier maar ik woon bij Zwolle, beetje uit de richting dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....
Oja, console n00b alert enzo. Ik wil fallout spelen en niet heel veel meer

Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis (quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef stinkie het volgende:
Fallout om mijn pc doet het niet (wegens antiek). Dus nu wil ik vandaag nog een xbox gaanhalen met Fallout. DUs als iemand suggesties heeft vor een redelijk goedkope xbox ergens in de buurt van Gouda Rotterdam ....
Oja, console n00b alert enzo. Ik wil fallout spelen en niet heel veel meer

Ik heb alleen een stok?quote:

Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gunquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Remake het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stok?
Ben nu opweg naar het NGH radio station of hoe het mag heten, de hele tijd wegrennnen voor alles

Dat dus, en probeer te sneaken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Beter sla je een Raider dood en pak je z'n gun.

quote:

Die heb ik verkocht omdat ik een item nodig had voor een missiequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol![]()

Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, je komt de Vault uit met minimaal een 10mm pistol![]()

Dan krijg je het volgens mij alsnog. Als je een beetje verstandig omgaat met ammo heb je altijd ammo genoeg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen om Amata het pistool te laten houden, als je dit doet kom je dus niet met een pistool de vault uit

Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Remake het volgende:
[..]
Maar nu sta ik dus bij het witte huis met een assault rifle met 10 kogels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rt!
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.

quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:57 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat kan heul niet![]()
a)A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.b) daar kom je niet met alleen een stok
Hoax0rz!
B. met een assault rifle met inmiddels 0 kogels
![]()
Volgens mij moet ik gewoon weer shooters gaan spelen
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.

Da's het Washington Monumentquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef Remake het volgende:
[..]
A. Waar sta ik dan voor? Tegenover die lange paal

Heb ik ook pas ontdekt, die heeft een nice supply inderdaad!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:14 schreef Pek het volgende:
Tip: voor schaarse ammo als de .308 en .44 moet je bij Chief Gustavo wezen in Tenpenny Tower, kost wat maar dan heb je ook wat. Van de .44 toch elke keer zo'n 40+ rounds tot nu toe

Tis een pro geworden. Gears of War2 pack, met Fallout los erbijquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bij de Saturn in Rotterdam heb je voor 119,- (NA 30 euro cashback, dus je betaalt 149) een Xbox Arcade versie met Sega Superstars Tennis () erbij, dat is verreweg de beste aanbieding. Maar dan heb je wel een versie zonder harde schijf.
En de aanbieding geldt t/m morgen, dus als die morgen niet open is moet je vandaag nog heen (ik zou sowieso snel zijn want 't is best wel heeel goedkoop)

quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Hoef je niet ver voor te zoeken... Ze zit in Crater Side Supply (haar shop)...quote:Op zondag 14 december 2008 14:51 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb Moira aan het eindeloos aan het zoeken binnen MegatonMaar ik kan haar helemaal niet terugvinden

Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.quote:Op zondag 14 december 2008 15:02 schreef Heider00sje het volgende:
Vind het erg jammer zeg, ben net gefrustreerd afgehaakt omdat ik simpelweg geen quests kan vinden, nergens waar ik ben geweestDat terwijl ik het spel nu eigenlijk alleen maar aan het verkennen ben geweest. Zo goed als dan
Ben nu lvl 8, en de quests die ik al heb zijn alleen geschikt voor veel hogere rangen in die scientoly en repair.

Heb je al de quest met de bom gedaan? Ben je al bij tenpenny tower geweest? Zijn weer 2 questsquote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb eigenlijk nog heel weinig quests opgelost, terwijl ik bijna lvl 8 ben. Waar haal ik quests vandaan? Ik loop nu maar alles te verkennen, maar daar heb ik weinig aan. het begint nu zelfs een beetje saai te worden, dat doelloos rondlopen
Mijn "dorpen" waar ik ben geweest, is The Museum of History, en Megaton. Maar ik kan van niemand quests krijgen daar. Waar zou dat wel kunnen?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean

Zeker in combinatie met de juiste kleding.quote:Op zondag 14 december 2008 15:34 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als je dat weet kun je toch gewoon zorgen dat je die skills omhoog krijgt. Zo hoog hoeven die skills nu ook weer niet te zijn. Vaak kom je met 30-35 al een heel eind.

Kleding heb ik nog nooit wat aan gedaan. Ik "kreeg" in het begin de duster van die sheriff en diens hoedquote:Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker in combinatie met de juiste kleding.

Oblivion heeft wat minder actie en vind ik qua sfeer totaal anders. Best mogelijk dus dat je Fallout meer gaat waarderen, alleen al om V.A.T.S.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:19 schreef Shadeauw het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen, kopen of niet? Ik vond Oblivion niet al te sterk, en aangezien deze game door dezelfde makers is gemaakt ben ik nog een beetje aan het twijfelen.

Die had ik ook ja. Opgelost door een eerdere save te laden, daarna 1 vrouwtje aanspreken, met haar meelopen naar de stembus en pas daarna de volgende aan te spreken. Dat hielp.quote:Op maandag 15 december 2008 12:23 schreef OMG het volgende:
Ik was ooit in The Republic of Dave terecht gekomen en wilde iedereen daar laten stemmen, alleen 3 vrouwtjes bleven met z'n allen lekker stilstaan voor de stembus. Toen ik na naar de andere kant van de kaart was gelopen en hierna weer terug was gewandeld stonden ze daar nog steeds. Ik zal vanmiddag eens kijken of ze nog steeds staan te beslissen of dat ze nu wel hebben gestemd.

Voor mezelf een oplossing gevonden. Even in spoilers voor de mensen die hier nog moeten komen.quote:Op maandag 15 december 2008 09:03 schreef ArmaniXL het volgende:
Ik heb nu te maken met de "Rivet City Crash"![]()
Heb net Dr. Li & Co. naar de Citadel geholpen maar elke keer dat ik Rivet City ook maar benader crash het spel naar mijn desktop (PC duh). Zwaar irritant aangezien ik nog wat "unfinished" business heb in Rivet City... Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Meer mensen hier last van? Zag op het Bethesda forum dat het bij meer mensen is voorgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een bug die hopelijk wel opgelost gaat worden voordat de uitbreidingen komen. Heb wel begrepen dat er voor de eerstvolgende uitbreiding (niet de GECK) een patch gaat komen.
Ik ben blij. Let's wander the Wastelands
Learning to love life by living through loss and mistakes.

Ik had aan het begin van het spel ook vaak vastlopers, gek genoeg werd dat hoe langer ik speelde minder en nu heb ik er echt nooit meer last van...quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef OMG het volgende:
Net de 2e keer dat Fallout vastliep op m'n 360. Ik was lekker slavers aan het afknallen tijdens Head of State, zit ik achter de laatste knakker aan, loopt alles vast. Hm. Nog maar eens proberen.

Op de 360 kan je voor zover ik weet niet in de console komen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef OMG het volgende:
Oh, gisteren heb ik Big Trouble in Big Town gedaan, na de quest te hebben gehaald krijg je in een gesprek de optie om ze te helpen met een super mutant aanval. Ik koos met m'n science skill voor de optie om ze te helpen met robots, alleen vind ik die robots dus nergens. Ze staan daar nu met z'n allen (op de gast bij de poort na) "The robots are in the junkyard" te brabbelen, maar dus nergens een robot te vinden.
Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik.

Of pak een savegame van even daarvoor, en kies een andere optie in het gesprekquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef OMG het volgende:
Oh, gisteren heb ik Big Trouble in Big Town gedaan, na de quest te hebben gehaald krijg je in een gesprek de optie om ze te helpen met een super mutant aanval. Ik koos met m'n science skill voor de optie om ze te helpen met robots, alleen vind ik die robots dus nergens. Ze staan daar nu met z'n allen (op de gast bij de poort na) "The robots are in the junkyard" te brabbelen, maar dus nergens een robot te vinden.
Een collega hier wist me te melden dat dit een bug is die op te lossen is door "via de console de robots te laten spawnen". Alleen gaat dit op een 360 waarschijnlijk wat lastig, gok ik.

Dat was dus ook wat ik op internet na wat zoeken tegenkwam.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of pak een savegame van even daarvoor, en kies een andere optie in het gesprek

Ik heb precies hetzelfde gedaan en had dus ook die bug. Ik had geen idee dat het een bug was, dus heb echt EEN UUR lopen zoeken in die scrapyard naar dingen waarmee je een robot kunt maken oid.. Ook rondom dat stadje gelopen e.d.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat was dus ook wat ik op internet na wat zoeken tegenkwam.
Ik wil robots!.

Had ik in het begin ook moeite mee. Maar ik kwam vanzelf dingen tegen. Ga bijvoorbeeld naar de underworld en dan de quest doen van de riley rangers (ofzo) Die is wel leuk als je een hoog level bent. anders is ie wel moeilijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met het vinden van quests

In megaton zijn er toch al voldoende quests om mee te beginnen. Als je die hele survival guide gedaan hebt dan kom je op veel verschillende plaatsen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef BartK. het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook moeite mee. Maar ik kwam vanzelf dingen tegen. Ga bijvoorbeeld naar de underworld en dan de quest doen van de riley rangers (ofzo) Die is wel leuk als je een hoog level bent. anders is ie wel moeilijk.

Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef John.Milton het volgende:
[..]
In megaton zijn er toch al voldoende quests om mee te beginnen. Als je die hele survival guide gedaan hebt dan kom je op veel verschillende plaatsen.

Bij Moira kan je overdag naar binnen toe. Je kunt ook de main quest een gedeelte spelen. Of ga gewoon rondlopen en dan via je radar naar interessante plekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan doen/gedaan heb in Megaton zijn:
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
- ik heb die bom disarmed.
Verder is er niks meer te doen voor mij in Megaton.
Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.
Ik ben zo goed als questloos, en loop (alweer) doelloos rond

Dat heb ik nog nooit gehad, heb altijd minimaal 1 quest open. Je kunt dan toch even verder met de mainquest?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:

In dat café kun je sowieso nog een quest krijgen. Blood Ties heet die quest volgens mij. Als je daar naartoe loopt heb je al grote kans dat je langs Big Town komt, dan heb je Big Trouble in Big Town als quest erbij.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]

Wanneer je naar Moria moet dan moet je dus naar de supply-store, deze is alleen overdag geopend. Met de toets "T" (op de pcquote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
- het repareren van die drie waterleidingen (moet nog doen, mijn repair skills zijn nog niet hoog genoeg)
- ik moet terug naar Moira, maar die deur is gesloten? Ik heb 100 lock skill nodig om dat huis binnen te gaan waar ze is
Pennytower heb ik maar 1 quests kunnen krijgen van die sheriff daar, moest ik die ghouls doodmaken.

quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel![]()
bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf

Zo'n hoofd heb ik met ongeveer elk wapenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
En straks klagen dat je zo weinig ammo hebt
Fantastisch spel. Ben nu lvl 20 en zit met de main-quest nu dat ik naar vault 87 moet. Eerst maar ff langs Little Lamplight en zojuist Fort Bannister gezuiverd van de Talons.
Er is niets heerlijker dan met je sniper buiten in de wastelands een exploderend hoofd te creëren

misschien een goede tip, links-onder kan je aan de hand van een streepje zien welke richting je op moet lopen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:37 schreef prosey het volgende:
Ik verdwaal de hele tijd ... nu vind ik het een beetje een kutspel![]()
bovendien V.A.T.S. wtf? ik richt liever zelf

Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:

quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone untouched!

Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik wil echt niet lullig zijn, maar zou je geen Quake of Unreal gaan spelen?![]()
Je lijkt nergens de tijd voor te nemen en gewoon door het spel heen te willen knallen.
De wereld verkennen hoort er nu eenmaal bij (en is hetgene wat in mijn opinie het meeste plezier geeft).
Enfin, praat met iedereen; verken de wereld; leave no stone unturned untouched! (Thanks.)

Ga naar de supply winkel en de eigenaresse zal je vragen om mee te helpen met het schrijven van de survival gids. Dat is een continue serie quests, waardoor je op verschillende plekken terecht komt. Ik ben deze week begonnen met spelen voor de eerste keer en ben dus bezig met die quest. En ik moet zeggen dat het spel me echt goed begint te bevallen.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Heider00sje het volgende:
[..]

Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik heb de halve werkeld al verkend hoor, maar quests zijn gewoon blijkbaar spaarzaam in dit spel.

Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken. Anders zijn veel betere "shooters" op de markt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon een Questguide ernaast, niet om de quests op te lossen uiteraard, maar gewoon waar je naartoe moet om hem te beginnen.

Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, wat is de rem om de oplossing ook niet meteen op te zoeken in de gids. Het leukste is toch om zelf oplossingen te bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Deed ik de eerste keer ook, maar toen bleek achteraf dat ik toch heel wat dingen verkeerd had aangepakt en daardoor de coole questreward was misgelopen. Bijv. The Replicated Man:Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet dat het erg is, je kunt ook makkelijk zonder. Maar toch.
Amen.

Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar als je weet wat je moet doen en wat je ervoor krijgt, wat is de lol van het gamen dan nog? Okee, misschien mis je dan dingen maar zoals Boris_Karloff al zegt: ik heb veel meer voldoening als ik zelf bijvoorbeeld een special weapon vind dan als ik de locatie al vantevoren weet.

Dat dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ook. Op eigen kracht. Zodra ik (denk) alles gedaan heb begin ik gewoon weer overnieuw met een walkthrough, kijken wat ik gemist heb enzo en dan met een ander type character.

Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil You Gotta Shoot 'Em in the Head doen, maar die dude in Underworld zegter helemaal niets overKan ik 'm nog wel starten?

Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.quote:Op zondag 21 december 2008 18:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je met Mr. Crowley hebt gepraat? Daarmee zou je de quest moeten triggeren.

Nee, hij is niet de bareigenaar en hij dealt ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's die bareigenaar en dealer toch? Dan ja.
Ik heb op de Wikia gekeken en daar stond dat je dan ook Dave moet poppen. Maar die heb ik al een keer puur voor entertainment dood gemaaktMisschien dat dat er iets te maken mee heeft...

quote:Op maandag 22 december 2008 09:04 schreef Roellie80 het volgende:
Echte mutants bijven staan, ook zonder hoofd
[ afbeelding ]

Explorer bewaar ik ook voor als ik lvl 20 word, lijkt me makkelijk om alles te kunnen zienquote:Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb inmiddels de Explorer perk gekozen, dus dan zie je alle locaties in je Map, scheelt een hoop gezoek.
Level 20 nu, jammer dat je niet gewoon door kan levelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |