Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
En natuurlijk ook al je Rad-X, Buffout, Med-X en Bloodpacks verkopen. Enigste health-item wat je uiteindelijk veel nodig hebt zijn Stimpaks en Purified Water.
Koop de game en lees de handleidingquote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)
Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopenIk weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.
Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk.Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Kijk even wat de knop voor VATS is en dat merk je meteen wel in je kogelsquote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben nog geen side quest tegen gekomen, en ben nu bij The Museum of Technoloy (zoekend naar het onderdeel dat ik zoek, wat ik niet kan vinden)
Daarnaast zou ik mijn god niet weten waar je spullen kan verkopenIk weet niet eens hoe je dat speciale schieten doet op lichaamsdelen.
Volgens mij maak ik het mijzelf echt ontzettend moeilijk.Als ik wat vijanden tegenkom, dan moet ik dat stukje altijd minimaal 5 keer over doen, omdat ik simpelweg niet genoeg kogels heb.
Bloodpacks, zelfs met de Blood Ties-quest completed, geven je maar 20HP. Dat is echt rubbish. Gooi je medicine omhoog en ga voor de stimpaks.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mijn Med-X zou ik dus echt nooit weg doen, maarja, ik ben nu bezig op very hard...Als ik een keer 2 Deathclaws tegen kom, dan is zo'n Med-X toch echt wel handig. Verder zijn Bloodpacks ook wel handig als je de perk van The Family hebt, en Rad-X heel af en toe ook wel.
Maar goed, Med-X is inderdaad overbodig als je op normal of lager speelt.
De alien blaster ligt hier ongeveer: Klikkerdeklik!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
Waar in earths name ligt die alien crash site. Moet die Alien Blaster hebben. Ook nog even op zoek gaan naar die Repeater. Schijnt een aardig schietijzer te wezen.
Sinds vandaag het spel binnenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:14 schreef Niek. het volgende:
[..]
Koop de game en lees de handleiding
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 07:29 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is die Oasis een kutquest zeg. Gaat nergens over, en je krijgt er ook nog amper wat voor...
quote:Op donderdag 11 december 2008 07:32 schreef Pek het volgende:
[..]
Outcast Power Armor, een Hoodie en een +10 boost in speech vind ik toch vrij redelijk moet ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Je kunt daar nog meer spullen van Lincoln vinden. Bewaren voor later. (Tip: NIET verkopen aan die ouwe lutser van de museum in Rivet City.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Is het HEEL erg als ik dat wel gedaan heb?![]()
In principe kun je aan iedereen die jou spullen kan verkopen ook spullen terugverkopen. Handig als je bijvoorbeeld bij de dokter stimpaks hebt gekocht. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even veel bottlecaps bij zich heeft.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef -Dries- het volgende:
Is er eigenlijk behalve de ghoul missie een andere quest die je kan doen bij Tenpenny Tower?
Owja, die had je ook nog, en behalve die?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, die had je ook nog, en behalve die?In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Craterside Supplies; Megatonquote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
Marketplace; Rivet City
Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, die had je ook nog, en behalve die?ja dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Craterside Supplies; Megaton
Marketplace; Rivet City
Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..
Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2008 14:16:22 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: