Weet ik veel! Ik wil niet eens mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat voor auto gaan jullie kopen dan? Een Hummer?
Huh een auto lager gezet? Zo'n Citroen ding? Anders krijg je toch altijd dat gezeik met die drempelsquote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb altijd maar een vraag,,,kan hij ook lager gezet worden....
De stoel of de auto? Wat?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb altijd maar een vraag,,,kan hij ook lager gezet worden....
Dus dat Fluitertje. Ik waag me er iig niet aan, ben een n00b wat dat betreft.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar dit gaat om de SC, leuk die Openingspost met vele Ava's, ik zal niet meer zo gauw een Sc openen
vind het een gedoe met de Op , copypasten.....
Het kopen van een auto laat ik aan Vic over, daar bemoei ik me echt niet mee. Gedoe.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:45 schreef hondjes het volgende:
neen joh..weet ik veel van autos...
maar vraag het altijd..gewoon om mannetje te pesten..
ze staan daar zo ernstig te praten, en dan wordt ik melig....
Of zo'n Kit er in eisen. "Nee, ik wil een Kit!! Regel dat. Die horloge moet roze zijn."quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
de auto....![]()
alleen gaan ze er dan serieus op in, en denk ik...stom stom...
Hij hoeft nooit mee kleding te kopen. Dat gehang bij die rekken en die mondhoeken die steeds lager gaan hangen. Ik ga liever alleen, ook niet met andere meisjes want dan moet ik winkels in waar ik niet in wil. Da's een toestand. Ik ben een speed-shopper, ik pas niet, betaal en op naar de volgende. Het is een missie, ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Zo zie je maar weer dat mannen bij aankopen altijd geterroriseerd worden. Moeten ze mee kleding kopen, duurt het de hele dag. Wil je een auto kopen gaan jullie lopen pesten
En uiteraard breng je nooit iets terug.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij hoeft nooit mee kleding te kopen. Dat gehang bij die rekken en die mondhoeken die steeds lager gaan hangen. Ik ga liever alleen, ook niet met andere meisjes want dan moet ik winkels in waar ik niet in wil. Da's een toestand. Ik ben een speed-shopper, ik pas niet, betaal en op naar de volgende. Het is een missie, ja!
Omdat ik te lam ben om spul terug te brengen, geef ik het weg. Aan bekenden of aan Polen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
En uiteraard breng je nooit iets terug.
Dat noemen ze collateral damage.
Helaasch. Weet ik niet. Heb even op de site gekeken, maar word weeïg van die suffe muziek daar.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:42 schreef noekje het volgende:
Cc, er is Caramel Nespresso waarvan jij de naam vast weet!![]()
Dawast.
Cossen en Op's december 2007....quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef beequeen het volgende:
Dus dat Fluitertje. Ik waag me er iig niet aan, ben een n00b wat dat betreft.
Ja. Maar normaliter ben ik dan verre van sereen, maar juist een regelrechte bitch. In zoverre ik uiteraard een bitch kan zijnquote:
Even kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef dieenebart het volgende:
Ruim 700 kijkers gisteren! Thanx, all!![]()
(voor degenen die het gemist hebben:
www.fruitenzuivel.tv)
Ja, heb het gezien. Vond het leuk.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef dieenebart het volgende:
(voor degenen die het gemist hebben:
www.fruitenzuivel.tv)
Asl je het twee of drie keer hebt gezien, vallen er steeds meer tegenstrijdigheden op.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien. Vond het leuk.
Het verbaast me dat Huub er zo makkelijk mee omgaat eigenlijk en gewoon verder gaat met zijn leven. Moest ook lachen dat hij zich het niet kan permitteren om brallerig te doen in een kroeg omdat er wel 20 mensen zijn die hem wel op zijn bek willen slaan.
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Asl je het twee of drie keer hebt gezien, vallen er steeds meer tegenstrijdigheden op.
Hamster!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga het geen 2 of 3 keer kijken. Wat zijn de tegenstrijdigheden?
ik heb het ook maar 1 keer gekeken.....dat komt omdat het niet zo heel veel meer toe doet wat huub in zn leven doet....gewoon omdat hij nu net zo'n leven als iedereen heeft.....dat was in de kooi wel andersquote:
quote:
Webvervuiling, wft elke week de colums van Bart. Lekker zeiken over politiek en zo.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef dieenebart het volgende:
SPAM SPAM SPAM
Nieuwe Mod!quote:Op woensdag 10 december 2008 11:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Webvervuiling, wft elke week de colums van Bart. Lekker zeiken over politiek en zo.
http://i.fokzine.net/s/emo.gif
Leandra, geweldige OPquote:Op woensdag 10 december 2008 00:40 schreef Leandra het volgende:
.
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
quote:
En dan....feestje in Alkmaar?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1-3.
En AZ wordt kampioen dit seizoen.
ja idd, weer eens iets andersquote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon leuk dat er eens iemand anders kampioen wordt.
Een underdog ipv een favoriet, zeg maar.
Tv moment van het jaar.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef HiDiHo het volgende:
*nog steeds blij is dat Jaap gewonnen heeft en niet Huub
Toch twijfel ik aan de SMS stemmen, mja boeiequote:Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tv moment van het jaar.![]()
Ik heb echt juichend en met tranen in mijn ogen in de kamer gestaan.
Zat niet mee hequote:
Die 1-1 had nooit mogen vallen, was al ver over blessuretijdquote:Op woensdag 10 december 2008 14:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zat niet mee he![]()
Ik heb even gekeken tot het 1-1 werd
Tegen de scheids in gaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die 1-1 had nooit mogen vallen, was al ver over blessuretijd
Oef, dat is een heel verhaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Klote Kaat, wat is er precies aan de hand met je dochter en haar vriend?
Deze Alkmaarse viert even mee!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1-3.
En AZ wordt kampioen dit seizoen.
Normale werkgeverquote:Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk dat wij feest vieren als hij de zak krijgt, dat dus! Hij wil graag werken en dan heeft hij even tijd om te zoeken naar een normale werkgever.
Tja, ergens moet er eentje te vinden zijn he, ff zoeken naar die speld in een hooiberg zeg maar.quote:
Jij hebt ook de bug gevondenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, ergens moet er eentje te vinden zijn he, ff zoeken naar die speld in een hooiberg zeg maar.
Ik hou mij aanbevolen!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt ook de bug gevonden
Ik zal eens kijken of ik een Feature request kan maken![]()
Thnx dearquote:
Darn wat een ellendequote:Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, dat is een heel verhaal.
Vriend is vorig jaar december een walgelijke manier ontslagen nav. zijn chronische nekproblemen en bij een nieuwe baas gaan werken. Met moeite via een advokaat kregen we het voor elkaar dat hij t/m half september betaald kreeg.
Nieuwe baas (mr scrooge dus) heeft tot nu toe een magere 875 betaald! Verder zegt hij: 1000 euro pm. Hij heeft onder dwang een contract getekend! Inhoud: proef tot 11 december en dan evt. 2 maanden nog.
Dochter werkte daar op uitzendbasis en geen dubbeltje gehad (ze heeft een wajong uitkering).
Denk dat wij feest vieren als hij de zak krijgt, dat dus! Hij wil graag werken en dan heeft hij even tijd om te zoeken naar een normale werkgever.
Dan zou LS het moeten kunnenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear
Ik begrijp teruglezend echter dat een hoop mensen het niet leuk en/of te moeilijk vinden, en dat terwijl het zo simpel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |