Ja Coos, het valt allemaal nie meequote:Op woensdag 10 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank NZ. Ik heb maar een snelkoppeling op het bureaublad gezet. Morgen maar even doen. Als ik het nu doe komt er weer niets van terecht.
Die nieuwe lay out is voor newbeesquote:
Of je stelt gewoon een ander achtergrondkleurtje in?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Toe maar, een stuk of 22 32 pixels extra?
Ik krijg schele koppijn van de nieuwe layout en dat ding geeft zo veel licht dat je na twee weken fok!-en geen club meer binnenkomt vanwege je huidskleur.
Of je laat alles lekker bij het oude.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
Of je stelt gewoon een ander achtergrondkleurtje in?
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of je laat alles lekker bij het oude.
Welke features waren voor jou de reden om te switchen?
Post id kan ik ook zo achterkomen en ik erger mij alleen maar meer aan bepaalde personen als ik hun berichten een speciale kleur geef.
Quickquote, emoticons onder het berichtscherm, postcount in een topic, mogelijkheid de achtergrondkleur van het forum aan te passen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of je laat alles lekker bij het oude.
Welke features waren voor jou de reden om te switchen?
Post id kan ik ook zo achterkomen en ik erger mij alleen maar meer aan bepaalde personen als ik hun berichten een speciale kleur geef.
Tssss er staan nog geen pics hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben weg...... gore praat altijd hier.........
![]()
Truste skatties.......
sweet dreams![]()
Ik ook in mijn uh Iets met hel ofzoquote:
Jouw helft??quote:Op woensdag 10 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook in mijn uh Iets met hel ofzo
Hij is echt tofquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
Nah, trusten allemaal dan.
Heb ik net m'n ava veranderd.
Oeh, wat is ie mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
Nah, trusten allemaal dan.
Heb ik net m'n ava veranderd.
Dat is idd wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
We worden dus relatief weinig aangeklikt/ er wordt relatief snel gepost.
Ja, en een viertal mensen hebben verloren, die komen noooooooooit meer terug.quote:
Jij weet ook alles.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
Fijne vakantie toegewenst by the way, mocht ik je voor die tijd niet meer 'spreken'.
Moet mijn bodyguard mee naar Schiphol?quote:Op woensdag 10 december 2008 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, je wilde zeg maar onopvallend weggaan.
Ja, dat werkt niet met vaste patronen.
Zolang ze ons spandoek maar niet vernielen mag het.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Moet mijn bodyguard mee naar Schiphol?
Oh, dat zal dus wel meevallen.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zolang ze ons spandoek maar niet vernielen mag het.
ik ben veel vroeger!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:35 schreef hondjes het volgende:
even lekker in donker, even wakker worden.
wel mooi technisch verhaal, denk dat ik de beurt van OP, openen, maar doorgeef aan de volgende
want daar snap ik dus helemaal niets van
oh ja, het is niet moeilijk,,,als je het weet.
maar ik weet het niet.
wel , ga weer terug naar mijn krantje
Lies , wat ben je vroeg..
Die heb ik nooit aanquote:Op woensdag 10 december 2008 07:21 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge! Heeft Manu de wekker uitgezet?
Nee, de 22equote:Op woensdag 10 december 2008 07:46 schreef hondjes het volgende:
Ga je ook op de 20e naar Spanje..Manu
iedereen? pardon, hoezo hebben wij hier schuld aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:26 schreef hondjes het volgende:
eigenlijk ben ik het met Bos eens..
Iedereen is schuldig eraan, zowel regeringen, banken en bevolking...twee jaar lang zag je het al aankomen, lege kantoorpanden. waarschuwingen uit Amerika, huizencrisiis n Spanje en Amerika.etc etc.
En maar doorlenen, en kop in zand steken., zelfs nu gaat men nog gewoon door,
Zoals ik al gezegd heb, heb het nog niet gekeken.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
iedereen? pardon, hoezo hebben wij hier schuld aan?
En dan dat ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef Kaat38 het volgende:
zow, ben er weer, iemand de wereld draait door gezien gisteravond?
zit mij vet op te winden om de wouter de haagse tuinkabouter, wat een hufter!
beetje zeggen dat we allemaal de crisis hebben veroorzaakt.
heel fijn te horen in mijn situatie, dochter de zak gehad net, vriend vandaag of morgen, nooit wat geleend, alles keurig gespaard, we haten rood staan en dan dit!
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=568&autostart=0 ca op 38 minuten begint hij te zwammen.
Zou in principe positief moeten zijn in deze periode, als er niks wordt uitgegeven komt er niks binnen bij bedrijven, meer ontslagen, en krijg je dus echt een depressie....quote:Op woensdag 10 december 2008 08:53 schreef hondjes het volgende:
het is zo complex , de crisis, kan het niet in drie zinnen uitleggen.
maar er volgen.nog veel meer ontslagen, we zitten in een crisis, en als ik dan de krant lees, ...winkels halen nieuwe piek met kerstverkopen, dat bedoel ik..
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:13 schreef hondjes het volgende:
persoonlijk is het beter om niets uit te geven.
helemaal mee eens,quote:Op woensdag 10 december 2008 09:15 schreef Manu82 het volgende:
Nouja als je het simpel bekijkt, is het met name de overheid die nu grote projecten moet starten, belastingen verlagen en dan weer verhogen als het weer goed gaat...
Onze BTW Heldin!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:24 schreef noekje het volgende:
Gelukkig heeft de economie mij nog! Ik zal vechten tot het bittere eind.
doe nog even met je mee...shoppen, noekje,,uitverkoop,quote:Op woensdag 10 december 2008 09:24 schreef noekje het volgende:
Gelukkig heeft de economie mij nog! Ik zal vechten tot het bittere eind.
Die uitverkoop sla ik vaak over. Ook om het land te dienen uiteraard. Ik ben niet zo in de wieg gelegd voor de uitverkoop, al moet ik zeggen dat met de huidige mode, ik het land een beetje in de steek laat.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
doe nog even met je mee...shoppen, noekje,,uitverkoop,
en natuurlijk is het rot, voor iedereen die ontslagen wordt,
Maar met de uitverkoop kun je meer krijgen voor minder en alsnog hetzelfde uitgeven.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Die uitverkoop sla ik vaak over. Ook om het land te dienen uiteraard. Ik ben niet zo in de wieg gelegd voor de uitverkoop, al moet ik zeggen dat met de huidige mode, ik het land een beetje in de steek laat.
Collecties die ik al 4 jaar zie hangen of het heeft korte mouwen. Da's leuk voor de Bahama's maar het is hier koud. Ik heb het alleen maar koud.
moet zeggen, vindt de mode van het jaar ook waardeloos.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Die uitverkoop sla ik vaak over. Ook om het land te dienen uiteraard. Ik ben niet zo in de wieg gelegd voor de uitverkoop, al moet ik zeggen dat met de huidige mode, ik het land een beetje in de steek laat.
Collecties die ik al 4 jaar zie hangen of het heeft korte mouwen. Da's leuk voor de Bahama's maar het is hier koud. Ik heb het alleen maar koud.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar met de uitverkoop kun je meer krijgen voor minder en alsnog hetzelfde uitgeven.
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar je weet toch dat vrouwen het liefst heel het jaar in de winkelstraat wonen
Sorry, een heel ander onderwerp dan winkelen, maar ik ben bezig met het topic door te lezen.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef Manu82 het volgende:
Wat je ook kunt doen is gewoon een vaste OP hebben en een vaste topic opener.
Volgens mij doet PP007 dat altijd in het Nijmegen topic als hij er is
Nee joh, dat is rommel. Dan koop ik heel erg weinig. Da's niet goed voor jullie. Alles doe ik voor jullie.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar met de uitverkoop kun je meer krijgen voor minder en alsnog hetzelfde uitgeven.
Speciaal voor Obama koop je een Ford?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, dat is rommel. Dan koop ik heel erg weinig. Da's niet goed voor jullie. Alles doe ik voor jullie.
Allés! Of ik haal het uit the US. Dan dien ik Obamadepama. Ik ben goed voor de wereld-economie jonguh!
We moeten deze maand een nieuwe auto kopen. Dat is pas erg. Ik wil ook geen tweede gratis erbij. Hoe erg is dat?? Auto's
Wat voor auto gaan jullie kopen dan? Een Hummer?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
We moeten deze maand een nieuwe auto kopen. Dat is pas erg. Ik wil ook geen tweede gratis erbij. Hoe erg is dat?? Auto's
heb altijd maar een vraag,,,kan hij ook lager gezet worden....quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee joh, dat is rommel. Dan koop ik heel erg weinig. Da's niet goed voor jullie. Alles doe ik voor jullie.
Allés! Of ik haal het uit the US. Dan dien ik Obamadepama. Ik ben goed voor de wereld-economie jonguh!
Nee, geloof het niet maar ik koop hem niet. We, ook al wordt die van hem, I want half his shit.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Speciaal voor Obama koop je een Ford?
Weet ik veel! Ik wil niet eens mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat voor auto gaan jullie kopen dan? Een Hummer?
Huh een auto lager gezet? Zo'n Citroen ding? Anders krijg je toch altijd dat gezeik met die drempelsquote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb altijd maar een vraag,,,kan hij ook lager gezet worden....
De stoel of de auto? Wat?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
heb altijd maar een vraag,,,kan hij ook lager gezet worden....
Dus dat Fluitertje. Ik waag me er iig niet aan, ben een n00b wat dat betreft.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Maar dit gaat om de SC, leuk die Openingspost met vele Ava's, ik zal niet meer zo gauw een Sc openen
vind het een gedoe met de Op , copypasten.....
Het kopen van een auto laat ik aan Vic over, daar bemoei ik me echt niet mee. Gedoe.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:45 schreef hondjes het volgende:
neen joh..weet ik veel van autos...
maar vraag het altijd..gewoon om mannetje te pesten..
ze staan daar zo ernstig te praten, en dan wordt ik melig....
Of zo'n Kit er in eisen. "Nee, ik wil een Kit!! Regel dat. Die horloge moet roze zijn."quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
de auto....![]()
alleen gaan ze er dan serieus op in, en denk ik...stom stom...
Hij hoeft nooit mee kleding te kopen. Dat gehang bij die rekken en die mondhoeken die steeds lager gaan hangen. Ik ga liever alleen, ook niet met andere meisjes want dan moet ik winkels in waar ik niet in wil. Da's een toestand. Ik ben een speed-shopper, ik pas niet, betaal en op naar de volgende. Het is een missie, ja!quote:Op woensdag 10 december 2008 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Zo zie je maar weer dat mannen bij aankopen altijd geterroriseerd worden. Moeten ze mee kleding kopen, duurt het de hele dag. Wil je een auto kopen gaan jullie lopen pesten
En uiteraard breng je nooit iets terug.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij hoeft nooit mee kleding te kopen. Dat gehang bij die rekken en die mondhoeken die steeds lager gaan hangen. Ik ga liever alleen, ook niet met andere meisjes want dan moet ik winkels in waar ik niet in wil. Da's een toestand. Ik ben een speed-shopper, ik pas niet, betaal en op naar de volgende. Het is een missie, ja!
Omdat ik te lam ben om spul terug te brengen, geef ik het weg. Aan bekenden of aan Polen.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
En uiteraard breng je nooit iets terug.
Dat noemen ze collateral damage.
Helaasch. Weet ik niet. Heb even op de site gekeken, maar word weeïg van die suffe muziek daar.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:42 schreef noekje het volgende:
Cc, er is Caramel Nespresso waarvan jij de naam vast weet!![]()
Dawast.
Cossen en Op's december 2007....quote:Op woensdag 10 december 2008 09:47 schreef beequeen het volgende:
Dus dat Fluitertje. Ik waag me er iig niet aan, ben een n00b wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |