Die heeft Danny je automatisch aangesmeerd, maar ik heb hem weer terug gezetquote:Op woensdag 10 december 2008 01:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan ''de nieuwe'' layout?
Coolquote:Op woensdag 10 december 2008 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je die postnummers hebt dan heb je de "nieuwe" layout
kadootje omdat ik op nr. 1 stond in het CBML lijstje van postersquote:Op woensdag 10 december 2008 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heeft Danny je automatisch aangesmeerd, maar ik heb hem weer terug gezet
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]NeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik gewoon avatars om je heen zetten die je zelf beheert??![]()
Ik vind alles best joh, maak er maar wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de nieuwe layout brederquote:Op woensdag 10 december 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
OMG, heb ik een hele verandering aan de instellingen met de plaatjes enzo gedaan, is het voor jullie strax te breed![]()
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kadootje omdat ik op nr. 1 stond in het CBML lijstje van posters
Ik moet eerlijk zeggen: in t begin vond ik m letterlijk bagger, en ben ik ook weer teruggegaan naar Foksilver, maar uiteindelijk toch overgegaan op bagger, gewoon omdat ie meer mogelijkheden biedtquote:Op woensdag 10 december 2008 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die heeft Danny je automatisch aangesmeerd, maar ik heb hem weer terug gezet
Yep, 610 (of 612 zelfs) maar ik heb net in Foksilver gezien dat het met de avatar-indeling iig geen problemen oplevert, de header zou dan alleen geen 610 breed moeten zijn.quote:
Ach, vond de oude lay out prima en dan zie ik geen reden tot veranderingquote:Op woensdag 10 december 2008 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: in t begin vond ik m letterlijk bagger, en ben ik ook weer teruggegaan naar Foksilver, maar uiteindelijk toch overgegaan op bagger, gewoon omdat ie meer mogelijkheden biedt
Ja blijkbaar, althans de laatste OP's moest ik 580 maken omdat de users met oude lay anders een verkleinde header kregen ofzoquote:
Stuur een PMquote:Op woensdag 10 december 2008 01:48 schreef Coos het volgende:
Ik weet niet meer waar Kleinzusje die nieuwe ava's voor mij had neer gezet.![]()
Ik dacht dat ik ze opgeslagen had, maar niet dus![]()
Heeft iemand een link?
Toe maar, een stuk of 22 32 pixels extra?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, 610 (of 612 zelfs) maar ik heb net in Foksilver gezien dat het met de avatar-indeling iig geen problemen oplevert, de header zou dan alleen geen 610 breed moeten zijn.
Steek het voor mij dan ook even aan!quote:
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5quote:Op woensdag 10 december 2008 01:48 schreef Coos het volgende:
Ik weet niet meer waar Kleinzusje die nieuwe ava's voor mij had neer gezet.![]()
Ik dacht dat ik ze opgeslagen had, maar niet dus![]()
Heeft iemand een link?
Nou nee ik ga weer terug denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Steek het voor mij dan ook even aan!
Dank NZ. Ik heb maar een snelkoppeling op het bureaublad gezet. Morgen maar even doen. Als ik het nu doe komt er weer niets van terecht.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
O, zat je even daarquote:
Heb um door ik blijfquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
en dat ding geeft zo veel licht dat je na twee weken fok!-en geen club meer binnenkomt vanwege je huidskleur.
Gaat allemaal prima in Chrome.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:56 schreef Leandra het volgende:
FF klieren....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Coos, het valt allemaal nie meequote:Op woensdag 10 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank NZ. Ik heb maar een snelkoppeling op het bureaublad gezet. Morgen maar even doen. Als ik het nu doe komt er weer niets van terecht.
Die nieuwe lay out is voor newbeesquote:
Of je stelt gewoon een ander achtergrondkleurtje in?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Toe maar, een stuk of 22 32 pixels extra?
Ik krijg schele koppijn van de nieuwe layout en dat ding geeft zo veel licht dat je na twee weken fok!-en geen club meer binnenkomt vanwege je huidskleur.
Of je laat alles lekker bij het oude.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
Of je stelt gewoon een ander achtergrondkleurtje in?
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of je laat alles lekker bij het oude.
Welke features waren voor jou de reden om te switchen?
Post id kan ik ook zo achterkomen en ik erger mij alleen maar meer aan bepaalde personen als ik hun berichten een speciale kleur geef.
Quickquote, emoticons onder het berichtscherm, postcount in een topic, mogelijkheid de achtergrondkleur van het forum aan te passen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of je laat alles lekker bij het oude.
Welke features waren voor jou de reden om te switchen?
Post id kan ik ook zo achterkomen en ik erger mij alleen maar meer aan bepaalde personen als ik hun berichten een speciale kleur geef.
Tssss er staan nog geen pics hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben weg...... gore praat altijd hier.........
![]()
Truste skatties.......
sweet dreams![]()
Ik ook in mijn uh Iets met hel ofzoquote:
Jouw helft??quote:Op woensdag 10 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook in mijn uh Iets met hel ofzo
Hij is echt tofquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
Nah, trusten allemaal dan.
Heb ik net m'n ava veranderd.
Oeh, wat is ie mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
Nah, trusten allemaal dan.
Heb ik net m'n ava veranderd.
Dat is idd wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
We worden dus relatief weinig aangeklikt/ er wordt relatief snel gepost.
Ja, en een viertal mensen hebben verloren, die komen noooooooooit meer terug.quote:
Jij weet ook alles.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
Fijne vakantie toegewenst by the way, mocht ik je voor die tijd niet meer 'spreken'.
Moet mijn bodyguard mee naar Schiphol?quote:Op woensdag 10 december 2008 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, je wilde zeg maar onopvallend weggaan.
Ja, dat werkt niet met vaste patronen.
Zolang ze ons spandoek maar niet vernielen mag het.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Moet mijn bodyguard mee naar Schiphol?
Oh, dat zal dus wel meevallen.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zolang ze ons spandoek maar niet vernielen mag het.
ik ben veel vroeger!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:35 schreef hondjes het volgende:
even lekker in donker, even wakker worden.
wel mooi technisch verhaal, denk dat ik de beurt van OP, openen, maar doorgeef aan de volgende
want daar snap ik dus helemaal niets van
oh ja, het is niet moeilijk,,,als je het weet.
maar ik weet het niet.
wel , ga weer terug naar mijn krantje
Lies , wat ben je vroeg..
Die heb ik nooit aanquote:Op woensdag 10 december 2008 07:21 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge! Heeft Manu de wekker uitgezet?
Nee, de 22equote:Op woensdag 10 december 2008 07:46 schreef hondjes het volgende:
Ga je ook op de 20e naar Spanje..Manu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |