Ik zit ook te turen.. Met vergrootglasquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
effe bril op opa bij jou stond 47
Zet je bril dan opquote:
Nah, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:35 schreef Manu82 het volgende:
Wat je ook kunt doen is gewoon een vaste OP hebben en een vaste topic opener. Volgens mij doet PP007 dat altijd in het Nijmegen topic als hij er is
En die hou ik ook anders raak ik van de leg.quote:
Spuit 22quote:Op woensdag 10 december 2008 01:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie echt niks, maar dat zal wel zijn omdat ik de oude lay out heb
Neuh, eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 december 2008 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, zo moeilijk is het toch niet?
Ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
En die hou ik ook anders raak ik van de leg.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ben ik ff uitgespeeld
[ afbeelding ]
hoe kom ik dan aan ''de nieuwe'' layout?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik zie echt niks, maar dat zal wel zijn omdat ik de oude lay out heb
Tradities moet je koesteren enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
En die hou ik ook anders raak ik van de leg.
Nicequote:Op woensdag 10 december 2008 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ben ik ff uitgespeeld
[ afbeelding ]
bij mij wel........quote:Op woensdag 10 december 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
OMG, heb ik een hele verandering aan de instellingen met de plaatjes enzo gedaan, is het voor jullie strax te breed![]()
Staan ze nu wel netjes aansluitend enzo? Steeds een leeg vlakje tussen 2 avatars?
Als je die postnummers hebt dan heb je de "nieuwe" layoutquote:Op woensdag 10 december 2008 01:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe kom ik dan aan ''de nieuwe'' layout?
volgens mij is het altijd zo geweest bij mij.... alléén die postnummers heb ik nooit gezien.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |