I KNOEWSquote:
ga stenen koppenquote:
goed thema hequote:
Je kon de druk niet aan?quote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:26 schreef gers het volgende:
[..]
goed thema he
Real Betis DE CLUB VAN SEVILLA!
rotjongquote:
omdat ze alleen zingen als ze voor staan want als ze verliezen kunnen ze geen kampioen wordenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef reetveter het volgende:
Waarom zingen ze geen kampioeneuh meer zoals tot aan de 40ste minuut?
OH WACHT![]()
![]()
ik pest je maarquote:
Ze kunnen zich nu zonder Europese verplichtingen wel volledig gaan richten op de NL competitie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:30 schreef reetveter het volgende:
Waarom zingen ze geen kampioeneuh meer zoals tot aan de 40ste minuut?
OH WACHT![]()
![]()
ik jou ookquote:
Ze staan 5e en dit is champions league itoquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef sezten het volgende:
[..]
omdat ze alleen zingen als ze voor staan want als ze verliezen kunnen ze geen kampioen worden
weet ikquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze kunnen zich nu zonder Europese verplichtingen wel volledig gaan richten op de NL competitie.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:33 schreef sezten het volgende:
Trouwens gers, check dit:
![]()
En wie was dat trouwens die en paar #'s terug zei dat ie zo 6 betere fans van clubs uit spanje kon noemen? ben het vergeten
Je zegt het zo alsof ze meer met je doet dan haren knippen?quote:
quote:
Haha. Nee, ze is 30 jaar ouder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zegt het zo alsof ze meer met je doet dan haren knippen?
iik stuur je wel is sevilla.rar met allemaal filmpjes en fotos enzo als je wiltquote:
kutmongool, als ik je weer zie krijg je klappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
IK ZEI HET JE TOCH
EEN HALF UURTJE
ECHTE JODEN KOMEN UIT ISRAEL!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef reetveter het volgende:
ECHTE BOEREN KOMEN UIT DE ACHTERHOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |