Ik heb even een vraag voor de leek. Ik heb kort geleden van dit soort schoenen gekocht. Hoe kan ik dit soort schoenen het beste onderhouden?quote:Op maandag 22 december 2008 16:21 schreef Mastroianni het volgende:
Ziehier het verschil tussen een echte en een cosmetische opanca zool.
[ link | afbeelding ]
Goeie schoenspanners en een goede schoensmeer gebruiken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb even een vraag voor de leek. Ik heb kort geleden van dit soort schoenen gekocht. Hoe kan ik dit soort schoenen het beste onderhouden?
Wat voor schoensmeer, blanke schoensmeer, bruine schoensmeer ??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goeie schoenspanners en een goede schoensmeer gebruiken.
Hangt er ook vanaf hoeveel je er aan wilt doen.
kleur van het betreffende leder neem ik aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat voor schoensmeer, blanke schoensmeer, bruine schoensmeer ??
Ja of blankequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef Queque het volgende:
[..]
kleur van het betreffende leder neem ik aan
die broekquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef decadent het volgende:
Wie kijkt er ook naar het kro programma "Bij ons in de PC" van Jort Kelder?
Ik zoek dus de sneakers die hij in de eerste aflevering aan heeft. In de vierde aflevering heeft hij ze ook aan (op die camping).
[ afbeelding ]
Het zijn dus blauwe, veterloze, lage, casual schoenen!
Bij voorbaat dank!
Bij bestellingen boven de 100,- zijn de verzendkosten gratuit..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:31 schreef Imperatore het volgende:
Edit: ik ben nog op zoek naar een visgraat-jasje en een prince-de-galle ruiten jasje. Iemand tips? Deze hieronder zijn van Hilfiger, maar ik zie ze nooit in de winkel zelf liggen en heb geen zin om ze via internet te bestellen.
Ik heb meestal 46. Heb je enig idee of dat bij hen dan ook 46 is, want op zich is het zo wel aantrekkelijk om wat discount jasjes over te laten komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Bij bestellingen boven de 100,- zijn de verzendkosten gratuit..
Goede snelle levering en service.
Je kan eventueel ook meerdere maten bestellen en de rest wat niet goed is terugsturen.
UPS haalt het pakket weer gratis bij je op (even labeltje uitprinten, reden van retour invullen en afspraak maken).
Er staat een size guide (klik op maten bij het item) op de site, dus voor de zekerheid even nachecken anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik heb meestal 46. Heb je enig idee of dat bij hen dan ook 46 is, want op zich is het zo wel aantrekkelijk om wat discount jasjes over te laten komen.
Volgensmij heb ik die visgraat-jasjes van Tommy wel bij de Bijenkorf zien hangen. Al wel een tijd geleden maar zou zeker eens kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:31 schreef Imperatore het volgende:
Ah, eindelijk een beetje stijl op dit voornamelijk alternatieve forum.
TVP dus!
Edit: ik ben nog op zoek naar een visgraat-jasje en een prince-de-galle ruiten jasje. Iemand tips? Deze hieronder zijn van Hilfiger, maar ik zie ze nooit in de winkel zelf liggen en heb geen zin om ze via internet te bestellen.
http://www.marktplaats.nl(...)16656411-circus.htmlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Trafasi het volgende:
Ik heb in een ander topic een vraag gesteld, of iemand wist waar het pak van Guido Weijers te koop is, of iets wat er op lijkt, misschien dat het een goed idee is om hier deze vraag te stellen...
Zie hier de foto's:
Het pak van Guido Weijers
Ja irriteer me aan mezelf, je gaat echt veel te kieskeurig worden soms. (Winkelen een crimequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Imperatore het volgende:
Ofwel, eenmaal iets heerlijks geproefd, doet andere smaken al gauw verbleken. Meer mensen met die ervaring?
Laat er gewoon een bespoke maken bij Tiger Leathers in Den Haagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:34 schreef Imperatore het volgende:
Ik wil ook nog een keer zo'n soort lederen jack: http://www.tommyhilfiger.nl/?site=product&artnr=8024&color=999&from=limited_offer
Jammer dat hij bij TH niet meer in 46 is, anders had ik 'm gekocht. Ze hebben het wel over slanke pasvorm, maar ik waag me toch maar niet aan een 48.
Dit lijkt op een pak van Ubbink, maar dan wel een hele lelijke. Matthijs van Nieuwkerk heeft ook regelmatig een dergelijk jasje aan, maar dan met veel verfijndere lijnen etc.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:05 schreef Trafasi het volgende:
Ik heb in een ander topic een vraag gesteld, of iemand wist waar het pak van Guido Weijers te koop is, of iets wat er op lijkt, misschien dat het een goed idee is om hier deze vraag te stellen...
Zie hier de foto's:
Het pak van Guido Weijers
Vind ik geen brug te ver, breekt het altijd iets meer; een knallende kleur op een ietwat ''saai'' overhemd! Plaats eens een foto kunnen we t beter oordelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Een rode stropdas (gewoon volledig rood, geen strepen oid) op een lichtblauw overhemd kan dat? En op een blauw/wit gestreept (fijn streepje) overhemd? Of is dat laatste een brug te ver? Gaarne de mening van enkele connaisseurs.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef Teteteterek het volgende:
Peaked lapels op een singlebreasted jasje blijf ik geen gezicht vinden
Toch die punten dus!quote:
Ah, dus lapels is Engels voor revers. Weer wat geleerd, dank u.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Neuroscience het volgende:
Het zijn niet de pieken, het is het revers zelf. Alleen het peaked slaat op de punten.
Altijd weer die link met Jort Kelder, èrg jammer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:41 schreef Oksel het volgende:
Oftewel; een dubble monkstrap..![]()
En die Tom Ford collectie ziet er prachtig uit, maar is weinig realtisch voor de gemiddelde man. Die kan het strakke en slanke gesneden pak gewoon niet hebben. En het is erg kort.. ik vind het tof, maar zou het niet snel dragen. Daar moet je echt Jort voor heten.
Echt duur. Volgens mij Kiton prijzen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Queque het volgende:
"fuckbuddy" zou je mij dan kunnen vertellen hoe duur een bovenstaand pak is?
Um, een 'roped' (en niet 'rolled') shoulder, is niet per se een Brits detail. Het is een schouderinzet die net zo goed een kenmerk is van de Italiaanse kleermakerskunst (daar heet het 'con rollino') of de Franse (dan heet het een 'cigarette').quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef kortsluiting87 het volgende:
Even tegen wat schenen schoppen:
[Tom Ford plaatjes]
Collectie Tom Ford 2009, ik wijk even af van de klassieke interpretatie van het pak door deze foto's te plaatsen, maar ik vind dat de heer Ford een mooie, uitdagende collectie heeft afgeleverd.
Leuk om de peaked lapels weer te zien en dat er, in tegenstelling tot Italiaanse en Amerikaanse pakken, british-rolled shoulders in het pak verwerkt zijn. De schouders en armen lijken zo breder en ontwikkelder vanwege de vulling die nu niet bij het bot van de schouder ophoud, maar bij de mouwinzet.
bron: http://www.fashionising.com/trends/b--Mens-suits-tailored-trends-in-2009-and-2010-1467.htmlquote:The Shoulder
A lot of suit terms can be mixed and matched, but I'm a fan of something I've always called the 'British rolled-shoulder.' Others might call it something else, but it is effectively where the shoulder padding finishes. A lot of Italian and US based designers prefer to have the shoulder padding finish precisely where the bone does. A British rolled shoulder has the padding extend over the shoulder and roll down into the sleeve, and figures into men's suiting as another visual trick - this time designed to make the shoulders seem broader and the arms better built.
Que? Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:10 schreef Ad_rem het volgende:
Prachtige pakken, maar liever gezegd prachtige foto's omdat je dit 'in het echt' niet kunt dragen.
Hoe veel heeft die valentini je gekost in de sale?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef kollie het volgende:
Leuk topic! Vanmiddag een lichtgrijze broek van valentini gekocht bij Oger, in de sale. Zat heerlijk! Ook nog een witte broek van valentini aangepast (nieuwe collectie). Zat erg mooi, alleen hij scheen iets te veel door, vond ik... Nog even verder zoeken dus!
125 euro.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hoe veel heeft die valentini je gekost in de sale?
Hmm, interessant. Heb je kunnen zien welke maten ze nog hebben? En hebben we het hier over Oger te Amsterdam?quote:
Beetje onduidelijke foto maar de schoenen en de broek zien er mooi uit. Jammer dat je alle knopen van je jasje dicht hebt en je een rugzak op je rug hebt...quote:
Mogelijk een redelijke schoen in de betreffende prijsklasse, toch vind ik het niet echt een schoen die hier thuishoort.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:27 schreef dnzl het volgende:
Wat denkt men hier van deze schoen van Hilfiger. Goede koop?
Ze komen van 279 Euro wat mijn inziens al een degelijke prijs is en wel iets kan zeggen over de kwaliteit.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:27 schreef dnzl het volgende:
Wat denkt men hier van deze schoen van Hilfiger. Goede koop?
Moet ie hem ook nog passen en alvast ophalen voor je?!!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:31 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Heb je kunnen zien welke maten ze nog hebben? En hebben we het hier over Oger te Amsterdam?
Als het effe kan wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Moet ie hem ook nog passen en alvast ophalen voor je?!!
pquote:Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto maar de schoenen en de broek zien er mooi uit. Jammer dat je alle knopen van je jasje dicht hebt en je een rugzak op je rug hebt...
Dan moet je met deze temperaturen een andere jas dragen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef jovink het volgende:
[..]
p
student he, en met -10 doe je echt alle knopen wel dicht hoor.
Welke Magnanni zijn het.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef jovink het volgende:
[..]
p
student he, en met -10 doe je echt alle knopen wel dicht hoor.
que?!quote:
dat zit er niet inquote:
Beter rtw kopen en aanpassen, dan tms meuk kopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die al eens zaken met deze onderneming gedaan hebben. Wil een colbert laten maken die strak getailleerd is, in de winkel een colbert kopen is het toch net niet aangezien het daar om standaard pasvormen gaan die te breed ogen. Wil een jasje zonder meteen een pak te moeten aanschaffen.
http://www.tailormadesuits.eu/page.php?id=81&gclid=CLT3kMrZiZgCFQ5YQgod6SidJg
quote:
Je kan vinden wat je wil over tms, maar duurzaam is het wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Beter rtw kopen en aanpassen, dan tms meuk kopen.
Wat heeft ie er allemaal mee gemaakt dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:19 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je wil over tms, maar duurzaam is het wel.Een vriend van me heeft 1,5 jaar geleden bij hen een brasjasje laten maken en die ziet er, ondanks dat ie al véél mee gemaakt heeft, nog steeds aardig uit.
Okee, maar laat het duidelijk zijn dat de elke elegantie in je verschijning door die knoop plus tas teniet wordt gedaan...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef jovink het volgende:
[..]
Met dubbele monk strap, welk type geen idee. Voor kleine stukjes is het een prima goed gevoerd Harris Tweed jasje daar ga ik niet het bovenste en het onderste knoopje voor open doen als het koud is puur voor de regel .
Tas is 10 x praktischer dan een mooie leren tas, dat komt ooit nog wel.
Je weet wel wat ik bedoel...quote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Wat heeft ie er allemaal mee gemaakt dan?
min en min is plus edoch dat terzijde, het is 10 keer beter wat de gemiddelde persoon aan heeft/quote:Op maandag 12 januari 2009 23:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Okee, maar laat het duidelijk zijn dat de elke elegantie in je verschijning door die knoop plus tas teniet wordt gedaan...
Vooruit, maar door dat soort dingetjes achter wegen te laten, laat je zien dat je er net geen kaas van hebt gegeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:01 schreef jovink het volgende:
[..]
min en min is plus edoch dat terzijde, het is 10 keer beter wat de gemiddelde persoon aan heeft/
Bedankt!!! goede tip, misschien dat ik deze koop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:31 schreef W1ZZ het volgende:
Als je genoegen neemt met wel lak maar niet pumps zou je bijv. deze eens kunnen proberen: http://www.mijnsmoking.nl/m673apx.html
Je kunt ook even op swear-london.com kijken. Deze verkocht ook smokingschoenen. Ik geloof dat het model Jimmy heette. Er is nu trouwens sale!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:05 schreef kollie het volgende:
Zeker niet doen dus!
Weet iemand waar je voor een zacht prijsje smokingschoenen op de kop kan tikken?
daar heb ik dus helemaal niks meequote:Op donderdag 15 januari 2009 01:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Boot schoenen zijn tof.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Echt, wat zou daar 'tof' aan moeten zijn?quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:16 schreef kollie het volgende:
[..]
daar heb ik dus helemaal niks mee
Over swears gesproken, iemand enig idee waar ze verkocht worden in de omgeving van Den Haag?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:52 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Je kunt ook even op swear-london.com kijken. Deze verkocht ook smokingschoenen. Ik geloof dat het model Jimmy heette. Er is nu trouwens sale!
Edit: http://www.swear-london.com/item3013941.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |