"And the saddest:"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef PeRi het volgende:
'This is my impression of Foreman on the happiest day of his life',
.
die wou ik ook postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:40 schreef PeRi het volgende:
'This is my impression of Foreman on the happiest day of his life',
.
Jij had gewoon gegrepen he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef EvilMarc het volgende:
Dat kind is echt heeeeel erg homo. 13 had heel erg inkijken hij keek niet 1x. Toen wist ik het eigenlijk al.
Ach ja.. dat krijg je als ouders er toch voor gekozen hadden om van ..het een jongetje te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:24 schreef EvilMarc het volgende:
Dat kind is echt heeeeel erg homo. 13 had heel erg inkijken hij keek niet 1x. Toen wist ik het eigenlijk al.
Ik zou het ook wel raar vinden als patiënten het iedere keer zouden vragenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
Wat me trouwens wel opviel, is dat patienten altijd bij alles wat de doktoren doen gaan vragen hoe en wat, en dat doen ze ALLEEN als er iets voor ze verborgen wordt gehoudenHoezo, plot gaande houden?
Beetje een oud mopje, maar wel erg grappigquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vond die debiel in de clinic ook leuk met ze gebroken vinger die overal pijn deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |