abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2008 @ 13:58:06 #124
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63904709
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen gratis antwoordnummer? En postmaster@ is ook redelijk algemeen.

Of lees ik ergens overheen?
Postmaster is meestal de catch all van het domein. Maar goed iedereen met een domein moet tegenwoordig een spamfilter gebruiken want zo'n beetje elk adres @domein.xx wordt tegenwoordig gebruikt voor spam.

Liefst zou je gratis.abortus@schreeuwomleven.nl gebruiken denk zelfs dat dat nog aankomt maar zeker weet je het nooit.
pi_63904795
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:56 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nee, amar wel een adres.
gewoon dat adres op de doos pennen, en retour afzender erop.
geen idee of het werkt eigenlijk
Nee, wel kan je dat adres op de ontvangen post pennen en retourafzender er bij, enkel als het per post verzonden is. Ik denk dat dit huis aan huis zal gebeuren.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63904832
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Nee, wel kan je dat adres op de ontvangen post pennen en retourafzender er bij, enkel als het per post verzonden is. Ik denk dat dit huis aan huis zal gebeuren.
jammer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 10 december 2008 @ 14:03:19 #127
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63904840
Een objectief kijkje in de verkronkelde wereld van de mafkees die bij deze stichting hoort.

http://www.vergadering.nu/abortus/interviewdorenbos.htm

Naar mijn mening mag hij een psycholoog bezoeken.
pi_63905434
Schreeuw om Leven
Antwoordnummer 1105
3900 VB Veenendaal

Hoop dat ze wat post krijgen binnenkort
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63905458
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Schreeuw om Leven
Antwoordnummer 1105
3900 VB Veenendaal

heel fijn!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63905494
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

jammer
Laat ze eerst maar een bedrijf vinden dat dit door zn 15 jarige huis aan huis bezorgers wil mee geven. En laat ze dat dan maar ethisch verantwoorden.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 10 december 2008 @ 14:42:01 #131
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_63905821
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Laat ze eerst maar een bedrijf vinden dat dit door zn 15 jarige huis aan huis bezorgers wil mee geven. En laat ze dat dan maar ethisch verantwoorden.
Ervaring leert dat er genoeg mafkezen zijn die dat rondverspreiden, zelfs vrijwillig.
pi_63905885
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Een bedrijf vinden? Ieder zichzelf respecterende stad of dorp heeft kerken vol met mensen die dit gratis en voor niks willen doen.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 10 december 2008 @ 14:44:51 #133
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_63905894
quote:
Schreeuw om Leven
Antwoordnummer 1105
3900 VB Veenendaal

Doe eens grondig googlen en niet alleen in de eerste link kijken zonder hem te openen!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_63906560
Hehe, wat een fijn Geenstijl topic is dit geworden. Gebruikers die bij gebrek aan argumentatie op internet zoek gaan naar persoonlijke informatie
pi_63910524
Wat reageren mensen hier zwaar overdreven zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63910628
quote:
Schreeuw om Leven
Antwoordnummer 1105
3900 VB Veenendaal

Ik geef bij deze de garantie dat ik het ding naar dat antwoordadres opstuur. Dat het ze financieel maar flink mag treffen.
pi_63910659
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2008 17:56:22 (Bedreiging) ]
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 17:54:16 #138
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63910724
- edit -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2008 17:56:44 (Reactie op verwijderde post) ]
Carpe Libertatem
pi_63910751
Ik vraag me trouwens ook af of je als (echt)paar na abortus van een kind met succes een rechtszaak zou kunnen aanspannen tegen Scheeuw Om Leven, wegens het toebrengen van psychologische schade.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 17:59:07 #140
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63910838
Mogen we geen filmpjes maken van plastic wat onze brievenbus in komt Elfletterig?
Carpe Libertatem
pi_63910843
Oh die bedreiging viel toch wel mee
Zij geven mij plastic, ik hun hout. Van bedreiging naar welke persoon dan ook was geen sprake

Maar serieus, zoiets ongevraagd opsturen is van de zotte. Prima dat ze tegen abortus zijn, moeten ze lekker zelf weten. Ik ben niet tegen abortus en dat moet ik ook lekker zelf weten. En als ze mij daarmee lastig vallen dan gaat dat antwoordnummer van hun toch echt gebruikt worden voor pro-abortus propaganda mijnerzijds.
pi_63910883
Mijn god, heb je er ook nog echt een note van gemaakt
Dat ik iemand wat brandhout geef als ze mij ongewenst plastic babietjes in de brievenbus duwen Lol
pi_63911102
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Mogen we geen filmpjes maken van plastic wat onze brievenbus in komt Elfletterig?
Ja hoor, dat mag. Ik verwijderde je post omdat het een reactie was op een andere post die ik te ver vond gaan. Misschien had ik je opmerking kunnen laten staan, maar dat had dan verder weinig zin meer.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:00 schreef santax het volgende:
Mijn god, heb je er ook nog echt een note van gemaakt
Dat ik iemand wat brandhout geef als ze mij ongewenst plastic babietjes in de brievenbus duwen Lol
Ik vond je post de grens overschrijden. En geloof me: ik heb zelf notes voor minder ontvangen. Jij zelf trouwens ook. Prima dat je je mening over het onderwerp geeft, maar bedreigingen mag je achterwege laten.
pi_63911346
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag. Ik verwijderde je post omdat het een reactie was op een andere post die ik te ver vond gaan. Misschien had ik je opmerking kunnen laten staan, maar dat had dan verder weinig zin meer.
[..]

Ik vond je post de grens overschrijden. En geloof me: ik heb zelf notes voor minder ontvangen. Jij zelf trouwens ook. Prima dat je je mening over het onderwerp geeft, maar bedreigingen mag je achterwege laten.
Ik twijfel er niet aan dat ik notes voor minder heb ontvangen
Dat zoek ik dan ook niet bij mij zelf
(ik wil nog met je mee gaan dat ik me anders had moeten uitdrukken, maar het sarcasme lag zo dik op mijn post dat die note toch wel een beetje overbodig is. Bij de rechter zou die opmerking in deze context echt niet blijven staan als zijnde bedreiging)

Verder blijf ik wel bij mijn standpunt dat het prima is om mensen die ongevraagd zulk grof materiaal sturen, voorbij gaan aan het feit dat er genoeg mensen zijn die daar zware aanstoot aan nemen, niet moeten zeiken als hun hetzelfde overkomt. Maarja, dat is vaak het probleem bij dit soort gasten. Die zitten met de neus zo diep in de bijbel dat het leven en de wereld zelf volledig aan het zicht ontrokken blijven Helaas voor de rest van de mensen die wel willen, maar door het grote goed (niet sarcastisch) van de vrijheids van meningsuiting een uur nadat ze een miskraam hebben gehad of een dag nadat ze van een verkrachting afkomstige zwangerschap hebben laten afbreken met een plastic babietje geconfronteerd worden.

Persoonlijk kijk ik er niet raar van op als iemand verhaal gaat halen bij deze stichting. Ik zou dat persoonlijk ook zeker niet afkeuren, want dit kan gewoon niet. Dat is -voor de goede orde- absoluut geen bedreiging, mijn agenda zit al vol, maar ervan opkijken zou ik niet doen. Ik zou het zelfs heel goed kunnen begrijpen dat iemand er zo van over de zeik raakt dat ie dat poppetje anaal, droog, teruggeeft aan de rechtmatige eigenaar.
pi_63911443
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:21 schreef santax het volgende:
Verder blijf ik wel bij mijn standpunt dat het prima is om mensen die ongevraagd zulk grof materiaal sturen, voorbij gaan aan het feit dat er genoeg mensen zijn die daar zware aanstoot aan nemen

Ben ik de enige die het wel mee vindt vallen met de "grofheid"? Kom op man, als je het niks vindt gooi je het toch gewoon gelijk in de prullenbak en 'klaar'.

Sommige mensen stellen zich zwaar aan hier.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2008 18:38:34 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_63911461
quote:
Op woensdag 10 december 2008 15:11 schreef buachaille het volgende:
Hehe, wat een fijn Geenstijl topic is dit geworden. Gebruikers die bij gebrek aan argumentatie op internet zoek gaan naar persoonlijke informatie
Gebrek aan argumentatie? Het gaat hier juist om argumentatie, die mensen zo door m'n strot willen duwen dat ze het zelfs thuis laten bezorgen

Daar ben ik niet van gediend, en daarom dat antwoordnummer.
pi_63911513
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:25 schreef koningdavid het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben ik de enige die het wel mee vindt vallen met de "grofheid"? Kom op man, als je het niks vindt gooi je het toch gewoon gelijk in de prullenbak en 'klaar'.
Ben je gestopt met lezen na die 2 zinnen?
Je zult maar net van het ziekenhuis terugkomen, uit verkrachting bevruchte zwangerschap hebben laten afbreken. Vind je dit in de brievenbus. Dit is gewoon 'spam'. Ik wil ook geen ongevraagde producten van moslimorganisaties of de Ikea. Ik ben prima in staat mijn eigen welafgewogen keuzes te maken. En zeker bij zoiets simpels als dit heb ik geen behoefte aan de mening van mensen die vanuit hun geloof er eng primitief fundamentalistisch gedachtegoed op nahouden.
pi_63911529
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Nee maar heb jij ooit een miskraam gehad, zwangerschapsproblemen, een kind verloren etc?

Plus daarbij, ik heb er geen behoefte aan... en dat mogen ze weten ook.
pi_63911548
ik hou wel van post. zeker van post waar een speelgoedje bij zit.
pi_63911563
Ik kan me inderdaad voorstellen dat er mensen zijn die aanstoot nemen aan het ontvangen van een plastic foetus. Zeker wanneer je zelf een abortus hebt ondergaan, een miskraam hebt gehad of een kind hebt verloren. Daarom stelde ik net ook de vraag of iemand met succes naar de rechter kan stappen om Schreeuw Om Leven aan te klagen wegens het toebrengen van psychisch leed.
pi_63911606
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:28 schreef santax het volgende:

[..]

Ben je gestopt met lezen na die 2 zinnen?
Je zult maar net van het ziekenhuis terugkomen, uit verkrachting bevruchte zwangerschap hebben laten afbreken. Vind je dit in de brievenbus.
Dan gooi je het weg? Ik geloof echt niet dat mensen echt finaal mentaal instorten na het zien van zo'n kaartje (waarschijnlijk nog in een dichte enveloppe ook). Dan onderschat je 'de mens' een beetje denk ik.
pi_63911611
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat er mensen zijn die aanstoot nemen aan het ontvangen van een plastic foetus. Zeker wanneer je zelf een abortus hebt ondergaan, een miskraam hebt gehad of een kind hebt verloren. Daarom stelde ik net ook de vraag of iemand met succes naar de rechter kan stappen om Schreeuw Om Leven aan te klagen wegens het toebrengen van psychisch leed.
Neh niet om die redenen denk ik. Het leed bestond immers al. Je kunt hooguit de bezorgers, danwel hun 'baas', voor het gerecht dagen als ze de 'geen ongeadresseerd reclame'-sticker negeren. Maar dat zie ik in de praktijk ook nog niet 1, 2, 3 gebeuren. Betwijfel of dat uberhaubt onder strafrecht valt. Dan zou je al via de postwet/telecomwetten iets moeten gaan doen. Die zaken duren jaren en kosten een vermogen.
pi_63911649
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dan gooi je het weg? Ik geloof echt niet dat mensen echt finaal mentaal instorten na het zien van zo'n kaartje (waarschijnlijk nog in een dichte enveloppe ook). Dan onderschat je 'de mens' een beetje denk ik.
Of je gaat je mening niet opdringen aan mensen, dat kan ook nog.

Mocht hij hier binnen komen, dan maak ik iig een mooi pakketje met wat leuke shockerende plaatjes, breinaalden etc.

Ik zal pics posten!
pi_63911652
quote:
wat moeten sommige mensen voor schade hebben ontvangen toen ze een sponsje kregen van de sp.

hoeveel mensen werden niet gepest omdat ze naar zweet stinken en op straat een busje deo krijgen..
pi_63911675
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:29 schreef bewegende_ninja het volgende:

[..]

Nee maar heb jij ooit een miskraam gehad, zwangerschapsproblemen, een kind verloren etc?
Nee. Maar ik heb meer dan genoeg 'shit' in mijn leven meegemaakt om te leren dat als je aan alles aanstoot gaat nemen, je geen leven meer hebt. Ik vind dit kaartje met een plastic poppetje echt maar vrij onschuldig hoor, ik kan er niks aan doen.
pi_63911681
quote:

[..]

Heej, ik geloof ook dat de meeste mensen niet instorten na het zien van een brandend kruis, zoals duidelijk aangegeven door Elfletterig, maakt het dat nog niet goed

Deze stichting wil aantonen dat abortus moord is. Dat is het niet, de wet is daar duidelijk in:
De ongeboren vrucht die dood ter wereld komt word geacht nooit bestaan te hebben.
Dat deze stichting daar moeite mee heeft wil ik nog in meegaan. Maar dan moeten ze zich richten tot de politiek en wetmakers. Niet tot mij of mijn vriendin.
pi_63911745
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef santax het volgende:

[..]

Heej, ik geloof ook dat de meeste mensen niet instorten na het zien van een brandend kruis, zoals duidelijk aangegeven door Elfletterig, maakt het dat nog niet goed

Deze stichting wil aantonen dat abortus moord is. Dat is het niet, de wet is daar duidelijk in:
De ongeboren vrucht die dood ter wereld komt word geacht nooit bestaan te hebben.
Dat deze stichting daar moeite mee heeft wil ik nog in meegaan. Maar dan moeten ze zich richten tot de politiek en wetmakers. Niet tot mij of mijn vriendin.
het is toch ook gewoon moord.

- edit -

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2008 18:46:24 (Trollen) ]
pi_63911748
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef bewegende_ninja het volgende:

[..]

Of je gaat je mening niet opdringen aan mensen, dat kan ook nog.
Sja... dat is weer een heel andere discussie.
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:34 schreef bewegende_ninja het volgende:
Mocht hij hier binnen komen, dan maak ik iig een mooi pakketje met wat leuke shockerende plaatjes, breinaalden etc.

Ik zal pics posten!
Ooh gaaf man... !111
pi_63911766
quote:
Ben ik de enige die het wel mee vindt vallen met de "grofheid"? Kom op man, als je het niks vindt gooi je het toch gewoon gelijk in de prullenbak en 'klaar'. Sommige mensen stellen zich zwaar aan hier.
Nee, jij vindt dat mensen zich aanstellen; een subtiel verschil. Het gaat niet om de grofheid van die kaart, het gaat erom dat het ongewenst is, smakeloos en voor sommige mensen kwetsend. En bovenal zeer opdringering. Ga fijn op zondag naar de kerk; val mij er niet mee lastig. Laat het kind van je verkrachte zus fijn ter wereld komen; niemand verplicht haar tot abortus. Blijf fijn vinden dat homo's niet mogen trouwen; je hoeft niet met een man te trouwen. Houd op met het opdringen van je geloof aan andere mensen.
pi_63911780
quote:

[..]

Als ik jou betrap, terwijl jij een dergelijk paperas plus plastic voorwerp in mijn brievenbus douwt, of een persoon van wie ik weet dat zei een miskraam/doodgeboren kind heeft gehad, dan ben je niet jarig.
pi_63911786
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

[..]

Ooh gaaf man... !111
Wat is er erg aan? Je hoeft toch niet naar de foto's te kijken? Je kan je beeldscherm toch uitzetten?

Ik vind dat je een beetje overdrijft

Als ik op die manier een van die christenhonden kan shockeren/beledigen dan is mijn dag alweer gemaakt
pi_63911793
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ben ik de enige die het wel mee vindt vallen met de "grofheid"? Kom op man, als je het niks vindt gooi je het toch gewoon gelijk in de prullenbak en 'klaar'. Sommige mensen stellen zich zwaar aan hier.
Nee hoor ik vind het kaartje ook reuze meevallen. Het is een soort van geboortekaartje, niks mis mee.
Wel met de (gronden van de) actie op zich wat mij betreft maar als je puur op het kaartje en het poppetje afgaat is er weinig schokkends aan.
Het argument dat het naar of schokkend is voor mensen die pas een miskraam hebben gehad vind ik ook een beetje zinloos.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2008 18:54:28 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63911824
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:35 schreef santax het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik zeker inkomen, maar de verontwaardiging over "het shockerende plastic poppetje" vind ik wat overdreven. Kom op man, als je het niet bevalt 'pleur' je het toch gelijk bij het vuilnis.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:41:27 #164
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63911831
quote:
Dan is het hek van de dam. Dan kun je wel de postcodeloterij met autoreclames gaan aanklagen als je een autoongeluk hebt gehad, of de tuinfolder voor de kettingzaagreclame. Je moet, leuk of niet, toch een zekere hardheid ontwikkelen voor de maatschappij. Je kunt die folder weggooien, en dan klaar.

Als zoiets al een klacht tot psychische schade oplevert dan is het helemaal klaar wat posters voor metalconcerten in de buitenlucht, enge films op TV, enz.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')