Hmmm is er niet per ongeluk wat meer forward lean ingesteld dan je gewend bent? Ik heb vanmiddag daar een beetje mee lopen kloten en merkte daar wel wat verschil in.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ga maar even af op de tip van Komakie en ga er nog een weekje mee boarden en zorgen voor scherpere kanten, wellicht dat het dan wat beter gaat op het ijs. Voor de rest gaat de ET perfect, alleen dat ijs was niet zo'n succes.
Op de tenenkant ging het goed, maar aan de hiel kant hapte hij telkens naar voren toe (naar de teenkant). Hij was hierdoor erg slecht te doseren. (enig idee wat het zou kunnen zijn, bindingen stonden perfect in het midden.)
[..]
Board gejat op je werk? Das wel erg naar, fijne collega's heb jij. Wat is je andere dure hobby btw?
als het nieuwe van '09 zijn niet, ze kosten normaal in de winkel 220 euro.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Flaccid het volgende:
Zijn burton Rulers voor 165 euro duur?
2009 model Moto kost normaal al ¤169 en de Ruler ¤220.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Flaccid het volgende:
Zijn burton Rulers voor 165 euro duur?
Die schoenen heb ik ook, en ben er erg tevreden over (al is het vergelijkings materiaal alleen het verhuur materiaal).quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
2009 model Moto kost normaal al ¤169 en de Ruler ¤220.
Dus als het nieuwe zijn is het een mooi prijsje![]()
Heb zelf nu nog Moto's, vorig jaar gekocht, maar daar kan ik nog wel minstens een jaartje mee vooruit. Misschien dat ik na dit seizoen in de uitverkoop wat stijvere schoenen ga kopen maar nu nog niet.
Het 11e poederalertquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Komakie het volgende:
Ik heb wel echt de hele week les gegeven terwijl bijna alle anderen vrij zijn. Iets wat niet erg is aangezien ik geld verdien en zij niet.Daarnaast is de sneeuw nu toch niet geweldig en ben ik dan misschien een keer vrij als er poeder valt
uiteindelijk toch voor de burton ion's gegaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:26 schreef r0bbie1988 het volgende:
[..]
als het nieuwe van '09 zijn niet, ze kosten normaal in de winkel 220 euro.
Ik zit zelf ook te twijfelen om rulers te kopen, heb nu nog rulers van '07.
Maar twijfel tussen de Burton Ozone en de burton Ruler /Ruler GMP.
Omdat ik een volledige Est set heb (burton uninc + uninc bindingen) neig ik naar Est boots.
Hmmz Rulers of Ozones ?
Geweldig. Vind ze wel tof hoor. Die Airobic is vet met die oogjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Niet echt zakelijk toch? behalve die violenza, die vind ik echt om te kotsen!
Wij krijgen ook sterke sneeuwvalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het 11e poederalert
Jazeker. Zondag vallen de eerste vlokken en daarna gaat het stevig sneeuwen. In de nacht van zondag op maandag en maandag op dinsdag komt het tot stevige sneeuwval. In de regio's #4 en #5 moet er na het weekend met serieuze sneeuwval rekening worden gehouden. Reken op 100-150 cm in de staugebieden en 40-100 cm in de overige gebieden in deze regio's. Ook regio #3 en het Zwisterse Appenzellerland en het Oostenrijkse Voralberg uit regio #2 kunnen dan op vers rekenen. De overige delen van de Noordalpen krijgen weliswaar wat vers, maar duidelijk minder.
bron: http://www.wepowder.nl/node/738
Schrik!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Rnej het volgende:
boe
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Airobic
[ afbeelding ]
Goliath
[ afbeelding ]
Violenza
[ afbeelding ]
Fun kink dit vind ik persoonlijk een koningen look!
geen sneeuw voor mij dit seizoen.quote:
He La Plagne, daar ga ik over iets meer dan een week heen. Hoe was het gebied en de drukte? Als het goed is komt er in ieder geval een mooie hoeveelheid sneeuw aan volgende week.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,
Nog een bataleon fan hierzo. Heb me ook maar is geregistreerd.
op http://broblog.snowbroade(...)-for-real/#more-2588
kun je nog meer van de 2010 line up zien. Goliath ziet er cool uit, de rest valt me tegen.
Maar ik heb al een 161 Goliath uit '05 dus die hoef ik niet
Had laatst bijna een evil twin limited edition via ebay gewonnen, maar werd in de laatste seconden overboden.
Denk dat ik nog een 155 ET erbij ga kopen wanneer ze echt in de uitverkoop gaan.
Gelijk maar even wat pics van mn vakantie in La plagne met kerst en oud & nieuw:
Waarom heb ik zon gevoel dat je de onderste foto niet land?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,
kun je nog meer van de 2010 line up zien. Goliath ziet er cool uit, de rest valt me tegen.
Had laatst bijna een evil twin limited edition via ebay gewonnen, maar werd in de laatste seconden overboden.
Denk dat ik nog een 155 ET erbij ga kopen wanneer ze echt in de uitverkoop gaan.
Gelijk maar even wat pics van mn vakantie in La plagne met kerst en oud & nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin februari nog twee weekjes naar Zwitserland. Yeah for it!
Geen idee waar dat gevoel vandaan komt, vriend van me zei het ook alquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Waarom heb ik zon gevoel dat je de onderste foto niet land?
Ik heb die forwardlean niet aangepast, maar zal daar eens mee gaan klooien. Ook moet ik nog even tijd maken om hem even na te slijpen, wellicht dat daar het probleem mee op te lossen is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm is er niet per ongeluk wat meer forward lean ingesteld dan je gewend bent? Ik heb vanmiddag daar een beetje mee lopen kloten en merkte daar wel wat verschil in.
Ik had altijd 0,0 forward lean en nu op iets van 3 gezet. Om te kijken of ik wat beter druk kan zetten met carven.
Ik zal er nog wel regelmatig te vinden zijn, maar of ik een heel seizoen daar zit is afhankelijk van een aantal dingen. Ik moet nog ff kijken hoe of wat. Zou graag willen, maar kan het nu nog niet zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
geen sneeuw voor mij dit seizoen.
afstuderen in taiwan over 3 weken , terug in juni, dan klaar --> seizoennetje oostenrijk
Komakie, jij nog in Gerlos volgende winter?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin februari nog twee weekjes naar Zwitserland. Yeah for it!
Ik zag vanmiddag dat ik met het instellen gelijk me binding weer gesloopt hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:22 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Ik heb die forwardlean niet aangepast, maar zal daar eens mee gaan klooien. Ook moet ik nog even tijd maken om hem even na te slijpen, wellicht dat daar het probleem mee op te lossen is.
Wat heb je gesloopt dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag dat ik met het instellen gelijk me binding weer gesloopt heb
Hij werkt nog wel, maar er zit iets niet meer op de manier waarop het hoort te zitten...
Met les geven vind ik het trouwens echt dramatisch. Dan moet je veel te veel inspanning leveren
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat heb je gesloopt dan?
Dus voor lesgeven is je LibTech ideaal? Lui mens
Ik had dit ook, viel onder garantie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.
Maar er zit aan de achterkant van je binding zo'n zwart staafje met een wit ronddraai dingetje waarmee je de forward lean in kunt stellen. Het uiteinde van dat staafje zit vast aan de heelcup. De andere kant aan de hiback. Nu is hij aan de heelcup los geraakt. Op zich geen mega probleem aangezien hij er weer ingedrukt wordt op het moment dat je voet vast zit in de binding, maar hij is wel stuk.
Dat staafje is eigenlijk een schroefdraad toch? Kun je die er niet terug indraaien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.
Maar er zit aan de achterkant van je binding zo'n zwart staafje met een wit ronddraai dingetje waarmee je de forward lean in kunt stellen. Het uiteinde van dat staafje zit vast aan de heelcup. De andere kant aan de hiback. Nu is hij aan de heelcup los geraakt. Op zich geen mega probleem aangezien hij er weer ingedrukt wordt op het moment dat je voet vast zit in de binding, maar hij is wel stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |