abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:31:06 #251
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_65080354
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Niet echt zakelijk toch? behalve die violenza, die vind ik echt om te kotsen!
Geweldig. Vind ze wel tof hoor. Die Airobic is vet met die oogjes.
en die Fun.Kink is uiteraard ook vet.
Die violenza is toch voor dames. Vond die van dit jaar ook niet echt met dat nijntje achtige dingg

De andere modellen waren nog niet bekend?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:48:48 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65080916
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Het 11e poederalert
Jazeker. Zondag vallen de eerste vlokken en daarna gaat het stevig sneeuwen. In de nacht van zondag op maandag en maandag op dinsdag komt het tot stevige sneeuwval. In de regio's #4 en #5 moet er na het weekend met serieuze sneeuwval rekening worden gehouden. Reken op 100-150 cm in de staugebieden en 40-100 cm in de overige gebieden in deze regio's. Ook regio #3 en het Zwisterse Appenzellerland en het Oostenrijkse Voralberg uit regio #2 kunnen dan op vers rekenen. De overige delen van de Noordalpen krijgen weliswaar wat vers, maar duidelijk minder.

bron: http://www.wepowder.nl/node/738
Wij krijgen ook sterke sneeuwval
Maar ook iets van maandag pas geloof ik. Ik ben wel blij dat zij het er ook over hebben. hoe meer bronnen hoe beter
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:49:02 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65080929
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Rnej het volgende:
boe
Schrik!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:49:46 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65080960
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Airobic

[ afbeelding ]
Goliath

[ afbeelding ]
Violenza

[ afbeelding ]
Fun kink dit vind ik persoonlijk een koningen look!

Ik vind ze geen van allen mooi. Die Airobic is wel grappig, maar verder vind ik het iets te veel blije kleurtjes.
En die Violenza is natuurlijk om te huilen
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:33:51 #255
71115 Rnej
I walk the line
pi_65082628
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Schrik!
geen sneeuw voor mij dit seizoen.

afstuderen in taiwan over 3 weken , terug in juni, dan klaar --> seizoennetje oostenrijk

Komakie, jij nog in Gerlos volgende winter?
pi_65085731
hey all,

Nog een bataleon fan hierzo. Heb me ook maar is geregistreerd.
op http://broblog.snowbroade(...)-for-real/#more-2588

kun je nog meer van de 2010 line up zien. Goliath ziet er cool uit, de rest valt me tegen.
Maar ik heb al een 161 Goliath uit '05 dus die hoef ik niet

Had laatst bijna een evil twin limited edition via ebay gewonnen, maar werd in de laatste seconden overboden.
Denk dat ik nog een 155 ET erbij ga kopen wanneer ze echt in de uitverkoop gaan.

Gelijk maar even wat pics van mn vakantie in La plagne met kerst en oud & nieuw:

Begin februari nog twee weekjes naar Zwitserland. Yeah for it!
pi_65086085
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,

kun je nog meer van de 2010 line up zien. Goliath ziet er cool uit, de rest valt me tegen.

Had laatst bijna een evil twin limited edition via ebay gewonnen, maar werd in de laatste seconden overboden.
Denk dat ik nog een 155 ET erbij ga kopen wanneer ze echt in de uitverkoop gaan.

Gelijk maar even wat pics van mn vakantie in La plagne met kerst en oud & nieuw:
He La Plagne, daar ga ik over iets meer dan een week heen. Hoe was het gebied en de drukte? Als het goed is komt er in ieder geval een mooie hoeveelheid sneeuw aan volgende week.

Komend weekend maar eens checken of ik alles nog heb, ik heb er zin in!
pi_65086097
quote:
hey all,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Waarom heb ik zon gevoel dat je de onderste foto niet land?
pi_65086626
Het gebied was super. Zeker met een paradiski pas is het erg goed te doen. Dan kan je namelijk ook naar Les Arcs. We hadden in het midden van de week een beetje verse sneeuw, ongeveer 10-20 cm dus en dat was ook wel nodig. Met de verse sneeuw die eraan komt ga je zeker weten een goede week hebben!
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Waarom heb ik zon gevoel dat je de onderste foto niet land?
Geen idee waar dat gevoel vandaan komt, vriend van me zei het ook al
Beetje off balance idd, maar met een bataleon gaat dat wel goed hoor
pi_65086852
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm is er niet per ongeluk wat meer forward lean ingesteld dan je gewend bent? Ik heb vanmiddag daar een beetje mee lopen kloten en merkte daar wel wat verschil in.
Ik had altijd 0,0 forward lean en nu op iets van 3 gezet. Om te kijken of ik wat beter druk kan zetten met carven.
Ik heb die forwardlean niet aangepast, maar zal daar eens mee gaan klooien. Ook moet ik nog even tijd maken om hem even na te slijpen, wellicht dat daar het probleem mee op te lossen is.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:32:01 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65087289
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef Rnej het volgende:

[..]

geen sneeuw voor mij dit seizoen.

afstuderen in taiwan over 3 weken , terug in juni, dan klaar --> seizoennetje oostenrijk

Komakie, jij nog in Gerlos volgende winter?
Ik zal er nog wel regelmatig te vinden zijn, maar of ik een heel seizoen daar zit is afhankelijk van een aantal dingen. Ik moet nog ff kijken hoe of wat. Zou graag willen, maar kan het nu nog niet zeggen
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:35:55 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65087457
quote:
hey all,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De 2de van rechts. Dat is de Enemy Light (of heet hij nou Enemy +++)
Dat is mijn boardje voor volgend seizoen
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:39:08 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65087589
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:22 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ik heb die forwardlean niet aangepast, maar zal daar eens mee gaan klooien. Ook moet ik nog even tijd maken om hem even na te slijpen, wellicht dat daar het probleem mee op te lossen is.
Ik zag vanmiddag dat ik met het instellen gelijk me binding weer gesloopt heb
Hij werkt nog wel, maar er zit iets niet meer op de manier waarop het hoort te zitten...

Met les geven vind ik het trouwens echt dramatisch. Dan moet je veel te veel inspanning leveren
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:18:11 #264
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_65098339
verse poeder zou wel prettig zijn

Vandaag alles gereed maken en morgenochtend vertrekken
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:45:55 #265
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_65101154
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zag vanmiddag dat ik met het instellen gelijk me binding weer gesloopt heb
Hij werkt nog wel, maar er zit iets niet meer op de manier waarop het hoort te zitten...

Met les geven vind ik het trouwens echt dramatisch. Dan moet je veel te veel inspanning leveren
Wat heb je gesloopt dan?

Dus voor lesgeven is je LibTech ideaal? Lui mens
Age of fruity enlightenment!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:59:37 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65107929
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Wat heb je gesloopt dan?

Dus voor lesgeven is je LibTech ideaal? Lui mens
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.

Maar er zit aan de achterkant van je binding zo'n zwart staafje met een wit ronddraai dingetje waarmee je de forward lean in kunt stellen. Het uiteinde van dat staafje zit vast aan de heelcup. De andere kant aan de hiback. Nu is hij aan de heelcup los geraakt. Op zich geen mega probleem aangezien hij er weer ingedrukt wordt op het moment dat je voet vast zit in de binding, maar hij is wel stuk.
pi_65108220
Weet er iemand of Lamar of Ltd een goed merk zijn? Wil graag beginnen met snowboarden maar vind door het bos de bomen niet meer.
pi_65108277
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.

Maar er zit aan de achterkant van je binding zo'n zwart staafje met een wit ronddraai dingetje waarmee je de forward lean in kunt stellen. Het uiteinde van dat staafje zit vast aan de heelcup. De andere kant aan de hiback. Nu is hij aan de heelcup los geraakt. Op zich geen mega probleem aangezien hij er weer ingedrukt wordt op het moment dat je voet vast zit in de binding, maar hij is wel stuk.
Ik had dit ook, viel onder garantie.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:25:26 #269
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_65108992
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat staafje is eigenlijk een schroefdraad toch? Kun je die er niet terug indraaien?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:26:02 #270
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_65109014
Volgende week om deze tijd zitten we in de auto op weg naar Fiesch (Aletch gebied in Zwitserland)!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:02:07 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65112784
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef bpi het volgende:
Weet er iemand of Lamar of Ltd een goed merk zijn? Wil graag beginnen met snowboarden maar vind door het bos de bomen niet meer.
Het gaat wel.
Ik vind het een beetje vage merkjes.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:04:28 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65112880
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef berent het volgende:

[..]

Ik had dit ook, viel onder garantie.
hmmm ik zal wel eens kijken.
Ik heb hem via Burton zelf gekocht dus dan moet ik naar Innsbruck voor de garantie. Is toch weer een uur met de auto. Geen zin om dan te gokken dat het onder de garantie valt.
Ik kan het nog ff bij de Hot Zone checken....

Vandaag gewoon niet geboard. Terwijl het zonnetje schijnt en ik vrij ben.
Ik was alleen vanmorgen zo ziek dat ik echt niets kon. Het was net alsof ik een ongelooflijke kater had. Maar ik heb gisteren helemaal niets gedronken
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:06:39 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65112958
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat staafje is eigenlijk een schroefdraad toch? Kun je die er niet terug indraaien?
Nope. Het is echt een staafje volgens mij. Zal wel een schroefje achtig iets zijn ofzo, maar ik kan er niet veel uit opmaken.

Het funpark in Gerlos is dit jaar trouwens echt vet. 3 verschillende kickerlijnen. Een zooitje boxen en aan het einde nog een spine. Die spine is echt vet
Binnenkort ff een keer een fotosessie houden
pi_65113162
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm ik zal wel eens kijken.
Ik heb hem via Burton zelf gekocht dus dan moet ik naar Innsbruck voor de garantie. Is toch weer een uur met de auto. Geen zin om dan te gokken dat het onder de garantie valt.
Ik kan het nog ff bij de Hot Zone checken....

Vandaag gewoon niet geboard. Terwijl het zonnetje schijnt en ik vrij ben.
Ik was alleen vanmorgen zo ziek dat ik echt niets kon. Het was net alsof ik een ongelooflijke kater had. Maar ik heb gisteren helemaal niets gedronken
Misschien dat ze bij de Hot Zone wat kunnen regelen met burton?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_65113271
Maah, ik snowboard ook xD.
Ben in bij kerst in Frankrijk geweest.

Mijn board:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')