Geweldig. Vind ze wel tof hoor. Die Airobic is vet met die oogjes.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
Niet echt zakelijk toch? behalve die violenza, die vind ik echt om te kotsen!
Wij krijgen ook sterke sneeuwvalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het 11e poederalert
Jazeker. Zondag vallen de eerste vlokken en daarna gaat het stevig sneeuwen. In de nacht van zondag op maandag en maandag op dinsdag komt het tot stevige sneeuwval. In de regio's #4 en #5 moet er na het weekend met serieuze sneeuwval rekening worden gehouden. Reken op 100-150 cm in de staugebieden en 40-100 cm in de overige gebieden in deze regio's. Ook regio #3 en het Zwisterse Appenzellerland en het Oostenrijkse Voralberg uit regio #2 kunnen dan op vers rekenen. De overige delen van de Noordalpen krijgen weliswaar wat vers, maar duidelijk minder.
bron: http://www.wepowder.nl/node/738
Schrik!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Rnej het volgende:
boe
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Airobic
[ afbeelding ]
Goliath
[ afbeelding ]
Violenza
[ afbeelding ]
Fun kink dit vind ik persoonlijk een koningen look!
geen sneeuw voor mij dit seizoen.quote:
He La Plagne, daar ga ik over iets meer dan een week heen. Hoe was het gebied en de drukte? Als het goed is komt er in ieder geval een mooie hoeveelheid sneeuw aan volgende week.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,
Nog een bataleon fan hierzo. Heb me ook maar is geregistreerd.
op http://broblog.snowbroade(...)-for-real/#more-2588
kun je nog meer van de 2010 line up zien. Goliath ziet er cool uit, de rest valt me tegen.
Maar ik heb al een 161 Goliath uit '05 dus die hoef ik niet
Had laatst bijna een evil twin limited edition via ebay gewonnen, maar werd in de laatste seconden overboden.
Denk dat ik nog een 155 ET erbij ga kopen wanneer ze echt in de uitverkoop gaan.
Gelijk maar even wat pics van mn vakantie in La plagne met kerst en oud & nieuw:
Waarom heb ik zon gevoel dat je de onderste foto niet land?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,
kun je nog meer van de 2010 line up zien. Goliath ziet er cool uit, de rest valt me tegen.
Had laatst bijna een evil twin limited edition via ebay gewonnen, maar werd in de laatste seconden overboden.
Denk dat ik nog een 155 ET erbij ga kopen wanneer ze echt in de uitverkoop gaan.
Gelijk maar even wat pics van mn vakantie in La plagne met kerst en oud & nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin februari nog twee weekjes naar Zwitserland. Yeah for it!
Geen idee waar dat gevoel vandaan komt, vriend van me zei het ook alquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Waarom heb ik zon gevoel dat je de onderste foto niet land?
Ik heb die forwardlean niet aangepast, maar zal daar eens mee gaan klooien. Ook moet ik nog even tijd maken om hem even na te slijpen, wellicht dat daar het probleem mee op te lossen is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm is er niet per ongeluk wat meer forward lean ingesteld dan je gewend bent? Ik heb vanmiddag daar een beetje mee lopen kloten en merkte daar wel wat verschil in.
Ik had altijd 0,0 forward lean en nu op iets van 3 gezet. Om te kijken of ik wat beter druk kan zetten met carven.
Ik zal er nog wel regelmatig te vinden zijn, maar of ik een heel seizoen daar zit is afhankelijk van een aantal dingen. Ik moet nog ff kijken hoe of wat. Zou graag willen, maar kan het nu nog niet zeggenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
geen sneeuw voor mij dit seizoen.
afstuderen in taiwan over 3 weken , terug in juni, dan klaar --> seizoennetje oostenrijk
Komakie, jij nog in Gerlos volgende winter?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MaCk- het volgende:
hey all,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin februari nog twee weekjes naar Zwitserland. Yeah for it!
Ik zag vanmiddag dat ik met het instellen gelijk me binding weer gesloopt hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:22 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Ik heb die forwardlean niet aangepast, maar zal daar eens mee gaan klooien. Ook moet ik nog even tijd maken om hem even na te slijpen, wellicht dat daar het probleem mee op te lossen is.
Wat heb je gesloopt dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag dat ik met het instellen gelijk me binding weer gesloopt heb
Hij werkt nog wel, maar er zit iets niet meer op de manier waarop het hoort te zitten...
Met les geven vind ik het trouwens echt dramatisch. Dan moet je veel te veel inspanning leveren
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat heb je gesloopt dan?
Dus voor lesgeven is je LibTech ideaal? Lui mens
Ik had dit ook, viel onder garantie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.
Maar er zit aan de achterkant van je binding zo'n zwart staafje met een wit ronddraai dingetje waarmee je de forward lean in kunt stellen. Het uiteinde van dat staafje zit vast aan de heelcup. De andere kant aan de hiback. Nu is hij aan de heelcup los geraakt. Op zich geen mega probleem aangezien hij er weer ingedrukt wordt op het moment dat je voet vast zit in de binding, maar hij is wel stuk.
Dat staafje is eigenlijk een schroefdraad toch? Kun je die er niet terug indraaien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Les geven gaat echt prima met dat ding. Carven en bochten draaien op ijs gaat ook wel maar niet zo makkelijk als ik graag zou willen.
Maar er zit aan de achterkant van je binding zo'n zwart staafje met een wit ronddraai dingetje waarmee je de forward lean in kunt stellen. Het uiteinde van dat staafje zit vast aan de heelcup. De andere kant aan de hiback. Nu is hij aan de heelcup los geraakt. Op zich geen mega probleem aangezien hij er weer ingedrukt wordt op het moment dat je voet vast zit in de binding, maar hij is wel stuk.
Het gaat wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:06 schreef bpi het volgende:
Weet er iemand of Lamar of Ltd een goed merk zijn? Wil graag beginnen met snowboarden maar vind door het bos de bomen niet meer.
hmmm ik zal wel eens kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef berent het volgende:
[..]
Ik had dit ook, viel onder garantie.
Nope. Het is echt een staafje volgens mij. Zal wel een schroefje achtig iets zijn ofzo, maar ik kan er niet veel uit opmaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat staafje is eigenlijk een schroefdraad toch? Kun je die er niet terug indraaien?
Misschien dat ze bij de Hot Zone wat kunnen regelen met burton?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik zal wel eens kijken.
Ik heb hem via Burton zelf gekocht dus dan moet ik naar Innsbruck voor de garantie. Is toch weer een uur met de auto. Geen zin om dan te gokken dat het onder de garantie valt.
Ik kan het nog ff bij de Hot Zone checken....
Vandaag gewoon niet geboard. Terwijl het zonnetje schijnt en ik vrij ben.
Ik was alleen vanmorgen zo ziek dat ik echt niets kon. Het was net alsof ik een ongelooflijke kater had. Maar ik heb gisteren helemaal niets gedronken
Vast wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Misschien dat ze bij de Hot Zone wat kunnen regelen met burton?
Ben zeer tevreden over mijn Union bindigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:14 schreef Komakie het volgende:
Ik wil volgend jaar misschien Union bindingen toevoegen aan ons assortiment. Hebben erg gave spullen en zijn ook duurzaam.
Ze hebben bij een (andere dan de hot zone) shop in het dorp nu capita boardjes en union bindingen in de verhuur. Die dingen zijn best gaaf
Ziet er solide uit en zijn ook nog wel slick
Welke heb je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ben zeer tevreden over mijn Union bindigen.
Goede flex en alles is in te stellen (oke bij elke binding) maar ze zijn ook stylisch.
Helemaal wit
Forcequote:
Ik doe altijd mijn shawl e.d. om m'n bindingen heen, boots erin en jas/broek/ backprotector/helm e.d. gewoon erbij dan raken die bindingen echt niets. Zeker niet zodanig dat 't stuk kan gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:15 schreef Schuifpui het volgende:
Nog een week en dan zit ik in de sneeuw.Weersverwachting ziet er goed uit voor komende week!
Hoe kan je met een busreis nou het beste je board en bindingen meenemen? Als ik m'n bindingen gewoon inklap, dan steekt die hi-back een stukje uit, zou dat niet stuk gaan? Maar hoe zou ik het anders moeten doen? In al die bagage voorschriften staat eigenlijk ook dat je de bindingen eraf moet halen, maar niet hoe je ze verder mee moet nemen.
Ok, ga wel ff puzzelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn shawl e.d. om m'n bindingen heen, boots erin en jas/broek/ backprotector/helm e.d. gewoon erbij dan raken die bindingen echt niets. Zeker niet zodanig dat 't stuk kan gaan.
Sowieso bindingen eraf halen. Als je een boardbag hebt kun je ze daar in doen, samen met je schoenen. Anders in je tas.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:15 schreef Schuifpui het volgende:
Nog een week en dan zit ik in de sneeuw.Weersverwachting ziet er goed uit voor komende week!
Hoe kan je met een busreis nou het beste je board en bindingen meenemen? Als ik m'n bindingen gewoon inklap, dan steekt die hi-back een stukje uit, zou dat niet stuk gaan? Maar hoe zou ik het anders moeten doen? In al die bagage voorschriften staat eigenlijk ook dat je de bindingen eraf moet halen, maar niet hoe je ze verder mee moet nemen.
Vet man.....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Komakie het volgende:
Vandaag een fotosessie gedaan.
Wat er meestal op neer komt dat ik de foto's mag gaan maken.
Gelukkig heeft me vriendin nog een mooie bonk van me gefotografeerd
[ afbeelding ]
quote:
Alleen vrijdag schijnt erg warm te worden met een sneeuwgrens tussen de 1500 en 2000 meter in Frankrijk en delen van Zwitserland, daarna wordt het als de kaarten kloppen weer wat kouder. Vrijdag is dan wel weer de dag met veel neerslag, dus ik hoop niet op regen.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:02 schreef FlowDesign het volgende:
Het gaat heel deze week sneeuwen en vrijdag gaan we naar Zwitserland!![]()
Lekker verse sneeuw als we aankomenHoop alleen niet dat het erg warm gaat worden vanaf komende zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |