IK zei: ignore the CAC.quote:
De redding van the big three, maar dat zou al in de futures verwerkt moeten zijn, niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:57 schreef rvlaak_werk het volgende:
A, gaat een hele mooie dag worden voor zij onder ons met long posities
quote:The bill also requires the automakers to sell their private jets
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:17 schreef Lemans24 het volgende:
Gaat wel angstig traag, sta te popelen om ze te verkopen. Doel is 2,27...
Ja.. ja.. nu hou je ze nog aan hè.quote:AEX Index Turbo Long 240,00 Bied laatst: 2,27
Het staat al op 2,30. Als ik je was, zou ik ze verkopen. Nu begint het grillig te worden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
Vanwaar die daling zojuist?
iig een mooi moment om toch nog in te stappen
SL240 op 2,20 gekocht
Sta je al in de plus, Pberends?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef pberends het volgende:
Zijn die koersen van de DAX uberhaupt wel realtime?
Denk et wel. DAX is meestal de enige die eigen weg kiest.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef pberends het volgende:
Zijn die koersen van de DAX uberhaupt wel realtime?
Euh... jaquote:Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef Plux het volgende:
[..]
[..]
Ja.. ja.. nu hou je ze nog aan hè.
korte winstnemingen, maar de trend is omhoog vandaag.quote:
Inderdaad. Ik kijk gespannen toe hoe m'n longs 200 euro winst nog achteraan krijgen, en dit in no-time weer terugzakken. Stress, stress.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef shilizous_88 het volgende:
het kijkt trouwens zo veel lekkerder naar de beursstand als je zelf niet in aandelen of derivaten zit.
Hoe kom je daar bij? Als ik de grafiek zo zie, is er helemaal geen trend. Tenzij je zijwaarts bedoeld. We hebben net zo veel plus als min gehad vandaag...quote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
korte winstnemingen, maar de trend is omhoog vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |