4.2 miljoen aandelen maar liefst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef M.Melandri het volgende:
hij heeft idd met een dikke steekvlam afscheid genomen zie ik aan grafiek
mij lijkt 320 een acceptabel niveau nu een betrekkelijke rust is weergekeerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:56 schreef edwinh het volgende:
wat verwachten jullie dan? Is dit een einde jaar rally die lang stand houdt tot begin volgend jaar of zakken we voor kerst weer naar 220 pnt?
poeh , dat vind ik wel heel positief......quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:20 schreef henkway het volgende:
[..]
mij lijkt 320 een acceptabel niveau nu een betrekkelijke rust is weergekeerd
toen we op 460 stonden zei je, poeh, dat vind ik wel heel negatiefquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef edwinh het volgende:
[..]
poeh , dat vind ik wel heel positief......
gekquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef henkway het volgende:
[..]
toen we op 460 stonden zei je, poeh, dat vind ik wel heel negatief
Staat nog steeds ~-2%quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Plux het volgende:
Wel frappant natuurlijk, dat m'n zoveelste voorspelling weer uitkomt. [/ego trip]
Dat gebeurt sowieso niet, *kuch* heeft geen goede reden om hun aankopen te maskeren. Het verlies blijft dankzij *kuch* echter wel beperkt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik eet m'n hoed op als we in de plus eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |