Nou, ga je gang, veel plezier.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En hier waren we gebleven. Wat zal ik nog moeilijk gaan doen met die zuinige commerciële klanten. Gewoon meeroven is een stuk makkelijker:
"BRUSSEL - De EU trekt de komende vier jaar 55 miljoen euro uit om internetten veiliger te maken voor kinderen. Het geld wordt gebruikt voor het ontwikkelen van software om kinderlokken en online pesten tegen te gaan en om het publiek bewust te maken van de risico's. De EU-lidstaten zijn het daarover dinsdag eens geworden."
Zoals ik al zei:quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En hier waren we gebleven. Wat zal ik nog moeilijk gaan doen met die zuinige commerciële klanten. Gewoon meeroven is een stuk makkelijker:
"BRUSSEL - De EU trekt de komende vier jaar 55 miljoen euro uit om internetten veiliger te maken voor kinderen. Het geld wordt gebruikt voor het ontwikkelen van software om kinderlokken en online pesten tegen te gaan en om het publiek bewust te maken van de risico's. De EU-lidstaten zijn het daarover dinsdag eens geworden."
quote:Daar wil ik best een freelance adviesrapportje voor schrijven. Ik zie overigens meer in een hardwarematige oplossingen. Van die dingen die controleren wat de kinderen aan het doen zijn. Ouders zou ik ze noemen.
Zeg je dat ook tegen de inbreker die z'n oog op jouw inboedel heeft laten vallen? "Ga je gang, veel plezier"quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Monidique het volgende:
Nou, ga je gang, veel plezier.
Zoals het een goed libertariër betaamt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de inbreker die z'n oog op jouw inboedel heeft laten vallen? "Ga je gang, veel plezier"
Breek jij graag bij mij in?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen de inbreker die z'n oog op jouw inboedel heeft laten vallen? "Ga je gang, veel plezier"
Ik zie ook volstrekt niet in wat daar onethisch aan zou zijn.quote:
DRUGS!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook volstrekt niet in wat daar onethisch aan zou zijn.
nr 2 van vandaag:quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het dagelijks portie Teeven van vandaag:
Schreeuw om Leven voert campagne met 'foetussen'
[quote]Men zal ook eens nadenken over de gevolgen voordat het iets verbied. Blijkt maar weer dat de zogenaamde rationele argumenten onjuist zijn er puur vanuit de onderbuik wat wordt geroepen.
Gemeenten vrijheid geven. Hoe komen ze erop. Bespottelijk. Verbieden die gemeente. Kan in het EKD niet worden opgenomen of men voor of tegen koopzondag is, politieke voorkeur, tegen homokerst of niet, evolutieleer wel/niet begrijpt. Zondagsrust wil of niet, inenten onzin vind of niet, achter de voordeur kijken een probleem vind ja/nee, een luikje in de voordeur wil aanleggen zodat je makkelijker achter de voordeur kan kijken, voor/tegen verbieden van de voordeur.
De, 'ik controleer de samenleving en richt hem 100% goed in mentaliteit wordt wel heel fundamentalistisch.
bronquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nr 2 van vandaag:
den haag -
Anti-abortusorganisatie Schreeuw om Leven voert campagne door plastic foetussen rond te sturen. Op termijn kunnen alle Nederlanders een ongeboren imitatievruchtje op de mat verwachten. De organisatie hoopt dat ongewenst zwangeren zich zo bewust worden van de levenswaarde van hun ongeboren kind. Het 5 centimeter grote plastic foetusje moet hen van een abortus afhouden.
In eerste instantie zijn de namaakfoetussen alleen naar Rotterdamse huisartsen en journalisten verstuurd. Volgens Rebecca Gomperts van Women on Waves, een organisatie die opkomt voor het recht op zwangerschapsonderbreking bij ongewenste zwangerschap, zitten veel mensen niet te wachten op zulke post. "Voor degenen die net een miskraam of abortus hebben gehad, kan dit pijnlijk zijn."
Olga Loeber van het Nederlands Genootschap van Abortusartsen noemt de methode agressief. Zij vindt het 'buitengewoon ongepast' als bijvoorbeeld mensen die ongewenst kinderloos blijven het pakketje ontvangen.
De mailing laat volgens haar ook slecht hulpverlenerschap zien. "Het suggereert dat je met een abortus echt een mens vermoordt. Dat boezemt angst in. En eenmaal angstig kun je geen zorgvuldige afweging meer maken."
In Duitsland worden de poppetjes al op grote schaal verspreid, meldt Schreeuw om Leven. De Duitse tak van de organisatie heeft gisteren tijdens een bezoek aan Nederland enkele duizenden plastic foetussen geleverd.
Schreeuw om Leven-bestuurster Willy Dorenbos wil dat mensen inzien dat een foetus van tien weken al helemaal gevormd is en dat anderen die 'stukmaken door het te aborteren'. Vrouwen die door het poppetje aan hun abortus worden herinnerd, worden zich volgens haar misschien pas goed bewust van wat er is gebeurd en kunnen dat gaan verwerken.
De namaakfoetus is op schaal gemaakt en komt qua gewicht overeen met een echte foetus van tien weken oud, aldus Dorenbos. Het model lijkt echter meer op een ongeboren vrucht van twaalf weken, aldus de Leidse abortusarts Willem Beekhuizen. "Als hiermee ook nog de verkeerde informatie wordt verstrekt, is dat zeer af te keuren. Dat is misleidend." (GPD)
Nee hoor, het betreft hier geen drugs met negatieve effecten. Ze dragen alleen maar bij aan de gezonde ubermenschen die herr Klink van ons wil maken. Huxley schreef er ooit nog eens een aardig boek over.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
DRUGS!!
gaat er geen alarm af. Misschien dat je even heropgevoed moet worden. Je bent een te groot potentieel risico. Daarmee breng je eventueel schade toe aan de gehele samenleving
Enig nadeel is dat Herr Klink niet voor rede, logica of bewijs vatbaar is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, het betreft hier geen drugs met negatieve effecten. Ze dragen alleen maar bij aan de gezonde ubermenschen die herr Klink van ons wil maken. Huxley schreef er ooit nog eens een aardig boek over.
Hopelijk zijn het geen naakte foetussen, want dat is onethisch.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Anti-abortusorganisatie Schreeuw om Leven voert campagne door plastic foetussen rond te sturen. Op termijn kunnen alle Nederlanders een ongeboren imitatievruchtje op de mat verwachten. De organisatie hoopt dat ongewenst zwangeren zich zo bewust worden van de levenswaarde van hun ongeboren kind. Het 5 centimeter grote plastic foetusje moet hen van een abortus afhouden.
Heb je een semiautomatisch wapen onder je lange regenjas vandaan gehaald en huisgehouden op kantoor?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Whahahaha. CHAOS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |