abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63878239
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch gezemel zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_63878298
We spelen Cowboys - indianen!
pi_63878335
En hier waren we gebleven. Wat zal ik nog moeilijk gaan doen met die zuinige commerciële klanten. Gewoon meeroven is een stuk makkelijker:

"BRUSSEL - De EU trekt de komende vier jaar 55 miljoen euro uit om internetten veiliger te maken voor kinderen. Het geld wordt gebruikt voor het ontwikkelen van software om kinderlokken en online pesten tegen te gaan en om het publiek bewust te maken van de risico's. De EU-lidstaten zijn het daarover dinsdag eens geworden."
pi_63878443
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
En hier waren we gebleven. Wat zal ik nog moeilijk gaan doen met die zuinige commerciële klanten. Gewoon meeroven is een stuk makkelijker:

"BRUSSEL - De EU trekt de komende vier jaar 55 miljoen euro uit om internetten veiliger te maken voor kinderen. Het geld wordt gebruikt voor het ontwikkelen van software om kinderlokken en online pesten tegen te gaan en om het publiek bewust te maken van de risico's. De EU-lidstaten zijn het daarover dinsdag eens geworden."
Nou, ga je gang, veel plezier.
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:32:29 #5
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63878596
Doei Henri.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_63878646
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:

Zoals ik al zei:
quote:
Daar wil ik best een freelance adviesrapportje voor schrijven. Ik zie overigens meer in een hardwarematige oplossingen. Van die dingen die controleren wat de kinderen aan het doen zijn. Ouders zou ik ze noemen.
pi_63879266
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63879624
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:26 schreef Monidique het volgende:
Nou, ga je gang, veel plezier.
Zeg je dat ook tegen de inbreker die z'n oog op jouw inboedel heeft laten vallen? "Ga je gang, veel plezier"
pi_63880035
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen de inbreker die z'n oog op jouw inboedel heeft laten vallen? "Ga je gang, veel plezier"
Zoals het een goed libertariër betaamt.

pi_63880253
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Breek jij graag bij mij in?
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:08:36 #12
Stranger than fiction
pi_63881401
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik zie ook volstrekt niet in wat daar onethisch aan zou zijn.
pi_63881654
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie ook volstrekt niet in wat daar onethisch aan zou zijn.
DRUGS!!

gaat er geen alarm af. Misschien dat je even heropgevoed moet worden. Je bent een te groot potentieel risico. Daarmee breng je eventueel schade toe aan de gehele samenleving
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63881736
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het dagelijks portie Teeven van vandaag:
Schreeuw om Leven voert campagne met 'foetussen'

[quote]Men zal ook eens nadenken over de gevolgen voordat het iets verbied. Blijkt maar weer dat de zogenaamde rationele argumenten onjuist zijn er puur vanuit de onderbuik wat wordt geroepen.

Gemeenten vrijheid geven. Hoe komen ze erop. Bespottelijk. Verbieden die gemeente. Kan in het EKD niet worden opgenomen of men voor of tegen koopzondag is, politieke voorkeur, tegen homokerst of niet, evolutieleer wel/niet begrijpt. Zondagsrust wil of niet, inenten onzin vind of niet, achter de voordeur kijken een probleem vind ja/nee, een luikje in de voordeur wil aanleggen zodat je makkelijker achter de voordeur kan kijken, voor/tegen verbieden van de voordeur.

De, 'ik controleer de samenleving en richt hem 100% goed in mentaliteit wordt wel heel fundamentalistisch.
nr 2 van vandaag:

den haag -

Anti-abortusorganisatie Schreeuw om Leven voert campagne door plastic foetussen rond te sturen. Op termijn kunnen alle Nederlanders een ongeboren imitatievruchtje op de mat verwachten. De organisatie hoopt dat ongewenst zwangeren zich zo bewust worden van de levenswaarde van hun ongeboren kind. Het 5 centimeter grote plastic foetusje moet hen van een abortus afhouden.

In eerste instantie zijn de namaakfoetussen alleen naar Rotterdamse huisartsen en journalisten verstuurd. Volgens Rebecca Gomperts van Women on Waves, een organisatie die opkomt voor het recht op zwangerschapsonderbreking bij ongewenste zwangerschap, zitten veel mensen niet te wachten op zulke post. "Voor degenen die net een miskraam of abortus hebben gehad, kan dit pijnlijk zijn."

Olga Loeber van het Nederlands Genootschap van Abortusartsen noemt de methode agressief. Zij vindt het 'buitengewoon ongepast' als bijvoorbeeld mensen die ongewenst kinderloos blijven het pakketje ontvangen.

De mailing laat volgens haar ook slecht hulpverlenerschap zien. "Het suggereert dat je met een abortus echt een mens vermoordt. Dat boezemt angst in. En eenmaal angstig kun je geen zorgvuldige afweging meer maken."

In Duitsland worden de poppetjes al op grote schaal verspreid, meldt Schreeuw om Leven. De Duitse tak van de organisatie heeft gisteren tijdens een bezoek aan Nederland enkele duizenden plastic foetussen geleverd.

Schreeuw om Leven-bestuurster Willy Dorenbos wil dat mensen inzien dat een foetus van tien weken al helemaal gevormd is en dat anderen die 'stukmaken door het te aborteren'. Vrouwen die door het poppetje aan hun abortus worden herinnerd, worden zich volgens haar misschien pas goed bewust van wat er is gebeurd en kunnen dat gaan verwerken.

De namaakfoetus is op schaal gemaakt en komt qua gewicht overeen met een echte foetus van tien weken oud, aldus Dorenbos. Het model lijkt echter meer op een ongeboren vrucht van twaalf weken, aldus de Leidse abortusarts Willem Beekhuizen. "Als hiermee ook nog de verkeerde informatie wordt verstrekt, is dat zeer af te keuren. Dat is misleidend." (GPD)
[/quote]
bron

Godver. Waar gaat dit heen zeg? Wat een waanzin de laatste tijd.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63881790
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zet bij mij maar een stel extra (bionische) armen aan, zodat ik kan multitasken.
pi_63882006
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nr 2 van vandaag:

den haag -

Anti-abortusorganisatie Schreeuw om Leven voert campagne door plastic foetussen rond te sturen. Op termijn kunnen alle Nederlanders een ongeboren imitatievruchtje op de mat verwachten. De organisatie hoopt dat ongewenst zwangeren zich zo bewust worden van de levenswaarde van hun ongeboren kind. Het 5 centimeter grote plastic foetusje moet hen van een abortus afhouden.

In eerste instantie zijn de namaakfoetussen alleen naar Rotterdamse huisartsen en journalisten verstuurd. Volgens Rebecca Gomperts van Women on Waves, een organisatie die opkomt voor het recht op zwangerschapsonderbreking bij ongewenste zwangerschap, zitten veel mensen niet te wachten op zulke post. "Voor degenen die net een miskraam of abortus hebben gehad, kan dit pijnlijk zijn."

Olga Loeber van het Nederlands Genootschap van Abortusartsen noemt de methode agressief. Zij vindt het 'buitengewoon ongepast' als bijvoorbeeld mensen die ongewenst kinderloos blijven het pakketje ontvangen.

De mailing laat volgens haar ook slecht hulpverlenerschap zien. "Het suggereert dat je met een abortus echt een mens vermoordt. Dat boezemt angst in. En eenmaal angstig kun je geen zorgvuldige afweging meer maken."

In Duitsland worden de poppetjes al op grote schaal verspreid, meldt Schreeuw om Leven. De Duitse tak van de organisatie heeft gisteren tijdens een bezoek aan Nederland enkele duizenden plastic foetussen geleverd.

Schreeuw om Leven-bestuurster Willy Dorenbos wil dat mensen inzien dat een foetus van tien weken al helemaal gevormd is en dat anderen die 'stukmaken door het te aborteren'. Vrouwen die door het poppetje aan hun abortus worden herinnerd, worden zich volgens haar misschien pas goed bewust van wat er is gebeurd en kunnen dat gaan verwerken.

De namaakfoetus is op schaal gemaakt en komt qua gewicht overeen met een echte foetus van tien weken oud, aldus Dorenbos. Het model lijkt echter meer op een ongeboren vrucht van twaalf weken, aldus de Leidse abortusarts Willem Beekhuizen. "Als hiermee ook nog de verkeerde informatie wordt verstrekt, is dat zeer af te keuren. Dat is misleidend." (GPD)
bron

Godver. Waar gaat dit heen zeg? Wat een waanzin de laatste tijd.
[/quote]
Religieus reveil. Zoveel is duidelijk. Het stemt tot droefenis.
pi_63882047
Rouvloed op de samenleving.
pi_63882083
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

DRUGS!!

gaat er geen alarm af. Misschien dat je even heropgevoed moet worden. Je bent een te groot potentieel risico. Daarmee breng je eventueel schade toe aan de gehele samenleving
Nee hoor, het betreft hier geen drugs met negatieve effecten. Ze dragen alleen maar bij aan de gezonde ubermenschen die herr Klink van ons wil maken. Huxley schreef er ooit nog eens een aardig boek over.
pi_63882136
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, het betreft hier geen drugs met negatieve effecten. Ze dragen alleen maar bij aan de gezonde ubermenschen die herr Klink van ons wil maken. Huxley schreef er ooit nog eens een aardig boek over.
Enig nadeel is dat Herr Klink niet voor rede, logica of bewijs vatbaar is.
And that is the news.''
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:38:27 #21
Stranger than fiction
pi_63882158
Whahahaha. CHAOS!!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_63882303
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:22 schreef One_of_the_few het volgende:

Hopelijk zijn het geen naakte foetussen, want dat is onethisch.
pi_63882346
Afzender retour. En als ik zie dat een particulier iemand hem bij mij door de bus doet mag hij het doorslikken.
And that is the news.''
pi_63882542
Nou, ik ga me weer vermaken met meisjes en stuiterende ballen. Hopelijk is het net zo als gister kwa opkomst

And that is the news.''
pi_63882838
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Whahahaha. CHAOS!!
Heb je een semiautomatisch wapen onder je lange regenjas vandaan gehaald en huisgehouden op kantoor?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')