abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:35:42 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64295115
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef koffiegast het volgende:
kvind het zo bizar dat het pro-life organisaties worden genoemd en vervolgens elke persoon die met gegronde redenen een abortus wilt ondergaan geweigerd wordt het leven van die persoon, diens aankomend kind en mogelijk andere vernietigd. Niet pro-life, maar pro-eigenwijsheid|Hypocrisie.
Bovendien insinueert "pro-life" dat tegenstanders "pro-death" zijn.

En ja wat voor een monster moet je wel niet zijn om pro-death te zijn.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_64296425
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
Leven =/= leven.

Eigenlijk zouden ze pro-bestaan moeten heten, want het dondert ze niet dat de kinderen in kwestie een leven krijgen, ze worden gedwongen te bestaan.
Jij bent voor euthanasie toestaan zonder geestelijk of lichamelijk lijden?
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:13:38 #228
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64296601
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:09 schreef Deliah het volgende:

[..]

Jij bent voor euthanasie toestaan zonder geestelijk of lichamelijk lijden?
Hoe concludeer je dat?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64297321
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoe concludeer je dat?
Elk mens wordt gedwongen te bestaan.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:09:32 #230
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64299008
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:31 schreef Deliah het volgende:

[..]

En abortus (en euthanasie) zijn ervoor om dat niet te hoeven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64299027
quote:

[..]

Dus als een foetus geen kans heeft op een menselijk bestaan vind jij dat het gewoon moet blijven leven?

Euthanasie en abortus is wel wat ander volgens mij
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_64314695
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef koffiegast het volgende:
kvind het zo bizar dat het pro-life organisaties worden genoemd en vervolgens elke persoon die met gegronde redenen een abortus wilt ondergaan geweigerd wordt het leven van die persoon, diens aankomend kind en mogelijk andere vernietigd.
Wat zie jij als vernietiging van leven? Even afgezien van medische oorzaken dan. Als iemand die graag carriere wil maken geen abortus mag laten plegen, is dat dan vernietiging van leven? Als iemand erg goed op haar geld moet gaan letten omdat ze geen abortus mag plegen, is dat vernietiging van leven? (Als ik mensen uit abortusklinieken mag geloven is geldgebrek de meest genoemde reden)
...men begint immers altijd te moraliseren als de zaken mislopen en men ergert zich over de moraal zolang men haar comfortabel tegenover het recht van meningsuiting en op pluralisme kan stellen. (Benedictus XVI)
  woensdag 24 december 2008 @ 07:50:31 #233
237516 Konijntjes
Twee konijntjes
pi_64314846
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:12 schreef ThisHollowWorld het volgende:

Maar om abortus te gaan verbieden, nee. Ik vind dat iedereen zelf het recht heeft om die keuze te maken. Maar zelf sta ik er gewoon niet achter. De actie vind ik verder wel een eye-opener, maar of het ergens nut voor zal hebben weet ik niet.
Oordelen over leven en dood van anderen ben ik principieel op tegen. Daarom ben ik ook tegen de doodstraf in alle gevallen. Euthanasie en zelfmoord sta ik wel achter, daar ik vind dat iemand volledig zelfbeschikkingsrecht heeft.

De actie in deze vorm vind ik vrij smakeloos. Het is ultimo aan mensen zelf om te beslissen hoe zij tegen abortus aan kijken.
  woensdag 24 december 2008 @ 08:13:24 #234
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64315019
quote:

[..]

Bedoel je dan dat mensen die ondragelijk leiden gedwongen moeten worden dat leiden voort te zetten?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64315067
quote:
Op woensdag 24 december 2008 06:57 schreef Dwerfion het volgende:

[..]

Wat zie jij als vernietiging van leven? Even afgezien van medische oorzaken dan. Als iemand die graag carriere wil maken geen abortus mag laten plegen, is dat dan vernietiging van leven? Als iemand erg goed op haar geld moet gaan letten omdat ze geen abortus mag plegen, is dat vernietiging van leven? (Als ik mensen uit abortusklinieken mag geloven is geldgebrek de meest genoemde reden)
Jij praat ongetwijfeld heel regelmatig met medewerkers van abortusklinieken.
pi_64315077
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Bedoel je dan dat mensen die ondragelijk leiden gedwongen moeten worden dat leiden voort te zetten?
Ondragelijk leiden, is dat als je ergens de baas bent en je medewerkers pesten je de hele tijd?
pi_64315082
quote:
Op woensdag 24 december 2008 06:57 schreef Dwerfion het volgende:

[..]

Tja, voor mij zouden het geen redenen zijn om abortus te plegen, maar wie ben ik om voor een ander te bepalen wat wel en wat niet een goede reden is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 december 2008 @ 08:21:37 #238
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64315097
quote:
'Dubbel gekwetst'
‘Mensen die ongewenst kinderloos zijn, zijn juist dubbel gekwetst door het aantal ongeboren kinderen dat jaarlijks wordt vermoord,’ reageert Dorenbos op de uitspraak van Loeber.
En mensen die ongewenst zwanger zijn, zijn dubbel gekwetst met die poppetjes.

Zag laatst een filmpje, waarbij deze organisatie 'fakkelwakes' houdt voor abortusklinieken. Als ik daar met m'n vriendin aankom omdat er iets verkeerd is gegaan, en we het weg willen halen, moeten ze gauw opsodemieteren voordat ik ze eigenhandig post-nataal aborteer. Je zou er toch niet aan moeten denken Die mensen hebben zelf amper kinderen. Als deze mensen eens zouden gaan werken zouden we geen gastarbeiders moeten importeren.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 24 december 2008 @ 08:22:36 #239
158899 GasTurbine
pi_64315106
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tja, voor mij zouden het geen redenen zijn om abortus te plegen, maar wie ben ik om voor een ander te bepalen wat wel en wat niet een goede reden is?
Dé reactie van de dag
Dachten er maar meer zoals jou.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 24 december 2008 @ 08:26:51 #240
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64315142
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:20 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ondragelijk leiden, is dat als je ergens de baas bent en je medewerkers pesten je de hele tijd?
Nee. Dat is als je bijvoorbeeld zo veel pijn hebt door een ziekte dat de kwaliteit van het leven zeer slecht is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64315195
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij praat ongetwijfeld heel regelmatig met medewerkers van abortusklinieken.
...men begint immers altijd te moraliseren als de zaken mislopen en men ergert zich over de moraal zolang men haar comfortabel tegenover het recht van meningsuiting en op pluralisme kan stellen. (Benedictus XVI)
pi_64315237
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee. Dat is als je bijvoorbeeld zo veel pijn hebt door een ziekte dat de kwaliteit van het leven zeer slecht is.
Dan zou ik het als ik jou was met 'ij' schrijven.
pi_64315249
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:31 schreef Dwerfion het volgende:

[..]

Jij hoort blijkbaar van meerdere mensen die daar werken dat geldgebrek de meest voorkomende reden is.
pi_64315256
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet ook niet in hoeverre ik andere mensen iets zou moeten opleggen. Maar het punt was dat over het vernietigen van leven gesproken wordt als een vrouw het kind niet mag aborteren. Zulke woorden kan ik echt niet begrijpen. Alsof hun leven compleet ongelukkig zal zijn als ze wel een kind krijgen.
pi_64315272
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Jij hoort blijkbaar van meerdere mensen die daar werken dat geldgebrek de meest voorkomende reden is.
Ik spreek niet met veel mensen, en ook niet regelmatig, maar als ik een mogelijkheid krijg, dan probeer ik zeker inzicht te krijgen in dat soort dingen. Dus, inderdaad, dat hoor ik.
  woensdag 24 december 2008 @ 08:38:44 #246
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64315275
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan zou ik het als ik jou was met 'ij' schrijven.
Mag ik hier uit op maken dat jij tegen euthanasie bent? Dat soort mensen zijn juist de ware monsters. Omdat zij mensen willen dwingen pijn te leiden terwijl die dat zelf niet meer willen.
  woensdag 24 december 2008 @ 08:39:09 #247
158899 GasTurbine
pi_64315281
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:37 schreef Dwerfion het volgende:

[..]

Ik weet ook niet in hoeverre ik andere mensen iets zou moeten opleggen. Maar het punt was dat over het vernietigen van leven gesproken wordt als een vrouw het kind niet mag aborteren. Zulke woorden kan ik echt niet begrijpen. Alsof hun leven compleet ongelukkig zal zijn als ze wel een kind krijgen.
Blijkbaar wel. Moet er niet aan denken om alles overhoop te gooien voor een nakomeling, nu niet iig.
pi_64315289
quote:

[..]

Maar daar kun jij toch niet over oordelen, over andermans gevoelens? Als zij nou ervaren dat de zwangerschap maakt dat ze al diep ongelukkig zijn en de gedachte aan dit kind maakt het alleen maar erger, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet zo is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64315292
quote:

[..]

Dat kan. Ik wil bijvoorbeeld absoluut geen kinderen. Als ik zwanger zou raken en gedwongen zou worden om dat kind te voldragen, zou ik dat verschrikkelijk vinden. Dat is niet wat ik wil met mijn leven.

Jij kunt niet voor een ander bepalen wat diegene compleet ongelukkig zou maken.
pi_64315299
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mag ik hier uit op maken dat jij tegen euthanasie bent? Dat soort mensen zijn juist de ware monsters. Omdat zij mensen willen dwingen pijn te leiden terwijl die dat zelf niet meer willen.
Nee, ik ben een groot voorstander van euthanasie. Ik ben tevens een groot tegenstander van taalfouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')