quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef LastRequest het volgende:
Morgen moet het niet sneeuwen hoor, moet om 6.25u van huis weg.. met dit weer is het dan veel te glad om te fietsen
Meid, open er een topic over.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat nou!
Ik had de lapo
Maar mag zeker niet omdat ik uit Ehv kom
Ik voel me gediscrimidingesd
Kan toch zeker niet gaan lopen naar het stationquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt dan lopen morgen, LR. Ik hoop dat er vannacht een pak van 30 cm valt. Het gaat vast niet gebeuren, maar 't zou wel leuk zijn. Ik vind het grappig om te zien hoe de dagroutine van een land dan compleet op zijn gat kan gaan
.
Piet opent hier de nieuwe topics, tenzij ie echt niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat nou!
Ik had de lapo
Maar mag zeker niet omdat ik uit Ehv kom
Ik voel me gediscrimidingesd
Was niet bot bedoeldquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, dank voor de info, ik zal t niet meer doen
Nee, met megaveel spullen op de fiets, dat werktquote:LR schreef:
Kan toch zeker niet gaan lopen naar het station
Heb megaveel spullen mee voor dat kutkamp..
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Was niet bot bedoeldNu weet je het iig.
Ik ben op zoek naar een geschikt plaatje voor de fipo maar het wil niet echt.
Tuurlijk wel, daar ben ik inmiddels expert inquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, met megaveel spullen op de fiets, dat werkt.
Ik ook, twee kinderen, vier boodschappentassen met 8 pakken drinken en eten voor een weekquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar ben ik inmiddels expert in
Mijn hond is coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Een hondenfipo zou wel het dieptepunt van de reeks zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Das toch niet zo heel raar.. dan ben ik pas echt dement, gezien m'n portemonnee thuis, m'n fiets vergeten op het station, etcquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is echt ernstig gesteldik ben zo vergeetachtig, pluis men jas net na, zit daar nog een heul belangrijke brief in die ik nog op de bus moest doen... netjes kopie gemaakt bij AH, toen boodschap, maar vergeten op de bus te doen
Jezus wat een mormel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is ie nu wat groter.
Nee, het dieptepunt was jouw banplaatje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh noes, ik heb et Syndroom van LRquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das toch niet zo heel raar.. dan ben ik pas echt dement, gezien m'n portemonnee thuis, m'n fiets vergeten op het station, etc
Kan maar zo hoor, ik vergeet superveel, maar das meer vanwege drukte en stress denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh noes, ik heb et Syndroom van LR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |