Hallo liebe tettenfreunde!quote:
In memoriam Bettie Page 1923-2008.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:57 schreef leonieke het volgende:
Heb ik trouwens al gezegd dat dit vandaag mijn laatste werkdag is van 2008?
Nicequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:57 schreef leonieke het volgende:
Als de uitslag ook maar niet zo lang op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef Ynske het volgende:
zo, recordje vandaag
van 2 tot half 6 erover gedaan om foto's van mn longen te laten maken in t ziekenhuis hier 15 min vandaan
als er ernstige (quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als de uitslag ook maar niet zo lang op zich laat wachten
Hoi!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:57 schreef leonieke het volgende:
quote:I think, therefore I am. Walls can't think. Does this mean I can walk through walls?
Toen lag ik ook nog even uit te brakken van een geslaagd bedrijfsuitje op woensdagavondquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:06 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, ik was donderdagochtend vroeg in Utrecht. Maar ik heb je niet gezien Fles.
Ohw hehequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen lag ik ook nog even uit te brakken van een geslaagd bedrijfsuitje op woensdagavond
Ik ga hetzelfde lot tegemoet vrees ik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik FOK! niet meer op het werk. Veuls te druk
. En thuis heb ik geen zin meer om achter de pc te kruipen
.
Nou, dit jaar kom ik er niet meer hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dat Utrecht moet toch wel iets bijzonders zijn. Of komen gewoon veel fokkers daar vandaan.
Allebei denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
Dat Utrecht moet toch wel iets bijzonders zijn. Of komen gewoon veel fokkers daar vandaan.
Nou, als ik soms vlug dingen doorlees is dat niet erg hoor.quote:
Gluurzequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Hi qu! En weer doei. Filmpje gluren.
Ik doe 't enkel 's ochtends vroeg als ik een van de eersten benquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik FOK! niet meer op het werk. Veuls te druk
. En thuis heb ik geen zin meer om achter de pc te kruipen
.
Nog geen last van gehad gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
[ afbeelding ]
Ik wel af en toequote:
WAT DOE JE ONLINE DAN!quote:Op zaterdag 13 december 2008 @ 00:53 schreef qu63 het volgende:
En verdomme voor de 2e keer vanavond een stroomstoring
a) mobiel posten?quote:
Wanneer wordt het gevierd?quote:
Redelijk op tijd dusquote:
Helaasquote:*A sms't
In de sportclub is hij nog online. Qu is unstoppable!quote:
Je zou kunnen lezen, ik vroeg er in dat topic naarquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Wat is RLS voor een sc??![]()
ja hier in general.quote:
Laat ik er gelezen hebben, het topic dat nu loopt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou kunnen lezen, ik vroeg er in dat topic naar
Samenvatting: de sc die uit de gouden kooi is gekomen. Real life soap sc.
Hoeveel volg je er wel niet?quote:
Ik denk dat jij opperlurker bent, en Pheno opperposterquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pheno is volgens mij opperlurker.
Maar hij post er ook, jij leest alleen meequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
Fout gedacht Qutie.Aangezien pheno RLS ook al eerder had gezien en dus er gelurkt.
Hij is altijd een stapje voor.
Ik werk niet op zaterdag.quote:
Neuj, ik heb deze toevallig gelezen en ook alleen maar de eerste 5 posts, toen was mijn interesse alquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar hij post er ook, jij leest alleen mee
Ik kan een filmpje en wat fotos van mijn blackspot postenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoor Pheno, zelfs bij jou zijn er blackspots. Dingen die we (ik) niet weet. [ afbeelding ]
En gelijk weer zo'n gedachtes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan een filmpje en wat fotos van mijn blackspot posten
quote:
Sommige corsetten zijn welquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
wat is een korset toch *piep* om te dragen.![]()
Werkse Qu.Ben wat laat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |