abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66709662
Ik ben suikerverslaafde... Ik word gelukkig van suiker. Ik heb altijd trek in suiker.. Sugar makes me happy! Ik heb net 15 minuten gehardloopt en 1 uur gelopen. En wat doe ik als ik thuis ben? Suiker opzoeken.. Het is wel light allemaal en niet veel, maar toch.

Normaal gesproken probeer ik alleen in de ochtend suiker te nemen, maar op zwakke dagen lukt het me niet

Zoetjes kan ik niet gebruiken.. Hoe verzin je het, maar ik ben er allergisch voor :S Ik heb ze 1 x gebruikt, mijn hele lichaam jeukte als een ik weet niet wat, dus laten we maar staan

Ik geloof ook dat ik te veel eisend ben. Gezond is beter, maar duurt nu eenmaal wat langer.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:39:12 #277
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_66728096
Meldt

En, stel jezelf natuurlijk even voor !
- Hoe heet je: Lips
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen ) 27
- Wat is je lengte: 1,65 m
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage: 61 kg / 22,4 / te veel taille / weet ik niet
- Wat is je doel: Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken? Combi van slanker, strakker maar vooral fitter!
- Wat is je plan van aanpak? 1 a 2 x per week sportschool en proberen minder niet te snoepen.
- Wat zijn je valkuilen? snoepen (koekjes, chips, nootjes etc) en lekker eten
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet? Ja, fitness op de sportschool
- Heb je nog overige tips!

Ben nu een week of 4 bezig met 2 x per week sporten (na lange tijd niks doen). Meestal 15 min opwarmen op crosstrainer, daarna iets meer dan een uur kracht (buik, rug, armen/schouders, benen) en dan nog 45 min cardio (2 toestellen).
Met de zomer in aantocht zit de focus toch wel op m'n buik nu Wil 'm toch wel iets strakker krijgen voordat ik de bikini weer in mag...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:56:23 #278
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_66737418
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:29 schreef Yel het volgende:
Ik ben suikerverslaafde... Ik word gelukkig van suiker. Ik heb altijd trek in suiker.. Sugar makes me happy! Ik heb net 15 minuten gehardloopt en 1 uur gelopen. En wat doe ik als ik thuis ben? Suiker opzoeken.. Het is wel light allemaal en niet veel, maar toch.

Normaal gesproken probeer ik alleen in de ochtend suiker te nemen, maar op zwakke dagen lukt het me niet

Zoetjes kan ik niet gebruiken.. Hoe verzin je het, maar ik ben er allergisch voor :S Ik heb ze 1 x gebruikt, mijn hele lichaam jeukte als een ik weet niet wat, dus laten we maar staan

Ik geloof ook dat ik te veel eisend ben. Gezond is beter, maar duurt nu eenmaal wat langer.
Ah enig ja zo'n suikerverslaving. Ik heb het vooral in de vorm van een chocoladeverslaving.. ik zou er van kunnen leven..
Ik troost mezelf altijd maar met de gedachte dat suiker echt heus niet zo enorm slecht is voor je lichaam (tenminste.. dat maak ik mezelf wijs, haha)
My mama didn't raise no fool
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:02:58 #279
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_66737660
Anyway ik meld mezelf ook even

- Hoe heet je
La_vita
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen )
20
- Wat is je lengte
1.69
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage
56kg, BMI: 19,6
- Wat is je doel: Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken?
Ik wil hooguit 1kg afvallen. Het gaat me voornamelijk om wat strakker te worden voor de zomer en ook graag leniger
- Wat is je plan van aanpak?
Lichte cardio en pilates
- Wat zijn je valkuilen?
Chocola
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet?
Neen, alleen thuis.
- Heb je nog overige tips!
Ik hoop hier vooral ook nog een hoop tips op te doen
My mama didn't raise no fool
pi_66743267
Veel dunne mensen zijn toch gevaarlijk dik
quote:
ARNHEM - Slecht nieuws voor alle mensen die slank of zelfs uitgesproken dun zijn. Van hen is 40 tot 50 procent aan de binnenkant toch te dik.

En wat erger is: hun interne vetmassa is levensbedreigend, terwijl dikkerds met zwembandjes heel gezond kunnen zijn.
Met die boodschap heeft de Britse professor Jimmy Bell woensdagmiddag in Arnhem zijn gehoor laten schrikken.

Bell sprak op de eerste dag van een symposium van de 40-jarige vakgroep Humane Voeding van de Wageningen Universiteit.
[..]
Dat zijn al die lui die zeggen 'ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niks aan' en niet sporten. Nee inderdaad, je verliest spieren en bouwt een mooie laag vet rondom je organen (uitzonderingen daargelaten).
quote:
Oefenen

Driemaal per week een uur intensief oefenen lijkt nodig voor een goede gezondheid, aldus de Britse professor.

Bell had nog wel een troost voor alle teleurgestelde slanke toehoorders in de zaal. Hij is bezig met een
onderzoek naar de minimale inspanning die nodig is om maximaal gezond te blijven.

Minimum

Aan het eind van dit jaar verwacht de professor te kunnen zeggen wat het absolute minimum aan beweging is waarmee een gezond mens toe kan.

''Hopelijk wordt dat geen tegenvaller. Want de meeste mensen hebben gewoon een hekel aan langdurig, regelmatig en intensief bewegen.''
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:51:27 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66754877
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:15 schreef Yel het volgende:

Ik begrijp niet waarom ik nou niet afvallllll! Als ik n crashdieet doe ben ik met 1 week al 3 kilo kwijt.. En nu gaat het zo langzaam of eigenlijk helemaal niet. Ik ben nu al 4 weken bezig. 1 week ging het fout en ik ben in totaal maar 2 kilo kwijt.

Ik ga over 5 maanden trouwen, dus wil graag slank zijn.. (is dus 8 kilo er af)
En die drie kilo zit er ook binnen een week weer aan? Ik denk dat deze wijze van afvallen een stuk gezonder is. Jojo je ook niet zo snel terug.
Lijstje zag er wel oke uit. Al zou ik de koffie zonder suiker drinken (smaakt best lekker als je er eenmaal aan gewend bent) en wat meer groente eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66756044
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:51 schreef Tinkepink het volgende:
Al zou ik de koffie zonder suiker drinken (smaakt best lekker als je er eenmaal aan gewend bent) en wat meer groente eten.
Zou ik ook doen idd, de smaak van koffie waardeer ik zelf meer zonder suiker.
5 reasons to take your coffee black
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66757593
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:56 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ah enig ja zo'n suikerverslaving. Ik heb het vooral in de vorm van een chocoladeverslaving.. ik zou er van kunnen leven..
Ik troost mezelf altijd maar met de gedachte dat suiker echt heus niet zo enorm slecht is voor je lichaam (tenminste.. dat maak ik mezelf wijs, haha)
Choco.... Zeevruchten... Fcking Hemels!!!!!!!
pi_66757710
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:32 schreef waht het volgende:

[..]

Zou ik ook doen idd, de smaak van koffie waardeer ik zelf meer zonder suiker.
5 reasons to take your coffee black
Ik drink het nu met alleen melk.. Is nog best te pruimen ook! Groente lus ik echt niet...

BTW.. FF voorstellen:

Hoe heet je: Yel
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen ) jong
- Wat is je lengte: tussen de 1.78 en 1.80 m
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage: 79.5 /25.5/??
- Wat is je doel: Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken? Heupjes minder zichtbaar maken!
- Wat is je plan van aanpak? Niet meer dan 1600 kcl per dag, 2-3 x per week sporten, 2 x per week van werk naar huis lopen (4 km)
- Wat zijn je valkuilen? SUIKER SUIKER SUIKER!
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet? Ja, hardlopen. buiten, soms bootcamp dvdtje opzetten en me irriteren.
- Heb je nog overige tips! Die zoek ik juist.

Aangenaam

Vandaag mag ik trouwens bijna niets.. Ik heb gisteren een XXL cornetto gegeten.. (Dank aan partner!) en wat pralines... Gisteren ging niet goed
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:31:57 #285
70532 loveli
N
pi_66757766
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef Yel het volgende:

[..]

Choco.... Zeevruchten... Fcking Hemels!!!!!!!
Troep, troep, troep. Gehard vet en suiker, met een ongezonde voorliefde voor je buik en vaatwanden. Niet kopen, want als je eraan begint eet je de doos leeg.

En ik kan het weten, want ik kocht de kilo-verpakkingen. Alleen die van Guylian, natuurlijk.
crap in = crap out
pi_66758071
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Troep, troep, troep. Gehard vet en suiker, met een ongezonde voorliefde voor je buik en vaatwanden. Niet kopen, want als je eraan begint eet je de doos leeg.

En ik kan het weten, want ik kocht de kilo-verpakkingen. Alleen die van Guylian, natuurlijk.
I know.. Er is thuis ook BIJNA geen choco meer te vinden. Ik eet nu pure chocolade als alternatief. ALleen gisteren ging het even fout.

Voel me wel lekkerder als ik gezonder eet en minder suiker nuttig. Ik voel me energiek en gewoon happy, terwijl ik normaal gesproken behoorlijk chagie en depri kan zijn!
pi_66758421
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:30 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik drink het nu met alleen melk.. Is nog best te pruimen ook! Groente lus ik echt niet...

BTW.. FF voorstellen:

Hoe heet je: Yel
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen ) jong
- Wat is je lengte: tussen de 1.78 en 1.80 m
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage: 79.5 /25.5/??
- Wat is je doel: Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken? Heupjes minder zichtbaar maken!
- Wat is je plan van aanpak? Niet meer dan 1600 kcl per dag, 2-3 x per week sporten, 2 x per week van werk naar huis lopen (4 km)
- Wat zijn je valkuilen? SUIKER SUIKER SUIKER!
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet? Ja, hardlopen. buiten, soms bootcamp dvdtje opzetten en me irriteren.
- Heb je nog overige tips! Die zoek ik juist.

Aangenaam

Vandaag mag ik trouwens bijna niets.. Ik heb gisteren een XXL cornetto gegeten.. (Dank aan partner!) en wat pralines... Gisteren ging niet goed
Ach gewoon eventjes een extra rondje hardlopen, kan je zo aan je volgende cornetto xxl..
pi_66758846
Ontbijt was een rijstwafel.. Lunch wordt salade. Avondeten gewoon.. Kom ik wel uit op 1200 kcl. Half uur lopen naar huis en klaar is ik. Partner kan vanaaf niet en ik wil niet alleen in het donker hardlopen. Tis wat eng hier.
pi_66759024
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Yel het volgende:
Ontbijt was een rijstwafel.. Lunch wordt salade. Avondeten gewoon.. Kom ik wel uit op 1200 kcl. Half uur lopen naar huis en klaar is ik. Partner kan vanaaf niet en ik wil niet alleen in het donker hardlopen. Tis wat eng hier.
Beetje weinig, vind je zelf ook niet? Rijstwafel = 30 kcal. Salade ook niet veel, dan moet je wel heel 'rijk' avondeten? Dit is dé manier om heel erg veel honger te krijgen en dan alles op te eten wat maar in de buurt komt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:09:53 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66759080
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Yel het volgende:
Wat weinig. Daar red je het toch niet op? En waar zijn je tussendoortjes?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:15:54 #291
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_66759272
Ik krijg al weer honger als ik er aan denk dat ik had moeten ontbijten met slechts een rijstewafel!!

Ik ben trouwens toch al niet goed in caloriën tellen, dus dat doe ik niet meer!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_66759684
Was niet voldoende.. Het werden 4 rijstwafels..

Als ik nu een salade en 2 snee volkorenbrood met jam neem en dan gewoon avondeten. En daar tussendoor 1 appel en 1 mueslireep. Ben ik dan wel goed bezig, rekening houdend met het feit dat ik gisteren 2000kcl heb gehad ipv 1500?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:43:21 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66760225
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Yel het volgende:
Was niet voldoende.. Het werden 4 rijstwafels..

Als ik nu een salade en 2 snee volkorenbrood met jam neem en dan gewoon avondeten. En daar tussendoor 1 appel en 1 mueslireep. Ben ik dan wel goed bezig, rekening houdend met het feit dat ik gisteren 2000kcl heb gehad ipv 1500?
Een mueslireep is vooral heel veel suiker volgens mij. Waarom neem je niet een bakje rauwkost extra? En volgens mij eet je beter iets meer en sport je een beetje extra als je teveel hebt gegeten. Maar goed, ieder doet het op zijn eigen manier en ieder lichaam is anders natuurlijk.
pi_66760397
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:41 schreef waht het volgende:

[..]

Ik wil de eerste vrouw die door kickboksen forser wordt wel eens ontmoeten. Je zal vast wat spier aankomen maar daarvoor in de plaats verlies je vet waardoor je juist minder fors oogt op hetzelfde gewicht.

Maar nogmaals; vrouwen kunnen niet te gespierd worden. En ook al zou het wel kunnen, wat dus niet zo is, gebeurd dat niet van de ene op andere dag en kan je dus ook weer minder fors worden door te stoppen. Maar geloof me, als je eenmaal begonnen bent en wat extra spieren hebt zul je die nooit meer kwijt willen.
Ik begin anders een beetje te balen van de spieren die ik bij mijn schouderbladen ontwikkel Zwemmen FTW, maar wat die je tegen die brede schouders?

Yel, ik heb een keer die bootcamp-DVD gedaan, dat wil zeggen: ik kwam tot halverwege. Wat is dat STOM, zeg Dat soort oefeningen doe ik alleen tijdens lessen, als ik groepsdruk voel Daar kan ik me thuis echt niet toe zetten
pi_66762517
Ik word gek van die bootcamp dvd.. Staat daar zo'n blonde mevrouw met te mooie buikspieren en gek makende heupen hard te roepen, You can do it, come on. Feel it. Kom ook nooit verder dan 15 minuten
Eindig dan maar met Yoga, is ook beweging!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:40:51 #296
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66766858
Ik ben sinds deze week ook weer bezig, krijg mn broeken moeilijker dicht

Hoe heet je: Chav
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen ) Over anderhalve week 24
- Wat is je lengte: 1.80
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage: 73 / 22,53
- Wat is je doel: Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken? 5 kilo slanker en strakker, met name de billen.
- Wat is je plan van aanpak? Sporten, sporten, sporten en niet te veel meer snoepen
- Wat zijn je valkuilen? Chocolade (wel puur ) en BK/Mac/KFC/patatzaak
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet? Fitness en zwemmen
- Heb je nog overige tips! Als ik tips had was ik hier niet om af te vallen

Het vet gaat vooral bij mn heupen/kont zitten. Buik is altijd slank geweest hoewel die nu ook een beetje boller begint te worden, al heb ik meer het idee dattie gewoon opgezet is ipv echt vet.

Mijn eigen gewicht was altijd 67 kilo, toen ben ik samen met mn vriendin echt gaan fitnessen en woog ik 65 (bye titties en wangen) en nu heb ik sinds mn eigen auto een gewicht van 73 (grrr). Wil dus gewoon die 6 kilo kwijt en weer in maat 38 kunnen ipv 40.

Iemand nog een idee hoe de borsten behouden worden of hou je dat niet tegen?

Ik ga trouwens het volgende doen:

Ma: zwemmen (zit nu op de 56 baantjes in 45 minuten)
Di: 1 uur BBB en 30 min cardio
Woe: 1 uur cardio en meedoen aan het buikspierkwartiertje (hield het met vriendien makkelijk vol, dacht nu dat
ik dood ging )
Do: zwemmen
Vrij: 1 uur Bodypump, 30 min cardio.
In me Burberry......
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:51:09 #297
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_66767232
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:40 schreef Chav het volgende:Iemand nog een idee hoe de borsten behouden worden of hou je dat niet tegen?
Goede vraag! Hoe voorkom ik dat ik billen / borsten kwijt raak maar dat ik wel het vet rond m'n middel ga verliezen??
Miauw
pi_66767504
JAAAAAHHH wil k ook weten.
Hoewel het antwoord me al wel duidelijk lijkt. Impossible..
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:05:33 #299
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_66767771
Ik ben ook bang dat het onmogelijk is. Echt zonde want ik zag mn borsten echt 2 maten kleiner worden
In me Burberry......
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:07:49 #300
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_66767858
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef Chav het volgende:
Ik ben ook bang dat het onmogelijk is. Echt zonde want ik zag mn borsten echt 2 maten kleiner worden
Dan krijg ik ruzie met m'n vriend
Miauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')