We hebben gewoon een rotnacht zeg maar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, weet ik ook niet eigenlijk.
Ik welquote:Op dinsdag 9 december 2008 04:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een rotnacht zeg maar?
Gaan we erom strijden?quote:
Zie je,quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gaan we erom strijden?![]()
Nee, kon niet slapen maar ga toch zo een vage poging van een uurtje of 2 doen.
Strak plan?
Mietje gaat um niet worden, roep dan lesbo wat ik ook al niet ben maar ik duik nu echt onder de vette lappenquote:Op dinsdag 9 december 2008 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je,
Mietje.
Ik heb een kutnacht
Proleet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 04:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mietje gaat um niet worden, roep dan lesbo wat ik ook al niet ben maar ik duik nu echt onder de vette lappen
Goeiemorgen Honda !quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:43 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
gefeliciteerd Liesje en L.S, weer een huwelijk
Ian, de hele wereld is tegen je,behalve ik., dus kop op, borst vooruit,
nu eerst de kranten.
O ja.......... die moet ik eigenlijk ook feliciteren.... maar dat kan denk ik wel gewoon hier........quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:45 schreef JoeThePlumber het volgende:
gefeliciteerd Liesje en L.S....!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ow ja nog even speciaal voor Manu...... even Jantje Smit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiii
Ja Honda ....... ik weet het ..... het is bij de beesten af hier......quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:54 schreef hondjes het volgende:
morgen Fan,
je kan niet eens een keertje vroeg naar bed of er is alweer een nieuw koppel.
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:57 schreef hondjes het volgende:
staat er een met van die trouwe hondenogen te vragen,,of hij please, morgen nog mag komen.
en wat doe je dan, ...dan zeg je maar...ok......
maar ze gaan dan wel voor me stofzuigen en de boel netjes schoonmaken...
Tuut, ze zijn pas op tweederde, dus na de vakantie verder...quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Hondjes kan je nog een keer uitleggen wat voor grote verbouwing jullie hebben,
douchen in de garage, jullie krijgen een rond bad, een verbouwing van ruim 6 weken,
ja, wat frisse wind is wel goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Best leuk om wat andere posters in de SC-General Chat tegen te komen.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Best leuk om wat andere posters in de SC-General Chat tegen te komen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie de Televaag al gelezen? Voor de liefhebbers staan de foto's groot in dit topique.
Das schrikken op je nuchtere maag.
Ik dacht meer aan een doorsmeerbeurt.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een doorsmeerbeurt.
Time to walk the dog, doegies.
Huub heeft naast het lezen van de honderden kindje op komst-felicitatiesquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:02 schreef beequeen het volgende:
Zo is dat.
Heb je gezien dat Huub de berichten keurig uit zijn log heeft verwijderd?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja Manu vind dat mooi .....
ik kan het ook niet helpen.......
Goedemorgen. Ja, nogal, had je niet ff kunnen wachten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie de Televaag al gelezen? Voor de liefhebbers staan de foto's groot in dit topique.
Das schrikken op je nuchtere maag.
Foutje die was er dus alquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:en daarna heb je nog kans dat BQ zich meldt
Maar het is toch wereldnieuws dat ze het zelfs zo warm had dat ze al haar kleren maar uitgegooid heeftquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ja, nogal, had je niet ff kunnen wachten?
Het enige wat mij opviel is dat ze denkt dat ze in de voetsporen van Tatjana treedtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar het is toch wereldnieuws dat ze het zelfs zo warm had dat ze al haar kleren maar uitgegooid heeft
Vraag me wel af hoeveel mensen die kalender kopen
Die kalender van Tatjana, kreeg je die vroeger ook niet ergens bij ofzo, of was dat gewoon een smoesje van m'n broerquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het enige wat mij opviel is dat ze denkt dat ze in de voetsporen van Tatjana treedt
Misschien bij een krat bier?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die kalender van Tatjana, kreeg je die vroeger ook niet ergens bij ofzo, of was dat gewoon een smoesje van m'n broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |