abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63860259
het vervolg van het media topic Ex GoudenKooi- en CBMLbewoners in de media #12
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_63860400
CLAIRTJE
Krijg de clair'en...
!!
vandaag, 12:06

Geschreven door Claire:

Eindelijk kunnen we het dan vandaag naar buiten brengen. Iets waar Huub en ik al even mee in de wolken lopen. Wat sommigen al vermoedde is zeker het geval. Er zit een baby in mijn buik. Huub en ik worden een papa en mama! Het zet ons leven in één klap op z'n kop, wat een wonder. Zaterdag hebben we het kindje kunnen bekijken door een echografie bij de verloskundige. Het is nu gewoon al een knapperd! Overduidelijk konden we de vormen waarnemen, niet te geloven. 2 Armen, 2 beentjes, een hoofdje, een silhouet van het gezichtje.. We konden minutenlang zwijgend naar het scherm staren. Dat kindje zit in mijn buik, dat is ons kindje. Het is gewoon écht! We zijn er al een tijdje achter. Nu we het gezien hebben, lijkt de rest zo onbelangrijk… ongelooflijk wat dit met je doet. Wat een wonder!

Huub:

Lieve Claire ik ben zo verschrikkelijk trots op je, we worden vader en moeder. Ik hou van jou....van jullie dus dikke kus

bron http://claire-recourt.hyves.nl/blog/
pi_63860904
Gefeliciteerd Huub en Claire!!!
  maandag 8 december 2008 @ 21:26:40 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63861323
Oh my...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 8 december 2008 @ 23:03:55 #5
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63864663
Huub ,ik ben zo blij voor jou en Claire..Geweldig nieuws !xxx
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63868273
Tweede Gouden Kooi-baby op komst
AMSTERDAM - Oud Gouden Kooi-bewoners Huub en Claire verwachten in juli hun eerste kindje.
'Gouden Kooi' Huub bezwangert Claire

Het stel dat elkaar leerde kennen én trouwde in de Gouden Kooi villa is ontzettend blij met de zwangerschap van Claire. "Eindelijk kunnen we het dan vandaag naar buiten brengen", laat Claire op haar hyves weten. "Iets waar Huub en ik al even mee in de wolken lopen. Wat sommigen al vermoedden is zeker het geval. Er zit een baby in mijn buik. Huub en ik worden een papa en mama!"

Afgelopen weekend heeft het stel hun baby voor het eerst kunnen bewonderen: "Zaterdag hebben we het kindje kunnen bekijken door een echografie bij de verloskundige. Het is nu gewoon al een knapperd! Overduidelijk konden we de vormen waarnemen, niet te geloven. Het is gewoon écht! We zijn er al een tijdje achter. Nu we het gezien hebben, lijkt de rest zo onbelangrijk… ongelooflijk wat dit met je doet. Wat een wonder! "

De baby van Huub en Claire is alweer de tweede baby die is ontstaan uit een 'Gouden Kooi-koppel'. Nadia en Dennis werden eerder dit jaar de trotse ouders van een dochtertje. Ook oud bewoner Brian wordt vader. Nadat zijn relatie met Amanda op de klippen liep, maakte hij zijn ex vriendin Tamara zwanger.

bron telegraaf
  dinsdag 9 december 2008 @ 02:06:15 #7
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63868546
Nogmaals,Geweldig nieuws!!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_63868581
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:03 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,ik ben zo blij voor jou en Claire..Geweldig nieuws !xxx
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:13 schreef musicfreakyme het volgende:
Gefeliciteerd Huub en Claire!!!
Jezus Christus, alsof hij jullie bezwangerd heeft achter het fietsenhok.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_63868598
^^ .
  dinsdag 9 december 2008 @ 02:23:19 #10
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_63868640
Oeps,iemand is jaloers..truste lieve Huub en Claire...Geniet en dat doen julllie!
pi_63869103
di 09 dec 2008, 06:00 Gouden Kooi-Amanda naakt
Ex Gouden Kooi-deelneemster Amanda luidt het jaar sexy uit. Ze lanceert volgende week haar eerste erotische garagekalender. „Na seksbom Tatjana is er nooit meer zoiets gedaan”, zegt Amanda. „Het leek me fantastisch om in haar voetsporen te treden.”

Net als Tatjana is Amanda helemaal uit de kleren gegaan. „Het was de bedoeling om alleen in spannende lingerie te poseren. Maar de sfeer was zo goed dat ik mezelf overwon en ook naakt heb geposeerd.”

bron http://www.telegraaf.nl/p(...)-Amanda_naakt__.html

[ Bericht 20% gewijzigd door peeet1 op 09-12-2008 07:09:43 ]
pi_63869114
Dé garagekalender was van Tatjana

En Huub en Claire met een baby, waar gaat het heen met de wereld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63869116
Wie kijkt er naar? oh mooie meiden...
pi_63869134

een baby, dat ze nog getrouwd zijn verbaast me al!!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:43:22 #15
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63874216
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

ongelovelijk he! Het lijken wel.....2 mensen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:45:33 #16
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63874261
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:

Ik denk dat het een grotere straf voor hem gaat worden, dan hij gedacht had.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_63874273
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ongelovelijk he! Het lijken wel.....2 mensen
Echt een doorsnee koppeltje inderdaad.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:51:50 #18
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_63874404
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Echt een doorsnee koppeltje inderdaad.
ik zou niet inzien waarom niet,

Denk gewoon dat heel veel dwarskijkers dit nooit verwacht hadden en ons dit leven ook niet gunde, en ja, vervelend dan he dat die domme Claire en die eikel van een Huub het dan zo goed voorelkaar hebben zowel zakelijk als prive.

Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van

dus dat
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:54:25 #19
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63874469
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Denk gewoon dat heel veel dwarskijkers dit nooit verwacht hadden en ons dit leven ook niet gunde, en ja, vervelend dan he dat die domme Claire en die eikel van een Huub het dan zo goed voorelkaar hebben zowel zakelijk als prive.

Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van

dus dat
Het is een gearrangeerd huwelijk, ofwel een gelegenheidshuwelijk, dat redelijk goed uitpakt, omdat Claire alles goed vindt.
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 11:59:59 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63874609
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

dus dat
Begin jij nou ook al met dat dommige overbodige "dus dat" als afsluiter?

Voor de rest: gelijk heb je! Mensen die beweerden dat het huwelijk een TV-stunt was, moeten nu in wel héle rare bochten kronkelen om dat nog te blijven volhouden.
Gefeliciteerd, en het wordt zó gaaf voor jullie! (en zó slapeloos )

Eens kijken wie van de media als eerste met het woord "liefdesbaby" komt aanzetten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:00:26 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63874620

Every cloud has a dark lining, of niet donderkopje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 12:01:24 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63874645
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is een gearrangeerd huwelijk, ofwel een gelegenheidshuwelijk, dat redelijk goed uitpakt, omdat Claire alles goed vindt.
Ze neemt zelfs die baby op de koop toe, die per ongeluk verwekt is. Wat een vrouw.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_63874714
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:29 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:05:54 #24
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63874739
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze neemt zelfs die baby op de koop toe, die per ongeluk verwekt is. Wat een vrouw.
Daar zal ze zelf de hand in hebben gehad, niet?
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 12:08:21 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63874805
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Daar zal ze zelf de hand in hebben gehad, niet?
ORLY, wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')