quote:Op maandag 8 december 2008 23:03 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,ik ben zo blij voor jou en Claire..Geweldig nieuws !xxx
Jezus Christus, alsof hij jullie bezwangerd heeft achter het fietsenhok.quote:
ongelovelijk he! Het lijken wel.....2 mensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
een baby, dat ze nog getrouwd zijn verbaast me al!!
Ik denk dat het een grotere straf voor hem gaat worden, dan hij gedacht had.quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
een baby, dat ze nog getrouwd zijn verbaast me al!!
Echt een doorsnee koppeltje inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ongelovelijk he! Het lijken wel.....2 mensen
ik zou niet inzien waarom niet,quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Echt een doorsnee koppeltje inderdaad.![]()
Het is een gearrangeerd huwelijk, ofwel een gelegenheidshuwelijk, dat redelijk goed uitpakt, omdat Claire alles goed vindt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou niet inzien waarom niet,
Denk gewoon dat heel veel dwarskijkers dit nooit verwacht hadden en ons dit leven ook niet gunde, en ja, vervelend dan he dat die domme Claire en die eikel van een Huub het dan zo goed voorelkaar hebben zowel zakelijk als prive.
Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van
dus dat
Begin jij nou ook al met dat dommige overbodige "dus dat" als afsluiter?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou niet inzien waarom niet,
Denk gewoon dat heel veel dwarskijkers dit nooit verwacht hadden en ons dit leven ook niet gunde, en ja, vervelend dan he dat die domme Claire en die eikel van een Huub het dan zo goed voorelkaar hebben zowel zakelijk als prive.
Claire was zo dom en Huub zo slecht, het huwelijk en de liefde was nep. Zou niets van terecht komen, en dan nu 8 maanden later kijk waar we zijn, volgens mij zijn we aardig weer met de beentjes op aarde terecht gekomen, en hebben kei en keihard gewerkt en plukken daar ook nu de vruchten van
dus dat
Ze neemt zelfs die baby op de koop toe, die per ongeluk verwekt is. Wat een vrouw.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een gearrangeerd huwelijk, ofwel een gelegenheidshuwelijk, dat redelijk goed uitpakt, omdat Claire alles goed vindt.
Daar zal ze zelf de hand in hebben gehad, niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze neemt zelfs die baby op de koop toe, die per ongeluk verwekt is. Wat een vrouw.
ORLY, wel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar zal ze zelf de hand in hebben gehad, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |