Dat hij het zoveel over de rechten van aandeelhouders heeft komt omdat die rechten behoorlijk geschonden zijn in de gang van zaken rondom Fortis. Ook ABN-Amro wilde het liefst de aandeelhouders buiten spel zetten, zo werkt dat natuurlijk niet. Aandeelhouders zijn eigenaren van NV dus zij mogen bepalen hoe de zaken lopen als ze het er niet mee eens zijn, als je dat als bedrijf vervelend vind moet je geen aandelen uitgeven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef qonmann het volgende:
Hij vertegenwoordigt dus het belang van de aandeelhouders en geen enkel ander belang. Dat komt zijn geloofwaardigheid in deze discussies niet ten goede, hij is ook opvallend stil vergeleken met jaren geleden.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat er maandag in DWDD bij de tv draait door een filmpje zit met "in principe".
Vandaag 2 mensen met spraakgebrek aan tafel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef Specularium het volgende:
Leuk interview met Aerts. Al had ik soms moeite met het volgen van de zinnen.
Ik denk dat er maandag in DWDD bij de tv draait door een filmpje zit met "in principe".
Hier op de bank viel het ons ook al op ja.quote:
Een jaar tot anderhalf geleden was het ook al blijkbaar in de paar uitzendingen die hij toen nog deed. Ik dacht toen ook al van goh dit sleept ook al lang aan, maar dat het zou erg zou zijn, had ik ook niet gedacht. Zeer sneu inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hier op de bank viel het ons ook al op ja.
Overigens volgens mij best een sympathiek figuur die Aerts, jammer van die kutsport
En wat sneu voor Frohlig. Hoorde vanavond in een ander programma al zijn 'nieuwe' stem, schrok er echt van.
Indeed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:52 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Niks gemist. Doorspoelen naar Sjors.
Nee joh, klootviool! Juist hartstikke leuk dat ze ook eens zo iemand uitnodigen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef golfer het volgende:
Volkomen oninteressante man die K-1 vechtjas.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, klootviool! Juist hartstikke leuk dat ze ook eens zo iemand uitnodigen!
Alleen bleef het niveau van P&W natuurlijk weer hangen bij: "Kickboksen, doet dat nou pijn?" en "Dan ben je zeker wel crimineel?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |