En dat waren 'toevallig' twee Nederlanders aan het eind van hun carriere (hoewel Kluivert nog even naar Frankrijk ging). Vind ik dus twee slechte voorbeelden. Ik durf wel te voorspellen dat Alex nooit meer in de Eredivisie zal spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Stam speelde ook ineens voor Ajax. Kluivert voor PSV.
Had ik vroeger ook nooit durven voorspellen.
Waarom zou Alex zo'n grote stap trug doen, hij kan zo bij een topper/subtopper in Europa aan de slag. Waarom dan weer trug naar Nederland gaan. Plus je vergelijking slaat nergens op die spelers zaten aan het einde van hun carriere, alex is pas halverwegequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Stam speelde ook ineens voor Ajax. Kluivert voor PSV.
Had ik vroeger ook nooit durven voorspellen.
Als hij naar AC gaat begint ie pas. Verdedigers spelen daar zo lang door.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:04 schreef superjood het volgende:
[..]
Waarom zou Alex zo'n grote stap trug doen, hij kan zo bij een topper/subtopper in Europa aan de slag. Waarom dan weer trug naar Nederland gaan. Plus je vergelijking slaat nergens op die spelers zaten aan het einde van hun carriere, alex is pas halverwege
quote:Drogba wijst vertrek van de hand: "De 'oude' Drogba is terug"
Chelsea-aanvaller Didier Drogba wijst een vertrek in januari stellig van de hand. De Ivoriaanse aanvaller wil zich blijven focussen op zijn Londense werkgever.
Na een gesprek met trainer Luiz Felipe Scolari, die de laatste weken enthousiast werd van Nicolas Anelka, lijkt de kou uit de lucht.
"Ik heb gesproken met de trainer en hij weet dat ik wil spelen. Het enige waar ik op het moment aan denk is Chelsea", aldus Drogba, die na afloop van het seizoen wél over zijn toekomst wil nadenken. "Dan zal ik gaan praten met de clubleiding, maar ik heb hier gewoon een contract. Ik heb geen moment gedacht aan een vertrek in januari."
Volgens de Ivoriaan is hij weer helemaal fit. "De 'oude' Drogba staat hier weer. Fysiek ben ik in goede conditie. Nu is het tijd om mijn blessures te vergeten en het seizoen echt te starten. Het doelpunt tegen Cluj was belangrijk voor mijn zelfvertrouwen. Ik zal de mensen dan ook laten zien dat de oude Drogba is teruggekeerd", aldus de aanvaller in de Daily Mirror.
Ik denk dat ze naar de echte top willen of naar PSV. Geloof niet dat ze een club als Panathinaikos boven PSV zullen verkiezen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef superjood het volgende:
[..]
Sorry maar dit is echt hopen op, van die 3 is Ooijer alleen haalbaar. Gomes en Alex kunnen zo bij een andere europese subtopper aan de slag. En daar verdienen ze veel meer.
Als er maar genoeg geld word geboden gaan ze echt wel.quote:Op zondag 14 december 2008 02:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze naar de echte top willen of naar PSV. Geloof niet dat ze een club als Panathinaikos boven PSV zullen verkiezen.
ze zitten ook zo krap in de spitsen daarquote:
Bron? (ivm weddenschap)quote:
dat gerucht ging een maandje terug ook al jaquote:
Goede voetballer toch?quote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat gerucht ging een maandje terug ook al ja
Soow, ze blijven wel bezig zegquote:
In een Oostenrijkse krant stond een interview met Adriaanse over Janko.quote:Op zondag 14 december 2008 20:27 schreef Chiappucci het volgende:
Janko -> Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |